3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

ATMOSFÉRA: Kasta nedotknutelných

Společenská atmosféra po vraždě v bratislavském klubu Tepláreň zhoustla. Poté, co si devatenáctiletý slovenský fašista zahrál na Breivika a vypálil osm výstřelů, z nich třemi trefil, dvakrát fatálně, je skoro nemožné věcně diskutovat o čemkoli, co se týká rodiny a homosexuality.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Stirsky 19.10.2022 18:42

Ježíši, vy jste ale v.. Nic jiného se napsat nedá. A nebo máte vztek, že kol vašeho revíru nikdo nelovil?

P. Aron 19.10.2022 15:08

Pane Neffe, s tím co jste napsal souhlasím. Stejně jako hodně dalších lidí jsem nikdy neměl nic proti homosexuálům ale vždy mi lezli na nervy ti podivní aktivisté, kteří se promenovali v ulicích. Jenže ono to začíná být horší a horší. Ani to jim už nestačí. Ani registrované partnerství ač tisíckrát opakovali, že nic dalšího chtít nebudou. Najednou se začínají domáhat specielních práv, už jim nestačí obyčejná rovnost lidí před zákonem. A něco jim vytknout, tak jste hned homofob. Přitom nejspíše i většina homosexuálů tyhle aktivisty nesnáší. Stejně jako jiní lidé, chtějí jen normálně žít. Jenže to aktivisté nechtějí. Nakonec vzpomeňme si na to co říkali zakladatelé neomarxismu. Na Herberta Marcuse a jeho text "Represivní tolerance.

Z. Joukl 20.10.2022 0:33

Stručné, ale jasné!

P. Lenc 20.10.2022 9:18

Naprosto přesné!R^

K. A. 20.10.2022 13:45

Herbert Marcuse v praxi jak vyšitej.

B. Havel 19.10.2022 15:03

Už jen název Teplárna mluví za vše a pak označení teplý uráží. Pozoruhodné ..

J. Jurax 19.10.2022 14:12

Napadlo mne: Byla na území byvšího Československa kromě onoho zde diskutovaného případu zaregistrována vražda příslušníka LGBTQ+ menšiny výslovně motivovaná výhradně nenávistí k této menšině?

Pakliže ano, pak nemám co dodat. Pakliže ale ne, možná by bylo na místě se zamyslet proč se tak dnes stalo. Jestli to není tím, co píše Aston - že je tato menšina vyzdvihována na piedestal nedotknutelných (případně se sama vyzdvihuje), že se sama hlasitě propaguje a dožaduje se nestandardních práv, jež normální většina má za absurdní a s nimiž může nesouhlasit a za cenu rizika, že je dehonestována jako homofobní a nedostatečně progresivní? Ono to totiž může vybudit i všelijaké patologické magory k násilí a vraždění.

J. Anděl 19.10.2022 15:43

Vzhledem k dosahu internetu lze najít majora pro jakoukoliv myšlenku.

Neposilujte podle mě zkreslenou ideu přímé souvislosti mezi vraždami a aktivismem lgbtq hnutí, jestli si tou příčinnou souvislostí nejste naprosto jistý. Aktivisty to stejně neutlumí, ale posílí to názor, že je třeba proti každé kritice ostře zakročit už v zárodku.

J. Anděl 19.10.2022 15:43

Magora.

J. Jurax 19.10.2022 15:55

No, těžko říct. Příčinná souvislost přímá i nepřímá se v tomto punktu těžko dokazuje.

Nicméně jste-li potenciálně vraždící magor, média a kampaně aktivistů Vám mohou pomoci vybrat cíl. V obou smyslech, pro i proti. Možná se dočkáme i vražd homofobů a odpůrců svobodné volby pohlaví či čeho ...

J. Anděl 19.10.2022 16:53

Ano, to je teoreticky možné.

A právě, že se příčinná souvislost těžko dokazuje, souhlasím.

Nicméně budeme-li jí předpokládat, pak i předpokládám, že aktivismu neubude, jen zesílí cenzura.

Což se možná stane tak jako tak.

F. Zrcek 19.10.2022 12:30

Privilegované menšiny jsou ty, které vyžadují práva bez povinností. Studenčata Masarykovy univerzity prý vyžadují genderově neutrální hajzlík, jinak jim bude zle. Aktivisčata sesmolila petici a školo starej se.

Co kdyby rektor vyhlásil sbírku, a až na ní budou mít dost peněz, tak jim dá placet, ať si ten hajzlík postaví.

Je to opravdu o rovnosti lidí před zákonem. Aristokracie a klérus taky chtěli práva, na která se jim skládali všichni ostatní. Privilegovaní nechtěli platit daně a chtěli pro sebe výhody. Že ty ostatní budou ve válce hájit a budou se za ně modlit. Francouzská revoluce je zařadila zpátky mezi lidi a důrazně připomněla, že noblesse oblige. Kdo se nezařadil, byl zkrácen - a s ním i mnoho dalších pro výstrahu.

Ty dnešní menšiny nabízejí kulturní rozmanitost. Ano, všimli jsme si monstr akcí jako pochod hrdosti, leckde kvílení muezzinů (mezulánů) a vzrůstu násilí. V kulturně smíšených manželstvích, homosex svazcích, i na ulicích měst ovládaných gangy. A stát se snaží postarat se aspoň o chudáky děti (nevelmi se mu to daří, ale má to smysl). Proto souhlasím s Astonem, že současný obchod s dětmi určenými (nejen) pro homopáry je nejčistší projev otrokářství a měl by být trestný podle zákona o potírání obchodu s lidmi.

