Diskuse
DOPRAVA: Je třeba utáhnout šrouby?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E. Kovářová
Na "chudé" musí být přísnost!
Daně, pokuty, EET...
Jo, ledaže bychom byli "aktivisté", ale ti nejsou "chudí", naopak, žijí a tyjí ze společného, nejen že žerou, ale i mlaskají, vivat dotace!
jdu zvracet...
M. Mikulec
Za všechno muže vždycky řidič,
protože ma spz a je snadno polapitelny. Co děla policie preventivně proti chodcům, co se sluchátky na uších a v kapuci chodí přes silnici jako telata? Proč se policie nestará o přestupky cyklistu, kteří jsou takoví sportovci, ze jsou líní sesednout s kola na přechodu pro chodce?
Jeden takový chodec se sluchátky nedávno přecházel koleje, na které nedbal, a vlak to samosebou neubrzdil.
V. Kotas
Re: Za všechno muže vždycky řidič,
To jsou kapitoly samy pro sebe.
Dobre umysly
Jde v podstate o to jak cenami pohonnych hmot a odebiranim ridicaku vyloucit co nejvice neprivilegovanych lidi z automobilove dopravy. Elektromobily to dorazi a Planeta Zeme bude zachranena.
Jsme v rukou bláznů
Je mi dnes 70. Najel jsem od r.1967 určitě 1 mil. km. Nezpůsobil jsem žádnou dopravní nehodu.Když mi někdo volá při jízdě, vezmu to. Umím se soustředit na řízení i telefonování.Dodržuji předepsané rychlosti s tolerancí + 5 km/h.Používám navigaci pro přesné měření rychlosti.Před jízdou po jídle si dávám cca 2 deci piva desítku, aby mi nebylo těžko.Neustále mne někdo předjíždí , často s troubením. Z televize se obden dovídám, jak jsme my staří(pravidelně chodím na prohlídky) nebezpeční za volantem a bude třeba za telefonování udělovat trest 10 let na pevnosti.Obden jsou v televizi záběry z pronásledování zdrogovaného ,opilého mladíka bez řidičáku. Řešení takovýchto opravdu nebezpečných kauz (Kadlec)nevidět.Ale co se divím. Ryba smrdí od hlavy,že.
Re: Jsme v rukou bláznů
Jsem o trochu mladší a mám v jednom autě handsfree (v základní výbavě).
Jinak prakticky totéž.
Pokud by se mělo něco změnit k lepšímu, tak
opravit silnice, probrat zbytečné značky, omezovat rychlost jen na potřebnou hodnotu a ne o ± 20 km/h méně. Neštvat řidiče "preventivní" buzerací, zastavovat jen ty, kdo se konkrétně provinili. Policajty posílat tam, kde hrozí nebezpečí, ne tam, kde se dá nejvíc vybrat. V autoškolách se věnovat ježdění, ne nablblým otázkám testů. Zjednodušit pravidla provozu
V. Kotas
Re: Pokud by se mělo něco změnit k lepšímu, tak
Značky nejen probrat ale též se starat o jejich viditelnost, omezovat rychlost i jen na potřebnou dobu. A autoškoly ? Učitelé autoškol by měli mít patřičně dlouhou praxi na nákl. autech/autobusech ( 1.rok je málo ), jak to kdysi bývalo.
Ty statistiky se dají
vyřešit jednoduše. Zakázat automobilovou dopravu, ani dálnice by se nemusely stavět, natož opravovat. Ministerstvo to má s Ťokem jednoduchý. Pro nechápavé - to byla ironie.
Re: Ty statistiky se dají
Zakázat bourat a je vyřešeno! Že to je blbost? Ale jděte
K. Keinkopf
Obecně lze říci,
že jakýkoliv pokus státu utahovat šrouby v jakékoliv oblasti, má sloužit pouze ke zvýšení výběru peněz, které se potom chystá přerozdělit, takže se vždy jedná pouze o jakési dodatečné zdanění. Nějáký pokus zajistit blaho všech občanů za tím rozhodně nehledejme.
Re: Obecně lze říci,
Přesně tak. Než především opravit silnice,postavit dálnice, udělat revizi často nesmyslného počtu dopravního značení a dalších věcí,které se na nehodovosti skrytě "podepisují", tak je jednodušší zvýšit plošnou buzeraci na všechny.
Prostě typické "řešení" byrokratů od stolu.
Na auto mám, na handsfree ne?
Autor článku by se asi divil, kolik řidičů aut nemá zabudované handsfree za pár tisíc, i když za vozidlo klidně vysype půl milionu, o dražších autech nemluvě. Při nákupu auta, i když je jim to prodejci téměř vnucováno, to zřejmě považují za větší zbytečnost, než vonítka pod palubní desku a držák na hrnek kávy. A už vůbec nechápu, proč ti řidiči, kteří handsfree mají, se jej za velmi dlouhou dobu ani nenaučili pořádně používat a tak se běžně za jízdy doslova perou s jeho ovládáním, divže nenabourají.
Jako dlouholetý odborník v silniční dopravě vím, o čem mluvím - či spíše píši.
Re: Na auto mám, na handsfree ne?
Pokud někdo "nemá zabudované handsfree za pár tisíc", asi si to rozmyslí, pokud ho bude čekat několikanásobná pokuta. A jinak - komu není rady, tomu není pomoci...
Je třeba se na bodový systém vykašlat, občané nejsou děti
v mateřské školce, a přitvrdit na pokutách a trestech, samozřejmě včetně odebírání řidičských průkazů. A to podle toho, jak si člověk stojí materiálně. Milionáři každému na tisíce na pokutách kašlou... Dzp.
Re: Je třeba se na bodový systém vykašlat, občané nejsou děti
Myslím si, že bodový systém svůj účel stejně neplní a vzhledem k problémům s informovanosti řidičů o stavu svého bodového konta, ba se měl zrušit. Vytvořit jakousi stupnici nebezpečnosti dopravních přestupků (tu má i současný bodový systém) a podle toho provinilé řidiče postihovat. Trest totiž má přicházet hned po spáchaném provinění. Takže podle bodového systému může řidič přijít o řidičák po několika "banálních" dopravních přestupcích, zatímco jiný s daleko závažnějšími může klidně jezdit, než jej přistihnou podruhé.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz