21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 10.9.2010 14:22

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

Myslím, že mě- mně bylo někde špatně.

B. Kollár 10.9.2010 9:42

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

bohužel o člověku (rádobynovináři) hodně vypovídá když nezvládá háčky a čárky, viďte Ivane :)

J. Václavíková 9.9.2010 20:52

Pár ,,technických" detailů

Sugestivně popisujete jisté skutečnosti, ale pro objektivní úsudek by člověk musel slyšet i druhou stranu.

Zmíníte, že se v parku vyskytuje původní nepřemnožená kleč i jiná zavlečená, kterou je třeba redukovat, ale jedním dechem dáváte najevo, že je tato skutečnost mimo Vaše chápání a je Vám ,,šumák". Nerozlišujete, jestli ona pokutovaná byla 1. případ, anebo ten druhý. Myslím si, že existuje nějaká právní úprava, ze které se v těchto případech vychází, taky musí být v takovéto oblasti nějaký režim, který buď dovoluje, nebo taky ne, použití onoho dopravního prostředku, popř. vymezuje jeho použití. Ani jste se nepochválil, jestli jste sbíral šišky druhu žádoucího, či naopak. Ale Vám to zřejmě splývá, že?

J. Václavíková 9.9.2010 20:42

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

Potom si přečtěte i svůj článek!

I. Brezina 9.9.2010 19:37

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

O cloveku bohuzel hodne vypovida, kdyz v zivote nezvladne ani zaklady ceskeho pravopisu:-))

B. Kollár 9.9.2010 16:25

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

já ale netvrdím, že jsem novinář :D

na rozdíl od Vás :D:D:D

I. Brezina 9.9.2010 16:16

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

Prave proto vas taky neberu vazne:-)).

B. Kollár 9.9.2010 15:49

Re: Antiekologický aktivista - ne novinář

bože, já tam mám chyb :) pardon

B. Kollár 9.9.2010 15:45

Antiekologický aktivista - ne novinář

Pane Brezino zase Vás nechali někde něco napsat ? A dokonce bez obrázků nahotinek !!! To se divím :D nechcete si založit nějaký antiekologický aktivistický kroužek ? Že by jste třeba topili veverky nebo tak něco, protože Vás vážně berou už jen nemnozí. Nebo to snad byl právě agitační článek ? Dle ohlasů by jste tu na topení veverek pár jedinců našel. Ti zlý hoši z krnapu Vám ale hnuli žlučí, Vy zbýráte šištičky a oni Vám to pak vyřežou, co ? :DDD

P. Kiebel 9.9.2010 15:12

Re: Nahoda?

Dáte nám sem i své telefoní číslo?

J. Šimek 9.9.2010 13:16

Bez ověření zdrojů a to si říká novinář ?

No protože jste takový odborník na mé příspěvky, tak jste se mohl opakovaně dočíst, že jsem Pepík. Jenže Vy zdroje neověřujete, tak co, že ? Takže jste vedle, jak ta jedle a Vaši neprofesionalitu už stěží uhádáte.

J. Šimek 9.9.2010 13:14

Re: Jan Šimek, lesník KRNAP

No protože jste takový odborník na mé příspěvky, tak jste se mohl opakovaně dočíst, že jsem Pepík. Jenže Vy zdroje neověřujete, tak co, že ? Takže jste vedle, jak ta jedle a Vaši neprofesionalitu už stěží uhádáte.

"Zuřivé obhajování KRNAPu" je to, že si na rozdíl od Vás dovoluji napsat, že nesouhlasím s tím, jak děláte z celého KRNAPu jednoho velkého nepřítele národa ?

R. Langer 9.9.2010 13:06

Re: Jan Šimek, lesník KRNAP

Čím se cítíte osočen? Tím, že nejste Šimek z KRNAPu? Smát se vám můžou tak leda ostatní, vy mi spíš připadáte jako by vám měla právě prasknout cévka, rozhodně ne, že by vám bylo do smíchu... :-D

I. Brezina 9.9.2010 12:57

Nahoda?

http://www.krnap.cz/adresar/?letter=S

Jan Šimek, lesní, Lesní správa Špindlerův Mlýn, +420737225443, +420499433175.

Takže pane J. Šimku, ktery tu porad tak zurive obhajujete KRNAP, nezda se vam to jako hodne velka nahoda?:-))

I. Brezina 9.9.2010 12:55

Re: Jan Šimek, lesník KRNAP

Prominte, ale tomu se musim jen sma. Ty udaje jsou zaprve volne dostupne na strankach KRNAP a zadruhe v komentari zdruraznuju, ze to nemusite byt vy. Ale vzhledem k dikci vasich komentaru a k tomu, jak zurive obhajujete KRNAP vam neverim ze to nejste vy. To by totiz byla trochu moc velka nahoda:-)).

J. Šimek 9.9.2010 12:36

Re: Jan Šimek, lesník KRNAP

Bez ověření osočit lživě člověka a uveřejnit na něj kontakt - výborný podnět pro NP.

