29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr Benes 15.4.2009 10:09

to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

driv bylo clenstvi v NSDAP ok, dnes by to ok nebylo. :-P

Pavel Urban 15.4.2009 10:09

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

Ne každý odsunutý Němec byl členem NSDAP.

Petr Benes 15.4.2009 10:51

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

to mate pravdu, i kdyz mezi sudetaky bylo pomerne vic clenu strany nez v risi.

R.J. 15.4.2009 10:55

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

Tak kam odsuneme komouše ? ;-D

Petr Benes 15.4.2009 11:22

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

vsechny ty kocarniky, dyby a podobnou svoloc? nejlip na sibir. a mozna by bylo dobre pridat i bolseviky jinych barev, at uz oranzovych, modrych nebo zelenych.

R.J. 15.4.2009 12:17

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

Jak poznám bolševiky jiných barev ?

Petr Benes 15.4.2009 14:27

Re: to mas Dolezale jako s temi sudetaky.

po cinech prece. zvlastepak po zlodejnach. :-P

Spirit 15.4.2009 10:03

Pan Doležal,

znalec německých poměrů, by nám měl vysvětlit, proč poválečná německá Trizonie, z níž se stala po volbách v květnu 1949 Spolková republika Německo, ani její vedoucí politici Konrád Adenauer a Kurt Schumacher, se nijak nevypořádala s nacistickou minulostí. Jako vzdělanec by nám mohl také vysvětlit, proč se "po našem" nevypořádalo se svou fašistickou minulostí (Franco vládl 1939 - 1975) Španělsko. Sám si myslím, že dějiny se vyvíjejí, a stranické nebo náboženské ideje, programy a činy se ani pod podobnými názvy stran nebo hnutí neopakují. To české nimrání se ve "vině" těch či oněch, zakládající se zhusta jen na jejich vnuceném členství v nějaké organizaci v dobách teroru (katolíci po třicetileté válce, nacisti v dobách Třetí říše, komunisti v době po Únoru a po Srpnu) je pro nás typické. Na tom práskačství se dá totiž dobře vydělat - viz chování "badatelů" z Ústavu pro studium totalitních režimů.

R.J. 15.4.2009 11:01

Re: Pan Doležal,

A jéje, zase  ten nářek nad "chudákama", co něvěděli že udávají. ;-D 

yt 15.4.2009 11:17

Re: Pan Doležal,

Vnucené členství u komoušů ? Ne jen křiváctví a prospěchářství. 

Áron 15.4.2009 12:36

Re: Pan Doležal,

To myslíš, že je to stejné i teď? Viz členství v ODS - tunelování, krádeže, krupce ....

Xury 15.4.2009 16:52

Re: Pan Doležal,

Zatímco členství v ČSSD - práce pro lidi, skromnost, charita ... ;-D;-D;-D;-D;-D

Malý Aston 15.4.2009 10:02

Souhlasím,držet pozice je hovadina!

Kočkopes tříkoalice sice zabránil na krátkou dobu vládě 'CSSD+KSČM ale za cenu velkých ústupků jak zelenáčům tak i čunkovcům.No tak co,vláda tříkoalice byla zrušena a měla být předána těm,kteří proti ni hlasovali.Bylo by to normální a čitelné. Prostě měl Topolánek kopnout Paroubka do koulí a nechat ho ať si vládne on. Nechápu proč by tady měla vládnout nějaká úřednická vláda když geniálních odborníků je u Paroubka a Filipa tisíce.:-D

dhimmi 15.4.2009 10:15

Re: Souhlasím,držet pozice je hovadina!

R^R^R^

Honza II 15.4.2009 10:31

Re: Souhlasím,držet pozice je hovadina!

Malý Astonku,tak tohle si měl poradit topolovi před půl rokem - v tuhle dobu je to jen výpotek podle :po bitvě je každý generálem. Jinak - snad si nemyslíš,že by to Paroubek nezvládnul,s Filipem nebo bez něj.

R.J. 15.4.2009 11:36

Re: Souhlasím,držet pozice je hovadina!

Nesouhlas Astonku, tedy s tím kopáním do ... souhlas, ale pak již ne. ODS vyhrála volby, tak atˇse drží svého práva sestavovat vládu. Nakonec tehdá večer po jejím padnutí prohlásilo gremium ODS, že očekávají jmenování Topolánka jako nového předsedu vlády. Na tom měli trvat. Krize nekrize. Roko by byl nucen se veřejně přiznat k spolupráci s komoušema. To samé pan prezident, musel by se odhalit, teda ne večer v parku, myslím politicky. Jak by zdůvodňoval , proč nejmenuje vítěze voleb  pověřením sestavením vlády. Takhle díky rezignaci ODS vypadá Roko a Klaus jako spasitelé. Klaus bude se svým baziliščím úsměvem říkat, vždyť se tak dohodli v parlamentu, já nic, já muzikannt.

magi 15.4.2009 12:24

Re: Souhlasím,držet pozice je hovadina!

