Pátek 25. dubna 2025, svátek má Marek
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

DOPRAVA: Je třeba utáhnout šrouby?

Jak se v posledních dnech díky nejrůznějším článkům a rozhovorům z našich sdělovacích prostředků dozvídáme, na českých silnicích loni zemřelo 565 lidí, o 63 více než předloni.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

EK

E. Kovářová

14. 1. 2019 21:38
Na "chudé" musí být přísnost!

Daně, pokuty, EET...

Jo, ledaže bychom byli "aktivisté", ale ti nejsou "chudí", naopak, žijí a tyjí ze společného, nejen že žerou, ale i mlaskají, vivat dotace!

jdu zvracet...

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

14. 1. 2019 22:03
Re: Na "chudé" musí být přísnost!

Mlaskají až moc nahlas.

0 0
možnosti
MM

M. Mikulec

14. 1. 2019 20:43
Za všechno muže vždycky řidič,

protože ma spz a je snadno polapitelny. Co děla policie preventivně proti chodcům, co se sluchátky na uších a v kapuci chodí přes silnici jako telata? Proč se policie nestará o přestupky cyklistu, kteří jsou takoví sportovci, ze jsou líní sesednout s kola na přechodu pro chodce?

Jeden takový chodec se sluchátky nedávno přecházel koleje, na které nedbal, a vlak to samosebou neubrzdil.

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

14. 1. 2019 22:05
Re: Za všechno muže vždycky řidič,

To jsou kapitoly samy pro sebe.

0 0
možnosti
JS

14. 1. 2019 17:47
Dobre umysly

Jde v podstate o to jak cenami pohonnych hmot a odebiranim ridicaku vyloucit co nejvice neprivilegovanych lidi z automobilove dopravy. Elektromobily to dorazi a Planeta Zeme bude zachranena.

0 0
možnosti
TK

14. 1. 2019 17:20
Jsme v rukou bláznů

Je mi dnes 70. Najel jsem od r.1967 určitě 1 mil. km. Nezpůsobil jsem žádnou dopravní nehodu.Když mi někdo volá při jízdě, vezmu to. Umím se soustředit na řízení i telefonování.Dodržuji předepsané rychlosti s tolerancí + 5 km/h.Používám navigaci pro přesné měření rychlosti.Před jízdou po jídle si dávám cca 2 deci piva desítku, aby mi nebylo těžko.Neustále mne někdo předjíždí , často s troubením. Z televize se obden dovídám, jak jsme my staří(pravidelně chodím na prohlídky) nebezpeční za volantem a bude třeba za telefonování udělovat trest 10 let na pevnosti.Obden jsou v televizi záběry z pronásledování zdrogovaného ,opilého mladíka bez řidičáku. Řešení takovýchto opravdu nebezpečných kauz (Kadlec)nevidět.Ale co se divím. Ryba smrdí od hlavy,že.

0 0
možnosti
MP

14. 1. 2019 18:30
Re: Jsme v rukou bláznů

Jsem o trochu mladší a mám v jednom autě handsfree (v základní výbavě).

Jinak prakticky totéž.

0 0
možnosti
MP

14. 1. 2019 13:49
Pokud by se mělo něco změnit k lepšímu, tak

opravit silnice, probrat zbytečné značky, omezovat rychlost jen na potřebnou hodnotu a ne o ± 20 km/h méně. Neštvat řidiče "preventivní" buzerací, zastavovat jen ty, kdo se konkrétně provinili. Policajty posílat tam, kde hrozí nebezpečí, ne tam, kde se dá nejvíc vybrat. V autoškolách se věnovat ježdění, ne nablblým otázkám testů. Zjednodušit pravidla provozu

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

14. 1. 2019 15:39
Re: Pokud by se mělo něco změnit k lepšímu, tak

Značky nejen probrat ale též se starat o jejich viditelnost, omezovat rychlost i jen na potřebnou dobu. A autoškoly ? Učitelé autoškol by měli mít patřičně dlouhou praxi na nákl. autech/autobusech ( 1.rok je málo ), jak to kdysi bývalo.

