1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Týden po volbách

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 13.6.2006 0:17

Re: Re: Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

Další blb... Odkud vás vysypali?;-)

Ladislav N. 13.6.2006 0:15

Re: Libor

Můžete popsat konkrétní příklad, kdy ODS v EU hlasovala proti "zákonům a zvyklostem zvedených demokracií" - a společně s komunisty? ;-P

abrakadabra 12.6.2006 18:11

Re: Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

Až se totiž ODS veřejně přizná ke stínovým ideologům - Krejčířům, Železným a Sládkům, uleví se všem voličům...

Libor 12.6.2006 17:11

Re: Abyste se neopupínkoval, pane autore

V evropském parlamentu bojují ODSáci spolu s komouši proti "hrůzám" Evropské unie v dojemné shodě.To tak,aby u nás platily zákony a zvyklosti zvedených demokracií.Špatně by se kradlo,lhalo a uplácelo.To by se snad ani pak nevyplácelo jít u nás do politiky.Zahradile, spolu s komouši bojuj za naši suverenitu proti těm bruselským  byrokratům a socialistům.Peníze ať nám ale posílají,my víme ,jak je rozpustit,máme v tom praxi z doby vlád ODS.

www.andele-svetla.cz 12.6.2006 16:12

ÚŘEDNÍ VOLBY

Pseudotvůrci ÚŘEDNÍ VOLBY připravili v datasystému o několik let dřív. Dálkově naprogramovaná scéna devadesáti procentní,ZVYŠUJE SE ÚČINNOST OVLÁDÁNÍ

POMOCÍ ČIPOVÝCH TECHNOLOGIÍ !V těchto dnech se budují místnosti s přístroji na BIOMETRII LIDÍ !Ještěři OPIJÍ loutkolidi ROHLÍKEM – PSEUDOVOLBAMI

A BIOMETRII NA NĚ NASAZUJÍ !Pomocí postupující čipizace zvyšují míru ovládání,NASADIT PAK ČIP NA LIDSKÉ TĚLO,to je jejich konečný cíl !Na čelo hlavy kvůli ovládání mozku,taktéž na odpojení proudění z celého vesmírného Stvoření,které přichází temenem hlavy.Někdo si řekne – to nedopustím,ale pokud negativní stav si sám zvolil,podobně jako internet a mobil,NUCEN bude přijmout i TĚLNÍ ČIPY !Jen ti, co čistou láskou žijí srdcem svým neustále otevřeným,vyhnou se těžkému ovládání a do Nebe Stvořitelem budou ODVOLÁNI !Více na našem webu ( místo jména ) – sdělení 2730

Buvol 12.6.2006 15:59

Progresívní paralýza pana Doležala zase o něco pokročila ....

Paroubek prý dělal blba s Topolánka! Nedělal pane Doležale, von ten Topolánek takovej je, víme?! Pane Doležale, měl byste si přečíst povídku K. Čapka: Podivuhodné sny redaktora Koubka, abyste věděl, jak asi dopadnete a kam směřujete. A ještě něco, nějak zapomínáte na sudeťáky a dívím se, že jste neocenil Paroubkovu vůli ocenit sudeťácké antifašisty .....

Ladislav N. 12.6.2006 15:57

Re: Kdo bučí o nějaké spolupráci ODS s komunisty je opravdu hlupák, nebo mlžič.

V tomto případě hlupák, který není schopen pochopit, že pokud ODS hlasuje stejně jako KSČm (proti ČSSD), nejspíš hlasuje i proti KSČm... (viz např. majetková přiznání)....

franta 12.6.2006 15:40

A jak to víte

že jsou nové volby nevýhodné pro Paroubka ? Vy jste věštec ? Proč jste Topolánka před volbami nevaroval pře patem ?

JM 12.6.2006 15:15

Re: Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

A připomněl bych stranické legitimace vázané do kůže členů náprotivné strany..

míša mýval 12.6.2006 14:47

Noční můra Jiřího Paroubka

Proto ho teď musí děsit, že by byla zvolena za šéfa parlamentu Němcová (volby jsou tajné) a poté by nebyl ani premiér. Ale ... jsme přeci Češi, byli jsme před Rakouskem, budem i po něm. Paroubek se s každým dohodne. Kvůli korytu udělá cokoli.

fool 12.6.2006 14:44

normal?

