2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

ROZHOVOR: Letná byla neuvěřitelně zoufalý kýč

Hrstička to v žádném případě není, je to jedna z největších demonstrací, které se v historii naší země vůbec konaly.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Salajka 29.6.2019 9:59

Re: VK není xenofob,

neviditelná ruka trhu užívá pseudonymy jako Open Society Fund nebo Transparency International, protože si libuje v oxymoronech.

Ovládá je filantrop, který pomáhá lidem, aby neměli starosti s Librama, které si uložili v bankách v Anglii, Singapuru a jinde.

Sami od sebe pak jeho žáci máváním kartony přijdou a to, kdo nemá vládnout a koho je třeba zavřít.

E. Derat 29.6.2019 9:48

Re: Tahle ruská onuce

Sokmenovče, šíříte tady poplašné zprávy. AfD zrušení Benešových dekretů již v programu nemá.

F. Kusák 29.6.2019 9:46

Re: Tahle ruská onuce

To je úroveň diskuze Herr Richter, nicht wahr!

J. Richtter 29.6.2019 9:29

Re: Ano, takový asi byl Václav Klaus vždycky,

I ty máš právo někoho obdivovat, že je to zrovna tahle ruská fusakle je jen tvá věc. Mentálně slabší se vždy uchylovali k nějakým vzorům a potřebovali vůdce, obdiv k jejich ,,genialitě" a ,,myšlenkovým potenciálům" k tomu pochopitelně patří. Slabí a neschopní se vždy houfovali kolem těch rádoby ,,silných".

V. Halašta 29.6.2019 9:25

Re: A pak: Václavák po Sarajenském atentátu a

Jenže, zpětně hodnoceno, jestli někdo v nějaké chvíli "zrodil Babiše", tak to byl právě VK v 97, kdy nechtěl vidět a nechtěl řešit švýcarské konto a Bácze se Sinhou. Z toho vzniklo Sarajevo (ale i odchod třeba Zielence a dalších), z toho vznikla opoziční smlouva etc,etc.

S tím Václavákem samozřejmě souhlas, Klaus je v tomhle slabší odvar Zemana ale i také z jeho slov mnohdy čiší účelovost.

J. Richtter 29.6.2019 9:24

Tsss...tady se může proruská sebranka od Klausů

vzteky podělat z fake news o placených a svážených demonstrantech na Letnou, což je klasická komunistická lež, ale že kancléř Mynář v roce 2015 přivezl autobus mentálně retardovaných obyvatel Osvětiman na Albertov, rozdal jim mávátka a transparenty, to tahle špína už neříká. Že dostali nažrat a měli gratis prohlídku historického sídla českých králů, dnes totálně zavšiveného, ani nemluvím.

J. Richtter 29.6.2019 9:19

Tahle ruská onuce

si nezaslouží ani poplivat. ,,Kdo demonstruje je kýčař a zoufalec."

Řekl ruský šváb Klaus, který lítá po demonstracích německé AfD, která má mimochodem v programu zrušení Benešových dekretů.

J. Vlček 29.6.2019 9:18

Re: Ano, takový asi byl Václav Klaus vždycky,

Pane Mertle, kdo měl oči otevřené a vnímal činy politiků a dění kolem sebe, ten také vnímal výjimečnou postavu naší politiky, kterou Václav Klaus byl a je. Je málo lidí v tomto našem státě, kteří to mají v hlavě srovnané, jako právě Václav Klaus. To, že zrovna vám nepadl do oka, je dáno vaším pohledem na svět.

Není na světě člověk ten, který by se líbil všem. Rozdíl mezi myšlenkovým potenciálem Václava Klause a vašimi poťouchlými názory je nebetyčný, a to nezměníte, ani kdybyste se vztekem a záští uprskal.

S. Netzer 29.6.2019 9:02

Re: VK není xenofob

"Konference se odehrávají na lodi nebo na odlehlých místech" z konspiračních důvodů.

Sionští mudrci nebo Bilderberg taky nikdy nerokovali veřejně!

L. Černín 29.6.2019 8:54

Re: No ale Klaus netvrdí, že byli VŠICHNI zaplacení,

Až se uklidníte, zkuste si, prosím, ještě jednou přečíst, co jsem napsal. Tvrzení, že Klaus prohlásil, že čtvrt milionu lidí bylo zaplacených v něm nenajdete.

