Diskuse
BIG BEN: Vánoční chaos elektromobilní
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P41a74v18e54l 87S52k31ř61i60v82a31n
Nová technologie obvykle má nějaké problémy. Otázka je, zda neřešitelné. :-) Jak moc stateční asi museli být ti, kteří jezdili autem, zatímco ostatní koňmo. :-)
O78l50d51ř32i92c40h 16V10a91š43í36č64e27k
Jim nikdo nesebral koně a nenutil jim auto. A když by se rozhodli přejít zpátky na koně, nikdo jim v tom nebránil. Vývoj aut šel postupně kupředu a mouchy této technologie se vychytávaly postupně a souběžně s koňským povozem, dokud klady nové technologie přirozeně nepřekonaly tu původní.
Ještě nedávno to bylo i v případě této technologie a tak jsem ji i fandil. Novou technologii kupovali nadšenci, jako každou novou technologii a tím ji posouvali dál.
Nyní se někdo rozhodl, že to je to pravé a případné mouchy se vyladí v budoucnu zatím neexistující technologií. Nenabízí alternativu koexistence a přirozeného vývoje technologií. A ani nepřipouští jinou možnou alternativu. To je přeci nesmysl. Přeskakovat přirozený vývoj nejde hlasováním.
T49o54m87a13s 87N34o31v81y
To je křiku kvůli pár minutám čekání. Při každém nabíjení si alespoň odpočinu a dám si něco k jídlu, ne? A klima, přátelé, to klima je důležité!
A teď vážně. Jsem rád za svůj nový V6 3.0T a skoro 400 HP a řeknu na rovinu, nebýt klimaalarmistů, tak si takového velblouda žíznivého asi nekoupím. Jenže je veliká šance, že ten motor 20 let vydrží do nového povolení spalovacích motorů.
A ještě jedna věc: měl jsem možnost otestovat dvoumístný (ta zadní sedadla jsou jak ve VW Lupo slavné paměti) Wuling MiniEV. Ten váží pod tunu a má spotřebu 18-20kW /100 km v reálném provozu. Bez klimatizace. Ať mi někdo vysvětluje, že skoro třítunová SUV mají spotřebu 15-20kW. Haha.
F43r16a66n48t32i83s41e64k 64B17r59a35b37e30c
Naštěstí šetřím tolik času nabíjením doma a nezajížděním k pumpě 2x týdně, že i když bych náhodou musel jednou za rok čekat na nabití dvě hodiny, tak jsem stejně za celý rok v úspoře času výrazně napřed.
Co se týče spotřeby těžších EV, spotřebují sice více W na rozjezd, ale pak zase vrátí více W při rekuperaci při brzdění. Takže váha na spotřebě nehraje takovou roli, jako u benzinových aut.
V89l62a23d17i57s53l22a85v 51K15o20l89m15a43n
Houby s octem elektromobily.
Budoucnost je v atomových automobilních vozech a letadlech Energie v "jádru" je koncentrovanější, nežli v benzinu/dieselu......
Akorát odstínění radioaktivního záření od posádky není zatím vyřešené
Neberte to prosím příliš vážně
V63i27t72e35z61s48l45a44v 84N82o70v56a74k
No a? "Lidí je na světě jako <cenzurováno>, Kefalín!"
M45i36r36o75s38l89a28v 63P34i88v79o76d76a
Cituji z článku: "... Nabití jednoho auta na dojezd 150–200 kilometrů trvá 20 minut. ..."
Ptám se: Jak dlouho trvá nabití jednoho profesionálního demagoga znalostmi technologickými a hlavně zákonitostmi inovačního procesu?
L68a56d64i61s37l41a78v 96N10o46v43á33k
To bys měl nejlíp vědět sám jako agent StB ve výslužbě...
P72e87t84r 55K77u40b46á11č
Jo takhle to dopadá, když se boj proti CO2 začne z té strany, kde maximum investic přinese minimum efektu.
Co takhle jaderné elektrárny ? To by britská produkce CO2 mohla klesnout o desítky procent a krocan by nikomu nevystydnul.

R91o58m84a78n 87L78a32n55g38e77r
Ano, takhle vypadá elektromobilita v praxi, když se chce používat jako normální auto.
J76i44ř88í 91Š51a64m12á42n18e56k
No, chce to holt sebou vozit nějakou větší powerbanku nebo dieselagregát, obé v přívěsném vozíku, pokud nemáte obří SUV.
A taky skládací soláry - zaparkujete a na přilehlém poli rozložíte a pokud přes ně nepřejede traktor nebo nepřijde popuzený zemědělec - 100m2 jich dá v létě v poledne co hodinu dobrých 40 kilowat! V zimě a když je zataženo pravda tak 5 a když se setmí nic.
L58a43d75i96s91l96a49v 32N55o41v91á28k
Dieselagregát Honda je v příslušenství Tesly Elona Muska. Ale teď mu nějak váznou prodeje...
V71l18a50d74i87m18í96r 75C55h83r18a33s11t41i69n32a
Plánování jako za socialismu se znovu ukazuje vadné. To jsme to dopracovali, z deště pod okap. Pryč z EU, než nás svým naplánovaným zeleným údělem strhne do propasti ekonomického krachu. Už dnes nás prosté občany dokázala cenami energií dokonale zbídačit, a to je teprve začátek. Kdo z EU uteče, vyhraje
V86i27t97e52z70s81l79a58v 81N86o86v89a39k
Britům byl brexit, jak vidno, plat prtný...
J10i98ř96í 84Z58i71k80a
KOně nééééééé, přeci prdí a produkují metan. Vrátíme se do doby před individuání dopravou jinou než pešmo. Lepšolidi elektromobily. Hromadná doprava na elektřinu asi nepokryje celé území a do zbytku holt hezky po svých!
TO ubyde obezity!
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz