Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
UDÁLOSTI: Evropský parlament a český nechumelismus
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
J. Ráž 7.6.2017 15:13Jak s Babišem skoro vždy nesouhlasím tak, tentokrát ano. Proč by se měla EU míchat do našich naprsoto interních záležitostí? Kdyby kterýkoliv soukromý vlastník svým zasahování do toho, co píší jeho noviny ohrožoval naši demokracii,máme dostatek mechanismů, jak mu v tom zabránit. Spíš bych pochopil, kdyby se EU zajímala o to, proč nelegální odposlechy místopředsedy vlády ve značně upravené podobě zaujaly natolik náš Parlament, že se jimi zabýval nikoliv proto, že pořízení a zveřejnění zcela protiprávně provedených odposlechů člena vlády je skandál, ale proto že se zcela trapně zabývaly jejich zmanipulovaným obsahem. |
![]() |
V. Novák 7.6.2017 14:36A kterépak "standardní demokratické strany" mohly vytvořit po volbách 2013 stabilní vládu s pohodlnou většinou? ČSSD s TOPkou, ODS a věčnými lidovci? Protože kromě nich jsou ve Sněmovně ještě ANO, KSČM a tehdejší okamurovci, nad nimž všemi si autor rád zablinká. A nebyla by to oposmlouva 2.0? A nebyla by to totální zrada na voličích, kteří se rozhodli poslat pravici i s její politkou "kamsi"? A neměli by zrazení voliči plné právo příště nepřijít (nebo přijít v množství senátním) s heslem "Stejně si to uklohníte podle sebe, tak co se zvedat?!?"? TO by bylo neštěstí pro demokracii! |
![]() |
J. Ráž 7.6.2017 15:20Re: A kterépak "standardní demokratické strany" Předpokládám, že voliči pošlou levici reprezentovanou ČSSD "kamsi" a politika "New Left" reprezentovaná Hnutím ANO ve volbách zvítězí. Takže jakýkoliv pokus pravic o vyšachování ANO z vládnutí spojením s ČSSD by byla zrada zejména na jejich voličích a opakované volby které by takový tah vyvolal by všechny strany, které by se na tomto podrazu podílely neskutečně poškodily. Jakákoliv pravicová strana, která by se proti ANO spojila s ČSSD .....no ani si neumím představit co by to pro ni znamenalo. |
![]() |
A. Alda 7.6.2017 14:29Nejsem apologetem jaderných zbraní. Ale kdybych nějakou měl, do Brusele bych ji šoupnul. |
![]() |
J. Kanioková 7.6.2017 22:57I jááá.. :)
|
![]() |
F. Navrátil 7.6.2017 13:51Na pranáři by měla být ČT Babiš svými médii bezesporu manipuluje asi jako to dělá Bakala. Pokud však chtěl europarlament projednávat skutečnou a zcela zřetelnou manipulaci, pak by se měl zabývat zpravodajstvím České televize. Tady falešné zprávy vyrábí parta, která není zodpovědná nikomu a nejméně skutečným majitelům, plátcům koncesionářských poplatků. |
![]() |
R. Morava 7.6.2017 16:30Re: Na pranáři by měla být ČT Přiznám se že idnes.cz ani Mladou Frontu téměř nečtu. Na televizní zpravodajství se občas dívám. Takže máte naprostou pravdu. Státní úředníci a státní novináři vychovaní neomarxistickým a sorošovým školstvím udělají větší paseku než všichni Bababišové dohromady. A ještě je neplatí Babiš ale my všichni! A podobně to platí i pro západní media jako CNN.... Velí jim podobné ideologie multikulturalis, neomarxismus, homosexualismus, potratismus...... Nevšiml jsem si že by je v EP či parlamentu USA nějak řešili. |
![]() |
