3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Zavřou ministra Vondru?

Státní zastupitelství v Praze 6 obdrželo několik (prý pět až šest) trestních oznámení na ministra obrany Vondru. Provinil se tím, že udělil letos v srpnu bratřím Mašínům medaili Zlaté lípy, jedno z nejvyšších vyznamenání ministerstva obrany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Štrobl 30.10.2011 21:37

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

Sám jste se usvědčil ze svého bolševismu. Vy rudí, když nemáte argumenty umíte jenom nadávat a když je pro vás příznivá situace i vraždit.

M. Trhlík 30.10.2011 21:24

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

To že jste blbec,jste o sobě řekl sám a navíc opilec,který neví co říká.Tak si běžte popovídat se sobě rovnými a nezahazujte se s lidmi,kterým navíc neumíte odpovědět.Také jsem si všimnul,že se s Vámi nikdo nebaví a tak si vymýšlíte hlouposti.Udělal jsem si o Vás také úsudek.Jste stejný borec,jako ti,kteří nediskutují,ale jen nadávají,bez patřičných důkazů.Teď ještě vyčiňte prezidentovi,proč neodměnil bratry Mašínovy,nebo alespoň Vás-hrdino z hospody.Vyndejte si zuby a běžte spát,bijče bolševiků.Se mnou neztrácejte čas.

J. Štrobl 30.10.2011 21:15

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

Ukroutit!!!

J. Štrobl 30.10.2011 21:09

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

A já blbec si myslel, že jste pouze hlupák, ale Vy jste darebák, jak jste sám o sobě řekl.

J. Štrobl 30.10.2011 21:04

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

To je právě styl všech bolševiků. Bavíme se o Mašínech a a vy hned Kalouska. Máte celkem dobrou Paroubkovu školu. Jak dlouho si myslíte, že Vám to vydrží?

M. Trhlík 30.10.2011 20:30

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

Samozřejmě a problémy budou vyřešené.To se dá vymyslet opravdu jen v hospodě.Což se zamyslet jak reagovat na zpomalení růstu,který avizoval p.Kalousek? To nás nezajímá.

J. Dlouhy 30.10.2011 19:27

Re: Masini

Pane Strobl, krasne receno, neni co dodat.

O. Mayer 30.10.2011 19:09

Re: A kdyby na vás vystrčili prdel,

.. no kopnout  do ní,  aby konečně vodsmrděli do nějakýho svýho rudýho ráje.  

J. Láníček 30.10.2011 17:50

A kdyby na vás vystrčili prdel,

tak jim máme udělat co ?

J. Štrobl 30.10.2011 15:40

Nu, přátelé,

musím jít s bráchou na pivo. Kdyby zase levičáci vystrčili hlavy, tak jim za mne vyčiňte.

J. Štrobl 30.10.2011 15:39

Re: Masini

Apropó, já jsem o žádných darebácích nemluvil. O těch mluvíte pouze Vy. No asi víte proč. Já naopak na Vás jako Vaše vlastní matka a doufám, že se polepšíte.

J. Štrobl 30.10.2011 15:34

Re: Masini

Dojal jste mne, že jste zůstal Čech.

