26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Budař 15.1.2010 11:21

Re: naprostý nesmysl

Co to slovo znamený, to netuším, nevím o jaké slovo ti jde ? Jestli intrikán, tak vím co znamená, asi na rozdíl od tebe, který  /dle reakce / jsi  zřejmě moc chytrosti nepobral. Výkvět národa budeš asi ty. Už možná teď jsi sjetej a s tím lahváčem u bufetu si tě dovedu představit, ta lopata mně ale k tobě nepasuje. Ty budeš taková netahavka, líhan.

BuBu 15.1.2010 11:16

Pan Füle . . . . je profesionál . . .

. . . každým coulem . . . . ale hlavně "nepostradatelný odborník" - ostatně, jako všichni komunisté !!!!!!

A tak - pokud přijdou Číňané, bude v potu tváře pracovat pro ně . . . . . nebo přijde-li Obama - přehodí přes plece "vlajku z pruhů a hvězd" . . . a pomaže do Bílého domu !!!! Holt odborník je odborník !!!!

Moje babička (dej jí Pán Bůh věčnou slávu)  by však řekla : Dobytek jeden komunistická - kam vítr. . .  tam plášť !!!!!

Harpyje 15.1.2010 11:16

Re: Nelíbí se vám EP?

Pan Doležal píše o Evropském parlametu, paní vito?

Budař 15.1.2010 11:05

Re: Nic nového.

JaSněnko, nedělej tady ze sebe pit..ce, nebo že by jsi včera přebral ? On pracuje v náš prospěch ? Heleď, ty moravskej politilogu nehrab se do těchto debat, když v hlavě nemáš mozek a ničemu nerozumíš. A Klause ? Toho si vůbec neber do huby, víš proč ? Protože v té době si nebyl ještě na světě a víš ho..o ! Uč se, já ti tady nebudu dávat lekce o historii. Pak přijď diskutovat. 

V. Novák 15.1.2010 10:59

Nelíbí se vám EP?

Ale to je přece ten jediný orgán EU, který je volen přímo, který tedy nestrádá deficitem demokracie, jímž jste se tak zaklínali u Lisabonslé smlouvy.

Koho si občané Evropy do EP navolil, toho tam mají.

Vám se nelíbí? A volit jste byli?

ladislav 15.1.2010 10:55

Re: naprostý nesmysl

Budaři ty budeš zajisté excelentní "neinformovaný jedinec", pokud vůbec tušíš,co to slovo znamený, pořád plné ruce, buď lopata, nebo lahváč.Prostě výkvět národa.

ladislav 15.1.2010 10:53

Re: Závist a vztek

Budaři, ty budeš zajisté excelentní blb, jestli tedy vůbec víš, co to slovo znamená, pořád plné ruce, když to není lopata, tak je to lahváč.

vltava 15.1.2010 10:50

Re: jak už jsem zde napsal

Putin tam má nejednoho zástupce.

Budař 15.1.2010 10:50

Re: Závist a vztek

Kecáš, asi jsi neviděl záznam. Všichni poslanci netleskali, dva z nich, což bylo vidět na záznamu / kamera je detailně zabrala /, tvrdě spali. Jeden z nich byl poslanec za KSČM soudruh M. Ransdorf. Ke komunistovi Kohoutovi má spousta lidí výhrady, ale co mají dělat, když ho tam soudruzi Paroubek a spol. docpali. Nesnaž se nás tady oblbovat bolševickýma kecama, čiší z tebe ten bolševismus na dálku a my starší ročníky to hned poznáme, máme zkušenosti.

vltava 15.1.2010 10:44

Pikantní v souvislosti s DS

Pikantní je, že DS je před správním soudem vytýkáno, že někteří její členové měli extremistickou minulost, nebo že její program navazuje na odkaz NSDAP. Přitom extremistická minulost je např. v parlamentu a vládě ČR nebo v orgánech EU běžná, a jeden by skoro řekl, že žádoucí. Odkaz na program NSDAP nalezneme také v nejednom programu dnešních politických stran, zvláště body " - Stát zajistí možnosti výdělku a životní

perspektivy občanů - Zrušení bezpracných příjmů - Rozdělení zisků velkopodniků" jdou jako refrén napříč levicovými stranami.

Maryfox 15.1.2010 10:39

Je to jenom skvěle verbálně vybavený Terazky

Ano, nabídne se úplně komukoliv a pro většinu bude dobrý.Je to smutná cesta do Evropy s Fulem v čele.Začínám mít pocit, že s tímto státem nechci mít nic společného.

