6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

VOLBY: Jak nám Babiš zachránil demokracii

"Chtěl bych mít sud rozumu anebo kapku štěstí," pravil Menandros, antický řecký dramatik a kdekdo to po něm dodnes opakuje. Náš "bodrý lid", nedotčený antickým vyjadřováním, tomu říká (dámy prominou) "mít z prdele kliku".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 29.10.2013 13:31

A fix,

znovu jsem si přečetla váš komentář a zaregistrovala, že obviňujete p. Vlka z Babišovy chvály. Já to v článku nevidím..

J. Heincl 29.10.2013 15:15

Re: A fix,

Jmenovitě ho nechválí, to je pravda. Ale já jsem chválu vycítil z těchto vět: "Výsledek voleb ovšem potvrdil to, že občanstvo státu není úplně blbé. A zvolilo partaj vedenou "superkapitalistou". "

M. Prokop 29.10.2013 15:14

Re: Adorace Babiše

Kdo byl horší, Babiš nebo Jílková?

J. Heincl 29.10.2013 15:16

Re: Adorace Babiše

U mě jsou horší oba. Myslím, že by spolu utvořili silný tým. Ukřičeli by každého.

J. Schwarz 29.10.2013 6:22

Tak k tomuhle

článečku Vám, pane Vlku, gratuluju. Jenom bych připodotkl, že současná ODS už dlouho nemá s pravicí nic společného, její "čelní politiky" těžko  rozeznat  od politiků ČSSD. Přemysl Sobotka - bojovník proti extredmismu co nepovolil Wildersovi promluvit k senátorům, Černochová je nerozeznatelná od Gajdůškové, Marek Benda coby statečný bojovník proti důsledkům zákona o přístupu k informacím a za právo úředníka utajit cokoli...

J. Boleslav 29.10.2013 7:34

Re: Tak k tomuhle

Zato Babišovci a Okamůry, to je pravice jak vyšitá.

R. Tichý 29.10.2013 8:57

Re: Tak k tomuhle

JJ, souhlas.

J. Kanioková 29.10.2013 13:44

Přesně !

Sobotkovi jsem měla za zlé už jeho "měkké ano" pro LS a jeho mlžení. Ovšem když jsem četla, co psali mladí, kteří mu pomáhali s prezidentskou kampaní, tak u mě definitivně ztratil poslední špetky sympatií.  On se vůbec o nic nesnažil, všechno nechali na těch mladých. Neoslovoval lidi, postavil se do pozadí a jen čekal. On je prostě hodně pasivní člověk a nějaký "boj" o něco či proti něčemu je mu na hony vzdálen..Raději se přizpůsobí situaci..

O dalších jmenovaných moc nevím, jen jsem četla, jak si Černochová docela nebrala servítky v jakési debatě o imigraci. Takže se nejspíš střetu nebojí, ale jak řeší jiné situace, netuším..

ODS už opravdu dávno není pravicí, bohužel.. Nechodí do střetů, ztratila tah na branku.. Bohužel..

F. Navrátil 29.10.2013 16:47

Re: Přesně !

   Paní Kanioková, pokud jste slečna tak se omlouvám. Pan Babiš, podle toho co lze pokládat za fakta, také není to pravé ořechové, ale ve srovnání s politickými nádeníky typu Sobotky , Haška a ostatních, kteří krom parlamentních soubojů nepředvedli nic, co by je opravňovalo k tomu, aby určovali směr, kterým by náš stát měl pokračovat , se jeví v jiném světle. Je schopen řídit poměrně velký byznys a lze předpokládat, že má představu o tom jak by měl vypadat náš přechod od socialismu ke kapitalismu. Pokud zneužívá dotace, pak je asi logické kritizovat toho kdo tyto dotace uzákonil a umožnil. Ani mně se nelíbí výsledky práce některých představitelů ODS, ale to snad neznamená, že program ,který ODS představuje je špatný. Nelze přece odsoudit práci, kterou mají ve své náplni státní zástupci podle toho co předvádí pan Ištván, ale požadovat, aby logika a uplatňování platných zákonů měla nějaký výsledek a nebyla zneužívána. Jinými slovy existence KSČM, která se ve vyjadřování a myšlení většiny jejich představitelů nebezpečně blíží k zločinecké organizaci KSČM byla tolerována a posuzována jako politika demokratické strany.