J. Štrobl 30.10.2011 15:33

Re: Masini

No musíte si vybrat. Buď věříte, že byl komunistický režim u nás zákonný a Mašínové jsou vrazi (čímž se dostáváte do rozporu s našimi zákony viz Zákon o protiprávnosti komunistického režimu a o odporu proti němu) nebo byl komunistický režim nezákonný a Mašínové jsou hrdinové. Jiná cesta není. Pokud uznáváte (a to jste tady několikrát v diskuzi potvrdil), že byl komunistický režim zákonný, tím však automaticky uznáváte zákonnost nacistického režimu v Německu a bolševického v Rusku, protože tyto režimy vznikly a chovaly se stejným způsobem. Podpisové archy nikdy nebyly vůlí žádného lidu, protože jejich nepodepsání automaticky vyprovokovalo proti takto provinilým represe. Ze stejného důvodu se nezlobím ani na naše umělce, kteří v naprosté většině podepsali antichartu, protože nepodepsání pro ně znamenalo zákaz činnosti. Ano hrdinů byly pouze tisíce, tak to prostě je v každém národě a že se lidé nepostavili proti režimu? Neměli šanci a rok 1968 to potvrdil zcela jasně. Současná vládní garnitura se s minulým režimem swnaží vyrovnat, o čemž svědčí i vyznamenání bří Mašínů. Ano, příspěvky o věšení píší podobní lidé, kteří vraždili po pětačtyřicátém své sousedy bezbranné Němce. To ovšem není žádný argument. Tito lidé tu prostě jsou a budou. V právním státě však nepředstavují vážné nebezpečí. Lidé nebudou nikdy, zaplať pánbůh, spokojeni a je to tak dobře. Kdyby byli všichni se vším spokojeni, kde by byl nějaký pokrok? Komunistické myšlení není světonázor, ale duševní nemoc a tak by se k tomu mělo také přistupovat. Proto ho ani nástup nové generace nevyléčí. Vždy tady bude.

M. Trhlík 30.10.2011 15:12

Re: Masini

Ještě jednou pane Štroble.Jestli Vy se považujete za "osvětáře",zase Vám to nebudu vyvracet.Jste rád,že se můžete do někoho pustit,protože málokdo Vás bere vážně.Zase podle svých zkušeností vím,že reagujete jen na věci,které se Vám hodí.Já jsem Vás neoznačil za pravicového demagoga,kterého bere vážně jen pár vyvolených.Přesně jak jsem napsal co hlásali bolševici.Kdo má jiný názor je   darebák.Vy jste tak "vyspělý",že poznáte to co si ,kdo myslí.Víte ona je pravda a lež,ale nikdo neurčil ještě její hranici.Hodnotil bych Vás jako hospodského bijce komunistů,který je navíc zapšklý a vůbec už není schopen vnímat jiný názor.Jen by mne zajímalo jak jste proti těm bolševikům bojoval.S tím Goeblsem jste to řekl dobře,máte podobné povahy.Opakujete pořád něco dokola a říkáte tomu osvěta.A jak je vidět opravdu velice dobře si rozumíte s určitou skupinou lidí.Jenže Vy lži nevyvracíte ale omíláte požád dokola.Tak se bavte dál.Možná byste udělal lepší,kdyby jste si všímal i těch věcí které nám víc škodí než problémy s bratry Mašínovými. 

J. Štrobl 30.10.2011 14:51

Re: Masini

Ale kdeže, já to považuji za osvětu. Nejde o to, že pan Trhlík není schopen vcelku jednoduché logické souvislosti pochopit, ale krásně se na něm dá demonstrovat, jak je celá levicová propaganda prolhaná. Nechodí sem řece pouze lidé jako je on, ale i lidé schopní logického uvažování, kteří jsou jen trochu zaostalí v historii a jejích souvislostech - za což bohužel může škola. A ti naše názory chápou, ověřují si je a pak je prezentují jinde. Už jsem se s tím několikrát setkal. Vzpomeňte si, že ne před tak dlouhou dobou se tady obvykle označoval fašismus a nacismus za pravicová hnutí. Dnes se to nikdo neodváží. Ne, že by se báli, abychom jim neublížili, ale bojí se abychom se jim nevysmáli, protože fakta jsou jasná a každý si je může ověřit. Stejně tak si všimněte, že články v Lidovkách plné levicových lží, např. že Vandas a jeho ČSSS je krajní pravice, nejsou na rozdíl od těch ostatních podepisovány. Ne, že by se báli fyzického útoku, ale bojí se že řekneme: "Tady máš Kojzare stanovy ČSSS či projev předsedy a řekni, co je na něm pravicového. Nemůžeš? Jsi hlupák a lhář." Kdyby je někdo mlátil, tak se z nich stanou mučedníci, tím že se jim smějeme, stali se z nich kašpaři a politováníhodní šmokové. Levicové lži je třeba neustále vyvracet, protože, jak už dávno řekl soudruh Goebbels, stokrát opakovaná lež se stává pravdou. A na tom chtějí všichni levičáci profitovat.