0 0
možnosti
MM

14. 1. 2019 10:52
Ty statistiky se dají

vyřešit jednoduše. Zakázat automobilovou dopravu, ani dálnice by se nemusely stavět, natož opravovat. Ministerstvo to má s Ťokem jednoduchý. Pro nechápavé - to byla ironie.

0 0
možnosti
BJ

14. 1. 2019 15:02
Re: Ty statistiky se dají

Zakázat bourat a je vyřešeno! Že to je blbost? Ale jděte

0 0
možnosti
KK

K. Keinkopf

14. 1. 2019 10:23
Obecně lze říci,

že jakýkoliv pokus státu utahovat šrouby v jakékoliv oblasti, má sloužit pouze ke zvýšení výběru peněz, které se potom chystá přerozdělit, takže se vždy jedná pouze o jakési dodatečné zdanění. Nějáký pokus zajistit blaho všech občanů za tím rozhodně nehledejme.

0 0
možnosti
MZ

14. 1. 2019 10:43
Re: Obecně lze říci,

Přesně tak. Než především opravit silnice,postavit dálnice, udělat revizi často nesmyslného počtu dopravního značení a dalších věcí,které se na nehodovosti skrytě "podepisují", tak je jednodušší zvýšit plošnou buzeraci na všechny.

Prostě typické "řešení" byrokratů od stolu.

0 0
možnosti
IS

14. 1. 2019 9:43
Se všemi uvedenými argumenty nelze

než souhlasit.

0 0
možnosti
PL

14. 1. 2019 9:49
Re: Se všemi uvedenými argumenty nelze

Ano, souhlasím také.

0 0
možnosti
JK

14. 1. 2019 9:41
Na auto mám, na handsfree ne?

Autor článku by se asi divil, kolik řidičů aut nemá zabudované handsfree za pár tisíc, i když za vozidlo klidně vysype půl milionu, o dražších autech nemluvě. Při nákupu auta, i když je jim to prodejci téměř vnucováno, to zřejmě považují za větší zbytečnost, než vonítka pod palubní desku a držák na hrnek kávy. A už vůbec nechápu, proč ti řidiči, kteří handsfree mají, se jej za velmi dlouhou dobu ani nenaučili pořádně používat a tak se běžně za jízdy doslova perou s jeho ovládáním, divže nenabourají.

Jako dlouholetý odborník v silniční dopravě vím, o čem mluvím - či spíše píši.

0 0
možnosti
KW

14. 1. 2019 10:10
Re: Na auto mám, na handsfree ne?

Pokud někdo "nemá zabudované handsfree za pár tisíc", asi si to rozmyslí, pokud ho bude čekat několikanásobná pokuta. A jinak - komu není rady, tomu není pomoci...

0 0
možnosti
KJ

14. 1. 2019 9:24
Je třeba se na bodový systém vykašlat, občané nejsou děti

v mateřské školce, a přitvrdit na pokutách a trestech, samozřejmě včetně odebírání řidičských průkazů. A to podle toho, jak si člověk stojí materiálně. Milionáři každému na tisíce na pokutách kašlou... Dzp.

0 0
možnosti
LH

14. 1. 2019 9:41
Re: Je třeba se na bodový systém vykašlat, občané nejsou děti

Myslím si, že bodový systém svůj účel stejně neplní a vzhledem k problémům s informovanosti řidičů o stavu svého bodového konta, ba se měl zrušit. Vytvořit jakousi stupnici nebezpečnosti dopravních přestupků (tu má i současný bodový systém) a podle toho provinilé řidiče postihovat. Trest totiž má přicházet hned po spáchaném provinění. Takže podle bodového systému může řidič přijít o řidičák po několika "banálních" dopravních přestupcích, zatímco jiný s daleko závažnějšími může klidně jezdit, než jej přistihnou podruhé.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz