Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UDÁLOSTI: Odstíny prezidentských podpisů
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Jindra 30.12.2009 23:46Zdrzovani se Klausem Vas zvbytecne odvadi od prace, za kterou jste placen, Herr Dolezal! |
občasník 30.12.2009 14:48kůl v plotě na Hradě Ano , Klaus si zvolill třetí cestu, tedy to, co nemilosrdně odsuzuje.Tedy u druhých.. |
Budař 30.12.2009 15:06Re: kůl v plotě na Hradě Jakou třetí cestu ? Co to plácáš ? V. Klaus od té doby co vstoupil do politiky, tak jde na rozdíl od jiných politiků, stále po jedné cestě i když mu to jeho odpůrci neusnadňují a kladou mu na ní překážky. |
. 30.12.2009 16:16Re: kůl v plotě na Hradě Souhlas Budaři. Papouškové tu jen papouškují, co jim nablili v novinách pseudonovináři. |
M. Stuchlik 30.12.2009 20:04Re: kůl v plotě na Hradě Jo, jde stále po stejné cestě podpory a kolaborace s okupanty. Tajně je přijímá na Hradě, nechává se od nich zvát na hory, souhlasí Ruskou okupací Gruzie, ... Na Hradě máme KGBáckého poskoka, ne českého prezidenta. Je na čase obnovit krásný staročeský zvyk defenestrace |
jirka.s. 30.12.2009 23:54Re: kůl v plotě na Hradě Že by Klaus úřadoval v liháku??? |
Bruno 1.2.2010 18:04Re: kůl v plotě na Hradě Pane Bohušu co myslite bude se očkovat před kamerama Minisrtrině zdravotnictvi tvrdi že by měl a myslite že ne omdli držím mu palce měl by to byt přímý přenos Bohda Český král ještě z boje neutekl moc těch udatu v naších končinach nemame jak na smajliku všechny palce vzhůru cirkularka je sviňa |
M. Stuchlik 30.12.2009 20:06Re: kůl v plotě na Hradě co čekat od synka prostitutky |
Budař 30.12.2009 20:31Re: kůl v plotě na Hradě mik, když jsem zavadil o tvé příspěvky, tak mi naskočila husí kůže, je mi tě opravdu líto, ty za to nemůžeš. Je jasné, že to lepší z tvého táty, zůstalo na stehnech tvé mámy. Promiň, ale je to tak. |
M. Stuchlik 30.12.2009 21:06Re: kůl v plotě na Hradě Přinejmenším můj táta nebyl slovenskej ministr Pružinskij jako Klausův nebo zploditrel bolševického debi lka jako tvůj. |
Budař 30.12.2009 21:14Re: kůl v plotě na Hradě Tak si na druhou stranu říkám, ještě že ten tvůj táta se netrefil. Možná to co zůstalo na stehnech mámy, nebylo to lepší z táty a nedovedu si představit, že by to mohlo být ještě horší, než je to nyní. Tvůj poslední příspěvek odpovídá předávkování, nebo uvolnění kazajky. |
M. Stuchlik 30.12.2009 21:21Re: kůl v plotě na Hradě Děkuji. Urážky od bolševických deb ilů jsou mi poklonou. |
Budař 30.12.2009 22:13Re: kůl v plotě na Hradě Děkuji za otitulování, tak mi ještě nikdo nenazval. Naopak za bolševika jsem měl v kádrovém posudku napsáno, že můj postoj k socialistickému zřízení je záporný. Jaké jsem s tím měl zejména jako sportovec potíže / výjezdy mimo ČSSR /, bych mohl dlouze vyprávět. |
Bruno 1.2.2010 18:14Re: kůl v plotě na Hradě Ty jsi asi dostal červenou za záludnou hru di do šaten zítra si to vyřidime,srovnej si to v hlavě synku tvá reakce byla unfer každý fotr by ti nařezal JÁ mam naději že to je pomateni mysli každopasdně se zamyslki nad sebou |
xxxKubeš 30.12.2009 14:43Budař není daleko od pravdy |
kebule 30.12.2009 12:28Doležal má pravdu Na Hradě je dnes člověk, který je morálně vyšeptalý a kritika pana Doležala je ještě dost mírná. Václav Klaus zpočátku určoval velmi dynamicky vývoj české společnosti a nutno podotknout, že se mu to dařilo. Přibližně v roce 1996 se však místo merita věci začal soustředit na získání moci. Dokladem mého tvrzení je spřáhnutí se s politickým odpůrcem Zemanem jen proto, aby nebyl odstaven od korýtka. Poslední dva kroky - totiž podpis zákona o vyvlastnění drobných akcionářů /tedy popření jím protežované kuponové privatizace a umožnění bandě zbohatlíků, aby si ještě více nahrabali a vykopli ty, kteří kuponovce věřili/ a poté - až byl zvolen prezidentem hlasy ODS, tuto stranu kopl do pozadí. Tento člověk stojí morálně za 1 eurocent a je třeba vyčkat konce jeho mandátu, pokud dříve komise nestanoví dg paranoia kverulans. |