M. Trhlík 30.10.2011 12:37

Re: Masini

Pane Štroble,už začínáte mluvit stejně jako pan Slanina,či Bureš a další.Já jsem Vám položil pár otázek a Vy jste skončil u toho,že mám levicové myšlení.Ano máte pravdu,že vojáky hlídat hranice nahnal režim,zrovna jako dnes jsou posíláni do Afganistánu,kde nejprve nepochodili Sověti a potom ani ostatní.Jste už dost zkušený,abyste řadu věcí pochopil bez emocí.Jinak i když to není mým zvykem,  jsem si komunistického režimu užil,možná daleko víc,než někteří "pravičáci".A když si myslíte,že obhajuji strážce koncetráků,je to Vaše právo a nejsem přesvědčen,že Vám to vymluvím.Prostě je také vidět,že ve Vás cosi z komunistů  zůstalo.Kdo má jiný názor než měli oni je darebák.

J. Slanina 30.10.2011 12:27

Re: Masini

Zase házíte perly sviním, pane Štroble.

M. Trhlík 30.10.2011 12:20

Re: Masini

Pane Štroble,jenom,abyste našel tu odvahu,zabít druhého vojáka.A Váš názor,že se zastávám nacistického a bolševického režimu,považuji za naprosto scestný.  Proč nemám plést vůli lidu s padesátýni léty? Tu dobu si jistě pamatujete,jak se  podepisovaly archy o rozsudcích smrti.Samozřejmě,že je to kdyby.Ale proč se nepostavili proti komunistům?Dnes se to povídá,ale kolik bylo opravdových hrdinů?Tisíce,ale měli jsme asi 14.milionů lidí.Dívejte se na komunistický režim normálně,hlavně tím,že ho nejvíce podporovali lidé narození za první republiky.A proč  tolik lidí nalezlo ke komunistům po roce 1968?Ti snad milovali komunistický režim?Ano vůle lidu je možná jenom ve svobodné zemi.A pokud jsou lidé ochotni trpět jakoukoliv nadvládu,co si mám o nich myslet?Prostě chtěli prožít a čekali,kdo jim pomůže.Nebudu to neustále rozvádět,ale drtivá většina lidí   hledala cestu jak přežít.Za protektorátu i za komunistů.A všimněte si i některých horlivých příspěvků,které byly vedeny v duchu věšení.A proč se současná vládnoucí garnitura nevyrovná s minulým režimem?Neřešte to,protože nemáte šanci.A to nenahradí vyznamenání Mašínům.Nebo si myslíte,že lidé i když mají svobodu jsou spokojeni?Jak řešíme problémy Romů ,EU a další?Pořád mluvit o deformaci mozků komunisty nejde.Dnes už vládne nová generace a kolik je problémů?

J. Štrobl 30.10.2011 11:27

Re: tak to dopadá,

Bohužel máte pravdu.

J. Štrobl 30.10.2011 11:12

Re: Problém

Ale pane Šafránku, pokud budete stále opakovat komunistické lži, tak se sám nikdy nikam nedostanete. Všichni usmrcení Mašíny byli aktivní komunisté čili podporovatelé nelidského režimu. Ty doklady jsou uloženy v Archivu bezpečnostních složek a už mě skutečně nebaví je tady opakovat. Protože ty doklady jsou veřejně přístupné, musím mít za to, že vědomě lžete a proto je Vaše argumentace nepodstatná a stejně lživá.

J. Štrobl 30.10.2011 11:03

Re: Masini

To jsou jen kdyby, ale budiž. Patrně bych se pokusil utéct a pokud by druhý voják nešel se mnou, musel bych ho zabít, abych nebyl sám zabit. To jsou jednoduché počty a tak jednali také Mašínové. Ano, dnešní zákony nejsou u nás nejlepší, ale máme svobodu a můžeme se tedy svobodně rozhodnout, jestli zde zůstaneme nebo půjdeme jinam. Proč sem pletete situaci za války. My jsme s Velkoněmeckou říší ve válce nebyli. Lidé v Protektorátu byli tedy ve stejné situaci jako za komunistické diktatury. A vůli lidu bych sem nepletl. O té už se komunisté namluvili dost. Vůli lidí můžete poznat jen ve svobodné zemi a ne v koncentráku. A ti lidé žádné popravy komunistů po devětaosmdesátém nechtěli, protože jinak už by komunisté viseli. A kam jste se to dostal? K obhajobě nejkrutějších režimů 20. století, protože přes ten komunistický obhajujete i ten nacistický a bolševický v Rusku, které povraždili miliony lidí.

