5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

1968: To nebyla moje věc

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
N 24.8.2008 23:46

nejlepší úvaha k 68

Nejlepší úvaha k  68.  co jsem  letos  četl.

Také  mám posit, že  se  ta  vnitrostrabiká bitva  zbytečně  zveličuje. 

Ikdyž je prada, že lid   byl natěšený a  zklamání  bylo veliké.

Muki 24.8.2008 18:24

ztratili iluse

Jedna vec me udivila. Ve vsech tech diskusich co tu ctu, tak je hodne lidi,na cesky narod, az prilis,  kteri sve iluse o Rusku neztratili a nejsou schopni,nebo ochotni videt Rusko jeke je, ale jen a jen jak ho oni ho cteji videt. Marxisticky filosof Svitak, kdysi rekl o opevovanem Dubcekovi,. Vidime li obra, je dobre se podivat v jake posici je slunce, aby ten obr, nebyl stinem trpaslika. Pak jeste, Jedine dobre iluse jsou mrtve iluse.

milan007 24.8.2008 17:59

hezký článek

Např. pan Pithart by si ho měl přečíst.

hmm 24.8.2008 11:48

... aneb strana dala, strana vzala ....

Kdo jmenuje ten i odvolává. Vdyť je to tak prosté.

Klička 24.8.2008 10:57

Je třeba říkat pravdu

Ano, i o Dubčekovi je třeba říkat pravdu. Jen bych dodal, že nebyl ničím a nikým jiným, než zbabělým mocichtivým jedincem, kterýneváhal zradit vlastní lid , když mu v Moskvě pohrozili. Nezapomínejme ani na to, jak se rozplakal, když zjistil, že nemá šanci stát se prezidentem ČSFR.

ferdinandeste 23.8.2008 21:45

Bez 21. srpna 1968

nebylo by sametové "revoluce" 1989! Kdyby to těm reformním komunistům Rus nezatrhnul, kampak by to soudruzi pod vedením toho Šaši dotáhli?

ferdinandeste 23.8.2008 21:50

Re: Bez 21. srpna 1968

Postupně za potlesku 90% národa by to tu znormalizovali i bez Husáka.

Pamětník r. 1968 24.8.2008 10:11

Zaručeně by to tu "neznormalizovali"

Byli bychom asi jako Titova Jugoslávie, což TEHDY odpovídalo představám většiny občanů. NIKDY by se to nezvrhlo v marasmus normalizace, protože to celé by NEBYLO MOŽNÉ bez sovětské armády v zádech.

Muki 24.8.2008 18:28

Re: Zaručeně by to tu "neznormalizovali"

Jaksi ti uniklo jedno s poslednich usneseni UV KSC, kdy se rozhodli zridit koncentracky, pro nezodpovedne protisocalilisticke.zivly. Dopadlo by to jako v Polsku, Pred tim aby se Dubcek stat Jaruzewskim ho zachranila okupace.

Nový 24.8.2008 23:51

Re: Bez 21. srpna 1968

Saša  by to  dotáhl  ke krachu  o  10 let dřív. 

Vždyť si, idiot, ani neuměl  zapnout  bezpečnostní pásy.  Myslel si, že BMW  řady  7  vše  obstará  za  něho. A ono ne !

sláva 23.8.2008 18:19

správně, Kubíku

... měli jsme si nechat Tondu NOvotného, nejhezčího prezidenta, a nepokoušet se změnit věci dle zdravého rozumu a více méně v rámci možností k lepšímu...

Taky Husáka jsme si měli nechat, a ne riskovat a podporovat Havla, kterého kdyby dal Husák třetího dne v Laterně Magice zavřít, tak jsme ho, Husáka, a spokojeného vás, který se neumazal, měli dodnes...

Pete Brich 23.8.2008 14:12

Nebylo by Pražské jaro ani srpen 1968, nebýt února 1948!

