8.5.2024 | Den vítězství


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Paul 31.10.2007 13:13

Možná je to tisková chyba,

která se vloudila do dopisu páně prezidentova ale jedna věta mi tu vadí. Plně souhlasím s jeho postupem ale - proboha - jak může jedním dechem říct, že máme nejnezávislejší justici na světě ? Ani to jeho "pravděpodobně" to nezachraňuje. Důkazem, že tomu tak není, jsou desítky kauz, kdy selhávají právě soudci a zavdávají tak svými rozhodnutími důvod k existenci takové instituce, jakou je Ústavní soud.

Senior 31.10.2007 14:00

Re: Možná je to tisková chyba,

Milý pane "Paul",  výraz "pravděpodobně nejnezávislejší" přeci není totéž, jako "pravděpodobně nejspravedlivější". To jsou přeci dva rozdílné názory.

Jirka 31.10.2007 14:14

Re: Možná je to tisková chyba,

Větě pana prezidenta zcela rozumím - soudci jsou u nás tak nezávislí, až z toho máme téměř stát "Soudcestán", nezdá se Vám?;-)

Šnek 31.10.2007 14:17

Re: Možná je to tisková chyba,

Naše justice je skutečně nejnezávislejší. Bez ohledu na cokoliv zastává výhradně jen své vlastní zájmy. Tak to určitě myslel i pan prezident.

fox 1.11.2007 9:03

Re: Re: Možná je to tisková chyba,

Správně.Jako téměř vždy musím s Klausem souhlasit.Je to velký muž.

Vlasta.on 31.10.2007 14:42

Re: Možná je to tisková chyba,

Nic si z toho nedělejte. Holt máte IQ tykve, no. Někdo to odskákat musí.

Ivanhoe 31.10.2007 17:50

Re: Možná je to tisková chyba,

Asi to mělo znamenat, že naši soudci jsou absolutně nezávislí, a to na čemkoli...  včetně zákonů a zdravého rozumu. A kdyby soudili tak nehorázně, že samy jejich rozsudky by bylo možno označit za trestnou činnost, ať již nedbalostní nebo úmyslnou, budou je soudit právě jejich kolegové a ti je podpoří... a jakýkoli pokus státních orgánů (včetně prezidenta) tuto situaci napravit je ihned označen za nemístné vměšování a soudně (= jimi samými) zakázán.

U mě se soudci definitivně znemožnili tím, jak si navzájem přisuzovali 13. platy po jejich zrušení se zdůvodněním, že kdyby ty peníze nedostali, byla by ohrožena jejich nezávislost. Což se dá pochopit jen jako konstatování: Pokud ty peníze nedostaneme, holt nám nezbyde než brát úplatky... A na což se má odpovědět jen okamžitým vyhazovem pro ztrátu důvěry; nic takového totiž žádný soudce říct nesmí. Dokonce ani naznačit. Vyhozeni nebyli,ale důvěru ztratili - a myslím, že zdaleka nejen mou.

Pardubicky pernik 31.10.2007 11:40

Prezidentova promarněná šance

Promarněná šance  

xxx 31.10.2007 11:09

Pan orezident a černý rybíz

Černý rybíz jsem jako dítě nesnášel - ten smradlavý rybíz, který mi nutili, neboť prý obsahuje vůbec nejvíce vitamínu C. „Když si dáš meruzalku, budeš zdravý jako řípa,“ říkávala babička. Dodnes nechápu, proč neříkala „zdravý jako rybíz“. Nu a tento močopuďák, jak mu pro změnu říkával děda, jsem zakoupil – i s jeho neodolatelně poetickým názvem odrůdy - Öjebin, a hodlal jím okrášlit zanedbanou zahradu. To jsem ovšem nepočítal s panem prezidentem ...

http://rosocha.blog.respekt.cz/c/14698/Jak-jsem-nezasadil-rybiz.html

M. Zima 31.10.2007 8:58

Profesore, opět dokazujete,

že máte o presidentské funkci stejné představy, jako o klimatu, trhu, úloze legislativy,... a o demokracii vůbec. Když v té funkci nedokážete víc, nežli produkovat takovéto slátaniny, nezesměšňujte dál sebe a stát a jděte.

Ostatně, proč nevysvětlíte, jak to bylo s dopisem Hradílkovi, tam jde také o spravedlnost?

Cricket 31.10.2007 9:33

Re: Profesore, opět dokazujete,

Klaus opět na hrad, zimouši!!

M. Zima 31.10.2007 9:46

Ano,

jako vrátný na noční směnu, aby ho nebylo tolik vidět. Jiná možnost by byla u hasičů, tam by možná stačil jeho čestný diplom od pensionovaných požárníků z Alma Aty.

anonym 31.10.2007 10:58

Re: Ano,

;-D;-D;-D;-D!

milan007 31.10.2007 10:56

Re: Profesore, opět dokazujete,

Jste hlupák pane Zima, ten dopis na rozdíl od Vašeho exkrementu , má formu i obsah.

Jirka 31.10.2007 14:17

Re: Profesore, opět dokazujete,

M.Zima  NA HRAD!