J. Štrobl 30.10.2011 10:46

Re: Masini

Někdo z nich je střílel jako králíky, někdo ne, jen měl prostě strach. Podle toho, k jaké ideologii se kdo hlásil, tak také činil. Příběhy z hranic jsou dostatečně známé. Třeba případ vojáka, který střelil svého kamaráda už na německé straně, protože ten mu důvěřoval, nezastřelil ho a nechal mu samopal. Ale to jsou jen lidské příběhy. Důležité je to, že je tam brutální krvavý režim nahnal a že to byli vlastně strážci koncentráku, který Vy tak úporně obhajujete. Jedním ze základních lidských práv je svoboda a to Vy se svým levicovým myšlením nejste schopen pochopit.

L. Šarina 30.10.2011 10:21

tak to dopadá,

když se společnost nevypořádá s minulostí.Když dáme  rovnítlo mezi KSČ a NSDAP tak v jedná partaj je odsouzená a zrušena a druhá, neméně ve svých svinstvech zdatná je tu a dokonce se změněnou fasádou v parlamentu a v srdcí lidí kteří z ní těžíli a vej ménu svaté čtveřice,Marxe,Englse,Lenina a Stalina pácháli takové pitomosti a svinstva,kterýmy se úspěšně vyrovnali te Německé.No hlásajíci heslo o spojitosti proletariátu platí pro obě strany ,nebo v ta něměcká nebyla "arbaiten partaj?" Každý je sám srůjcem svého štěstí.

M. Trhlík 30.10.2011 10:08

Re: Masini

Pane Dlouhý a cobyste dělal Vy,kdybyste na těch hranicích v padesátých letech sloužil? Ono se to totiž dnes vysvětluje tak,že pohraničníci stříleli na hranicích lidi ze záliby,jako králíky.Zeptejte se těch co tam sloužili,jaké to bylo.

M. Trhlík 30.10.2011 10:03

Re: Re:"...zákony tehdejšího režimu,přikazovaly chránit republiku."

Pane Slanino,Váš "selský rozum" je na úrovni hloupého člověka.Už jsem Vám jednou řekl,že mne spolu se stovkami jiných povolali do armády a zrovna jako Vás zařadili nevím k čemu mne k VS.Pokud přestanete hloupě mluvit a zjistíte si,že tam rozhodně nebyli vyvolení,tak zjistíte,že tam byla spousta nespolehlivých lidí s odporem proti režimu.Už jsem Vám jednou napsal,že si máte zajet do Chropyně na móresy.Nebudu Vás dál trápit,protože to nejste schopen pochopit "soudruhu". /To je jenom poznámka k Vašemu tykání/ Njděte si své souputníky v hospodě a tam si povídejte jak jste ty komunisty ničil.Možná dostanete také "vyznamenání".To myslím ironicky.Nevedu rád debaty s hloupými lidmi,ale ani je neopravňuje nic k urážkám.Sloužil jsem na vojně jako Vy,bez Vzorného vojáka i hodnosti.A čím se pochlubíte Vy?

E. Došlík 30.10.2011 9:57

Re: Podívejme, podívejme....

Slanino, Došlík s velkým D, když už, a vidíš jaké ty jsi stvoření - neumíš nic, jen když ti někdo oponuje, tak jsi sprostý, to je hodno jen takového jako jsi ty. Chvála Bohu, že jsi úplně jinde, a tam tě lidé neznají jaké jsi sprosté stvoření . . .