8-o;-€PB

Niky. 23.8.2008 14:39

Re: Nebylo by Pražské jaro ani srpen 1968, nebýt února 1948!

Kdyby nebylo soudruha Lenina,nebylo by soudruha Stalina,kdyby nebylo soudruha Stalina,nebylo by soudruha Hitlera a kdyby nebylo soudruha Hitlera,tak bychom tu 40 let neměli Stalinisty.

Pete Brich 23.8.2008 15:10

Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

PB

nezaujatý 23.8.2008 16:54

Re: Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

Hitlerovo memorandum 1937.

Od Francouzské revoluce svět směřuje k novému konfliktu, jehož nejextrémnějším řešením je bolševismus; a základem a cílem bolševismu je zničení těch vrstev lidstva, které až dosud kráčely v čele, a jejich nahrazení celosvětovou vládou židovstva.

Žádný národ se nebude moci tomuto konliktu vyhnout nebo se držet stranou. Jelikož marxismus prostřednicvtvím svého vítězství v Rusku zřídil jednu z největších říší jakožto předsunutou základnu pro své budoucí operace, stala se tato otázka hrozbou.

Hitler 10. listopadu 1938,  Mnichovské okolnosti mne donutily hovořit téměř výlučně o míru. 

Jakub S. 23.8.2008 18:51

Re: Re: Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

Naléhavě doporučuji bleskově se raději sám hned odebrat do Bohnic (nebo kde jsi) -dg.: fixní idea (tzv. světový Žid).

Vole. Chudáku.

jen tak 24.8.2008 9:43

Re: Re: Re: Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

to napsal Hitler, ale ten Vám to už těžko vysvětlí, protože spácáchal sebevraždu (historici)

oprava 24.8.2008 9:45

Re: Re: Re: Re: Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

"  spáchal  "

gazan 24.8.2008 13:01

Re: Re: Re: Soudruh Lenin se zapojil až později, ale o to vehementněji, protože za německé peníze měl Rusko vyřadit z války.

S těmi Bohnicemi bych ještě počkal. Dokud jsem si neprojel přes internet původ desítek mimořádně vlivných osob minulého století, tak jsem byl taky odpůrcem různých spikleneckých teorií. Jenže, když kolem Lenina narážíte všude na židovské revolucionáře nebo sponzory, to samé bylo v Maďarsku ( Bela Kuhn ), republika rad v Bavorsku, R. Luxemburgová, Karl Liebknecht, na všechny si teď ani nevzpomenu. A která skupina je nejvíce zastoupená mezi " ruskými " oligarchy ? Mrkněte se.

Upozorňuji, že nejsem antisemita, mám židovské příbuzné a Izrael je mi docela sympatický. To ale neznamená, že se budu tvářit, že teorie o židovské podstatě bolševismu nemá cosi do sebe. Bohužel hněv gójů odnesla ta skupina, která v tom prsty neměla. Tak už to bývá.

J.G. Pašek 23.8.2008 19:01

Kdyby Skopčáci tajně neodvezli Lenina ze Švýcar do Ruska . . .

abyy jim pomohl vyhrát válku . . . kdyby mu Skopčáci v tom vagóně rozmašírovali hlavu pažbou, jako jí rozmašírovali kulhavé polské židovce - staré paně rudé Rose Luxemburgové a jejího ženatého milence Karla Knechta, tak by si Stalin a  komunisti v Rusku ani neškrtli . . .  a tak za 24 let Skopčáci táhnou do Ruska zabít ty, kterí tam posadili na trůn . .  . a na KSČ v ČSR bylo zaděláno . . .

