13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

UDÁLOSTI: Ministryně Válková vyhlašuje novou éru

Babišova Mladá fronta Dnes zatroubila minulý čtvrtek do útoku. Otvírákem a rozhovorem s novou ministryní spravedlnosti Helenou Válkovou odstartovala druhé kolo Velké protikorupční revoluce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 19.2.2014 13:50

Morální integrita národa

Tu největší, téměř nezhojitelnou ránu utrpěla tím, že bolševičtí vlastizráci a jejich "kati" nebyli potrestáni (např. V. Bilak byl po 21 let trvajícím souzení osvobozen!!!).

Další ránu utrpěla, když byly komunistické straně, a jejím "elitním kádrům" a stebácko-veksláckým mafiím ponechány nakradené peníze (zahraniční konta) s nimiž beztrestně korumpovaly naši politiku a naši ekonomickou transformaci (viz např. bezvýsledná žaloba premiéra Pitharta na jeho korumpující banku).

Rozhodující ránu utrpěla, když vlastizrádní komunističtí pohrobci (ČSSD po EU-puči) "prodali" budovatelům nové socialistické říše naše národní bohatství za pouhou vidinu svých "bruselských pašalíků" (které už před nimi získal, Tošovský, Pilip, Špidla, Telička, Fischer...)

Nyní už jenom většina národa zbaveného vlastních médií a zrazeného vládnoucí politickou "elitou" bezradně přihlíží výběrově zaměřenému masakru naší politiky, realizovanému "našimi" státními zástupci a "našimi" "zvláštními" policejními jednotkami (v únoru 1948 to také zvládlo jenom pár "poradců", jinak samí našinci).

Š. Hašek 17.2.2014 21:58

A všichni budete mít strach!

Věru dobrý nástup komunistky do úřadu.

Komunisté to jinak neumí! Ach ta paměť. Tak to tu bude ještě jednou.

B. Rudolf 17.2.2014 18:46

Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst. Váš text je plný emocí a frází. A nevidím důvod, proč by se politici neměli bát překročit hranici trestného činu. Oni nám nastavují mantinely (schvalují zákony) a my je dodržovat musíme. Proč ne oni? Proč se musí bát člověk, který si neschová potvrzení z platby 30 korun, že mu exekutor prodá střechu nad hlavou? To přece politikům nevadí. Vinen je především dlužník! Řádění komand ČEZ vedoucí k sebevraždě jim také nevadilo. Mnozí z "přepadených" skutečně kradli elektřinu načerno! Mně připadá obvinění Petra Nečase také přehnané. Ale korupce je korupce, stejně jako dlužník je dlužník a stejně jako podezřelý z krádeže elektřiny je podezřelý z krádeže. Nebo bychom se snad pokusili trestat jen přiměřeně? Nebo to má platit jen na politiky?

V. Vlach 17.2.2014 19:57

Re: Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Když politiku, tak jako koníček po práci!

Politici mají mít za svá rozhodnutí zodpovědnost - rovnice: velký plat - velká zodpovědnost - velké tresty! Na tom není nic špatného. Většinou se derou do politiky lidé, kteří chtějí zbohatnout bez práce, to se ví - tak s tím nadobro skončíme.

Chceš dělat hochu politiku? Tak po práci! Koníčkem! Jako má jiný akvaristiku nebo sbírá odznáčky.....

M. Prokop 17.2.2014 21:22

Re: Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Ono to stojí takhle za hovno, s tím vaším nápadem by to bylo násobné hovno.

V. Vlach 17.2.2014 21:44

Re: Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Máte sakramentsky slabou představivost.

Též jistá dávka konzervatismu a absence odvahy.

B. Rybák 19.2.2014 13:18

Re: Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Víte o nějakém blbci, který by tuto časově a profesně náročnou a (u nás) velmi nevděčnou a "nebezpečnou" práci dělal zadarmo? (sebe nepočítejte!). Šetřit na odměňování lidí, kteří nejenom že rozhodují o bilionových částkách ale o budoucnosti příštích generací (existenci národa), je opravdu hloupý nápad (ono někde něco takového existuje?).

J. Jurax 18.2.2014 1:08

Re: Myslím, že jste si to pane Doležale měl po sobě přečíst

Též nevidím důvod, proč by se politici neměli bát překročit hranici trestného činu. Problém je v tom, že se ty hranice začínají být nějak politicky pohyblivé.

