16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Laurencikova 8.4.2024 20:38

Jste i velice spatny psycholog, ironie je moje druhe krestni jmeno. Ironie je moje silna stranka, da se rict. Ne kazdemu se to libi.

Pan Divis mozna na hodne jednoduche mozecky dela ten dojem, ze je chytry, ale kdo ma trochu rozum, ten okamzite vidi, ze pan Divis je naprosto popleteny v hlave. Logika a on nejsou zadni kamaradi a jeho vypovedi se daji shrnout do par vet, z nichz nejfrekventovanejsi zni: "V Rusku je to jeste horsi". To opakuje spolehlive ke kazdemu tematu. "Kde je Divis, tam je Rus", odhadl jeden bystrejsi forista, nez jste vy. Jestli jste tento svuj chvalozpev na pana Divise nemyslel hodne ironicky, tak na tom nebudete lip nez on.

Klopotne bojovat s Divisem by bylo smesne. Ja uz jeho vytvory vetsinou nectu. Vase ostatne take ne, pokud se na me primo neobratite. Ctu radeji prispevky od chytrych prispivatelu, ktere maji smysl. Co Divise se tyka, staci, kdyz da cloveku pokoj. Tento muj skromny pozadavek vas bohuzel primel k obranne poze, ve ktere jste se pred nej postavil a tak tady vedeme zbytecne reci. Rv

P. Smetana 8.4.2024 20:56

"Když diskutujete s blbcem víc než pět minut, už diskutují dva blbci." - J.W. Myslím, že to už stačilo.

D. Laurencikova 8.4.2024 21:19

Mate pravdu. Ja kolikrat nechci pusobit prilis arogantne, tak se casto bavim s blbci dyl, nez jen 5 minut. Dekuji za vasi sebekritiku, uznani a odchod.

A. Renjascu 8.4.2024 22:10

R^

D. Laurencikova 8.4.2024 18:41

Jak jste na to přišel? Diviš píše sám, že mě nechce obtěžovat detaily a já s tím jen souhlasím. Čtěte vždycky kontext, než se znemožnite.

D. Laurencikova 8.4.2024 20:04

Verte mi, ze ani Divis, ani vy nemate na to, dostat me do slepe ulicky. Klidne to zkuste, pane Smetano. ;-)

P. Smetana 8.4.2024 20:48

Myslím, že se mi to už podařilo. Vaše reakce byla pro vás typická. Jsem blbej a už na vás nemám reagovat. So ist es immer, gnädige Frau.

D. Laurencikova 8.4.2024 21:00

Napsala jsem, ze vase prispevky prehlizim, pokud je primo neadresujete mne. Vy jste z toho vyrozumel, ze nemate reagovat a ze je to pro me typicke? Nic takoveho jsem nenapsala, to jste rekl vy. To znamena, ze skutecne jste blbej. V tom se shodneme.

P. Smetana 8.4.2024 21:05

Nemluvím o dnešku. To byste při své inteligenci mohla pochopit.

D. Laurencikova 8.4.2024 21:56

Já jsem vás dosud nevzala příliš na vědomí. Vidím "Diviš.02", tím je to pro mě vybavené. Ale klidně mě pozorujte a učte se.

D. Laurencikova 8.4.2024 21:56

Já jsem vás dosud nevzala příliš na vědomí. Vidím "Diviš.02", tím je to pro mě vybavené. Ale klidně mě pozorujte a učte se.

S. Lazárek 8.4.2024 15:15

Vystoupili Britové nebo nevystoupili? Tak vidíte...

D. Laurencikova 8.4.2024 16:31

Nakonec vystoupili, ale byla to fuška! Léta handrkování, léta podrazu ze strany EU. Tak o tom nepište, jako že prostě vystoupíme a je to.

S. Lazárek 8.4.2024 18:02

Tak to jde nebo ne? Navíc dost dobře chápu důvody EU, proč nechtěli, aby zrovna Britové vystoupili, na druhou stranu nevidím jediný, proč by Slovákům neudělali "pápá" a s úlevou za nima nezavřeli dveře. Slováci by vysyčeli v pikosekundě.

D. Laurencikova 8.4.2024 18:16

Když tak moc nechtěli, aby Britové vystoupili, tak mohli Cameronovi víc vyjít vstric, arogantní bruselsti byrokrati, nemyslíte?

