26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

ESEJ: Znovu o covidové hysterii. Kde jsme teď?

Před pěti měsíci, koncem listopadu roku 2020, se v sídle IVK konaly už sedmnácté Rozmluvy na Hanspaulce, tentokráte na téma tehdy u nás rychlým tempem se rozbíhající jedné z dalších vln epidemie nemoci Covid-19.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jirka 29.4.2021 10:17

> Muzete mi tedy v reakci napsat, jak a hlavne cim by chtel Vaclav Klaus vcas lecit skutecne nemocne?? <

No přece úplně stejně, jako před "vynálezem" covid-19, tedy lehčí případy jako chřipku a ty těžší jako zápal plic.

Dovoluji si připomenout, že virový zápal plic je nebezpečná choroba s velkou mortalitou. Ovšem za tuto diagnózu - na rozdíl od dg.covid - nedostane nemocnice od zdravotní pojišťovny tučnou finanční kompenzaci...

J. Fráňa 29.4.2021 10:06

Jste opravdu kacíř, takhle přemýšlet nesmíte. Vlastně o Covidu nesmíte přemýšlet vůbec, musí vám stačit co vymyslel Kubek, Flégr a Hořejší.;-D

J. Fráňa 29.4.2021 10:03

Zkuste se zamyslet, jestli náhodou není problém ve vás a ne v IVK. Nečtěte to, je to zbytečné, protože text stejně nepochopíte. Zapracujte nejprve na čtení.;-D

V. Cícha 29.4.2021 9:52

K tomuto textu nemám nic podstatné co bych dodal. Považuji jej za nejen objektivní, ale důkladně podložený zkušeností a to po každého, kterému tento nepochybně závažný roblém není lhohostejný. Přiznávám, že covid bych dostat nechtěl a stejně tomu je v mé rodině. Jenže, to co v březnu 2020 vypadalo jako pandemie, s níž se moderní věda pravděpodobně dokáže vypořádat a v tom jí pomůže i vláda a hodnostáři mající právo rozhodování a nařízení (to právo dávám do uvozovek).

Po více než roce totiž situace, realisticky vzato , nevypadá nikterak nadějně a to nejen z několika důvodu, které nejsou výmyslem pochybovačů o nebezpečnosti viru, ale důsledkem sledování situací. Pokud mohu hovořit za sebe, shledal jsem následující

...prokázanou nepřesnost testů... od počátku pandemie zveličování čísel nakažených a zemřelých bez dostatečných důkazů, že civid je skutečně tím jediným ďáblem .....shledáno, že i očkovaní byli testem testem zjištěni jako pozitivní......ke covidu 19 už přibyly zatím varianty B.1.1.7, B.1.351, P.1. Myslím, že neexistuje odborník v této věci, který by mohl sdělit, že k dalším variantám nedojde.....řada odborníku zpochybnila účinnost roušek i sociálních vzdáleností....

....i tam, kde regulace se dodržují, hlášena jsou další alarmující čísla jejichž věrohodnost právě to, jak se dosud pandemie řešila, zpochybňuje.....opomíjí se skutečnost, že v podstatě život přináší risk a pokud strach z něj ovládne národy, situaci to valně neprospěje .... na míru úspěšnosti hromadné vakcinace třeba ještě vyčkat, ač případy vážných reakcí jsou velmi malé....stejně tak ještě nevíme jak velké, snad i devastující, budou v plném rozsahu známy následky lockdownů na téměř všechny normální aktivity..... zatím již psychiatři vykazují zvýšení sebevražd a to hlavně u lidí mladých, ba i dětí

Jistě jsem nic pozoruhodného k textu autorů nepřidal, ale užil jsem jen nabídky k diskusi. A za to děkuji

J. Nevrkla 29.4.2021 9:32

Tak malý pokles za cenu stamiliard dluhů. A teď teprve přijde čas splácení, nezaměstnanosti, bankrotů a bídy.

Z. Jiroušek 29.4.2021 9:29

A až nám "odborníci" ohlásí konec omezení, budeme všichni šťastní, a usměvavý. A procházet se po zahradách ústavů.

Zmizela chřipka, rakovina, infarkty, účastníci dopravnch nehod umírají na covid.

J. Nevrkla 29.4.2021 9:27

Ano, je to problém zpitomeni lidí prakticky všech národů a vlády národních států těmito lidmi volené se podle toho chovají. Správně z vašeho názoru vyplývá, že nadnárodní instituce nemají s lidmi různých národů nic společného. Tudíž ani s demokracií. Ale já bych přece jenom mnohem raději tu demokracií. Vy ne?

M. Valenta 29.4.2021 9:18

A ještě mnohem, mnohem horší než kovidismus je kremlismus.

