3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

ROZHOVOR: To nám při vstupu do EU neřekli!

Minimálně ze dvou důvodů si od orientace na mladé a liberálně založené voliče příliš neslibuji. Jedním z důvodů je to, že mladých voličů obecně je velice málo ve srovnání se staršími věkovými skupinami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Krčmář 11.3.2019 1:03

To takhle utíká palestinský ozbrojenec před izraelským tankem, palestinec vystřelí poslední dávku z kalašnikovu,žid zastaví,a ptá se; nekoupěj náboje?!

M. Krčmář 11.3.2019 0:55

Tak hodně štěstí!

V. Petr 10.3.2019 16:45

Ostatně soudím, že současná EU musí být ZNIČENA!

V. Petr 10.3.2019 16:43

Hlavní evropští antisemité vlaádnou v Bruselu

A jejich antisemitismus se šíří i mezi naše "intelektuály!"

M. Mikulec 10.3.2019 13:07

Re: Kellera jsem si musel vyndat ze škatulky

Neni totiž nad osobní eurozkušenost.

J. Kanioková 10.3.2019 12:59

Právo nečtu,

ale Kellera často potkávám, tak jsem se kdysi začla zajímat o jeho názory. SocDem nesnáším, ale sousedovy názory je dobré znát..

J. Kanioková 10.3.2019 12:52

Je profesor, nejspíš bude zase učit.

J. Kanioková 10.3.2019 12:28

Ano, souhlas.. já stejně

J. Kanioková 10.3.2019 12:27

Nesouhlasím.

Keller je od 2014 v EP a velmi brzy začaly jeho články měnit réroriku. A už hned tehdy začal tvrdit, že už víc do EP kandidovat nebude.

J. Kanioková 10.3.2019 12:15

Fiala -

"Tři konzervativní osudy a anglosaská inspirace

Nebudu přehánět, když připustím, že můj konzervatismus je v mnoha směrech ovlivněn právě konzervatismem anglosaským, respektive britským a zprostředkovaně pak také americkým (neo)konzervatismem. Opakovaně jsem se pokoušel tyto postoje spojit s konzervativními tradicemi středoevropskými, ale poctivě přiznávám, že to občas šlo jenom velmi obtížně.

Měl jsem to štěstí, že jsem se mohl od roku 1984 až do listopadové revoluce účastnit podzemní univerzity, která byla pořádána v Brně, a díky tomu jsem měl možnost se osobně seznámit s řadou významných britských politických filozofů, sociologů a politologů. Prvním z britských konzervativců, který měl na způsob mého přemýšlení o světě velký vliv, byl David J. Levy. Levy byl sociolog, filozof, zabýval se politickou antropologií a jeho práce, které nikdy netvořily politicko-filozofický mainstream, jsou dodnes mimořádně inspirativní. Bezprostředně po roce 1989 přijel do Brna znovu a spolu s aberdeenským profesorem Frankem Bealeym, který byl ovšem zase přesvědčeným liberálem, zde založili první mezinárodní kurzy politologie v rámci letní školy, které nám pomohly vybudovat kvalitní obor."

P. Princ 10.3.2019 12:10

Re: Intelektuálové tvoří a spojují

.. a ještě přitom táhnou za jeden provaz : do pr*dele.

J. Kanioková 10.3.2019 12:05

Já taky, s Fialou v čele je ODS nevolitelná,

to už je dávno TOP 2,o

Š. Hašek 10.3.2019 11:05

Re: Intelektuálové ??

Určitě.

Musíme je "utlouct" argumenty a nevolit. Hodně práce bude pro starší pamětníky. Ostatně jako vždycky.

Š. Hašek 10.3.2019 11:01

Re: Kellera jsem si musel vyndat ze škatulky

Značný souhlas.

T. Hraj 10.3.2019 10:40

Kellera jsem si musel vyndat ze škatulky

Ultralevicové názory, často za hranicí debility byly podstatou většiny článků pana Kellera před nějakými 6-10 lety. Ovšem poslední roky svými komentáři o EU, ale i jinými postřehy trefuje pravidelně do černého.