A kolik tedy mělo být těch zaplacených? 100? 200? Co by to změnilo na celkovém počtu? Je zjevné, že čtvrt milionu lidí zaplatit nelze. Tak kdo by riskoval svážení malého počtu placených demonstrantů, kteří by protest nijak neposílili, ale zato by dali klacek do ruky odpůrcům? Účelem tohoto Klausova výroku bylo celou akci poplivat.

Já jsem na tom vašem "intěrnetu" nic takového nečetl. Pokud máte důkazy, pošlete je panu exprezidentovi, bude totiž čelit trestním oznámením.

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/trestni-oznameni-vaclav-klaus-zadaji-omluvu-za-vyrocich-placeni-demonstranti.A190628_125957_domaci_lre

M. Mařák 29.6.2019 8:37

VK není xenofob,

jen má hrůzu z kapitalismu a na lodi ho zákeřně profackovala neviditelná ruka trhu.

F. Houžňák 29.6.2019 8:35

To je pravda, třeba teorie relativity byla židovská věda

a tudíž z principu nemohla být správně. Přece skutečně existovala spousta bohatých Židů, co na ně árijci museli v potu tváře pracovat. A tak je to i s vaším argumentem.

F. Houžňák 29.6.2019 8:32

No ale Klaus netvrdí, že byli VŠICHNI zaplacení,

jenom si to přečtěte, co říká. A o tom, že byli (někteří) lidé na Letnou sváženi zadarmo, psala řada lidí po intěrnetu. Jiná řada lidí psala, že to není pravda, resp. že jinde si to platili. Tak si vyberte. Takže vy taky demagogicky žvaníte, že prý Klaus prohlásil, že tam bylo čtvrt milionu placených demonstrantů. Hlavně si kopnout, žejo, a ukázat ten správný pokrokový postoj. Ale oni vám soudruzi stejně nakašlou.

K. Salajka 29.6.2019 8:31

VK není xenofob

a má pravdu v tom, že multikulturalismus nemá za cíl obohacování rozdílných kultur, ale promíchání společnosti tak, aby se snáze manipulovala. Stojí za přečtení, ale jeho politická minulost a sídlo na Kellnerově zámku snižuje věrohodnost jeho kritických poznámek. Typické je, že se konference odehrávají na lodi nebo na odlehlých místech, protože mezi lidmi na ulicích měst Evropy není dost bezpečno.

E. Derat 29.6.2019 8:27

Velmi dobrý článek, výstižný.

D. Stirský 29.6.2019 8:24

Re: To je na

Kanioková už je v kukani a chystá snůšku hvězdiček.

K. Salajka 29.6.2019 8:20

Re: To je na

Vám se zjevně zavděčily.

S. Netzer 29.6.2019 8:09

To je na

5 * od věrných fanynek! Nejmíň!

Nejpozoruhodnější myšlenka celého rozhovoru je, že rejdařské firmy, které zaměstnávají multietnický personál, se chtějí "zavděčit někomu, kdo prosazuje multikulturalismus".

To už zavání skutečnou paranoiou.

D. Stirský 29.6.2019 7:58

A pak: Václavák po Sarajenském atentátu a

čteny synova dopisu kýč nebyl? Podotýkám, že v tu dobu jsem s V. K. souhlasil a Sarajevo byla křivárna - vzbouřit se, když šéf je pryč. Ale kýč to byl neuvěřitelný.

D. Stirský 29.6.2019 7:56

Ano, na Letné jistě byly slyše i názory

šílené, ale ty jsou zrovna tak občas slyšet i z IVK. U staršího Klause je pikantní toto: celý život byl zaměstnancem či funkcionářem, čili vždy jej platil stát. I nyní dostává od státu prezidentský důchod. On nikdy nezažil - byť jen jako zaměstnanec - velkou nadnárodní společnost, kde člověk zvláště na výročních setkáních nevidí snad jedině Pygmeje a zástupce kmene z Adamanských ostrovů.

V. Heidlerová 29.6.2019 7:54

Co není kýč?

Předveďte nám, Velmistře, v praxi, jak nemá vypadat kýč. Jelikož existuje právo shromažďovací a projevu, je naprosto zbytečné trousit hanlivá slůvka na adresu demonstrantů. Jediná vhodná odpověď by byla zaplnit Letnou svými příznivci.