Budař 15.1.2010 10:34

Re: naprostý nesmysl

Nevím, že nyní by byl na hradě nějaký intrikán. Býval tam, teď ještě intrikuje v důchodu. Byl zatrpklý z toho že Klaus vyhrál volby v OF a poté z OF odešel založil stranu která vyhrála volby . To V.Havel nemůže přenést přes srdce dodnes. Proto to tady po celou dobu jeho vládnutí " rozorával " kecama o " blbé náladě atd. " To jenom proto, že jeho kamarádi z disentu např. soudruzi Dienstbier a Pithart a další, byli bez postů. Právě tito osvícení intrikáni, nikým nevoleni, by chtěli rozhodovat o osudu lidí a houfujou se v různých občanských společnostech.

Harpyje 15.1.2010 10:32

"pěkná vizitka"

I jiné státy tam neposílají zrovna výkvět. Možná, že tenhle Füle je alespoň kompetentní, i když je charakterová sv*ně. Zato Němci tam poslali neschopného blba Öttingera, bývalého min. předsedu Badem Würrtembergu, aby se ho zbavili. Nyní má obsadit post komisaře pro energetiku. To vypovídá hodně o kvalitě komise a významu, které ji jednotlivé členské státy přikládají.

honzak 15.1.2010 10:26

Re: čo bolo, to bolo....

Ügen! Dobrá finta. Tölökö z Téléké!

402 15.1.2010 10:23

Re: Sověti nepřistáli v kosmických korábech, ale přijeli vlakem z NĚMECKA. Vlakem napěchovaným NĚMECKÝM ZLATEM.

Vsak jim to take Rusove vratili v podpore nemeckeho diktatora. Ze se pak tihle dva servali by nevadili, kdyby pri tom nezarvalo mnoho nevinych.

R.J. 15.1.2010 10:20

Re: Mel byste se trosku Rusum omluvit

Matka Gruzínka, fotr loupeživí švec- Osetinec.

Peman 15.1.2010 10:16

To zase Česko vybralo....

To je vpravdě odpověď (drzost) dokazující, že se soudruh Fülle se svojí bolševickou minulostí zdaleka nerozešel. A replika na to je jednoduchá: "Soudruhu Fülle, na stejném místě a ve stejné době žili (museli žít) i mnozí další (bohužel). Ne každý se zachoval jako ty. Zkrátka, jestli je v každém skryta malinká sviňka, ne u každého vyroste ve velkou rudou svini jako se stalo tobě. Neboli jak napsal už dávno Karel Čapek: lidé se vybarví. Ty jsi se vybarvil do ruda. Teď bys měl tak akorát zalézt a držet hubu". A pro český národ a stát je to pěkná vizitka, takový Fülle. Když se vezme v úvahu, že byl vybrán před panem Vondrou, jehož osobní historie je také součástí doby a místa, obšem zcela jinak než u křiváčka Fülleho. Vždyť z tohoto hladiska i tragikomická postava bývalého komisaře Špidly je pro Fülleho nedostižný vzor....

janoryna 15.1.2010 10:13

bolševik není politická,

ale mravní orientace. nejsou jenom rudí, ale i modří, hnědí atd. dost často je poznáte podle užívaných slov a frází. stačí pár diskuzních příspěvků zde. budet taky kádrovat objednaného otaxikáře, lékaře, elektrikáře nebo instalatéra nebo budete jenom chtít, aby rozuměli své práci a provedli ji řádně v dohodnutém termínu ?

Pedro 15.1.2010 10:13

Re: čo bolo, to bolo....

Výborně, rád jsem pomohl. Snad to pomohlo i jiným. Zdravím

Sven Australan 15.1.2010 10:11

Re: čo bolo, to bolo....

 Pedro, děkuji moc, člověk není nikdy dost starý, aby se něco nenaučil ! - Füle, Füle ! Jde to !

Raul 15.1.2010 10:03

Bolševici se rozpouštějí v EU první.

Kádry, to je oč tu běží.

Štváč 15.1.2010 10:02

Re: naprostý nesmysl

souhlasím, jen jsem chtěl tomu bolševikovi víc ublížit, tady /na NP/ si je už moc lidí nepamatuje.

Raul 15.1.2010 9:58

Re: Jakej je István Fülle Čech?