VojínKotas 24.8.2008 21:12

Re: Kdyby Skopčáci tajně neodvezli Lenina ze Švýcar do Ruska . . .

mám zase dotaz: kdo by nás vysekal s té šlamastiky, které se říká druhá světová válka? Carská armáda?

cca2 23.8.2008 21:25

Re: Nebylo by Pražské jaro ani srpen 1968, nebýt února 1948!

všechno je to vlastně důsledek špatné obrany Zimního palaáce na podzim 1917

Pepa z Depa 23.8.2008 10:49

1948; 1968 a KSČ

Myslím, že názor v komentáři na pana Dubčeka je celkem objektivní. Bohužel je na tomto příkladu vidět manipulovatelnost s masami. Lidé byli přesvědčeni, že jdou za dobrou věcí, ale vůdci, když začíná téct do bot, tak zradí. Jak v letech 1948 i 1968. Dnes vidím palarelu v "zeleném náboženství". Jde o to, že na ekologii bysme neměli zapomínat a věnovat se jí, ale to co předvádí zelení teroristé je hodně podobné partyzánům.

Hezký den.

Je to takhle......... 23.8.2008 10:36

Pravda a "pravda"...

Odsuzovat druhé, zesměšňovat ty, kteří neměli dost odvahyt váří tvář hrozbě smrti - v tom jsme my Češi kabrňáci.  Nestačí nadávat jenom na Rusy, kteří tu neměli co dělat.  Nemělo by se zapomínat na skutečné české prevíty !

PROTO: Co se takhle podívat do zrcadla a připomenout si dobu Husákovy normalizace?    Byli to přece čeští zrádci, kteří šli okupantům na ruku, byli to čeští policisté, kteří mlátili Čechy, čeští prokurátoři, kteří posílali Čechy do kriminálů, čeští soudci, kteří Čechy odsuzovali,  čeští papaláši, kteří Čechy vyhazovali z práce,  čeští estébáci, kteří nad Čechy „bděli“, čeští novináři, kteří Čechům lhali… atd. Ano, Češi jsou „různé"… Je to smutná pravda: Češi na Češích se dopustili více křivd a zločinů za doby Husákovy normalizace - kterou osobně dobře pamatuji - než oni "sověti". 

Marat 23.8.2008 11:48

Re: Pravda a "pravda"...

 Ano, BYLO TO TAK A JE  TO TAK !  Hanebnostem nemusel nikdo české lidí učit ! Češi se na Češích dopouštěli křivd a zločinu vždy i za Protektorátu,po 45 roce,po 48,ale zatím to vždy sváděli na jiné.

Kdy se to už změní? Asi nikdy !

Pete Brich 23.8.2008 14:09

Podobných křivd a zločinů se dopouštěli na svých lidech i Rusové, Němci, Francouzi, ...

Češi nejsou nijak výjimeční.

PB

Anton 23.8.2008 13:18

Re: Pravda a "pravda"...

Bohužel je to tak, Čech Čechu vlkem.

Pamětník roku 1968 23.8.2008 14:28

Člověče, to dělala garnitura dosazená Moskvou

a vybrat nějakou zvrhlou garnituru lze v každém národě.

A základní vlastností normalizační garnitury bylo, že stála a padala se sovětskou podporou. Členská základna KSČ, byli úplatní kariéristé či lidé, kteří brali členství jako "nutné zlo." Myslím, že normalizátoří předali roku 1989  raději moc Havlovi také z toho důvodu, že měli strach ze svých spolustraníků. Ti by se k nim sametově nechovali a někteří se s tím ani netajili.

Pamětník roku 1968 23.8.2008 14:30

Člověče, to dělala garnitura dosazená Moskvou,

která stála a padala s její podporou. A takovou bandu lze nalézt v každém národě, primitivy, opájející se mocí či bezcharakterní kariéristy.

jm 23.8.2008 3:51

KONSTRUKCE HISTORICKÝCH PARALER

KONSTRUKCE HISTORICKÝCH PARALER je pole, ve kterém nejhustěji rejdí Pitomýři, Neználkkové a ostatní dutočelí.. Snadno jim uniká souvislost boje mocných proti barikádám v Praze,  Itálii, Francii, Německu a USA...