27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kNEDEL 18.9.2006 17:07

?????

(Y)nevkládejte Tvrdíkovi něco co neřekl,pokud si pohleáte v análech,tak tam najdete,jednalo se s USA,použe informativně a pouhý příslib o jednání není konečný závazek.Bylo také použité větné spojení ,,pouze v rámci NATO,nikoli jednostranně  s USA

SUZUKI 15.9.2006 5:18

Vyčuranost

Češi od husitů nikdy nebojovali ale všechny války vyhráli na rozdíl od maďarů, kteří vždy bojovali ale všechny války prohráli. Myslím, ža když chceme bezpečí, musíme pro to něco také udělat. Jsem pro základnu a volím ODS.

Franta 14.9.2006 21:22

dlaždič

V důchodu by bylo panu Doležalovi rozhodně lépe.Třeba by už dostal rozum a přestal urážet významné činitele.Co on dokázal za svůj dlouhý život,že uráží bývalého předsedu vlády?V porovnání s ním takřka nic.Možná proto vypouští své jedovatosti.

Kleštič 14.9.2006 21:39

Re: dlaždič

Je teda sáhodlouhý ukrutný(vejraz s.Kolotočáře Kočky) fakt,že ten Paroubek není žádný dlaždič anóbrž takový kus VOLA,že na rožni by se mohl otáčet 48 hodin v jedno kuse!Hrát by mohli "Babouci",točit by se měl Budvárek a dít by se to mělo v Trocnově!Jak uslyším,že tam točí Paroubka na rožni,startuju ultralight!

PRASÍ DENT 14.9.2006 19:27

ASI TAKTO

 Dobrým ministrem obrany byl svého času BAUDYŠ.....Za něho se střílelo přes cvičiště ažý skoro do Rakous,sám sebe sestřelil v letadle a nyní věští z křištˇálové koule.....

divana 14.9.2006 20:26

Re: ASI TAKTO

a z toho plyne co?

PRASÍ DENT 14.9.2006 21:34

Re: Re: ASI TAKTO

 Že i špatný ministr, může býti ještě horší....

Eva D. 14.9.2006 18:21

???!

nějaký výsadek čtenářů Haló novin na Psu? nebo došly léky na choroby duše a ti agresivní rádi píšou přes internet?

Prchám a výjimkám z výše uvedeného přeji sílu, aby se tím morem nenekazili.

jepice 14.9.2006 19:17

Re: ???!

Nejspíš pan exministr David pořídil pro pacoše lepší připojení a obzvlášť vydařené příspěvky odměňuje vycházkami.

Karel 14.9.2006 17:01

Saša Vondra je kolaborant

Prodává vlastní zem.

Příprava okupace vždy byla je a bude vlastizrada.

Ale až přijdou nebudeme se chovat zbaběle jako naši tatíci v 68 co teď vykřikují nadšeně hesla o USA. 

Oko za oko. Smrt za smrt.

>->->-

Berousek 14.9.2006 18:59

Re: Karle, vy jste...fakt Kadel

Okupace je násilný čin státu nebo entity, která proti vůli jiného státu nebo entity se zmocní a obsadí jeho/její území pomocí armády - jde o válečný akt.

Okupující klika téměř vždy ustanoví okupační správu nebo kolaborační vládu, orgán spravující okupované území. Okupace může být dočasná (v případě II. světové války) nebo trvalá (v případě pobaltských zemí v roce 1940, kdy byly začleněny do SSSR)

jepice 14.9.2006 19:19

Re: Re: Karle, vy jste...fakt Kadel

Víte, na takové lidi je skoro lepší nereagovat. Nic by je tak nenaštvalo, jako kdyby nikdo na jejich kecy neodpovídal.

divana 14.9.2006 20:29

Re: Re: Re: Karle, vy jste...fakt Kadel

to jsou jen naprogramované výpotky z lihového domu, které vyřadily  halo noviny.... ty nic nenaštve.

Pavel Bára 14.9.2006 15:05

Na hrubý pytel hrubá záplata.

Nejhorší z politiků p. Saša. Hrůza. Ten by nás preodal amíkům všechny. Ať táhne do USA a neotravuje tady. Jedny rakety za druhé nikdo nechce ani radary. Vždyť se Busch chová jak Adolf Hitler. Ten chtěl taky ovládnout svět. A tenhle "politik" mu leze do řiti, že mu leze hubou ven

martin 14.9.2006 15:41

Re: Na hrubý pytel hrubá záplata.

pozadujme zaruku, ze se amerika nebude snazit ovladnout svet :)

nosál 14.9.2006 16:33

Re: Na hrubý pytel hrubá záplata.

Ty demente, jak si troufáš, s ohledem na miliony mrtvých porovnávat Hitlera s Bushem ? Jsai skutečně k r e t é n

jirka.s. 14.9.2006 17:08

Re: Re: Na hrubý pytel hrubá záplata.

Ale no tak, nosále! Vy jste si ještě nezvykl, že postižení lidé se už před normálními neschovávají jako za komoušů, ale že prostě žijí mezi námi?

kNEDEL 18.9.2006 17:12

Re: Re: Na hrubý pytel hrubá záplata.

no pokud se podíváš co páchá USA od konce 2války a je jedno jestli je tam Busch,nebo Nixon,a pokud umíš počítat,tak se mu omluvíš ty demente(Y)(Y)(Y)(Y)

Jarda 14.9.2006 12:53

Já základnu chci!