D. Laurencikova 8.4.2024 18:20

Nepodceňujte EU, tento "elitní klub" na cestě k EUSSR, kam je lehké se dostat, ale těžké vystoupit. Kam se nehlásí žádný netto platící, ale jenom ti, kteří se chtějí postavit k plným hrncum.

H. Lukešová 8.4.2024 18:42

V KDU-ČSL, která se pravděpodobně nedostane po volbách do PS je to také divoké. Místopředseda strany Petr Hladík chce vyloučit svého kolegu straníka (nechci psát zprofanovaným termínem soudruha) ze strany Cyrila Svobodu, bývalého ministra zahraničí za proruské názory. No uvidíme, jak dopadne hlasování uvnitř strany.

D. Laurencikova 8.4.2024 18:46

No to víte: "Kdo nejde s námi, jde proti nám!" To bychom se na to podívali, aby si každý myslel, co chce. "Demokracii si rozvracet nedáme!" Ale šlo to rychle, zpět do starých mustrů, že?

H. Lukešová 8.4.2024 18:50

Ano, šlo to rychle. KDU (zkratka znamená křesťansko-DEMOKRATICKÁ strana), no a v demokratických stranách by měl mít člověk právo na svůj názor. Já si navíc myslím, že jako ministr zahraničí nebyl Svoboda špatný.

D. Laurencikova 8.4.2024 19:28

To bohuzel nemuzu posoudit. Ale v demokracii by mel samozrejme mit kazdy pravo na svuj vlastni nazor. To znamena, jej nejen mit, ale take smet vyjadrit. Svoboda projevu a po projevu. Protoze nazor, ktery nesmite vyjadrit, nemusite mit.

H. Lukešová 8.4.2024 19:33

No alespoň dobrou zprávou z Německa je, že se AfD zastala svého člena Bystroně a podržela ho. Ukazuje se totiž, že nařčení, že Bystroň bral úplatky od Rusů jako vylhané, urážlivé.

D. Laurencikova 8.4.2024 19:43

Je to take absurdni. Proc by Rusi meli nekoho zaplatit za to, aby Nemce varoval pred tim, vyslat nemecke tanky na Ukrajinu, jak uz to udelali jejich dedeckove? Vysledek je znam: Ruske tanky v Berline! A hlavne, AfD nema nacisto zadny vliv na rozhodnuti vlady. Kazdy seberozumnejsi navrh AfD je odmitnut - PROTOZE JE TO NAVRH AFD! Tady je nemecky parlament na urovni materske skolky. Takze, az bude Bystron provolavat slavu Ukrajine a bubnovat do zbrane, pak uverim, ze ho plati Rus! ;-)

H. Lukešová 8.4.2024 19:59

Ano. Logické by bylo, kdyby ruští agenti infiltrovali německou vládu, někoho ze Zelených, Socanů, Liberálů, Levice nevím tedy, které německé strany tvoří vládnouc koalici, co vím, tak Socani, Levice a Zelení... Ti mají velký vliv, když vládnou.

D. Laurencikova 8.4.2024 20:50

Nemecka vlada - "Ampel-Regierung" je tvorena stranami barev semaforu, zelenou, cervenou a zlutou. Sestava ze Zelenych, socialnich demokratu a liberalu - FDP. Z toho nejchtivejsi valky jsou zeleni a zluti, nejmene socialisti. Dalsi chcivalkove jsou opzicni CDU! Ti chteji dokonce utocit na ruska ministerstva... Neuveritelne! Ano, kdyby chteli Rusi nekoho podplacet, aby ovlivnoval nemeckou zahranicni politiku, tak to asi nebude AfD.

R. Langer 8.4.2024 14:14

Tak doufám, že ani nám. ;-D

P. Smetana 8.4.2024 14:35

"Presne preto Slováci odmietli bruselský diktát." Tak se jen ptám co jim Brusel nadiktoval a co tedy Slováci odmítli.

P. Diviš 8.4.2024 14:51

Diktuje jim ledacos, stejně jako nám, se souhlasem našich i jejich probruselních politiků.

A nic neodmítají, oni ani my.

V. Kuhaj 8.4.2024 13:45

To nemyslíte vážně, pane Smetano! To si opravdu vygooglete, co všechno přišlo z Bruselu befelem!

P. Smetana 8.4.2024 14:37

Přečtěte si vlákno. Třeba vám to dojde.

S. Grabec 8.4.2024 17:51

Bože, ten nebo ta Smetana je blbej.