Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ROZHOVOR: S Milošem mě spojil havlistický režim
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kanioková 22.1.2018 12:22Chichichi :)
|
S. Netzer 22.1.2018 10:25Odporný a podlý člověk, kterého spojil "havlistický režim" s Milošem. :-((( |
H. Lukešová 22.1.2018 14:31Re: Odporný a podlý Do Klause, Havla a Zemana vám nic není, obecně do českých poměrů vám není vůbec nic, vy nekomentujte české dění, nevíte o něm vůbec nic a jak Češi budou volit, jestli zvolí Drahoše nebo Zemana, po tom je vám také kulové. Nestarejte se o Českou republiku ani o nás Čechy, starejte se o o vaše Němce a Německo, Češkou již nejste. |
P. Harabaska 22.1.2018 14:50Re: Odporný a podlý Přesně tak! |
S. Netzer 22.1.2018 15:01Re: Odporný a podlý Teprve až vy přestanete komentovat israelské dění, do něhož "je vám kulové", hloupá náno. |
H. Lukešová 22.1.2018 15:47Re: Odporný a podlý A víte, že mi je do izraelského dění něco...Jednak řada našich spoluobčanů do Izraele emigrovalo a za další já neříkám Izraelcům, jak mají volit, nelezu na izraelské servery, nepoučuji je,nenadávám např. izraelským naivním levičákům, chtějící za každou cenu ustupovat palestinským teroristům. Komentuji na našich českých serverech a jediný, kdo zde trpí frenetickou nenávistí vůči všem, kdo si dovolí mít jiný než neomarxistický názor jste vy sama. A nechala jste zabanovat pana Křivana, z ničeho nic zmizel, jak to? Často jste mu sprostě nadávala a pak jste napsala panu redaktorovi Wagnerovi, aby ho vybanoval. |
S. Netzer 22.1.2018 15:59Re: Odporný a podlý Jak byste taky mohla "lézt" na israelské servery, když neovládáte ani angličtinu? :-)))) Svatá prostoto! |
H. Lukešová 22.1.2018 16:02Re: Odporný a podlý O mou angličtinu se nestarejte, nic vám po ní není, ale jak píši, netroufla bych si vůbec lézt na izraelské servery a nadávat Izraelcům a mentorovat je, jak mají volit. Izraelské servery patří především Izraelcům a naše české servery patří především nám Čechům. |
S. Donát 22.1.2018 15:08Re: Odporný a podlý Nechte ji, já jsem rád, že tady ta pátá kolona exhibuje. Díky ní a dalším několika jedincům si stále uvědomuji, jak odporné a zrůdné myšlení někteří lidé můžou mít. Ono na ně dojde :) |
S. Netzer 22.1.2018 15:14Re: Odporný a podlý Nenávistí a ignorancí překypující individua jako Lukešová, jsou pro hlupáky jako jste vy vzorem ušlechtilosti. Čím se vy primitivové lišíté od vašich komunistických předchůdců? Ničím! Stejná omezenost a intolerance. |
S. Donát 22.1.2018 15:21Re: Odporný a podlý Vzorem ušlechtilosti pro mě? Jak jsi na to přišla, pátá kolono? Ty primitivy si schovej pro svoje kámoše a podobnej póvl. |
I. Mertl 22.1.2018 15:22Re: Odporný a podlý Třeba byste chtěl konkretizovat, milý lukostřelče: 1. kdo a čí je ta pátá kolona (nebezpečná slovíčka, jak by řekl V.K.); 2. proč odporné a zrůdné myšlení - jakkoli nepovažuji za racionální rozhorlené reakce pí. Netzer (i stejně rozhořčené i sprosté útoky na ni), tak podobné názory na pozdního V.K. sdílí zhruba polovina českého národa; a tedy 3. co na nás dojde? Díky za (slušnou) odpověď. |