Konečně se našel kvalitní protikandidát! To bude blaho, až bude Zima na hradě (nebo Teplo?)

jirka.s. 31.10.2007 18:27

Re: Profesore, opět dokazujete,

Zimo, Zimo! Ty se už  té obsese zřejmě nezbavíš, viď? Ale to jak tě ve Špindlu  Klaus předběhl ve frontě na vlek, za to on opravdu nemohl, to zařídil bodygard!

jezevec 31.10.2007 19:53

Re: Profesore, opět dokazujete,

ajo, zima - to je zas ten dobytek, co ho vyhodili i z poBListů?

gogol 31.10.2007 4:54

Spolek Salamoun do kriminalu!!!

OTÁZKA (uloha spolku Salamoun) Jaky je Vas nazor na roli spolku Salamoun ve Vasem pripade? Prvne Vas mirne podporoval, pak naopak Vasi kauzu zpochybnoval, napadal taktiku Vaseho obhajce, zastaval se soudce, nakonec kritizoval dizidenty, vcetne Janoucha i Havla (toho oznacil za pomyleneho). Dost me to matlo, neb jsem si rikal, ze snad do veci vidi, ale byla to od nich spis medvedi sluzba.

ODPOVĚĎ ( 07.08.2007 14:06 )

Na spolku Šalamoun mě doporučil jeden starý přítel. Já je kontaktoval, chtěli podklady. Poté se začali angažovat. Jednoho dne pan Jemelík mě sdělil "svůj sazebník", tím jsme pochopil, že se jedná o živnost nikoli o dobročinnou činnost. A to byl důvod, proč jsem se začal zajímat o pana Jemelíka z tohoto spolku a s hrůzou jsem zjistil mimo mnoho jiných podivných aktivit, že byl mnohonásobným agentem StB. Poté jsem se spolkem přerušil jakýkoli kontakt. Poté jsem se dověděl, že se spojili, jak se soudcem Rašíkem tak ale i s tím tureckým komunistickým ilegálem vstupující v mé kauze jako hlavní poškozený a svědek. On patrně na jejich sazebník přistoupil, proto ho asi hájí tak vehementně.

http://www.lidovky.cz/odpovedi.asp?t=UZUNOGLU

viktor 31.10.2007 4:24

Václav Klaus

především pokračuje ve své volební kampani, ctihodný , leč lišácký ten kmet!

BuBu 31.10.2007 7:39

Re: Václav Klaus

No vidíte . . . že to jde . . . když se chce . . . . a to byste chtěli udělat presidentem takové neschopné (resp. všeho-schopné) komunistické Bulíky -  jako jsou Pithart a Dientsbier !

Jenda 31.10.2007 19:22

Re: Václav Klaus

Urcite. Podle vyjadreni novinaru, poblitologu a nekterych komentaru uz v ni pokracuje ctyri roky. Neustale. Na nic jineho nemysli. I kdyz jde v noci na zachod tak to dela jenom kvuli znovuzvoleni.

Eva D. 31.10.2007 20:39

Re: Re: Václav Klaus

R^R^R^

Atei 31.10.2007 1:19

nevím co s tím má společného president

Ačkoliv  práce  naší policie  a justice je  skandální, Klaus to nezavinil tak se  nemusí omlouvat.  Když už - tak ministr spravedlonosti: za to, že  tu  soudcovské bratrstvo   nechali jeho předchůdci tak   rozlajdat.

JanS 31.10.2007 13:27

Re: nevím co s tím má společného president

S tím souhlasím. Problém je v tom, že soudy jsou státní, placené z našich daní, ale nikomu nejsou odpovědné, jsou nezávislé na státu, na nás i na právu. Velmi často se zdá, že jdou na ruku tomu, kdo jim zaplatí něco navíc kromě toho, co dostávají od nás z našich daní. Je to dost velká hrůza - kdo ji bude řešit?

prekvapive zklamani 31.10.2007 0:57

ciny, ne vymluvy

Pan prezident muze trvat na tom, aby byli jednoznacne nalezeni vinici kauzy z rad vysetrovatelu, statnich zastupcu a soudcu, a pote s nimi zahajeno trestni rizeni. Pan president uz davno mel podat trestni oznameni na nezname pachatele. Svym zpusobem by to bylo ucinnejsi, nez omluva, a bylo by to plne legitimni.

JW 31.10.2007 1:11

Re: ciny, ne vymluvy

Domnívám se, že podávat trestní oznámení na neznámého pachatele není úlohou prezidenta v tomto případě, ani v žádných jiných. Jak je ze zkušenosti známo, jakoukoliv svou iniciativou by věci jen uškodil, viz případ Brožová, kdy ústavní soud neváhal překroutit zákon, aby své kolegyni ve sporu s prezidentem vyhověl.

Jen na okraj, dovede si představit ten řev našich nezávislých soudců o narušení jejich nezávislosti, kdyby ten svůj podpis přippojil?

I-Worm 31.10.2007 3:25

Re: Re: ciny, ne vymluvy

Ten řev nezávislých soudců je opravdu, ale opravdu to poslední, co by pana presidenta vzrušilo.

MeKu 31.10.2007 7:51

Re: Re: Re: ciny, ne vymluvy

Pana presidenta by zajisté řev soudců a "medií" nevzrušil. Ale těm mudrlantům co by se ještě deset let poté probírali tím "jak chtěl 'KLAUS' opět narušit chod naší nezávislé justice", těm není nutno nabíhat na vidle (i když, pravda, najdou si cosi jiného).

jm0 31.10.2007 17:44

Re: Re: Re: Re: ciny, ne vymluvy

najdou si hnedka to, že se nechtěl omluvit, vždyť je to naprosto jasný