Mladý muži,opravdu,ale opravdu jste špatně četl to,co Doležal napsal.Ten váš topol,prohlašuje,že by komunistu nikdy nejmenoval. Ale co s.Tlustý ?.To vaše kopání do gulí,to už tady jednou bylo. To už říkal Dalík. Jestli obdivujete lidi tohoto ražení,pak vám není pomoci.

Raul 15.4.2009 9:52

Totální amnestie horší než Mnichov

Za zvráceností české politiky nestojí Mnichov, ani dekrety, ale totální amnestie z roku 1946. Tato neschopnost odlišit boj za osvobození od bezohledných bestialit bublá v českém kolektivním nevědomí jako přesvědčení, že k dosažení moci je třeba brutality nebo alespoň bezohlednosti.Tato amnestie má patrně analogii v amnestii bratrovraha Boleslava ( její aktualizace ).  Proto se v čeku již od vzniku českého státu dostávají  v době, kdy stoupá jeho mezinárodní význam cyklicky k moci ignoranti a aroganti. 

Petr Benes 15.4.2009 10:06

Re: Totální amnestie horší než Mnichov

A proto by mel nastoupit zase nejaky protektor, to nam chteji rict? :-P

Raul 15.4.2009 10:21

Re: Totální amnestie horší než Mnichov

Ale vůbec ne vždyť nám stačí ten moskevský, vědí?

Raul 15.4.2009 10:30

Re: Mohli by mi vysvětlit,

jak vzrostl význam Česka v letech 1939 až 1945 ?

Petr Benes 15.4.2009 12:18

Re: Mohli by mi vysvětlit,

myslite jako zdroj levne pracovni sily pro vyrobu zbrani na dalsi loupeznou vypravu?

Mirek F. 15.4.2009 11:17

Re: Totální amnestie horší než Mnichov

V roce 1946 nešlo o totální amestii čehokoliv.

yorik 15.4.2009 9:39

Ještě jedna kategorie by byla

Ten co vstoupil v padesátých letech a v sedmdesátých ho vykopli.

Schumacher 15.4.2009 9:04

NSDAP a KSČ

Ale ne, dnes by to byla již reformovaná a  umírněná NSDAP....

Spirit 15.4.2009 10:07

Re: NSDAP a KSČ

Taková strana existuje v Rakousku. Přečtěte si program Haiderovy strany Bündnis Zukunft Österreich.

Pavel Urban 15.4.2009 8:33

NSDAP a KSČ ?

Obecně je toto srovnání sice namístě, ale prakticky je k ničemu. NSDAP rozpoutala ničivou válku a hlavně ji prohrála. KSČ je pro většinu lidí spojena s víceméně normálním životem.

Pokud se to někomu nelíbí, má na vybranou dvě možnosti : vyměnit lid této země nebo si hrát na něco, co neexistuje, a považovat to za zásadovost. To si může dovolit politický komentátor, nikoli aktivní politik.

Co by to měla být "ODS s lidskou tváří", to doopravdy nevím.

JaS 15.4.2009 9:26

Re: NSDAP a KSČ ?

Rozdíl mezi NSDAP a KSČ je taky v tom, že KSČ u nás vládla mnohem déle než NSDAP v Německu a v 80. letech to ještě vypadalo, že to bude na věčnost. Znám několik slušných lidí, kteří v té děsné době vlezli do té svinské strany jen proto, že dělali dobrou práci, byli kvalitními vedoucími a kdyby tam bývali nevlezli, tak to vedení skupiny chytrých lidí dostal nějaký komunistický hajzl. To bylo dost těžké rozhodování. Samozřejmě určitě neomlouvám kariéristy, kteří tam vlezli jen proto, aby na tom vydělali na úkor slušných lidí. Jenže takových sviní je u nás dost i dnes a mohou se chlubit i tím, že v KŠC nebyli. Takže to posuzování šmahem není k ničemu.

Honza z podhůří 15.4.2009 8:26

zas ohřívání polívčičky na téma "sudetských" Němců....

co jiného lze od pana Doležala čekat, že - kdyby si to odpustil, dalo by se s článkem bez výhrad souhlasit.

ODSák 15.4.2009 8:25

evoluce

bolševik---komunista----kolega:-D