Facír 30.12.2009 14:28Re: Doležal má pravdu jo, jo, každá sranda něco stojí, nejmíň šesták, jak by ohodnotila situaci moje babička za rakousko-uherska, a po pravdě řečeno, von eurocent větší cenu nemá, ten bude dobrej tak akorát do mariáše |
Budař 30.12.2009 14:34Re: Doležal má pravdu kebule, vyšeptaná bude asi tvá kebule, ne V. Klaus. To co píšeš o získání moci je pitomost, vytvoření opoziční smlouvy, byl geniální politický tah a V.K. toho využil při zaváhání flanďáků a US. Ve druhém případě, by spolu s ODS jenom nečinně přihlížel z poslaneckých lavic, jak socani se vrací zpět k socialismu. S tou kupónovkou jsi také vedle. Ten zákon si nejdříve prostuduj. Pan Doležal, rádoby novinář, rád rozdává svá moudra a hlavně brojí proti V.K. On je totiž zhrzený z toho, že byl v devadesátých letech vyhozen z týmu poradců V.K., pro neschopnost. |
xxxKubeš 30.12.2009 14:42Re: Budař není daleko od pravdy |
lucinapes 30.12.2009 14:45Re: Doležal má pravdu ono se moc rádo zapomíná, jak to ve skutečnosti bylo, buď se překroutí, nebo se lže rovnou, ale většina slušných lidí je přesto zticha, tak, jak se to naučila za bolševika - netuším, proč. |
kebule 30.12.2009 15:05Re: Doležal má pravdu Zkusím se, Budaři, držet tématu a nebudu hodnotit něco či někoho, koho neznám. Genialita politického tahu V.K. mi patrně ušla, protože binec, který nastal po opoziční smlouvě, byl příkladný. Ona totiž politika je vždy o vládnoucí síle a opozici. Zpravidla ten, kdo je již profláknutý, jde od koryta, aby ten, kdo ho kritizuje, mohl ukázat v čem je lepší /příklady Anglie torries a labour, v Americe rebublikáni a demokaté/. To je normální systém v zemích, kde je již dlouhá tradice vývoje. V.K. použil něco, co nemělo obdoby a co se bohužel uchytilo u nás a přetrvává /viz například Paroubek, který sestřelí vládu a sám nechce jít a ukázat, jak by to dělal lépe/. Zákon o vyvlastnění malých akcionářů jsem nečetl - to je pravda - ale fungoval jen asi 14 dní, než byl zrušen. Za tu dobu stihli Babiši, Kellneři a j. zklividovat všechny malé akcionáře. Nevím, co na tom bylo geniálního, ale pokud bych byl autorem kuponovky, tak bych toto nikdy nedopustil. Že je V.K. bezcharakterní, mě nikdo nemusí přesvědčovat - ani pan Doležal, který možná právě proto odešel od V.K sám, aby se nepodílel na vývoji jeho paranoidního myšlení. A teď zkus, Budaři, argumentovat, ale věcně a bez urážek. |
šimon klein 30.12.2009 15:09Že je V.K. bezcharakterní, mě nikdo nemusí přesvědčovat - hezká argumentace - věcná a bez urážek..... |
Budař 30.12.2009 15:27Re: Doležal má pravdu Tobě toho ušlo víc, ne jen genialita politického tahu. To za prvé, za druhé jaký binec myslíš ? Já o žádném nevím, to zase asi ušlo mně. Vím jenom to, že opozice která vznikla a jenom čučela z lavic bez jakéhokoliv vlivu na dění v zemi, pak celé volební období, nic jiného nedělala, než kritizovala opoziční smlouvu. O žádných dalších genialitách jsem se nezmiňoval. Nevím co tě vedlo k tomu, že píšeš, že V.K. je bezcharakterní ? Že tě nemusí o tom nikdo přesvědčovat ? Asi máš pravdu, bylo by to zbytečné, proto že jsi zřejmě infantilní a navíc trpíš inferioritou. Argumentovat nebudu, nevím proč a o čem, nemělo by to cenu, doporučuji přečíst si některou knihu V. K., jestli to u tebe bude něco platné. Asi ne. Ty budeš takový Jiří Pehe v menším. Doležal neodešel, byl vyhozen. |