P. Vychodil 29.4.2021 9:17

to, že chřipka zcela zmizela, mě přivádí ke kacířské otázce: kdyby existovaly PCR testy na SARS -COV-2 před rokem 2020, jak by dopadlo testování tehdejších chřipek ?

P. Dvořák 29.4.2021 9:07

Myslím, že všiml. Tak si cvičně mutuje. Až ho to přestane bavit, buď se zařadí mezi ostatní . . . . . nebo taky ne. ;-€

:-)

P. Vychodil 29.4.2021 8:55

včera jsem byl u praktika, a musel jsem po podání jistého léku u něj čekat půl hodiny, tak jsme kecali, jak jinak než o očkování, kovidu, kovidismu, tak mi jmenoval pár léků, které fungují, zmínil se i o jistém antibiotiku, jehož vedlejším účinkem se ukázal účinek na coronavirus...

no, když jsem mu řekl, že jsem nikdy na žádnou chřipku neonemocněl, tak mi, jako rizikovému člověku, covid vakcínu vůbec nenutil...

mimochodem, existuje již studie, že smrtnost na covid koleruje s předchozí vakcinací proti sezonní chřipce (kladná korelace !)...podobné studie se objevily již v době prasečí chřipky...

bude zajímavé sledovat, na co se bude umírat po covid vakcinaci...

T. Zlesa 29.4.2021 8:49

Blud postihl všechny v IVK. Jinak se to nazývat nedá. :-) Ani se to nedá souvisle číst, katastrofa. Ale je svoboda slova, ať si kecají. Je tu jen jeden taky nesouhlasící, takže asi i dost dalších čtenářů má problém to vůbec přečíst... :-)

J. Matuška 29.4.2021 8:46

Václav Klaus, Jiří Beran a Jiří Weigl na online křtu publikace Rozum proti kovidové panice https://www.youtube.com/watch?v=CCI5BppyZ0k

Pane Šurgote, vyposlechněte si slova prof. Berana cca od 17:40. Jsem vděčný všem lidem, kteří dávají prostor vyjádřit své názory této osobnosti. A s VK mám zkušenost, že nakonec na jeho slova "dojde".

"Prakticky lekar mi rekl, ze nema zadny lek, kterym by mne lecil. Takze pouze Paralen na srazeni horecky a podpurne vitaminy." Sleduji situaci od března loňského roku. Po kolika měsísích se začalo "hovořit" o nasazení léků? Např. úspěšné používání Regeneronu prezidentem Trumpem bylo komentováno s výsměchem.

I. Pávek 29.4.2021 8:22

Jediné co je jisté je, že kovid zcela vymýtil obyčejný virus chřipky a my jsme si jen nevšimli, že bojují mezi sebou. Teď jde o to, jestli si už kovid všiml, že bojujeme s ním. Snad nedopadneme jako chřipka.

J. Fráňa 29.4.2021 8:12

Vy pořád nechápete rozdíl mezi přítomností viru Sars-Cov2 v těle a onemocněním nemocí Covid 19. Testy odhalí přítomnost viru v těle, to neznamená, že je člověk nemocný. Třeba virus Herpes máme v těle skoro všichni, ale jen u malé části lidí se projeví onemocněním, třeba oparem na rtu. Možná vám pomůže toto: . Lidský genom obsahuje až sto tisíc kopií různých virů, nebo spíše jejich zbytků. „Máme jich v těle mnohem více než vlastních genů, kterých je zhruba 25 000 – 30 000,“ dodává Jan Pačes

M. Rohovský 29.4.2021 8:00

Není lepšího důkazu buď o pokusu o manipulaci nebo o naprosté nemoudrosti pana Stirského než jeho příspěvek. Úvaha V.K. není o tom, jestli je pokles 6-7% HDP moc nebo málo, je o tom, že masivní omezování bylo nejspíše zbytečné.

M. Šurgot 29.4.2021 7:51

Je to uplne jinak.

Vy jste neporozumnel, o co mi slo. Neslo mi o me potize, ty jsem pouzil jako priklad/ilustraci toho, ze tvrzeni Vaclava Klause nejsou pravdiva...

Nicmene, kdyz tvrdite, ze nemoc Covid 19 je podvod, jste jeste vetsi jouda, nez by se mohlo zdat...

A. Forman 29.4.2021 7:34

To je úkol pro lékaře, nikoli pro Václava Klause...... a, bohužel, to není prioritní pro politiky, kteří mají priority jinde a ruce v našich kapsách.