I. Mertl 29.6.2019 7:44

Ano, takový asi byl Václav Klaus vždycky,

akorát jsme si to v zápalu nadšení nad zánikem bolševického světa včas nepovšimli - nepředstíraný odpor až hnus ke všemu, co není z hlavy Václava Klause.

L. Černín 29.6.2019 7:27

Zkusím být objektivní a nezaujatý

Souhlasím s tím, že na Letné zněly šílené názory. Zapnul jsem to ve chvíli, kdy si jistý ekologický aktivista na pódiu stěžoval, že se prý lidé kvůli Babišovi nebudou smět vyjádřit ke stavebnímu řízení (nebudou ho moci blokovat) a že Babiš nerozvíjí obnovitelné zdroje energie. Poté jsem to vypnul.

Na druhou stranu by mě zajímaly ty Klausovy informační zdroje, kterým prý nemá důvod nevěřit, které mu poskytly zaručené zprávy o placených demonstrantech. Čtvrt milionu placených demonstrantů by byl schopen zaplatit snad jen sám Babiš. Svážení na pražské demonstrace autobusy zdarma provádí odboráři, kteří na to mají fondy.

M. Mařák 29.6.2019 6:48

Závist z plné Letné z něj tryská mocným proudem,

nic jiného v tom není. Navíc těmi svými bláboly kazí junior trikolóře rozjezd té jejich společné pidistrany. By mu měl asi synek raději nacpat do úst roubík, nebo ho omotat širokou skoč páskou, jinak zmizí v propadlišti dějin aniž vůbec začali, nebo co.

A to juniorovi skutečně těch 5-6 procent přeji, aby trochu oslabil kopku rýže. Jenže zatím je to bohužel jen velká slabota, pokud se nevzpamatují, je to konec.

M. Němec 29.6.2019 6:43

Re: Klaus má zase pravdu

Klaus nemá pravdu, jak vidím ze směšného prohlášení bez myšlenky jakéhosi Štípka výše.

M. Němec 29.6.2019 6:42

Pane Vencl, vy, takovej apoštol svobody

a najednou byste chtěl mistrovat majitele jakýchsi výletních lodí, koho si tam vezmou na roznášení kafete ?

Pokud vim, tak vaše sestra, pane Vencl, žila od roku 1968 ve Švýcarsku. Předpokládám , že byla někde zaměstnána a doufám, že se v práci setkala s nějakým švýcarským Klausem, kterej šéfovi nakukával, aby v rámci uhájení "národní identity" tu emigrantku Klausovou vyhodil z firmy.

I. Štípek 29.6.2019 6:38

Klaus má zase pravdu

jak vidím i ze směšně žlučovitých diskusních příspěvků níže.

M. Němec 29.6.2019 6:35

Re: Junior trikolóra má stejně mocný náboj

Předvolebních průzkumů, pokud se nemejlim a uvádějí samotné pořádající agentury, se účastní pravidelně nějakejch plusmínuskosínus 2000 dotázaných.1% je teda 20 lidí, kteří se asi vyjádřili nějak ve smyslu :"No možná budu volit mladýho Klause."

Toť vše.

Mimochodem, Klausova mantra "kdo to platí ? ", naposled veřejně na Primě v případě Čaputové, platí i pro něj.

IVK platí Kellner, platí tedy i Trikolóru ? Proč se ho na to nějakej redaktor ,herdekfilek ,nezeptá ? Bojí se starýho vyštěkanýho hafánka ?

M. Mařák 29.6.2019 5:51

Junior trikolóra má stejně mocný náboj

jako zelený mor lidstva, tedy 1% ve výzkumech veřejného mínění. To rozhodně na zaplněný Václavák a Letnou zatím jářku nevypadá, nebo co. Ani taťka amnestie hospodářské kriminality a pravolevé oposmlouvy a začátku konce tradičního stranického pravo-levého dělení v ČR mu nijak bombasticky nepomohl, asi se ta jeho IVK neziskovka bude muset někde řetězy připoutat k bagru, nebo vymyslet nějaký jiný super mediální skůp.

Kde soudruzi udělali chybu?

M. Němec 29.6.2019 5:30

Vypadá to, že se pohádali

dva vrchní trikolórníci a rodinu bude vést Hurvajs Klaus, a ne tatí Špejbl Klaus.

Hlavně aby Mánička Majerová-Zahradníková nerozvedla potřetí Hurvajse Klause, to by šly na Letnou zase statisíce lidí, aby upozornily na něco mimořádného , jak pravil moudře Špejbl Klaus.