J. Dlouhy 30.10.2011 9:51

Re: Masini

Pane Trhlik, nemuzete srovnavat Zeleznou oponu a USA-plot proti Mexiku. Nikdo prece Mexicany, utikajici z USA nestrili. A "chranit republiku" na hranicich znamena podle me proti napadani zvenku, kdo utikal z republiky, ji nenapadal. Utek neni utok.

M. Trhlík 30.10.2011 9:47

Re: Masini

Pane Štroble,trochu pletete jablka  s hruškami.Nevím jaká by byla Vaše reakce,kdybyste sloužil jako voják ZS u Pohraniční stráže v padesých letech.Tito  kluci byli navíc masírovaní propagandou a vyhrůžkami.Netvrdím,že nemají být  vyznamenáni lidé,které neoprávněně ničil komunistický režim.Stejně tak odbojáři za války.Můj otec byl za Protektorátu 4 roky vězněn za odbojovou činnost a dostal co? Jen každá doba i režim má pravidla daná stupidností toho režimu.A navíc si  myslím,že jiná situace je za války a jiná v době míru.Máme na tuto dobu poněkud rozdílné názory,ale zákony platí i dnes a také nejsou vždy nejlepší.Zmínil jsem se o tom,že zákony té doby byly stupidní,ale pořád to byly zákony.A vůle lidu i bezpartijního si žádala tvrdé potrestání zrádců.A kde jsou ti co požadovali jejich smrt. Měli ti lidé výčitky svědomí?Každá doba vypadá poněkud jinak,když ji bezprostředně prožíváte a jinak za desítky let.A vůbec už nevím co myslíte tím kam jsem se dostal.Po roce 1989,bylo nemálo těch,kteří chtěli popravy odpovědných komunistů.A k čemu jsme se dostali? Myslíte,že takové řešení by bylo nejlepší?Kdybysme po každám úseku dějin likvidovali lidi,tak jsme dnes byli vyhynulý národ.

J. Stejskal 30.10.2011 9:45

Re: Zatím dobrý

Kdo mne zná, těžko mně může podezírat ze sympatií k minulému režimu. Ale musím říct, že bych jejich činy neglorifikoval. Mají na tom hrdinství špinavý flek. Podřezali svázaného. Je úplně jedno, kdo to byl. Jsem ochoten i věřit, že to dělali ve jménu svobody (své), ale dělali to moc po svém. A přece jenom byli to zpovykaní osmnáctiletí kluci, dobrodružného založení. Je velmi sporné, zda jejich činy byly revoluční, či kriminální. Já bych se spíš klonil k tomu druhému. A hodně se mi nelíbilo, jak oni sami v pokročilém věku k tomu přistupovali. Tam nebyl ani náznak smíření s něčím, či pochybnost. Neříkám, že by jejich činy snad měli být ještě nyní trestné, jak tu nějaký zoufalec navrhoval, ale právě proto, že společnost je rozdělena dost ostře na dva tábory, medaile bych za to nerozdával.

Š. Šafránek 30.10.2011 9:39

Problém

Kdokoliv tu podotkne, že ty akce Mašínů, jež skončily něčím zabitím, jsou problematické, dostane se mu lekce, že zabíjet komunisty bylo v pořádku. Problém je, že nikdo z těch, které zabili, nebyli komunisty a dokonce dva ze tří zabitých měli sami s režimem problémy. Oko za ono ano, i zub za zub, proč ne, problém je ale v tom, když se vypíchne oko a vyrazí zub někomu jinému a pak se to obhajuje obecnými řečmi o zločinnosti režimu, s čímž přeci nikdo nepolemizuje. Pozn. na závěr: argument, že policistou mohl být jen aktivní příznivec režimu neobstojí, protože totéž by se dalo říci o důstojnících, přesto přítel Mašínů, důstojník, jistě držitel pistole, plánoval puč. Podříznutí svázaného a uspaného esenbáka Honzátka proto, aby je později nepoznal, je alibistická obhajoba - mohli být přeci maskovaní, jiné svědky v dalších akcích nechali naživu... Nesmírně obdivuji jejich probití se do Berlína, respektuji je, ale proboha, nic není černobílé a rozporuplnost provází činy každého, nikoho nemusíme uznávat bezvýhradně.