P. Vaňura 17.2.2014 15:01

Žil, byl, soudruh Lacis

Proslavil se, coby náčelník ukrajinské Čeky, instrukcí "Neptejte se, co kdo udělal a neudělal, ale k jaké patří třídě." To se mohlo chudým rolníkům třeba líbit. Uplynulo ale nějakých dvanáct let, a umírali po milionech, v komunisty úmyslně vyvolaném hladomoru. A nakonec byl, na rozkaz soudruha Stalina, zastřelen i soudruh Lacis.

P. Vavruch 17.2.2014 20:05

Re: Žil, byl, soudruh Lacis

Zajímavé, dík. Tak ten Mārtiņš Lācis, Lotyš narozený Jānis Sudrabs, byl v r. 1938 zastřelen jako nacionalista a kontrarevolucionář. Což ilustruje povahu toho režimu, což naši politici po srpnu 1968 chápali lépe, než lid, proto se víc báli. Stalin pochopil, že režim přežije pokud se všichni, ale dočista všichni budou třást hrůzou. Stalina samotného to pak zabilo, protože se nikdo neodvážil mu pomoci.

P. Vavruch 17.2.2014 20:09

Re: Žil, byl, soudruh Lacis

Tak bez lotyšské diakritiky: Mártinš Lácis narozený Jánis Sudrabs.

J. Boleslav 17.2.2014 12:10

Válková je zjevně pěkná kráva

protože normální ženská by se do služeb bolševicko-estébácké kreatury nedala. Začíná skutečně přituhovat, chtělo by to nějaký protiútok. Třeba se podívat na to, jak to je s lustračním osvědčením a střetem zájmu grázla Babiše.

M. Prokop 17.2.2014 10:49

Ano, v tom byla pí pidistryně příkladem

"Nakonec lidé např. lezli kvůli kariéře do KSČ nebo se stávali policejními agenty."

V. Vlach 17.2.2014 19:58

Re: Ano, v tom byla pí pidistryně příkladem

Degenerace, co jiného.

J. Kulheim 17.2.2014 9:37

Kdo a jak bue určovat tu jemnou hhranici,

"....paní ministryně pro ně vymezuje zvláštní statut: měli by se bát (např. při vyhodnocování "jemné hranice mezi vyjednáváním a korupcí"), je dobré, když se bojí."

co ještě není a co už je korupce? S velkou pravděpodobností soudy. Podle čeho se to bude určovat? Něco takového jako váha nebo měřidlo, na to zatím nemáme. Ta míra bude asi plus mínus autobus. Asi podle toho, koho se to bude týkat. Pan Rusnok byl prezidentem jmenovaný do vedení ČNB. Bylo to proto, že jeho bankéřské schopnosti jsou lepší než jiných nebo proto, že má kačení žaludek a vzal místo premiéra prezidentem jmenované, nikým neschválené vláky, která vládla bez mandátu?

Solárníci a ti co schválili zákon, který všem občanů, doslova ukradne za 15 let cca 800 miliard Kč je právnicky čistý. To, že někdo se vzdá místa poslance je trestný čin. Je otázkou na co takový parlament vůbec je 80% paragrafů, které schvaluje, je z Bruselu a zbytek není k ničemu.

J. Boleslav 17.2.2014 12:13

Re: Kdo a jak bue určovat tu jemnou hhranici,

Blbé hlavně je, když něco 24 let korupce není, pak chvíli ano, když se to hodí, a potom zase už ne. Viz třeba  trafiky členů vlády Ovarových poskoků, s Rusnokem v ČNB v čele.

V. Vlach 17.2.2014 20:00

Re: Kdo a jak bue určovat tu jemnou hhranici,

Soláry vypleníme jak nájezdníci, jak Avaři!

Z. Švrček 17.2.2014 9:34

No ono to má dvě strany.

Chcačky, nechcačky se občanka ministryně stala v okamžil´ku jmenování také političkou. Třeba to ještě neví. To pro ni mimo jiné znamená, že buď bude při prosazování svých vizí vyjednávat a dělat kompromisy a pak se může dožít jak úspěhu, tak toho, že bude stát v jedné lajně s těmi, které lze dle ní samé označit za korupčníky a nebo nebude vyjednávat a dělat kompromisy a bude se snažit prorazit hlavou. To pro ni na druhé straně může znamenat, že brzy nebude ministryní. Já ji nepřeji, aby ji za politockou korupci zavřeli, ač by to jistě přispělo k zdravé korekci jejích ideálů. Spíš ji přeji, aby brzy nebyla ministryní. To jí uškodí míň a účinek bude stejný.