P. Urban 7.6.2017 11:07Pokud tomu dobře rozuním tak platí, že když silná osobnost ovládne existující a zaběhanou stranu a dostane se s ní k moci, jde o benigní bujení. Když tu stranu založí, jde o bujení maligní. Autor bohužel nepopsal, jaký je v tom praktický rozdíl. Zatím Babiš vypadá vedle Orbána či Kaczynského jako anděl. No, uvidíme po těch volbách .... |
![]() |
K. Vyšata 7.6.2017 10:55Další sálodlouhé žvanění o ničem, hrdinou je ten, kdo dočetl do konce. Jako kdyby nestačila jedna věta, mám rád demokracii před Babišem. |
![]() |
T. Hraj 7.6.2017 18:21Re: Další sálodlouhé žvanění o ničem, Hrdinou tedy nejsem. Vzdal jsem u "hysterickych protiimigrantu" nebo tak nejak. Kdysi jsem pouze filtroval jeho texty o sudetech, ale dnes jiz Dolezala nema smysl cist. |
![]() |
R. Dubravský 7.6.2017 9:51Kterépak to jsou, ty "demokratické strany", které by měly dokázat ten "zázrak"? Už jsme jich vyzkoušeli slušnou řadu a je to horší a horší. |
![]() |
M. Šejna 7.6.2017 8:43pan Doležal už stárne a blbne zasedání EU-parlamentu k údajnému zneužívání médií v ČR proběhlo za minimální účasti europoslanců nikoli proto, že by Česko bylo bezvýznamné, ale proto, že narozdíl od Doležala europoslanci pochopili, že se jedná o zcela nezajímavé a nafouknuté téma. |
![]() |
M. Prokop 7.6.2017 10:16Re: pan Doležal už stárne a blbne Oboje. Bezvýznamnost Česka i nesmyslnost tématu. |
![]() |
J. Mrázek 7.6.2017 6:31EU má "zvláštnosti"...Adolf je měl taky! Angela dodržuje německou tradici a stádnost jí zaručuje, že povládne dál, projekt MARKA II už se rozbíhá, protože je jasné, že euro už dlouho fungovat při té rychlosti tiskařských rotaček nemůže. Co bude pak bude záviset na tom, co si dáme líbit. Nastavování druhé tváře není opravdu žádoucí a že jsme opět tak trochu v pozici protektorátu nám nesmí zabránit vzít si zpět velení nad svou armádou, ekonomikou a celým státem. Jinak by byl konec. |
![]() |
P. Urban 7.6.2017 11:13To vidím černě Pokud chce někdo znovu převzít velení nad armádou, ekonomikou a celým státem, aniž by si všimnul, že je stále v našich rukách, pak to budou mít zájemci o roli protektora snadné. |
![]() |
J. Mrázek 7.6.2017 13:47Velení třetiny armády dané Bundeswehru ..nic? Ekonomika v pozici, kdy zisk 500 mld ročně jde cizím vlastníkům, kteří platí třetinové platy za stejnou práci v Německu- nic? Kde žijete? Skupování polností, lesů, honiteb, obor, likvidace konkurujících firem, nic? PROČ tak zbytečně, když nic nechcete vidět ŽIJETE ? |
![]() |
P. Dvořák 7.6.2017 1:54Normální člověk by nenapsal 1 793 slov, 9 602 písmen a 11 372 znaků vč. mezer, ale napsal by "Nemám rád Babiše." Zdůrazňuji, normální člověk. |
![]() |
T. Kočí 7.6.2017 10:47Tak dobře. Nemám rád Babiše. |
![]() |
P. Dvořák 7.6.2017 12:01Re: A teď to jako dobrý skutek naučte toho zpitomělého škrabálka, který už se v poslední době zmůže pouze na dvě témata: 1) Nemá rád Babiše 2) Miluje Evropskou unii. |
![]() |
J. Ráž 7.6.2017 15:40Re: Asi tak! Přesně. |
![]() |
R. Morava 7.6.2017 16:40Re: Je to tak. Myslím, že by pan Doležal měl číst tyto komentáře. Už jsem taky psal že trpí Babišofobií, panikaří a jsme demokratičtější (s vyjímkou korupce) než Německo. ANO jsem nevolil, volit letos určitě nebudu, a přesto se neobávám se že by tu kvůli nim vznikla totalita, či vláda oligarchie. V porovnání s politicko finančními elitami kolem Clintonové, Macrona je Babiš neškodný a náš stat demokratický. Navíc očekávám propad ANO už u příštích voleb. |