T. Kubín 29.10.2013 6:01

mdlý tlak

Nějak jsem čekal, až se mi zvedne ten tlak a ono nic. Abo jo. Nad takovou patlaninou můj normální tlak ještě více znormálněl.

Z. Rychlý 29.10.2013 4:09

Nijak se mi tlak nezvedl.

Pan Vlk si vybral slabší chvilku, to se stává.

K Babišovi - svezl se na vlně kritiky počínání "velkých" stran. S jistou nadsázkou - národ volil něco jako Švejka s jeho trefnou kritikou, avšak řešení jsou v nedohlednu. Vítězství to jistě je, ale Pyrrhovo - buď bude muset přijmout zodpovědnost za vládu, s čímž rozhodně nepočítal, nebo bude za kritizujícího tlučhubu. Jeho hnutí může být jednotné v kritice poměrů - jakmile dojde na praktické kroky, jak ven z marasmu, nutně se projeví názorová nejednotnost. A poslanci nejsou firma, ti se jen tak řídit nedají.

Národ se také mýlí v heslu "už nemá zapotřebí krást". Malý poberta krade v malém, velký ve velkém.

J. Schwarz 29.10.2013 6:30

Re: Nijak se mi tlak nezvedl.

Mýlíte se - "velký" podnikatel může prostě chtít fér soutěž, a tu opravdu nezaručí zkorumpovaná  státní a obecní správa propojená s "kmotry", co si za úplatek "koupí" speciální podmínky. Potom můžete být nejlepší, můžete o tom být přesvědčen, ale pokud nebudete taky uplácet stejně si neškrtnete. Tedy pro ty opravdu dobré je nezkorumpovaná a profesionální státní správa mnohem levnějším řešením / I přes případné vyšší daně / než současný marasmus / pokud se dá alespoň trochu věřit  našim "médiím" že je způsoben korupcí a ne neschopností a nezodpovědností /. A Babiš opravdu nevypadá na to, žeby tu zaměstnal zbytečného a nekompetentního bratrance, onde zase kamaráda ze základky a "řešil" tohle "solidárno"  zvýšením  cen svých produktů / jak to implicitně dělají všichni dosavadní politici /...

M. Moravcová 29.10.2013 11:02

Re: Nijak se mi tlak nezvedl.

co je to fér soutěž?  Počítáte mezi ni i vylobované státní a evropské dotace pro Babiše (samozřejmě mejem pro něho) a tím znevýhodňování jeho konkurentů?

Z. Rychlý 29.10.2013 12:47

Re: Nijak se mi tlak nezvedl.

Mýlíte se pane Schwarzi. Může ... ale nemusí. Mr.Babiš navzdory svému vzezření není žádné ořezávátko, a v prostředí, kde se pohybuje se svými óbr kšefty a je v něm úspěšný, a kde kdysi působil nějaký Mrázek, se moc na férovku nehraje. Babiš jistě zaměstná schopné (viz Komárek a Stropnický), jen se modleme, aby nedával přednost všehoschopným.

Když už jsem zmínil Mrázka (potažmo Setuzu), čert ví, kdo vlastní Mrázkův zápisník. Šlouf to asi není, to už by ho použil. Babiš ? Kdo to ví ? Nepoví.

J. Boleslav 29.10.2013 7:35

Re: Nijak se mi tlak nezvedl.

Naprostý souhlas.

M. Zavala 29.10.2013 2:42

ty subversivni proudy se vynoruji skoro v cele Evrope

Francie, Anglie, Spanelsko.........