kebule 30.12.2009 19:04Re: Doležal má pravdu Budaři, Ty neumíš nic jiného, než urážet. Vidím Tě v obraze militantního vyznavače Václava Klause, který, ať učiní cokoliv, je svou skupinou adorován. Všimni si, že na mé argumenty máš jen tupé urážky, což samozřejmě anonymita internetu některým jedincům vyhovuje. Zkus jednou napsat něco bez vulgarit či označování svých soků v diskusi za mentální inferiority. Možná se budeš divit, ale Kause jsem četl, protože nerad mluvím o něčem, co neznám. Hovor byl ale o tom, zda je V.K charakter. I kdyby napsal cokoliv, posuzuji jej dle chování. Ještě jsi se Budaři nevyjádřil k jeho odchodu z ODS poté, co se nechal zvolit prezidentem. Jistě mi zas napíšeš cosi o genialitě vůdce. těším se |
Budař 30.12.2009 20:25Re: Doležal má pravdu Kebule, Tebe uráží to, že jsem Ti určil diagnózu, nebo že jsem napsal, že máš názory jako přiblblý J. Pehe, bývalý číšník v New Yorku ? Tebe přece nelze urazit. Nevím co jsi četl od Klause, ale určitě jsi si z toho nevzal ponaučení, jinak by jsi nemohl takto blábolit. Nejsem militantní vyznavač, nepovažuji se také za nějakého blba, mám vys. školu života, proto hlupáky poznám již na dálku, myslím si o sobě, že mám dostatečnou inteligenci a vážím si vzdělaných a schopných lidí a jedním z nich je i V. Klaus. Můj názor utvrdilo i to, co V.K. prohlásil, se ve většině případů splnilo / Bělehrad, Kosovo, Irák, ekologie, atd /. V. Klaus svůj odchod z ODS jasně zdůvodnil. On když zakládal ODS, tak měl nějaké ideje, té dnešní partě moravskejch chalánů, jde o něco jiného. Proto tak ODS dopadla v krajských volbách, to byla výstraha pro Topolánka, né že by lidé milovali Paroba, zkrátka nevolili a to bude mít pokračování. Horší je, že není pomalu koho volit. Tvoje argumenty žádné neznám, tak na ně nemohu reagovat. Nevím také o jakém charakteru mluvíš, snad ne o tom ,že byl zvolen prezidentem a odešel od ODS ? To je blbost, kdyby ho ODS nepodpořila, tak by dostala míň hlasů, než Balvínová poetická strana. Na závěr rada, jestli nechceš být hňup, tak si važ a měj úctu ke vzdělaným lidem. |
kebule 30.12.2009 21:04Re: Doležal má pravdu Není nic milejšího Budaři, než když se člověk s vrozenou vysokou inteligencí / a vysokou školou života/ skloní k pitomcovi mého formátu a vše mu po lopatě objasní. Od této chvíle jsem Klausův vyznavač a již se nemůžu dočkat Tvých milých příspěvků, které mi konečně odstraní z očí ideologickou mlhu. Jen na okraj. Klaus se jistě rozhodl až po presidentské volbě, že s ODS nechce nic mít, v době volby ho nic takového nenapadlo /při své geniální předvídavosti, že ? |
Budař 30.12.2009 21:35Re: Doležal má pravdu kebule, neříkám že mám inteligenci vysokou, to nemohu posoudit, ale vrozenou asi jo, to tak obyčejně bývá. Neříkám, že jsi pitomec, řekl bych že jsi méně informovaný. Kdyby jsi o V.K. chtěl něco více vědět, tak jsem ochoten ti to sdělit, pokud to budu vědět. V. Klause znám od studentských let, když ještě hrával basketbalovou ligu za Vyšehrad. Nemusíš čekat na mé milé příspěvky, zalistuj trochu v historii a zjisti, co kdy V.K. pronesl a co z toho se uskutečnilo či zda měl pravdu. Pak si udělej názor. V. Klaus odchod z funkce čestného předsedy oznámil snad na sjezdu , ne ? Já jsem také ODS pomáhal založit a celá léta jsem byl členem, ale po zvolení prázdného Topolánka a navíc když jsem viděl jak volba probíhala / to viděl i V.K. /, jsem přestal být členem. Přesto jsem je volil, neboť nevidím jinou pravicovou stranu. Nyní budu mít dilema. |
libero 30.12.2009 15:30"To je normální systém v zemích, kde je již dlouhá tradice vývoje." Je. jenže my nemáme jejich normální většinový volební systém a v poměrném dochází k lecjakým kotrmelcům. Takže všechny vaše úvahy co VK, o vládnocí síle, oposmlouvě etc. jsou poněkud "na vodě". |
M. Stuchlik 30.12.2009 20:05Re: Doležal má pravdu Kolik ti platí za šíření těch blábolů |
Budař 30.12.2009 20:38Re: Doležal má pravdu Co je ti do toho ? Kdybych ti řekl cifru, tak stejně bys nevěděl kolik to je, tak je to zbytečné. Přibližně je to asi tolik, jako dostáváš od státu na tvojí nesvéprávnost. |