J. Kanioková 22.1.2018 18:33Ty sprosté útoky začíná vždycky jen a jen ona !
|
M. Krátký 22.1.2018 15:13Re: Odporný a podlý A já blbec jsem si myslel, že Jezevčík emigroval společně s panem Rudolfem dopryč |
S. Netzer 22.1.2018 15:16Re: Odporný a podlý Myslel? Čím? |
H. Lukešová 22.1.2018 15:49Re: Odporný a podlý Pan Rudolf dělá anonymní sibyle poslušného mopslíka, kdykoliv něco tato anonymka napíše, tak ji rychle "přiběhne" podpořit. Jsou plní zloby a nenávisti. |
M. Gavlák 22.1.2018 10:14Prý havlistický režim... :) Tenhle páprda už by taky měl odejít do zapomnění i se Zemanem. Oba skřeti nemohou vydýchat, že v civilizovaném světě nic neznamenají... |
S. Donát 22.1.2018 10:49Re: Prý havlistický režim... :) Vidíte a já jsem rád, že je pan Klaus stále aktivní a zdá se, že v plné síle. Podle mého názoru udělal pro tuto zemi mnoho dobré práce a budiž mu za to dík. |
E. Erat 22.1.2018 11:09Re: Prý havlistický režim... :) Pořidtě si aspoň zmijovku, pod ploskou lebkou vám namrzl mozek, nebo spíše mozeček. |
S. Donát 22.1.2018 11:13Re: Prý havlistický režim... :) Pane Erate, to je snad zbytečné. Nesnižujte se na úroveň těch flusačů a okopávačů kotníků. |
E. Erat 22.1.2018 20:11Re: Prý havlistický režim... :) Máte pravdu, holt někdy utečnou nervy. Jsem jenom také člověk. |
Š. Hašek 22.1.2018 11:13Re: Prý havlistický režim... :) Civilizovaný svět, pane Gavláku?? Svět brusele, Šabatové, Putny, Halíka, ....... studentů Pehe, Obamy, Merkelové, Macrona, .....? Afrika do Prostějova? Nejsem si jist. Všimněte si laskavě, že v mojí poznámce nebylo použito slovo skřet. Nečteme si tady pohádky od Raise/Grimmů. Vy nějak opisujete od sohorove/Netzrové. Zkráceno. |
P. Harabaska 22.1.2018 14:52Re: Prý havlistický režim... :) Zapomněl jste na Feriho. To je největší posila. Je udatný jako Haile Selasie, jeho rodičů kdysi císař. |
S. Donát 22.1.2018 15:08Re: Prý havlistický režim... :) To jo. Ten nám tady ještě chyběl... |
D. Stirský 22.1.2018 9:32Oba pánové, Klaus i Zeman, aniž si to uvědomují, jsou stále spojeni s dobou minulou. Oni v politice pořád hledají nějaké nepřátele. Klaus k tomu často připojí nějaký "ismus": Havlismus, alarmismus, humenrightismus, homosexualismus, enviromentalismus... Já si vždy vzpomenu na oportunismus, trockismus, bucharinismus, bonapartismus, titoismus,... Nebyl náhodou Václav K. hlavním řečníkem na Havlově funusu? |
P. Zinga 22.1.2018 9:57Re: Oba pánové, Klaus i Zeman, Pane Stirský, Vám se asi víc líbí genderismus. Kolik pohlaví máte? |
P. Zinga 22.1.2018 10:00Re: Oba pánové, Klaus i Zeman, Promiňte, to bylo, jak je módou zde říkat, ad hominem. Stačilo napsat, že koncovka -ismus nemá s minulostí nic společného. A ani není hanlivá (co takto kapitalismus, jak byste ho jinak nazval?). |
E. Erat 22.1.2018 11:04Re: Oba pánové, Klaus i Zeman, Máte pravdu, leč to je utkvělá představa pana Stírského, pojmy jako islámismus, genderismus apod. si nevymysleli komunisté a ani Klaus. Je to běžný jazykový vývoj. |
J. Hanzal 22.1.2018 10:02Re: Oba pánové, Klaus i Zeman, Samozřejmě, že měl VK na pohřbu VH hlavní projev. Poněvadž VK byl v tomto čase prezident a pohřbíval se exprezident. |
M. Prokop 22.1.2018 11:12Re: Oba pánové, Klaus i Zeman, A vy nikde žádné nepřátele nevidíte? Sluníčko, žádní imigranti, žádné ovlivňování Ruskem a Čínou, žádné ořezávání svobody slova, žádné extra zákony pro skupiny ... |