F. Netopil 29.10.2013 2:00

Tak nevím, pane Vlku,

ale v celém svém článku jste se jaksi zapomněl zmínit o tom, že Babišovo hnutí vzniklo hlavně proto, aby ukončilo řádění vládnoucích stran ODS a TOP09, tedy stran které patří (nebo aspoň donedávna patřili) k Vašim z nejmilejších. A k Berlusconimu, pokud vím, přirovnává pana Babiše paní Němcová z ODS a ne nějací socani. To jsou paradoxy, pane Vaněk.

P.S. A komolení jmen svých politických protivníků svědčí o jisté ubohosti autora.  

M. Moravcová 29.10.2013 10:59

Re: Tak nevím, pane Vlku,

ten článek je o něčem jiném, než proč vzniklo ANO. Je o zmatku, který byl vyvolán na MEDIÁLNÍ  scéně po úspěchu Hnutí ANO. To že ODS neuspěje se přece předpokládalo a TOPce pokud, mohu posoudit, pan Vlk nijak zvlášť nefandil. Právě že všem těm televizním a novinovým tlučhubům jejich zasvěcené předpovědi nevyšly. A tolik to stálo peněz.

A za komolení jmen si ti pitomci mohou sami. Kdyby se chovali jako slušní lidé (zleva, zprava), nikdo by se je nesnažil takto zesměšnit.

H. Lukešová 29.10.2013 0:20

Multikulti politkorektníci, nevládní organizace a všelicí "bojovníci za mír" společnosti jen a jen škodí.

Jedná se o tvrdé jádro marxismu. No a k této úúúžasné skupině se dají přidat i marxističtí profesoři na vysokých školách, kteří mají ve svých učebnách vyvěšeny portréty Marxe, Lenina a Maa. Ani po okupaci naši země České Sovětským svazem a dalšími "spřátelenými zeměmi", profesoři v Evropě a v Severní Americe neprohlédli, naopak se v učení marxismu-leninismu ještě utvrdili.

S. Netzer 29.10.2013 6:59

Ano, Kopretino

Multikulti politkorektníci jsou zlí, unikulti politnekorektníci jsou dobří. "Návrat k národním státům je nezbytnou nutností. Dokud fungovaly národní státy, vše bylo pěkné, dobré a krásné, ale teď, když jsem imigrují cizinci z koutů Afriky a Asie je to zlé, moc zlé."

Pan prezident Miloš Zeman, pravý syn české země, který vede svou vlast k lepším zítřkům, je unikulti politnekorektník, zrovna tak jako Vladimír Vladimírovič Putin, saudsko arabský král, egyptský exprezident Mursi, prezident Lukašenko, Jana Bobošíková a jiné vynikající osobnosti.

Ono "tvrdé jádro marxismu" jimž jsou multikulti politkorektníci, reprezentují nejen marxističtí profesoři na vysokých školách, ale i všichni pravdoláskaři a havlisti, kteří jsou rozlezlí napříč politickým i náboženským spektrem. Proto je nutné posílit všechny pronárodní síly, viz svatováclavský projev Adama B. Bartoše.

H. Lukešová 29.10.2013 12:04

Re: Ano, Kopretino

Až na to, že já všemi Bartoši, Putiny, Mursím, Lukašenky pohrdám. Spoustu diskusních příspěvků jsem napsala o těchto lidech. Já jednoznačně podporuji pana generála Sisiho, ne Mursího, o tom jsem také psala mockrát, že je lepší sekulární člověk, než-li islamista. A právě ty, které jmenujete, Putina a Lukašenka, ti mají pevnou podporu multikulti politkorektníků a marxistických profesorů v Evropě a v Severní Americe.

P. Vaňura 29.10.2013 16:28

Situace je taková, že jsme skoro

před katastrofou. Imigraci z třetího světa MUSÍME ZASTAVIT NEBO ZEMŘÍT. Teď jde o to, jaké riziko se nám jeví přijatelné pro naše PŘEŽITÍ.

Děsím se toho, že nakonec může být přijatelný i nějaký diktátor. Unsere letzte Hoffnung...