28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Gonzales 7.10.2008 11:00

Re: hmm, soudím že se autor

Ano tak je to správné. Když už nevím co říct, moudře se opřu do autora velmi povedeným "osobáčkem". Příště zkuste komentovat článek nebo reakce :-/

Jan F. 7.10.2008 11:00

Re: Re: A co se takhle

Ne. Vám ano? V čem? Že by měla nějaký státní orgán poskytovat pomoc obětem diskriminace a provádět nezávislé studie?? Myslíte si, že v současné době to tak není?

Michal 7.10.2008 11:00

Špidla je kolečko v roztáčejícím se strašidelném mlýnu

Jak trefně poznamenal jeden komentátor, na učitele jsou dnes kladeny takové nároky na chování, které by nebyli schopni splnit ani kanonizovaní světci.

A nejen na učitele, ale i uklizečky. Přečtěte si http://olsson.blog.idnes.cz/c/50693/Plivanec.html. Vskutku se na nás řítí novodobá inkvizice, a to s těmi nejlepšími úmysly. Jak řekl Jan Werich, největším neštěstím pro chlapa je chtít spasit svět z pozice síly.

honzak 7.10.2008 10:58

Re: A co se takhle

zkusil jsem tu eurohámotinu číst. Standardní lumpárna. Pan Vkl má 120% pravdu.

Jiřik 7.10.2008 10:58

Re: Re: Re: z EU je třeba vystoupit,

A co takhle EHS namísto místo ESVO?

Jiřik 7.10.2008 10:57

Re: Špidlo je bezesporu patologický jedinec posedlý touhou pronásledovat

To máš pravdu, Normalizační Československo byla opravdu normální společnost a proto toho studovaného nemakačenka Špidlu vyslalo ke krumpáči, ty jeden kynutý knedlíku...

Jiřik 7.10.2008 10:54

Re: Je ostudou KSČSSD . . .

Bubu, definuj laskavě ty metody ve straně zavedené - a hezky fakta, neplácej myšlenky a bludy přejaté z X-tého klonu pisálkovského výblitku!

Sam 7.10.2008 10:52

Re: Re: Autor je proti Špidlovi zbytečně zaujatý

Pokud by k tomu kuřáci ještě platili několikanásobek současného zdravotního pojištění pak by to možná byla trochu pravda...;-)

Lerak 7.10.2008 10:52

levice

lidský odpad.

Honza42 7.10.2008 10:49

Re: Re: Jak početná to bude hlídka? Kolik pozorovacích stanovišť mám v ložnici zřídit?

Ano mám v tom jisté pochybnosti a genderová nevyváženost mne opravdu trápí. Proto právě čekám na tu směrnici z brusele, která kamasútru jednou provždy nahradí.

RomanL 7.10.2008 10:49

Re: A co se takhle

Tak že by byla řeč třeba o Článeku 12 uvedeného dokumentu?

Ovšem vám to možná jako zásah do soukromí nepřipadá... :-P

jm0 7.10.2008 10:49

Re: Re: No jo,

ano, vymykal. zatímco ostatní byli jen pragmatičtí zloději, špidla byl fanatickej magor s posláním.

no, to radši víc těch zlodějů, ti mě jenom okradou.

eTony 7.10.2008 10:49

Re: Autor je proti Špidlovi zbytečně zaujatý

nelze tvořit prostředí v dojmu, že někdo má právo na právo, nelze to tak a ani to tak ve skutečnosti není, takže pozor na ty celosvětové trendy, blbci se najdou totiž všude. No a tím statečným Špidlou jste to zazdil úplně..... o statečnosti mám poněkud jiné představy a zrovna vyhození Teličky a uprdelení Špidly v bruseli, za jeho osobní statečnost nepovažuji..... spíše za korupci, na které vlastně politika stojí. No a výsledek se dostavil, co také čekat od socialisty, že.