Beru to, jako etalon Vaší novinářské práce a dovoluji si tvrdit, že své profesi děláte neuvěřitelnou ostudu.

Já totiž nejsem Jan Šimek z Lesní správy ve Špindlu a pokud ho na základě Vámi zveřejněných údajů bude někdo obtěžovat, budu rád, když si to nenechá líbit a budete mít opravdové problémy.

Vašemu školení o mém stylu psaní se teď můžu leda tak smát.

J. Šimek 9.9.2010 12:24

Re: Nechci platit ochranáře

Víte, KRNAP není Šumava. A za druhé, neřeknu nic, pokud by článek byl napsán tak, že došlo k selhání v tom a v tom konkrétním případě. Jenže Březina udělal z celého KRNAPu bandu nepřátel národa a to je blbě. A ani to nechce uznat, když mu to napíšu.

M. Prokop 9.9.2010 12:18

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Ne, tolik jich tu není.

Ale zelené ministerstvo si je s oblibou instalovalo kde se dalo, takže to vypadalo jako kdyby převládali. Bude jich asi jako skutečných voličů melounů, 2-3%.

M. Prokop 9.9.2010 12:08

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Ne vata, důvody pocitu.

M. Prokop 9.9.2010 12:07

Re: Nechci platit ochranáře

V ideálním případě, ovšem.

Praxe je poněkud jiná, podobná popisu páně Brezinově.

Případně se mohou projíždět na Šumavě auty tam, kam normální člověk nesmí pěšky.

I. Brezina 9.9.2010 11:55

Jan Šimek, lesník KRNAP

Dobra, porusim jeste jednou zasadu s Vami nediskutovat. Presna vyse pokuty za ulomenou vetev klece je 250 000, jak je v clanku uvedeno. Pokud rozdelujete lidi na "luftaky" a ty ostatni, pak mne vase argumentacni (ne)zpusoby vubec neprekvapuji.

Jen jeste aby bylo jasne, odkud vitr fouka: http://www.krnap.cz/adresar/?letter=S

Jan Šimek, lesní, Lesní správa Špindlerův Mlýn, +420737225443, +420499433175.

Takže pane Šimku z KRNAPu, pokud neexistuje jeste nejaky jiny "J. Šimek", pak pred "luftaky" proste jen hajite svou vyplatu. Je to nizke, ale koneckoncu pochopitelne.

I. Brezina 9.9.2010 11:47

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Dobra, porusim jeste jednou zasadu s Vami nediskutovat. Presna vyse pokuty za ulomenou vetev klece je 250 000, jak je v clanku uvedeno. Pokud rozdelujete lidi na "luftaky" a ty ostatni, pak mne vase argumentacni (ne)zpusoby neprekvapuji.

J. Šimek 9.9.2010 11:44

Re: Nechci platit ochranáře

Ty osoby jsou placeny za to, že jako odborníci rozumí danné problematice a radí státu, jak se svým majetkem nakládat.

J. Šimek 9.9.2010 11:37

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Příklad, tak to není problém - cituji "KRNAP před pár lety za ulomenou větvičku rozdával statisícové pokuty". To ale asi bude umělecká nadsázka, že ?

Proti pražákům v podstatě nic nemám, je to ale u nás v Krkonoších vžitý symbol pro bordel, který dělají turisté na horách. Speciálně pro Vás své vyjadření zjemňuji na lufťáci.

F. Eliáš 9.9.2010 11:09

Nechci platit ochranáře

Nejsem rád, když se z mých daní platí ochranáři, památkáři a jiné osoby které si troufají mít právo kecat do nakládání s majetkem, který jim nepatří

P. Janoušek 9.9.2010 10:23

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Pane Šimku. Píšete, že píšete slušně, ale urážky mezi řádky z Vás jenom prýští. Sám jste nepřinesl jediný argument krom toho, že jste o Březinovi napsal, že nenávidí KRNAP. A dále ještě dáváte na odiv nenávist k pražákům. A víte, že do Krkonoš jezdí i lidi z Ústí a Budějovic? Například.

Uveďte jediný argument, že to co popisuje pan Březina není pravda.

K. Kužel 9.9.2010 10:19

Re: Mám důvodné podezření,

Souhlasím. Díky Vám jsem si ještě uvědomil, že jsem to s těmi ochranáři špatně formuloval. Ve skutečnosti věřím, že většina z nich jsou lidé poctiví, kteří dělají svou práci nezištně a dobře.

R. Langer 9.9.2010 10:17

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Proč by pan Březina měl vyvracet nějaké vaše pitomé tvrzení? A i kdyby to byla pravda, tak co jako?

R. Langer 9.9.2010 10:09

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Základní problém jsou lidi jako vy, a že je jich u nás přes 50%. To je ten skutečný základní problém. Pak těch zbylých 50% skutečně nemá šanci.

R. Langer 9.9.2010 10:07

Re: A stačilo napsat "Nenávidím KRNAP".

Za to vy ho zřejmě milujete, že? Že je článek o něčem úplně jiném jste proto asi ani nepostřehl, co?