30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pirat 3.1.2007 11:19

naopak POMLUVA by měly být tvrdě stíhaným trestným činem !!!

a to zvláště je-li POMLUVA vyjádřena médii. Je naprosto nesrovnatelné, když za například pár facek nebo křik na ulici (výtržnost) se člověk může dostat do vězení a za to že mu nějaký pisálek svým lhaním zničí život pisálkovi nic nehrozí.

Mimochodem to že se teď do pisálků buší si pisálci si to posrali sami, do redakcí se po revolucui nasrala především sebestředná verbež, která chce lidi poučovat tj. vkládá do zpráv vlatní názory, místo aby dělala normální novinařinu a nezaujatě referovala. A to nemluvím o děsivé korupci v médiích.

svet 3.1.2007 13:09

Re: naopak POMLUVA by měly být tvrdě stíhaným trestným činem !!!

souhlas novinář má informovat, né masírovat

Savonarola 3.1.2007 10:22

Kdo za ním stojí

Ale kolouškové, za Paroubkem přece nestojí Husák, ale všichni ti, kteří mají strach, že příště by mohl novinář položit nepohodlnou otázku právě jim. A těch není málo. To, že se u nás nazývá novinářem každý přispěvatel, a zda je obec novinářská schopná čehokoliv podobného samoregulaci, když přispěvatelů je mnohonásobně víc než opravdových novinářů je věc druhá.

Douša Josef 3.1.2007 10:19

Ale to se najednou

SuperHavlovec Hvížďala nějak pochlapil! Odpustí mu to vůbec Vašek - rozčílit se na velkého Jyrku! S kým teď bude chodit Vašekna snídani na porady, jak zničit tu veš v kožichu - Václava II.?

Vašek 3.1.2007 9:55

Demokrat Paroubek

Včera večer po šesté hodině byl Paroubek hostem na Frekvenci 1 a opět co slovo to perla. Na dotaz intrevjůka (pikantnost: byl to Tuna) o rozporu mezi stranickou disciplinou a slibem poslance pravil Jiří Paroubek doslova: "Kampak by to vedlo, kdyby si každý poslanec dělal co chce!"

Je třeba komentáře?

janoryna 3.1.2007 14:45

Re: Demokrat Paroubek napodobuje ODS

tam se také všichni dodhodnou jak budou hlasovat, tak co !

lukavak 3.1.2007 19:04

Re: Demokrat Paroubek

Není co dodávat. Vždyť  jsme si zase přidali na platech-to není procedurální problém, lze to zádnout  ihned.      Obdivujte   nás !  Jedině my jsme ta elita národa! Nějaké  vlastní názory? Vždyť bychom se znelíbili tomu našemu demokraticky se chovajícímu vůdci.

Podepsáni všichni politici.

J.B.Marconi 3.1.2007 9:40

Socialistická žvanivost vítězí na plné pecky.

Nebo mě může někdo vysvětlit jaký měl smysl ten užvaněný animovaný potkan - kretén ve včerejším programu pro chalupáře. Hrůza už třepe kurníkem a průměrný občan to musí ze zákona zaplatit. Už někdo ty režizéry žvanily vyrazí aby jsme se té žvanivosti byli ušetřeni. 

Ten potkan je vzorová ukázka pokleslosti ČT ;-O;-O;-O!!!!

Douša Josef 3.1.2007 10:16

Re: Socialistická žvanivost vítězí na plné pecky.

Ještě štěstí, že máČT archív z dob bolševika! Co by jinak vysílala. Vzpomenete si na něco, co by stálo za řeč? A tak máme v ČT po tisíci Menšíka a další hvězdy, trochu již přešlé mrazem. Zvýšené poplatky ČT jsou na platy. To aby nebyla mýlka! VPTR (Velká ProsincováTelevizní Revoluce) sledovala jediný cíl. Upevnit pozici všech nomenklaturních kádrů (řádně prověřených z dob bolševika) a zajistit jim něco takového, codnes dělá Brožová - sedět tam NAFURT!

mirek 3.1.2007 9:39

Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.....