M. Šurgot 29.4.2021 7:23

Jsem pomerne racionalni clovek a proto s vami naprosto souhlasim. Protoze ja napsal, ze na Covid 19 neexistuje lek a Vy jste mne doplnil, ze ani na chripku neexistuje lek... Jsme ve shode...

Posmesny ton a poznamka na konci Vasi reakce ale ukazuje, ze jste nepochopil, o co mi slo.....

Vaclav Klaus totiz tvrdi : “ Přesto politici úporně prosazují prevenci formou vakcinace na úkor včasného léčení skutečně nemocných”.

Muzete mi tedy v reakci napsat, jak a hlavne cim by chtel Vaclav Klaus vcas lecit skutecne nemocne??

A. Forman 29.4.2021 7:20

6 - 7 % ? To je teprve začátek.........

K. Salajka 29.4.2021 7:12

Ano je produktem Italiků, Rakušanů z Alp, Franků, Bavorů a Švábů, jenom ti Bretonci a Slezané se myslím vzpouzí.

K. Salajka 29.4.2021 7:09

Jenom jste neporozuměl. VK jistě nezpochybňuje, že jste měl příznaky jako zvýšenou teplotu, nález na plicích, svalovou ochablost. ztrátu čichu, oslabení sluchu. Považuje za podvod, označovat tuto nemoc jako Covid 19. Když porovnáte celková úmrtí za rok 2020 dostanete se k číslu 20 000 o které byl počet úmrtí vyšší proti průměru úmrtí v předchozích letech. Proti roku 2018 , kdy řádila chřipka, však jde o zvýšení pouze o 9 500 osob. Máte vysvětlení pro to, že v loňském roce nikdo u nás na obyčejnou chřipku nezemřel ? Všiml jste si, že přes půl roku nemocnice nepřijímaly jiné, než akutní případy? Kolik lidí rezignovalo na návštěvu nemocnice ? Kampak se podělo AIDS - HIV pozitivní, rakovina, víte kolik bylo sebevražd ?

A. Forman 29.4.2021 7:05

Děkuji za precizní shrnutí událostí s kovidismem, novodobou ideologií ve starém rudém ( a nám tak dobře známem ) hávu..... Nesvoboda lidí se nesmí stát normou.

J. Jirka 29.4.2021 6:39

Před covidem by vám doktor při stejných příznacích diagnostikoval ošklivou chřipku, řekl by, že na to nemá žádný lék a doporučil paralen na sražení horečky a podpůrné vitamíny.

Bohužel tato drobná fakta jednoznačně ukazují, že ochotně uvěříte jakékoli pitomosti a necháte se k smrti vyděsit každám pšoukem.

J. Jirka 29.4.2021 6:28

Cit: " K 27. dubnu se ve školách udělalo 2,08 milionu testů žáků, z nichž 1057 bylo pozitivních..."

M. Mařák 29.4.2021 6:21

Důležitý text, kvituji s potěšením. Jsem navíc od začátku chřipkové diktatury kupodivu na stejné lodi jako IVK, což se mně stalo snad poprvé v životě.

Autoři ovšem umanutě opomínají skutečnost zásadního významu (jsou totiž vyznavači konceptu národního státu), no a tím je jejich analýza nedostatečná, chybí jí základní premisa.

"Kovidismus je víra. Je to světonázor. Je to ideologie, která je používána k ospravedlnění radikálních, v minulosti téměř nevídaných zásahů státu do lidské společnosti a do lidských životů. Je to útok progresivistických ideologů na svobodu člověka. Je to také – v minulosti jednoznačně vyvrácená – víra ve schopnost, účelnost a užitečnost státu a z ní plynoucího nezodpovědného extendování jeho moci."

Souhlas. Nicméně je nutné ještě přidat, že chřipková diktatura v evropském prostoru je produktem národních států a národních politiků. Není v žádném případě produktem nějakých nadnárodních struktur typu Evropské unie, nebo jiných celků typu Bilderberg, či ideologická konference Dialog civilizací na Rhodosu a podobně.

J. Kopp 29.4.2021 6:01

Ty testy zjistí ( zpravidla ) přítomnost viru v těle. Nezjistí ale, zda jste tou nemocí onemocněl nebo onemocníte. O to jde.

R. Langer 29.4.2021 5:41

Inu, kovid na mozku je 10x horší jak na plicích, jak už tady několikrát zaznělo. Na těch plících se dá v naprosté většině případů vyléčit během několika dnů, na mozku je to evidentně chronické. ;-D

R. Langer 29.4.2021 5:37

Ne, není to taková tragédie, je to mnohem horší, a brzy to poznáte i vy sám. :-P

R. Langer 29.4.2021 5:36

A z kolika lidí ten tisíc byl se tam taky píše? ;-D