I ty dnešní menšiny mohou o svá privilegia přijít - buď v rámci uplatnění principů demokracie nebo cestou lidového účtování. A modleme se, ať je to raději ta první možnost!

A. Mustafa 19.10.2022 12:24

Tak jsem si včera pročítal Britské listy a za ten článek tam byl Aston nazván mimo jiné "dinosaurem z devadesátek". Takže každý, kdo si nesedne z homosexuálů a jejich průvodů na zadek, nemá v dnešní společnosti místo a je považován za zkamenělinu. Tak se hlásím ke zkamenělinám. Jinak sláva nedotknutelným. A těm, co tak rádi používají slova s příponou "fob" bych chtěl říct, že když něco nebo někoho nemám rád, neznamená to nutně, že mám z toho fobii. Je z podivem, jak často tu příponu používají vysokoškolsky "vzdělaní" analfabeti, jako např. J.Č., redaktor BL . Nemám rád rýžový nákyp, tak jsem rýžonákypofob.

P. Diviš 19.10.2022 12:48

BL jsou kapitolka sama pro sebe, už dávno. Diskusi raději zrušily, taky už dávno.

D. Laurencikova 19.10.2022 13:20

R^R^:-)

J. Jurax 19.10.2022 14:21

Ano.

Ale nejste bombardován aktivisty i médií, že musíte mít rád rýžový nákyp, neboť ten, kdo jej nemiluje, je zastydlá zkamenělina hodná opovržení.

A taky rýžové nákypy nepořádají pochody hrdosti.

Mimochodem, já jsem naopak rýžonakypofil, avšak zavilý koproomáčkofob. A nenávidím plíčka na smetaně neboli pajšl! A obě tyto fobie jsem získal ve školních jídelnách!

M. Vaněk 19.10.2022 11:51

Na tomto příkladu je názorně vidět, kam až může dosáhnout mor, pokud se včas neléčí či nepotírá. Podobné je to i s asociály, politickými ziskovkami a dalším odpadem společnosti.

M. Boháček 19.10.2022 11:22

Budúcnosť progresívnej SR a ČR?

Velká Británie: Žena byla zatčena a byla u ní provedena domovní prohlídka, protože na sociálních sítích prohlásila, že biologický muž je muž. , alebo

Nový německý návrh: Sedmileté děti by se měly samy rozhodnout o svém pohlaví, alebo

USA: LGBTQI šílenství: Děti jsou pobízeny, aby se mazlily s transvestity (video), alebo

Itálie: Muž dostal dvouletý nepodmíněný trest za urážku LGBTQI na sociálních sítích.

M. Boháček 19.10.2022 11:23

Príspevky sú na necenzurovanej ... pravde ....cz. Ale robot strážiaci politickú korektnosť a nevhodné fakty na neviditeľnom psovi ich blokuje.

P. Diviš 19.10.2022 12:49

Jak si někdo dá pravdu do názvu, tak se zárukou lže jak TASS.

M. Boháček 19.10.2022 13:34

Pomätený Diviš opäť nevníma realitu. A pletie si pravdu s klamstvom.

Tu sú odkazy na články, ktoré preberá web stránka blokovaná Neviditeľným psom. :-)

https://voxnews.info/2022/09/29/condannato-a-2-anni-carcere-per-parole-scritte-su-internet-sui-gay/

https://www.nyatider.nu/kristen-kvinna-greps-av-polis-misstankt-for-transfobiska-kommentarer/

https://jungefreiheit.de/politik/deutschland/2022/spd-queer-tempelhof/

J. Jurax 19.10.2022 13:37

Ehm ... kdože to měl heslo Pravda vítězí?

M. Boháček 19.10.2022 13:41

;-D Diviš "vysvetlí".

P. Diviš 19.10.2022 15:38

I na to jsem koukal trochu podezřívavě.

P. Nemec 19.10.2022 14:48

občas se s vámi dá i souhlasit...třeba taková Ukrajinská pravda, že?

P. Diviš 19.10.2022 15:46

Originál je ta ruská.

Vzpomínám si na vtip z doby totality, jaký je rozdíl mezi Pravdou a Izvestijami: Нет известий в Правде, нет правды в Известиях

R. Langer 19.10.2022 17:49

No, polovina Ukrajiny mluví rusky... :-P

P. Diviš 19.10.2022 21:06

Mluvila.

J. Prečuch 19.10.2022 11:17

Lidé vraždí z mnoha důvodů. Žárlivost , loupežné motivy , nenávist , neustále stresující soužití s tyranem, umlceni svědka , a někoho napadlo , že když zabiju resp. zavraždím jiného člověka a on je jiné etnicity nebo jiného vyznání , že je to zavrženíhodnější než ostatní motivy. Pro mne to nedává smysl . A nemluvím o tom, když zabiti jiného názoru či etnicity je schváleno státem a říká se tomu válka . To je zas tatáž vrazda splněním rozkazu. Dále neplatí v realitě ze když z nenávisti zbaví života nebo zraní a poškodí trvale zdraví jedinec A jedince B nebo C tak v tomto případě pokud si dosadíme za písmena konkrétní etnika či rasy, tak neplatí totéž když C napadne a zabije znásilni či oloupi nebo poraní osobu B nebo A . Volba písmen je čisté náhodná , nemá nic evokovat .

J. Urban 19.10.2022 10:26

Obavam se, ze tento hlas zustane hlasem volajiciho na pousti. Neprekvapilo by mne, kdyby Matej Stropnicky napsal p. Neffovi nejaky "dopis";-D