2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

PRÁVO: Ministr Vojtěch vydírá a útočí na děti

Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch chce, aby i děti od 12 let hradily testy na čínskou chřipku. Je to nejpodlejší útok státu na děti a rodinu od pádu totality 1989.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Církva 16.7.2021 14:19

Tak v každém případě jsou důležitější věci než řešit pořád to, že někdo nechce nosit roušky, nebo se nechat očkovat a myslí si že ignorováním nemoci Covid19 nejvíc pomůže ekonomice.

M. Sedláček 16.7.2021 14:44

Evidentně nejste cílovka, tak si s tím nedělejte starosti:-)

V. Kain 16.7.2021 14:47

To jste na velikém omylu Kubeši.Právě,že ti tupci už mají svého koně a TrikoloraSvobodníSoukromníci to rozhodně nejsou.

P. Čech 16.7.2021 11:41

Máte pravdu, pane Koudelko.

" Oni svým rozhodnutím očkované neohrožují, pokud je ovšem vakcína skutečně účinná."

Je to zcela logické. Ovšem nemůžete chtít po politicích a lidí z ministerstva zdravotnictví, aby rozuměli logice a logicky se chovali. Jde o to, že veškerá opatření MZ jsou nelogická, některá odporují sama sobě a ostatní odporují platným zákonům a zejména Listině základních práv a svobod, tedy ústavnímu pořádku ČR. Tak to ovšem je zákonitě, když ministerstva řídí politici. Nevystudoval pan Vojtěch náhodou práva v Plzni?

V. Petr 16.7.2021 11:25

Neočkovaní ohrožují právo ostatních lidí na život, neboť mohou šířit nákazu! Ať ji prostě NEŠÍŘÍ a nikdo je nebude omezovat.

R. Langer 16.7.2021 11:37

Jakým způsobem šíří zdravý člověk nákazu, dutá hlavo? ;-D

V. Církva 16.7.2021 14:25

Přemýšlejte o tom jak. Zkuste opustit stádovitost a dogmatismus, možná vás trochu pobolí hlava, ale přijdete na to, že svoboda bez dogmatismu (a je skoro jedno progresivistick0ho) duši osvobozuje.

M. Sedláček 16.7.2021 14:47

Hodně slov, ale na otázku "Jakým způsobem šíří zdravý člověk nákazu" jste neodpověděl.;-)

J. Vintr 16.7.2021 22:14

Na základě mnoha pozorování bylo prokázáno, že virus může šířit pouze nemocný člověk a to nanejvýš dva dny před projevenim příznaků onemocnění a nejdéle devět dní po tom. Ale člověk, který prodělal onemocnění může dva, nebo donce až tři měsíce vylučovat neškodné fragmenty virů, které PCR test vyhodnotí jako pozitivitu

J. Janotová 16.7.2021 23:36

Lidé, kteří Covid prodělali jsou bráni z epidemiologického hlediska jako "bezpeční" a žádné testy absolvovat nemusí, tedy se nikdo nebude zabývat tím zda PCR test ukázal neškodné fragmenty viru nebo virus škodlivý.

J. Vintr 16.7.2021 23:54

To se mýlíte. Lidé, kteří prodělali covid, jsou opakovaně testováni, dokud nejsou "čistí". A každý výsledek takového pozitivního testu se ve statistikách objeví jako nový odhalený případ covidu. Takže z jednoho bývalého nemocného udělají ve statistice několik, třeba deset i víc, nových "nemocných".

J. Janotová 17.7.2021 0:16

Takto to bylo krátký čas po začátku epidemie, ale už je to dávno opraveno. Po, tuším, 9 nebo 10 dnech už jsou lidé považováni za neinfekční, i když leží ve špitále na kyslíku, proto se léčí "už jen" z reakce svého organismu na virus.

R. Langer 16.7.2021 17:25

Kecy! :-P

P. Vychodil 16.7.2021 12:58

no, jsa neočkovaný, nešířím, neb jsem zdravý ! vy, nemocný všemi neduhy, HIV počínaje a chřipkou konče, nešiřte svoje nemoci !

P. Vébr 16.7.2021 13:45

Jak ale ohrožují ty očkované? Ti jsou přece imunní vůči nákaze (pokud má očkování propagandou přisuzovanou účinnost).

No, a ti neočkovaní - ti svým ne-očkováním dávají najevo, že jsou s oním hypotetickým ohrožováním srozuměni...

M. Sedláček 16.7.2021 14:47

R^

V. Klepetko 16.7.2021 11:09

Tak si myslím, že ve všech těchto diskuzích se protagonisté odlišných názorů nedělí na základě své inteligence či naopak hlouposti, podle mě je tu hlavním dělícím faktorem NEDŮVĚRA. Například já nevěřím tomu, že Koudelkovo právní stanovisko není politicky účelové. Trikolóra zastává v celé řadě věcí rozumné ale nepopulární názory, takže kvůli volitelnosti se nutně musela opřít o nějaký druh populismu. Protože mi ta Trikolóra byla vždy tak trochu sympatická, tajně jsem doufal, že si z těch populistických témat zvolí třeba nějaký úsměvný ale neškodný moravský zemský patriotismu, ale k mému smutku to vzali z jiného soudku... Antivax založený na strachu a nedůvěře... Poslechněme si Václava Klause mladšího, člověka chytrého, vzdělaného a důveryhodného, cituji:

V. Klepetko 16.7.2021 11:10

"... Jde o to, že řada lidí prostě a jednoduše vládě nevěří. Mají pocit, že velké farmaceutické koncerny na extrémně silný tlak vlád léta páně 2020 – něco dodají (a na proočkování celé populace přiměřeně nezchudnou), ale vakcína nebude příliš účinná a může mít řadu vedlejších účinků. A u tohoto pocitu nejde o vědu. Já ho mám taky, respektive rozhodně nechci být mezi první vlnou očkovaných – ať je pokusným králíkem někdo jiný." Vakcinace nějakou novou vakcínou? „Mně to přijde jako se nechat zmrzačit, abych mohl parkovat na místě pro invalidy.“ Podobně uvažuje poslanec Pavel Staněk (ANO), chce počkat na další vývoj vakcíny: „Na druhou nebo třetí generaci.“

Jak přesvědčit tyto lidi, že jsou na omylu, který je může připravit o zdraví, a nám ostatním bere více svobod, než nám kdy dokáže Nejvyšší správní nebo Ústavní soud vrátit? Racionálními argumenty se to zjevně nepodaří, on už se na každého našeho odborníka někdo najde: vzdělanec se bude bránit Beranem, vidlák uvěří Pekové, je to marný! Účinné mohou být jen dvě věci: 1) Dát očkovaným nějaký bonus, aby měli lidi k očkování jasnou neintoušskou motivaci. Ale přitom aby nebyla krácena lidská práva neočkovaných více než oni krátí ta naše práva a svobody! A zde jedinou kompetentní institucí která může udělat v tomto ohledu TEST PROPORCIONALITY je Ústavní soud! To v diskuzi nevyřešíme...

V. Klepetko 16.7.2021 11:11

2) Za ještě důležitější považuji ale apel k názoru opravdu důvěryhodných lidí. Tak například já za nejvyšší autoritu na Psu (a nejen) v otázkách lidské svobody považuji pana Mariana Kechlibara. No to si pište, že kdyby viděl odpírače v roli Židů se žlutými hvězdami jak z nich diktát národního státu dělá "občany druhé kategorie" a zbavuje je základnich lidských práv, tak o tom už tom napsal sérii článků. Jenže ono nic! Naopak, pan Kechlibar, kterému věřím, se proti "antivaxům" velmi rázně staví:

https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/vakcinace-0-001-je-vic-nez-0-000002.A210321_152339_p_spolecnost_nef

A Kechlibarovi věřím víc než Koudelkovi!

J. Vintr 16.7.2021 11:21

Pana Kechlibara si také vážím, ale není odborníkem v tomto oboru a nemusí mít ve všem pravdu. Nebo jste ho špatně pochopil. Spíš věřím doktorce Pekové, která zaručeně ví, o čem mluví. Také proto rozhovor s ní promptně smazali z YouTube.....

P. Hák 16.7.2021 11:27

A netvrdila paní Peková, že žádná druhá vlna nebude?

J. Janotová 16.7.2021 12:07

A její omyl s priony( nemoc šílených krav), vyvrátil p. prof, Konvalinka, kterého beru jako odborníka, který nemá zapotřebí podkuřovat nikomu. Doporučuji "Koronavirus s prof. Konvalinkou" každý čtvtek na ČroPlus v 10:30 ,moderuje B. Tachecí.

J. Janotová 16.7.2021 12:10

Fakt závan zdravého rozumu od odborníka, který ví o čem mluví

J. Vintr 16.7.2021 12:17

Pokud ten pán mluví ve "veřejnoprávním" médiu, tak zaručeně důvod podkuřovat má. Jinak by ho tam nepustili....

J. Janotová 16.7.2021 12:31

Neházejte všechny do jednoho pytle. Události na ČT24 a některé pořady Plusky je poněkud rozdíl

J. Vintr 16.7.2021 12:44

Veřejnoprávní média setrvale tendenčně lžou. Dozvěděla jste se třeba někdy z veřejnoprávních médií, co jsou to vlastně ty PCR testy a že pozitivita, zjištěná PCR testem, vůbec nemusí znamenat (a v drtivé většině případů neznamená), že člověk je nakažený, natožpak nemocný?

J. Janotová 16.7.2021 13:54

Ano a dozvěděla jsem se to právě na Plusce od p. Konvalinky (včetně toho, že po prodělání Covidu, ještě po nějakou dobu můžou na sliznici zbývat "úlomky" viru, ale člověk již nákazu šířit nemůže.) I jak je to s rouškami a respirátory.

J. Vintr 16.7.2021 20:37

Poslechl jsem si něco keců pana Konvalinky. Je to zcela typická hlásná trouba našeho covidária. Lže jako když tiskne.

J. Janotová 16.7.2021 21:54

Vyvracet vám to nemohu, holt jste lepší odborník;-)

J. Vintr 16.7.2021 22:31

Odborník nejsem, ale většinou dovedu rozeznat pravdu od lži. Lež bývá málokdy logická.