Českejm šovinistům stačí změnit jméno a jsi nebo nejsi jejich. Jak blbounké.

Pedro 15.1.2010 9:51

Re: čo bolo, to bolo....

... zmáčkněte klávesu .... samozřejmě

Pedro 15.1.2010 9:51

Re: čo bolo, to bolo....

Svene, když máte nadefinovanou českou klávesnici, (a to jak vidím máte) tak  n e j d ř í v e zmáčkněte na pravě straně klávesnici (někdo ji má v horní řadě, já ji mám na této klávesnici v prostřední řadě) "svislé lomítko - apostrof -obrácené lomítko - vodorovná dvojtečka" a pak příslušnou samohlásku - u, a, e. Ta vodorovná dvojtečka udělá příslušný "umlauf" - ü, ä, ë. Ozvěte se, zda to funguje. Zdravím ke klokanům  

Sven Australan 15.1.2010 9:47

Re: naprostý nesmysl

 Cituji : Vstoupit k bolševikovi v 80 letech bylo už dost velké svinstvo a tak..... - konec citátu.   Vstoupit k bolševikovi (tedy do KSČ) bylo a je velké svinstvo KDYKOLIV !

K. Babák 15.1.2010 9:41

Re: Nic nového pod sluncem - nechtěl jsem mačkat ENTER

lukrativní

Sven Australan 15.1.2010 9:40

čo bolo, to bolo....

 O panu Fule-m (nemám umlaufy), nic moc nevím, jen to, že je representant u EU a že je to bývalý (?) komunista.  OK, když Vám to, Češi nevadí, Vaše věc !  Měl bych však jednu otázku.  Mohl by někdo zručný zjistit a zveřejnit, za jakých podmínek má v EU nahrazovat Fule-ho pan Chmiel, bývalý diplomat v Nigerii a neoblíbemý velvyslanec Č.R. v Austrálii.  Kde tento pán studoval diplomacii ? Ještě v Moskvě, anebo už po "sametu" někde v civilisaci ?  Kdo o těchto "umístěnkách" u Vás rozhoduje ? Zamini ?, President ?, Senát ?, Parlament ?, anebo parta vlivných neobolševických parchantů ? !!!!!

K. Babák 15.1.2010 9:39

Re: Nic nového pod sluncem - nechtěl jsem mačkat ENTER

Profesor Vyšší princip by svým jednáním odsoudil celou třídu k popravě (předpokládám, že tvrzení o skutečné události je poněkud přehnané) a přece se do nás vtlouká, že kdo se tak nechoval, byl zbabělec nebo přisluhovač režimu.

Zamyslete se nad tím, kolik z nás je ochotno odsoudit svoje předky za to, že se nedali při heydrichiádě zastřelit (pokud možno dříve, než zplodili potomstvo) a místo toho se chovali jako uvědomělí občané protektorátu. Přejít k přijímání pod jednou bylo pro naše předky daleko horší, než vystoupit z KSČ. A přece to udělali. Myslí si snad někdo, že si měli vzít příklad z ruských starověrců, kteří si usekávali prsty na pravé ruce, když se podle příkazu Petra I. měli křižovat třemi prsty místo dvou? Někteří aspoň emigrovali, ale my jsme většinou potomci těch, kteří zůstali.

Tento příspěvek není o Štefanu Fülle. Je o tom, co vyjádřil Jindřich Navarrský slovy, že Paříž stojí za jednu mši. Někomu holt stálo dobré zaměstnání nebo kvalitní vzdělání za členství v KSČ. Já sám jsem u nich nebyl. A když za mnou přišli s přihláškou, dokázal jsem jim říci, že neaspiruji na žádné ukrativní místo, tak ať jdou pryč. A protože jsem přece jen něco uměl (a protože to byli slušní lidé), tak mi to prošlo. A po převratu jsem se nikam netlačil.

Byly doby (a ne příliš dávno), kdy nekatolík u nás podléhal stejným omezením, jako později nekomunista. Fanatičtí komunisté, katolíci, baptisté, muslimové, židi i bojovníci proti čemukoli patří do jednoho pytle. Ale kdo chce s vlky býti.... A ti vlci tu jsou a bohužel budou.

Franta 15.1.2010 9:37

Re: Závist a vztek

Vystudování ruské školy neznamená, že je komouš. Komoušem už byl předtím. Pocvičte se v logice i češtině. Do té doby raději nepište - děláte ze sebe úspěšně ...... .