Jura Jurax kuřák 7.10.2008 10:47

Re: Re: No jo,

Hm - nepovšiml jste si, že milionářem je dneska kdekdo? Stačí mít v osobním vlastnictví ošuntělý 2+1 v paneláku ... ;-)

No, Špidla se vskutku vymykal - ono třeba jeho Zdroje jsou bylo nezapomenutelné

Michal 7.10.2008 10:47

Re: V Bruseli

Analogicky: Do Brusele!

Jura Jurax kuřák 7.10.2008 10:45

Re: Autor je proti Špidlovi zbytečně zaujatý

Už jenom za ty hony na kuřáky a teror proti nim uplatňovaný nemůže být na politicích, co si takhle ohřívají politickou polívčičku, nit dobrá! Ostatně neuvědomují si, že bez kuřáků - tedy bez ukrutné daně, kterou platí za holdování své rozkoši - půjde rozpočet do kytek! Kuřáci udržují prosperitu! ;-D;-D;-D;-D;-D

jm0 7.10.2008 10:42

Re: Jak početná to bude hlídka? Kolik pozorovacích stanovišť mám v ložnici zřídit?

btw, kámasútra je velmi genderově nekorektní ;). budete pohnán k zodpovědnosti.

honzak 7.10.2008 10:39

Re: V Bruseli

správně. Už několik let se tato substituce úspěšně používá. Specialisté píší "v bruseli", aby to bylo zcela jasné.

Spirit 7.10.2008 10:38

Re: No jo,

A co české kejkle a peechoviny? Co ministři - milionáři? A to nerozlišuji vlády, včetně té současné. Právě Špidla se vymykal - a pohořel.

F. Čech 7.10.2008 10:37

Autor je proti Špidlovi zbytečně zaujatý

Co dělá Špidla v Bruselu, to víme jen zprostředkovaně a co o tom soudí autor se mně zdá značně přehnané. A co vůbec vadí autorovi článku na potírání kouření! Vždyť to není žádný výmysl EU, ale celosvětový trend! Vždyť kouření není jen věcí samotných kuřáků, ale také nekuřácké většiny, která musí kouř vypouštěný těmito smraďochy do ovzduší dýchat! Tvrdé vytlačení kouřících individuí mimo veřejné prostory je jen prosté vyjádření práva nás ostatních na čerstvý vzduch! A pokud jde o feminismus , sexuální harašení a podobné vylomeniny, tak to jsou módní trendy prosazované pošahanými ultraliberály v celém západním světě. my, kteří sledujeme politiku známe Špidlu jako statečného muže, který zrušil, proti vůli Klause a ostatních příznivců klientelismu v ODSdost neúspěšně, pokus vládnout s většinou jediného hlasu. Autor článku mu jako skalní klausofil  ale zřejmě nemůže odpustit, že odmítnutím oposmlouvy překvapivě porazil Klause ve volbách roku 2002. Možná, že ho i dráždí Špidlovo dobře placené místo v Bruselu.

Jan F. 7.10.2008 10:32

A co se takhle

kromě toho plácání na ten návrh podívat? http://register.consilium.europa.eu/pdf/cs/08/st11/st11531.cs08.pdf

Například článek 3 (oblast působnosti):

"1. V rámci pravomocí svěřených Společenství se zákaz diskriminace vztahuje na všechny osoby z veřejného i soukromého sektoru včetně veřejných subjektů, pokud jde o: a) sociální ochranu včetně sociálního zabezpečení a zdravotní péče; b) sociální výhody; c) vzdělání; d) přístup ke zboží a jiným službám, které jsou k dispozici veřejnosti, včetně bydlení, a jejich dodávky. Pododstavec d) platí pro fyzické osoby pouze tehdy, provádějí-li profesní nebo obchodní činnost. 2. Touto směrnicí nejsou dotčeny vnitrostátní právní předpisy o manželském a rodinném stavu, včetně reprodukčních práv..."

Kde tu jsou ty zásahy do soukromí?