S. Tomáš 10.3.2019 10:27

Intelektuálové tvoří a spojují

Homosexuálové dělí a rozbíjejí

Š. Hašek 10.3.2019 8:08

Re:

Vidím to jinak.

J. Václavíková 10.3.2019 0:32

Re: Keller, hlavně že jste to Evropě ukázal

Přesně tak!

V. Holeček 9.3.2019 18:54

Intelektuálové ??

Lidi jako Kocáb, Gál, Gabal atd. nepovažuji za intelektuály ale za štváče !!

P. Grigar 9.3.2019 18:45

Re: Škoda, že pan Keller už nekandiduje

.. až začnou problémy s EU(.. a ony začnou!) bude dobré mít doma inteligentního, nezaslepeného člověka, znalého poměrů uvnitř rozhodovacích struktur EU.

M. Krčmář 9.3.2019 18:35

Nezbývá než volit ODS, sice se skřípějícími zuby,ale v tuto chvíli je to nejmenší zlo. Na to abych volil SPD jsem zatím málo naprdnutej.

V. Čermák 9.3.2019 17:56

Re: Komouš Keller.

Osel Richter, nic víc....

V. Čermák 9.3.2019 17:55

Re:

A něco konkrétního k věci, pane Krčmáři by nebylo? Když né Keller, tak tedy kdo z našich to tam dá do richtiku? Jmenovitě bych prosil,,,,,

V. Čermák 9.3.2019 17:52

Výborný článek.

Jan Keller dobře zná poměry v EU, trvale ji kritizuje a odkrývá příčiny jejího chování. Myslím, že květnové volby do EU nic podstatně nového nepřinesou, kapři si rybník nevypustí. ČR je malá a Babiš ví, že nadnárodní kapitalismus vlastními silami nemůže porazit. Tak ale co dál?

V. Čermák 9.3.2019 17:47

Re: Keller, hlavně že jste to Evropě ukázal

M.Němče, vaše pindy jsou nejen Nenávistné, ale i Hloupé. Naznačujete, že EU před Kellerem panáčkuje a on vi vede blbě?

E. Derat 9.3.2019 16:20

Re: Škoda, že pan Keller už nekandiduje

Zřejmě jeho články v Právu nečtete, víte že nemám rád EU, a tak kdyby to byly nějáké chvalozpěvy na ní, tak by mi to nezajímalo. Jako mi nezájímá co píše pan Telička, Niedermayer atd. Keller v těch článcích právě vytahuje tu špínu, která v EP-EU panuje, ty různé vazby atd. Jo, možná to dělá pro Rusko, ale asi to bude pravda, když to žádný jiný tzv. demokratický europoslanec nerozporoval za těch několik let. A ty jeho články o EP-EU jsou v Právu tak 3x týdně. Jinak jsem volil SSO, ale článků od pana Macha bohužel mnoho nebylo. A Payn je na tom ještě hůře, on ani v ODS nebyl žádný myslitel.

M. Prokop 9.3.2019 16:00

Re: Škoda, že pan Keller už nekandiduje

Škodit může tak i tak.

M. Prokop 9.3.2019 15:59

Re: Škoda, že pan Keller už nekandiduje

Payne má ovšem nějaký ideologický základ klasického liberála. Keller je jen vyžírka podle toho, kdo zrovna vládne.

M. Prokop 9.3.2019 15:58

Re: Pana Kellera jsem upřímně nenášel

Změnil se.

Je pořád vyžírka a na hovno, jenom jinak.

M. Němec 9.3.2019 14:00

Keller, hlavně že jste to Evropě ukázal

pamatuji si nápisy na vašich předvolebních europlakátech :

- zajistíme pro Čechy pracovní místa nebo budeme hrát v Evropě dominantní roli apod.

Co jste tedy vy v té Evropě dokázal ? Kolik mpracovních míst jste zajistil ? Hovno.

V rozhovoru říkáte, co dělaj blbě Kocáb s Urbanem, jakej vůl je Henri-Lévy, posměšně se samozřejmě otíráte o pravdu a lásku.

Vy, svinský normalizační člen KSČ, kecal a europoslanec úplně k ničemu. Hodnoťte sebe. V příštím rozhovoru mluvte o svých úspěších. nebo opět - hovno ?