Česká veřejnoprávní media budou asi velmi těžko nezávislá na aktuální státní moci, pokud je, byť i nepřímá, souvislost mezi poslanci, Radou pro televizi a rozhlas a jejich vlivem na post šéfů médií. TV Nova prokázala již za celou éru Železného, že  má úzkou vazbu na vedoucí sílu, má přece vždy vlastníka, který to praktikuje, ať to byl sám Železný, nebo CME. A český tisk má většinou německé vlastníky, to občas bývá jiná liga......

lynx 3.1.2007 9:35

Samoregulace ?

Samoregulace medií může fungovat, pokud u nich funguje nezávislost. Ukažte mi nějaké nezávislé noviny. Náme bulvár nebo stranický tisk. S vyjímkou MF Dnes - to je stranický bulvár.  Získat pouze informaci je u nás nemožné, vždy je to komentář přizpůsobený danému stranickému vidění. Novináři v tomhle státě odvádějí stejně "kvalitní" práci jako politici - je to navzájem provázaná jedna banda.

honcek 3.1.2007 10:49

Re: Samoregulace ?

Sleduj teletext nebo CTK (pokud ovsem pripustis, ze i ty jsou zavisle na urcitych zdrojich!!) Zavislost medii ovsem nic nemeni na jejich svobode slova a snaha je regulovat/cenzurovat je velmi nestastna, v demokracii nepripustna a typicky bolsevickoparoubkovska !

lynx 3.1.2007 13:03

Re: Re: Samoregulace ?

Jenže ta závislost produkuje stejný výsledek jako cenzura. Je otázkou co je horší - zamezení přístupu k informacím nebo jejich překrucování. Za komunistů fungovalo obojí, teď  "pouze" to překrucování. Je to určité zlepšení, ale nic nad čím by člověk jásal. V demokracii je nepřípustná jak cenzura, tak manipulace s fakty. A je jedno zda ta manipulace je bolševickoparoubkovská nebo bolševickotopolánkovská.

jiný franta 3.1.2007 8:23

Kde je Ruml a Pravda s Láskou?

Pane Hvížďalo, souhlasím s Vámi. Nicméně musím se zeptat - kde je Jan Spacákovič Ruml, kde jsou ostatní koryfejové Pravdy a Lásky, kde jsou stávky ostatních novinářů, kde jsou davy na náměstích, kde jsou kýble hoven lité rozvášněnými revolucionáři na mrzké odpůrce? Toho všeho jsme si užili při Velké Televizní Socialistické Revoluci, ale teď nic. Ticho po pěšině. Proč asi, pane Hvížďalo? Není to náhodou tím, že Pravda a Láska cítí potřebu boje proti Lži a Nenávisti pouze tehdy, pokud takto může vystartovat proti ODS či Klausovi? A že s Paroubkem jsou ti hoši a dívky, co spolu mluví, v podstatě kamarádi?

mik 3.1.2007 8:56

Re: Kde je Ruml a Pravda s Láskou?

přestaň chlastat Rv(Y)

Kajda 3.1.2007 9:01

Re: Re: Kde je Ruml a Pravda s Láskou?

Dyť má pravdu. Bohužel!!:-(

jiný franta 3.1.2007 10:14

Re: Re: Kde je Ruml a Pravda s Láskou?

"Doma jsem řek´ I´m sorry, vzal spacák a pohory

a jel na Kavčí hory s kytarou.

Lidí tam byl chuml, každý druhý měl VUML

a mezi nima Ruml s Che Guevarou."

Tolik k VTSR J. Nohavica. Dejte si panáka sám, pane, a zklidněte hormon. Chápu, že Vás štve, co jsem napsal, ale to už tak bývá, že pro pravdu (ne Pravdu) se lidé rádi hněvají.