Stejně je zajímavé sledovat, kam až půjde mnohoslovné sebemrskačství politických elit a zda se dokáží začít více starat o stát, než o své vnitřní problémy. Zatím to na nějaký obrovský úspěch nevypadá.

J. Boleslav 17.2.2014 12:14

Re: No ono to má dvě strany.

Ano, je taky političkou a tudíž by se měla taky bát. v Jejích případě hlavně Chocholoušků.

J. Ráž 17.2.2014 8:05

Doležal nepřekročí svůj stín

V článku píše, že se úplně nepovedly loňské dvoje volby. Nejsem rád, že dopadly tak, jak dopadly, ale to neznamená, že se nepovedly. Oboje se úplně povedly tím, že byly svobodné, demokratické a že se jich zúčastnilo relativně hodně občanů. A demokrat respektuje výsledek voleb, i když není podle jeho představ. To kavarensti intelektuálové, k nímž řadím i pana Doležala, neumí, což dokázali hysterickymi reakcemi, když v prezidentských volbách nezvitezil jejich oblíbenec.

M. Prokop 17.2.2014 10:52

Re: Doležal nepřekročí svůj stín

A pan Doležal chce výsledky těch voleb rušit, nebo jen napsal, že z jeho hlediska se nepovedly?

Hysterická reakce je spíše ta vaše.

P. Vaňura 17.2.2014 14:57

Výsledkem voleb a politického

vyjednávání byl v lednu 1933 soudruh Hitler jako německý kancléř.

von Papen, který mu v tom pomohl se stal vicekancléřem. Pouze respektoval výsledky voleb. Zachoval se jako idiot, ačkoliv mu šlo do velké míry o osobní zájem. Jeho klikou pak bylo, že na přímluvu příštího papeže pomohl, jako německý velvyslanec v Turecku, zachránit několik tisíc Židů před vydáním do Německa. Nebýt toho, byl by v Norimberku nepochybně odsouzen. Vyšetřovatelům řekl, že si myslel, že Hitlera zvládne. Takových ovšem bylo mnohem více, nejen on.

V. Vlach 17.2.2014 20:04

Re: Doležal nepřekročí svůj stín

Volby, kde není z koho vybírat jsou vlastně trpným folklorem. Oněch 70 procent lidí co se nezúčastní JEJICH voleb, by si měli udělat své - a ty by měli platit. Demokracie je vláda většiny, nemýlím-li se, tak o co jde?

A...pane Ráž - označovatelé hysterie jsou jejich výhradními tvůrci. A to není žádná fráze, jen pravda na kost!

F. Lesniak 17.2.2014 7:45

Ale podívejme se.

Nejsem příznivcem strany konfidenta Babiše, ale je zajímavé, jak se jen trochu ťalo do modrých ptáků, kolik lidí najednou kvičí? Čeho se asi tak bojí? Dokud se vyšetřoval Rath, tak ti samí lidé jen spokojeně  pomlaskávali. Když by mohlo dojít i na jiné darebáky, najednou jsou kritičtí a dokonce mají strach i o demokracii. Osobně nevěřím ani moc policii, ani soudům, ale nějak je třeba začít. A že novináři z novin, které vlastní Babiš, píší ty správné a úderné články se přece dalo čekat. Jiní lidé zase psali a píší úderné články o sudeťácích.

K. Filek 17.2.2014 8:00

Re: Ale podívejme se.

Lesniaku vy jste asi rudý pták tak tady stále mudrujete.Úderné články psali už v padesátýchletech to vy si nemůžete pamatovat jinak by jste nepsal takové hlouposti.

J. Boleslav 17.2.2014 12:15

Re: Ale podívejme se.

P. Lesniak si zřejmě neuvědomuje, že s podobnými nesmyslnými obviněními může brzo dojít i na něho.

V. Ondys 17.2.2014 1:10

:))))))))))) Smysl zastupitelské demokracie je v tom,

že občanům umožňuje, aby si ze svého středu vybírali ty, kteří mají pro takovou funkci lepší předpoklady než čičmundové?

Pak ale nechápu, proč stranické gangy zaměřené na přerozdělování cizích peněz a generování společného dluhu podsouvají třeba v Teplicích někoho z pražských bossů a miliardáři vzešlí ze socialismu v Evropě nejsou pokládáni za nejodpornější parazity...