4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

DISKUZE: Na každou složitou otázku...

To mne napadlo při čtení článku Lapálie podle Václava Vlka st. od pana Tomáše Guttmanna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 15.10.2018 23:19

Re: lekce nepratelum naroda

No, kolik Vám bylo v době Pražského jara a kde jste tu dobu prožíval?

J. Jurax 15.10.2018 23:17

Re: shnily poklid zakerne emigrace

Víte, vcelku mohu pochopit Vaše rozhořčení, nicméně to Vaše "Naprosto skvele. Kazdy Cech byl hrdy na sveho domaciho komouse, vcetne deti." považuju za hloupý výrok.

A obrat z poklidu emigrace ... no, emigrantům v emigraci jistě hrozilo leccos, ale zas na druhé straně za nepochopení internacionální pomoci či kritiku vedoucí úlohy nebo komunistické vlády etc. je nikdo z práce nevyhodil. Kdežto u nás ano, a to ve státě, kde zdrcující většinou byl poskytovatelem práce právě ten stát, co je z té práce vyhodil. A jejich děti neměly potíže dostat se kvůli tomu na střední nebo vysokou školu.

P. Rychetsky 15.10.2018 21:11

Re: Děkuji, pane Vlku

Ano, mimoradne zabavne. Taky me ty argumentacni veletoce zaujaly. Komunista dobre, a pohodlny emigrant nepritel naroda.

P. Rychetsky 15.10.2018 21:06

shnily poklid zakerne emigrace

Cituji: "Znovu pro natvrdlé opakuji: cca 750 000 lidí, kteří neodvolali a neponížili sebe souhlasem s okupací v Srpnu 1968 , mělo každý průměrně 3 až 4 rodinné příslušníky. To znamená, že tuto zkušenost a hrdost, na svého domácího „Budžese“ (viz kniha a divadelní představení Hrdý Budžes“.) měly a mají nejméně tři miliony lidí. To všechno jsou ve vašich očích „komunistické k...vy“?! No možná z poklidu emigrace."

Naprosto skvele. Kazdy Cech byl hrdy na sveho domaciho komouse, vcetne deti. Kdyz si jeden vezme kolik bylo v domactnostech psu a kocek, kterym to komunisticteni take zajistilo denni stravu, tak bylo hrdo nejmene 5 milionu bytosti. A ten genialni obrat "z poklidu emigrace". Nenapadne vas, pane tehdejsi komunisto Vlku, ze v te emigraci byli lidi hlavne kvuli vam, komunistum? A ze byli v tom poklidu bez pratel, pribuznych a vubec celych zivotu? Byt vami, tak to komunisticke nadseni trochu mirnim. Rad vam podekuji za to, ze jste byl Chartistou, bylo to pro odboj proti komunistickemu svinstu totiz velice dulezite. Nicmene trocha opatrnosti s tou hrdosti na komunistickou minulost by neskodilo. Mozna ty vase reci ctou i lide, ktere komunismus, a v nem specialne komuniste, velice poskodil. A ne, nebyli to jen "moskevsti komuniste" co tu vladli. Bez tech ceskych by to neslo. Tedy i bez vas.

J. Brunner 15.10.2018 20:52

Re: pane Vlku smekám před vaším klidným shrnutím

Já také.

K. Janyška 15.10.2018 20:48

Re: Ano, autore,

Třeba milionkrát můžete, troubo... Dzp.

P. Rychetsky 15.10.2018 20:34

moskva skodila a cesky komous zachranoval

Cituji: "Byl jsem reformní komunista a jsem hrdý na to, že jsem přispěl - třeba ve spolupráci se studenty tehdejší filosofické fakulty a také s Josefem Smrkovským - k tomu, že roky 1964 až 1968 byly a jsou považovány za jedny z nejsvobodnějších ve čtyřicetileté vládě moskevských komunistů."

- To je naprosto uzasny a celkem unikatni argument. Moskevsky komunisti vladli a cesti byli odboj proti nim. Jako kdyby v letech 64 az 68 nebyli muklove a politicti vezni.

P. Rychetsky 15.10.2018 20:34

lekce nepratelum naroda

Cituji: "Takže nadáváte-li mně a pokoušíte-li se mne dehonestovat poukazováním na mé členství v KSČ v době Pražského jara, jen ukazujete, jak jste vzdálen národu, který chcete poučovat."

Takze kdo chce pripomenout problemovost clenstvi v KSC, dokazal timto jak je vzdalen narodu. Skvele. Na smetiste s odpadlikem od naroda. Ostatne, plati to same i na NSDAP? Ta byla narodnejsi nez narod sam.

F. Netopil 15.10.2018 19:58

Děkuji, pane Vlku

konečně mi někdo vysvětlil kdo tady za komunistů nejvíc trpěl. Byli to přece samotní komunisti !!! To nám ve škole zatajovali. Zacházelo se s nimi jako s hadrem. Nejdříve těm 750.000 lidí nařídili do KSČ vstoupit aby je pak mohli s ostudou vylučovat. Obrovská krutost.

Š. Hašek 15.10.2018 19:02

Pokud světem

"cloumá" novičok, Kuciak, ............ .

Kuciaka zavraždil nějaký placený vrah, na povel nějakého dost tuctového potrefence. Úkol pro policii. Tedy pro lepší policajty. Nechápu, proč kvůli tomu "Slovensko vyhlásilo výjimečný stav".