Rohožka 3.1.2007 8:15

Myslím, že je dost podstatný rozdíl

mezi označením nějakého novináře (toho času redaktora "seriózní" TV NOVA) za žoldáka ODS a označením státní instituce (inspekce ministra vnitra) za rezidenturu ČSSD. Třeba to tak pan Hvížďala nevnímá, ale já ano.

mik 3.1.2007 8:58

Re: Myslím, že je dost podstatný rozdíl

A ony socanské specielní policejní oddíly zabývajícíc se jen sbíráním informací na oponenty a jejich cílenou diskreditací jsou co?

honcek 3.1.2007 10:57

Re: Myslím, že je dost podstatný rozdíl

A jsme u jadra pudla. Kazdy si muzeme veci vnimat jak chceme, viz. vas prispevek. Pokud ovsem nekdo vnima veci jinak nez velky samojediny ROKO paroubek a dokonce si sve vnimani dovoli zverejnit je treba ho propustit, zalovat, zavrit, lincovat !!! Po ostatnich chces, aby tve vnimani pripustili, ale jejich vnimani je nepripustne?

třetí 3.1.2007 6:45

A sakra

Tak my tu máme oslabenou populaci. To bych do toho Husáka neřekl ,jak má dlouhé prsty. To bude asi řeč o husákových dětech, že ? On takový Tuna, když přišla ta revoluce musel být sakra nemocný tou husákovou nemocí. To asi chytil od tatíka co dělal na ov ksč. Měl ho raději přerazit, spratka, co taky s oslabeným kusem, že . A jak dlouho se ta husákova nemoc léčí, co ?

dulcibelka 3.1.2007 7:25

Re: A sakra

Část populace je vskutku (mentálně) oslabená - ve svém úsudku, že  rudé aparátčické manýry soudruha Paroubka nejsou tak nebezpečné - a Vy jste jejím čestným zástupcem.

yxc 3.1.2007 9:23

Re: Re: A sakra

Prázdné žvásty hloupé pravičačky, která ve své hlouposti nechápe, co se vlastně děje

StandaT 3.1.2007 9:51

Re: Re: Re: A sakra

hmm, a co se děje? Také bych to rád věděl.

jirka.s. 3.1.2007 11:06

Re: Re: Re: A sakra

Tož to nám nevědomým a hloupým vysvětli, jako to vlastně s tím Jirkou Muromcem je. Necháme se rádi poučit absolventem Masarykovy dělnické akademie, vlastnícím zřejmě i její červený diplom.

dino 3.1.2007 7:38

Re: A sakra

A vy svým příspěvkem jenom potvrzujete, že autor má SAKRA pravdu !

Ivanhoe 3.1.2007 10:42

Re: A sakra

Ve skutečnosti je na bolševismu jedna z nejtypičtějších vlastností, že během jediné generace dokáže morálně rozložit i původně celkem slušný národ, a že trvá několik generací, než se to spraví (aspoň doufám... vzhledem k nedávnosti jeho pádu zatím v žádném státě neuběhla tak dlouhá doba, abychom měli experimentálně ověřeno, že se to povede vůbec někdy...);-€(Y)

BuBu 3.1.2007 6:44

Úplný souhlas s autorem !

Je nutno, aby soudruh bratr -  Jurij Vissarionovič Paroubek - okusil trochu té "bolševické lásky", kterou tak horlivě propaguje . . . . . a prožil si tak dva-tři "ročky" v komunistickém koncentráčku "ala gulag na Sibiři" ! Za to, jak se chová k politickým oponentům . . . . by "ty tři ročky" nebyly až tak moc ! :-)

mik 3.1.2007 8:55

Re: Úplný souhlas s autorem !

NIkoliv jen politickým oponentům, obětí je celý stagnujícíc stát.

I-Worm 3.1.2007 1:56

Tak von ten Cibulka byl vodejít z rozhlasu?

já myslel, že ho šoupli na jinej pořad...