Steve 7.10.2008 10:32

Re: To Špidlo

R^;-D

orange 7.10.2008 10:32

Re: Re: A ještě

O tom organizování se v malých neformálních skupinách a cvičení se v sebeobraně máte úplnou pravdu, to my jsme u nás v baráku zorganizovali malou neformální skupinu se sousedem co bydlí podemnou a s naší sedmdesátiletou nahluchlou domovnicí Mrázkovou. Aktivně se staráme o své zdraví, zejména konzumací bezinkového likéru co Mrázková vyrábí a tvrdí o něm, že je lepší než tisíc doktoktorů. Jednou jsme se se sousedem cvičili taky v boji zblízka, to když jsme toho likéru vypili moc, ale Mrázková nás od sebe odtrhla dobře mířenými údery metlou. Cítíme se jako zdrvý základ, nebál bych se dokonce říci jádro budoucí pravicové, konservativní, ekonomicky zcela liberární, krásné společnosti plné usměvavých a vlídných lidí. Jen nevím, jestli by nám měla Mrázková na své staré singrovce co má v ložnici spíchnout nějaké uniformy, nebo máme radši zatím zůstat v ilegalitě a čekat na signál. Co radíte?R^>-

Jura Jurax 7.10.2008 10:24

Re: Re: Největší chyba Miloše Zemana byla,

No, ono víte inteligence nemá nic společného se znalostí cizích jazyků aniž se znalostí počítačů, jak jistě chápete ... a Vy jistě nějaký cizí jazyk znáte, že? ;-)

RomanL 7.10.2008 10:20

Re: hurwa, pane Vlku uroven Psa uz tak hluboce upadla

Nelži, Dohodo, ty věci pravda nejenom že byly, ale pořád jsou! A Blesk čteš a na Novu čumíš leda ty sám spolu s tou tvou levicovou lůzou, které je u nás zastoupena bohužel 70% obyvatelstva a na nic jiného se ani nezmůže. Ale on vám ten bič na záda dopadne, blbci, a budete si za to moct sami, vy ho tupci ještě budete lízat... Ale škoda slov. :-P

Jura Jurax 7.10.2008 10:20

Re: Re: On se da vyhanet

jojo - aby byla spravedlnost, buďtež kvóty i na dárce semene; ze zákona 50% musí být ženské a musí být za výkon odměňovány stejně jako muži.

BuBu 7.10.2008 10:17

Re: Re: Podle pana Vlka je PhDr. Vladimír Špidla

Ne. . .ne . . . ne - to se nemusíte bát ani náhodou  - protože Špidli-boys . . . byl, je a bude - socialistický vym*danec - jak zákon káže !

Jura Jurax 7.10.2008 10:17

Re: V Bruseli

Přesně ;-)

Jura Jurax 7.10.2008 10:16

Re: Podle pana Vlka je PhDr. Vladimír Špidla

... kdo je neúplatný, inteligentní, vzdělaný, nebaží po majetku ani po moci, a neuhýbá ze sobeckých důvodů od svých mravních zásad. ... ale blbost, takový v politice, najmě naší, nemůže dlouhodobě přežívat ... a slyším-li o mravních zásadách, je moudré se důrazně ptát, jaké konkrétně jsou. Protože i pevné mravní zásady mohou způsobit veliké průsery (kupříkladu Dzeržinskij prý byl absolutně neúplatný a Torquemada ostatně taky, a ten navíc striktně dodržoval Desatero) ...

No a protože jsem pamětník, anžto mi příští rok bude šedesát, tak se vším důrazem pravím, že stav České republiky je ten nejlepší, jaký pamatuju. Takže poslední dvě věty páně Spiritova příspěvku mám za blbý žvást.

Mard 7.10.2008 10:16

Re: Re: Re: Myslel jsem, ze uroven pana Vlka jiz nelze snizit.

Já bych se také o Vás neodvážil prohlásit že jste jen trouba!