> zajistil Špidlovi v roce 2002 hlasy svých levostředých stoupenců za tu

cenu, že levicovější voliči ČSSD hlasovali pro komunisty. Teď se

všechno vrátilo do normálu.

a ted je to tak, ze stredove levicovi volici nevedi koho volit, zatimco "pravicovejsi" volici KSC voli soc-dem. tomu rikate normal?

Křupan 12.6.2006 13:54

Re: Abyste se neopupínkoval, pane autore

Poslední rok hlasuje s rudými čssd. Prohlasovali několik bolševických zákonů. Kdo bučí o nějaké spolupráci ODS s komunisty je opravdu hlupák, nebo mlžič.

Vlad 12.6.2006 13:51

Abyste se neopupínkoval, pane autore

A co zvolení ing. Klause z rozhodnutí komoušů. A co že nejméně poslední rok Ó,DěS hlasovala vždycky shodně s rudými?

Marie Dubanová 12.6.2006 13:25

týden po volbách...

Děkuji pana Doležale,ale doufám,že to dopadne lépe - a že sociální demokraté si uvědomí či uvědomují,že ČSSD nestojí a nepadá s Paroubkem;Ani si nemyslím,že by všichni sociální demokraté s radostí "čekali"na to až bude sociální demokracie"opět"sloučena s komunistickou stranou a zmizí ze světa;Tak jak se to stalo,27.6.1948 - pod vedením Z.Fierligra a B.Laušmana - sociální demokracie "splynula" s komunistickou stranou,protikomunistická opozice byla potlačena či byla v emigraci;a to byl - na dlouhých 40 let konec ČSSD;

Křupan 12.6.2006 13:14

Re: zase Havel

Za rudou 111 mohou voliči. Dle volebních výsledků ksč+socanů se zdá, že jim rudá koalice plně vyhovuje. Vzhledem k tomu, že levé voliče i paroubkův sobotní projev nechává lhostejnými, soudím, že by jim ani nevadil návrat totality.

Malý Aston 12.6.2006 13:08

Re: Pane Doležale,

Já se domnívám,že máte pravdu.Bez KSČM nemůže vládnout ani Topolánek ani Paroubek.A Filip a Grebeníček si to pěkně vychutnají.Vláda bude o tom není pochyb. KSČM podpoří Topolánka nebo nepodpoří. V tomto případě přejde státnicky KDU a Bursík k Paroubkovi a KSČM je podpoří.Není v tom žádný problém a já jen pozoruji,kolik fanatiků tady bojuje. Proto ten odhad Paroubka,že situace bude mít řešení v srpnu. Budou dovolené,horko,nikoho politika nebude zajímat. I za komunistů se vždy zdražovalo v srpnu.Možná se dohodnou na předčasných volbách ale ne dříve jak za dva roky. Rány je potřeba zacelit. Mezi tím bude klid. A jestli máte možnost se podívat z okna,tak pochopíte,že to zajímá velmi málo občanů,co tady kdo píše.

dph 12.6.2006 13:05

Re: Pane Doležale,

chudák Paroubek bude muset vládnout s podporou KSČM, předsedat parlamentu s podporou KSČM a pak ještě dělat presidenta s podporou KSČM a to všechno pouze on sám. Teď by ještě měla agentura STEM uveřejnit anketu, že je největším Čechem (nebo dokonce Evropanem) i před géniem Járou Cimrmanem.

J. Mach 12.6.2006 13:04

Re: Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

Milane, nedělejte ze sebe ještě většího naivu, než  jak je možné soudit z vašeho komentáře. Představa bojůvek ODS, jak v noci vraždí členy ČSSD na ministerstvu vnitra a v lihovém domě je opravdu dojemná. Ne všichni jsou tak hloupí, jako vy a proto s tím media neoperují, tak hloupých lidí zase tolik není a media musejí uvažovat s velkými čísly sledovanosti.

dph 12.6.2006 12:48

Re: politologie na baterky

Doležal má pravdu v tom,že Klaus a Zeman byli minimálně o dvě třídy výše než součastní předsedové a od nich očekávat myšlenku k řešení je nad očekávaní.