Jinak je jasné, že J.P. je velký eskamotér a demagog.Kdo ví jak je vše zmanipulováno. Prý má příbuzenský vztak s kočkou....

Janus 14.9.2006 13:33

Re: Já základnu chci!

Tak vy chcete tu základnu a oni Vám ji nechtějí dát ? To jsou tedy poměry, to Vám řeknu ... 8-o Víte co, tak zkuste třeba dupat a když to nepomůže, tak si lehněte na zem a začněte kopat nohama - možná to pomůže. ;-D

Ivan 14.9.2006 11:24

Svět podle Doležala

1) Slušní lidé jsou především ti, kteří US základnu na českém území nechtějí. Pokud se Doležal a jemu podobní v České republice cítí málo chráněníi, nechť se odstěhují do USA (pokud je tam někdo bude chtít - teď už je tam za propagandu proti ČR nikdo platit nebude a jinak si zřejmě vydělávat neumí). Doležal by  ovšem mohl také do Bavor, tam by ho revanšisté ještě nějakou dobu platit mohli. Svobodný občan (a takových je v ČR většina, jak ukazuje průzkum veřejného mínění o umístění základny) nepociťuje žádnou potřebu ochrany ze strany USA. Pokud se bude potřebovat bránit, ubrání se i bez amíků.

2) KSČM  jako politická strana se nyní chová přinejmenším o třídu lépe než ODS (možná dokonce o dvě třídy lépe). Není spojena s žádnou korupční aférou, její poslanci se vyjadřují k věci a kultivovaně, na místní úrovni si získává sympatie lidí tím, že její zastupitelé opravdu pro prospěch obce pracují (na rozdíl od zastupitelů ODS, kteří pracují vždy jenpro vlastní prospěch na úkor všech ostatních). Je příznačné, že proti politice KSČM její protivníci nejsou schopni postavit žádný argument. Jen křičí o minulosti padesátých let, se kterou KSČM má asi tolik společného, jako lidovci s inkvizicí a ODS s imperialistickými válkami.

3) Pokud si někdo přeje spolupracovat s ČR ve vojenské oblasti, pak jen na bázi rovnoprávnosti. České vojenské zařízení pod českým velením se může zapojovat do širšího systému - proti tomu čeští občané jistě nic namítat nebudou. US army může dodat techniku a školení. Víc ne.

Jaara 14.9.2006 11:42

Re: Svět podle Doležala

Běž domů Ivane, čeká tě Nataša... ach jo.

K těm komoušům - kdopak by je korumpoval, když nemají žádnou moc, že? To socani jsou korupcí prolezlí od hlavy k patě. Viz např. Svoboda, Snopková, Gross...

Petr 14.9.2006 12:04

Re: Svět podle Doležala

Pane, nejste náhodou tak trochu magor?

Arccos 14.9.2006 12:54

Re: Svět podle Doležala

Jasné. Když je někdo pro základny, tak prostě nemůže být slušný člověk. Ti ostatní, to jsou ti praví slušní občané. Jako Paroubek nebo Ransdorf.

tom 14.9.2006 13:32

Re: Svět podle Doležala

1) Já základnu chci. A nepřeju si, aby mne kdokoliv známkoval za tenhle názor. Jsem svobodný občan a pociťuju potřebu ochrany. A nebudu se stěhovat ani do Bavor, ani do USA.

2) Tohle je na dlouhý komentář. Diktatura proletariátu zůstává cílem, pro který je možné provést řadu taktických ústupků. Je potřeba vnímat Ransdorfa (17 požadavků Kominterny stále plníme) a zároveň nahlédnout do historie strany ještě dále, než do 50 let. KSČ se zločincem Gottwaldem fungovala i v parlamentní demokracii stejně jako KSČM s Grebeníčkem ml.

3) Rovnoprávnost ano. Jenže rovnoprávnost nespočívá v tom, že já meju nádobí v liché dny a partner v sudé.

gerontusinza 14.9.2006 14:43

Je to vaše právo chtít.Já mám právo nechtít A proto existuje referendum.Re: Re: Svět podle Doležala

Pokud v referendu vyhrajete, sklapnu kufry a řeknu na zdraví, teď máme co jste chtěli. Ale nebudou o tom rozhodovat prolhaní poloblbci, i když si říkají senátoři, nebo poslanci. O tom to je.

jirka.s. 14.9.2006 16:59

Re: Je to vaše právo chtít.Já mám právo nechtít A proto existuje referendum.Re: Re: Svět podle Doležala

Ano, správně! Já bych také nerad aby za mne rozhodovali nesvéprávní oranžgutáni, kterým není ani dovoleno pro jejich omezené IQ samostatně volit.

tom 14.9.2006 17:00

Re: Je to vaše právo chtít.Já mám právo nechtít A proto existuje referendum.Re: Re: Svět podle Doležala

Souhlas, tak nějak jsem to myslel. Jenže zatím to nevypadá ani na referendum ani na rozhodování v Parlamentu.

A podmínek bylo 21, moje chyba.

kNEDEL 18.9.2006 17:15

Re: Re: Svět podle Doležala

jo nechej si ji postanit na svém pozemku,ale jak budeš dosahovat neporušení vzdušného prostoru při odpalu??

Ladislav 14.9.2006 14:43

Re: Svět podle Doležala

Plny souhlas. Nikdo normalni nechce ciziho vojaka ve sve zahradce. Jen kolaboranti a i ti si nechavaji svoji zradu dobre zaplatit.

To ze sem Tvrdik planoval privest cizi vojska jen zapada do toho cim se "proslavil".