No, u nás taky kvůli zakomplexovaným šlachtům byla televize v pozoru a Pehe ječel.

Ale ministerský předseda, náčelník čehokoliv, který zdrhne z kanceláře jen kvůli novinářům (Moravcovi a Noře) .... ten se nehodí ani na hlídání hus/koz pod lesem. Zkráceno.

R. Langer 15.10.2018 18:56

Re:

Protože pak by to nešlo na ty rusáky hodit tak dobře. Jakou lepší nápovědu dát, než použít "ruský jed" (který zrovna kupodivu ze záhadných důvodů nefungoval...).

Ale mohli je nechat přejet třeba Volhou, to by možná taky šlo. :-D

R. Langer 15.10.2018 18:50

Re: Kdo by si to kdy pomyslel

Ve skutečnosti nevypátral nikdo nic.

R. Langer 15.10.2018 18:49

Re: Srdceryvným vyprávěním,

Je to muslim, a chlap, ta Pátá kolona. :-D

J. Fridrich 15.10.2018 16:26

Jste mimoradna osobnost, Netzer a velmi hodna. Velmi nas tady vsechny kultivujete....

S. Netzer 15.10.2018 16:03

Re:

Nehodlám se s vámi dohadovat o tom, co jste měl na mysli, levný Fridrichu, ale faktem je, že skutečnou identitu Skripalových útočníků odhalil Bellingcat. Podle Scotland Yardu to byli "Petrov a Boširov".

J. Fridrich 15.10.2018 15:27

Trefil, ale jako potrefenou husu....

J. Kyselková 15.10.2018 15:19

Re: pane Vlku smekám před vaším klidným shrnutím

Připojuji se.

J. Schwarz 15.10.2018 15:13

Navíc je docela

zajímavá mediální interpretace Kočnerova výroku na adresu Kuciaka, že na něho taky vyhrabe nějaké svinstvo a to uveřejní stejně jak to dělá on, jako vyhrožování. Přitom Kočner jen vzpomenul biblické "nečiň druhým, co nechceš aby oni činili tobě".

J. Fridrich 15.10.2018 15:06

Omyl, draha Netzer, ja mel skutecne na mysli ta zjisteni sluzbami poskytnute premierce Anglie.....

S. Netzer 15.10.2018 14:38

Re:

Ty poznatky, které máte na mysli, neodhalily tajné služby, ale sdružení občanských vyšetřovatelů Bellingcat, které je vypátralo z otevřených zdrojů.

J. Zajac 15.10.2018 14:37

A proč by ho "měli zabíjet " chemickou látkou spadající do kategorie zbraně hromadného ničení? Není snadnější "nepohodlného" člověka přejet autem či fingovat přepadení s následkem smrti?

M. Zikmund 15.10.2018 14:04

Re:

To už se zaslepenci tak bývá, že se umí trefovat jen do zad.

J. Fridrich 15.10.2018 13:56

Jako vzdy velmi - velmi dlouhe. A dnes i nepodarene, pan Guttmann pana Vlka trefil a to ho zlobi....

J. Fridrich 15.10.2018 13:50

Omyl, ne moje " vyhlasena pravda " - ja jsem poukazal na " aktualni " zjisteni tajnych sluzeb o koho se jedna a ze se nahodou pohybovali primo na miste cinu - tedy ti chlapci z ruske GRU. PROCPAK tam byli pod jinou identitou, tedy ipod jinymi jmeny - co myslite, nahodicka ?

J. Pospíšil 15.10.2018 13:30

Re:

Vámi vyhlášená pravda je nejvýše názor, a to ještě velmi jalový. A kapitálky na tom nic nezmění.

M. Valenta 15.10.2018 13:23

Re: VV starší slouží pravdě, Valento 🦍

Ano, je to jako v hypermarketu. Každý si vybere co mu chutná a když chce od všeho něco, tak šáhne po ANO.

P. Moravčík 15.10.2018 13:10

Pán Vlk to vyriešil jednoducho: Nepleť sa do cudzích svinstiev a budeš mať pokoj (neplatilo to len v jeho prípade). Kuciak bol podobný typ ako istý švajčiarsky novinár, ktorého pred vojnou uniesla nacistická tajná služba do Nemecká, aby zistila ako sa dostal ku kompletnému zoznamu veliacich dôstojníkov Wehrmachtu. Boli šokovaní, keď zistili, že zoznam poskladal z dostupných informácií v nemeckej tlači. Kto vie hl'adať, dokáže nájsť zaujímavé veci. Ale pán Vlk st. hneď vie, že to boli blbosti. Len tá vražda s tým akosi nekorešponduje.

S. Netzer 15.10.2018 11:57

Re: Srdceryvným vyprávěním,

Je vidět, že máte bohaté zkušenosti s pavlačovými "diskusemi".

A. Alda 15.10.2018 11:43

Souhlas.

A myslím, že věc nelze odbýt tím, že Guttman je vůl.

J. Jelínek 15.10.2018 11:40

Co je to složitá otázka?

Neznám složité otázky, znám jen složité problémy. A na ně neexistují odpovědi - ty mají jen řešení. A právě jasné, jednoduché a rázné řešení složitých problémů bývá obvyklé špatné. Ne vždy, ale většinou. Nepleťme si to prosím s Occamovou břitvou či gordickým uzlem.