Křupan 12.6.2006 12:38

Re: Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

Noc dlouhých nožů měla být redukce státních úředníků, žádné vraždění. Sdělovací protředky to vědí a nemíní se zesměšnit. Pokud máte zato, že Topolánek myslel toto vyjádření doslova, jednalo by se o trestný čin. Podejte tedy trestní oznámení.

Malý Aston 12.6.2006 12:18

To je můj věčný problém.

A to jste ještě neslyšel jak mi nadává manželka.To moje bychom,bych apod.To je moje tragedie.

Omlouvám se.

milan 12.6.2006 11:57

Všichni odsuzují Paroubkovo povolební vyjádření.

Jistě, byla to slova silná a nevhodná. Ale proč se nikdo nepozastaví nad nedávným výrokem Topolánka, že !až budou u moci, udělají noc dlouhých nožů. Vždyť to je hrůza, tam se vraždilo. A o tom sděl.prostředky a pravičáci takticky mlčí.

nup 12.6.2006 11:54

Re: Re: Kdy bude vláda?

Jestli by nebylo rychlejší ty nepohodlné raději pozavírat nebo rovnou postřílet, ať může pravicový pokrok směle kráčet vpřed.

clay 12.6.2006 11:25

Re: politologie na baterky

politologové jsou jak šachoví kibicové, co publiku "vědecky" radí, jak si poradit s věčným šachem a ještě se pošklebují hráčům, jací jsou to pitomci.....

clay 12.6.2006 11:22

Re: V jednom se pletete

ne v tom má pravdu Doležal, protože poslední(?) alternativa jsou nové volby a ty jsou nevýhodné pro Paroubka. Takže on NBUDE MUSET, ne že nebude

JE 12.6.2006 11:19

Re: Re: Kdy bude vláda?

bychom, bych ... + nějaké ty čárky. Ale obsahově jinak O.K.

clay 12.6.2006 11:17

politologie na baterky

Zdá se tedy, že si hlavní protagonisté, Paroubek a Topolánek, budou tentokrát muset vymyslet něco zbrusu nového. Jsou toho vůbec schopni?......Vyprodukují nakonec něco jiného než málo životnou zplácaninu?

Dost mě dostává, jak si všichni ti politologové hrají na chytráky a pak, když dostanou otázku, jako třeba včera ten Znoj v Otázkách, tak řeknou, co ví každý a vyloučí vše jako nepřijatelné. Že by tedy aspoň pan Doležal ve svém nicneřešícím blábolení aspoň naznačil, kde on jako jasnozřivá a od z regionu vzešlých politiků se lišící mozkovna, vidí řešení?

Rudý Baron 12.6.2006 11:05

Re: Re: Kdy bude vláda?

jo !!!

;-D;-D;-D;-D;-D

joh84ny 12.6.2006 10:30

zase Havel

Řekl bych, že za rudou stojedenáctku nemohl Havel. Pokud vím volební kampaň ODS spočívala v té době v těžké kritice evropské unie a boji proti sudetským němcům. Ze svého okolí znám spousty lidí, kteří to prostě přes srdce nepřenesli. Naštváni oposmlouvou museli poslouchat rozjetého Klause, který vypadal, že první co udělá bude totální izolace ČR. ODS sama sebe vytlačila na kraj pravice a dost možná lidé co jí v těchto volbách dali svůj hlas -tehdy volili Špidlu a vstup do Evropské unie. Jak vidno, když se ODS zamyslela a udělala normální kampaň, volby hned vyhrála.

Za vládu rudé 111 děkujte ODS ne Havlovi. 

třetí 12.6.2006 10:24

Pane Doležale,

Paroubek bude muset s podporou KSČM vládnou ať chce, nebo ne. A myslím, že to dobře, na rozdíl od vás, ví. Vaše pravicová vyhraněnost je až nekritická a vašemu novinářskému profilu škodí. Zřejmě si to už nejste ochoten připustit. Malé strany postupně PS opouštějí a opustí ji podle všeho i Strana zelených, pokud se bude pan Bursík takto chovat. To však s ohledem na jeho politickou minulost nepředpokládám. Ještě před volbami si naivně zavdal s pravicí, je pravda, že ho tam trochu zahnal Paroubek. Pokud bude i nadále trvat na svém, ve vládě Zelení nebudou a budou-li předčasné volby, nebudou, díky němu, ani v parlamentu.