4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Bránil jsem ve Sněmovně zbraně a svobodu

Atmosféra, která by se dala krájet. Na straně jedné zástupce Evropské komise Alain Alexis, na straně druhé všichni ostatní. Přesto to bylo marné. Dne 10. 6. 2016 udělala Rada ministrů EU první krok k odzbrojení občanů ČR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
T. Vidím 21.6.2016 0:56

Re: Snazivy obrance

Vidim to dvojmo.

T. Vidím 21.6.2016 0:53

Ojoj!

Ze zrovna pan Matejka. Ma na to vubec kvalifikaci, je poveren nebo opetovne zas pouhym, uzitecnym idiotem?

T. Vidím 21.6.2016 0:49

Snazivy obrance

Ze zrovna pan Matejka. Ma na to vubec kvalifikaci, je poveren nebo opetovne zas pouhym, uzitecnym idiotem?

J. Růžička 19.6.2016 17:13

Jak za Protektorátu

lidé si budou zbraně schovávat na půdě za trám...

Š. Hašek 19.6.2016 16:59

Re: Ne že by to nešlo

Malá poznámka - pište prosím bruseli, zásadně malé počáteční písmeno a neutrum.

Já si myslím, že Dienstbier není ten, ani ta (potloukal se onehdá po parlamentu s plackou "Jsem žena!". Ale třeba Dienstbier je "to". Stejně tedy "to brusel".

Velká písmena a řádný mluvnický rod si zaslouží (dle Masaryka) jen řádné a respektované instituce/kamenné budovy.

P. Lenc 19.6.2016 14:48

Re: Ne že by to nešlo

Ono je vůbec zajímavé si vzpomenout, jak jsme bez Bruseli mohli až do roku 2004 vůbec žít.Dnes bez tzv. bruselských peněz nepostavíte ani školku.Zvláštní.

Š. Hašek 19.6.2016 14:11

Re: Reakce toho bruselského papaláše

Neberte mě doslova!

Faktem je, že nemám v hlavě trestní sazbu za ztrátu/krádež zbraně. Rozhodně je jisté, že tu ztrátu nemusíte hlásit on line, určitá rezerva tady je. Pokuta se dá vydržet. Zavřít všechny nelze.

Doufám, že až bude chodit eugestapo po bytech, nepůjde to tak lehce.

Tak jsem to myslel. "Fascinovalo mě", že v té hrdé Británii, kde i ten Hitler měl strach, že za každou zídkou na venkově na něho bude čekat sedlácká domobrana/puška v každém okně - tam snad po tom novém zákoně i stáli frontu, aby se těch "zatracených kvérů" zbavili!!!! Snad se už nebude opakovat!

J. Kanioková 19.6.2016 14:01

Jo, jo, jo...!

Š. Hašek 19.6.2016 13:58

Re: Z Unie se ovsem da vystoupit , ne?

No právě pane Šulci! Budete asi Šulc.

Víme oba, kolik lidu si myslí, "že jak se setmí, tak mě něco (bez ochrany bruseláků ovšem) sežere už cestou ke kadibudce". Občané se nebojí, občanů pomálu.

Bez bruselské směrnice/Ministerstva pro místní rozvoj/teplotního certifikátu dnes ani chleba neukrojíte!!!!!!!!!!

Š. Hašek 19.6.2016 13:52

Re: K čemu volby, k čemu parlament, k čemu vláda?

Ale ono pasuje i -odřízené-. Ve smyslu -zbavit řízení svých věcí někoho/v něčem-.

Já to pochopil.

Š. Hašek 19.6.2016 13:50

Re: Europarlament jsou bytosti implementované z vesmíru

A "eurovoliči", tesconovákovi není vůbec divné, že v obchodě jest trvale rajče z Belgie levnější než ze slunných Uher. V červenci. A furt. Zjednodušeno.

Obšlápli si to komunisté bruselští/berlínští fakt dobře! Skoro smekám!

Š. Hašek 19.6.2016 13:44

Re: Ne že by to nešlo

Mám dojem, že dnešní eurohujer je buď placen z dotací EU, nebo neziskově Valachovou, ....

A nebo jest to obecně nesamostatný, bojácný volič levice, který se bojí, že bez brusele "zhasne i Slunce".

A ani jeden z nich nemá na to/nechce platit celoživotní apanáž jedné dvacetičlenné "multikulty" famílii odněkud. Jó, mávat červenou kartičkou - to jest těžká "občanská odvaha"!!!!!

Š. Hašek 19.6.2016 13:35

Re: Přátelé,

Pro začátek začít bruseláky tak trochu prostě ignorovat! Ignorovat!

Stalo se něco těm, kteří si ekonomickými pravidly (např.) utírají desetiletí zadek, atd.? Nestalo.

Vsadím se o co chcete (spíš mám na mysli eurohujery, nikoliv Vás), že Schultz a ten polský nýmand (co jako tam teď za Polsko trčí, a kecá) se nezmůžou na nic jiného, než že sem pošlou nějakou drzou kravku z komisariátu. A ta bude dělat bububu na Rovnátka. Na nic jiného se nezmůžou, umí jen papírovat a podělají se z každého čmouda z Afriky!

Sranda, taková "velmoc" jako Frantíci, má už půl roku výjimečný stav kvůli vlastní neschopnosti. Neschopnosti socialistické, lidskoprávní, nevzdělané vrchnosti něco předvídat!

A těch se máme bát? Nebezpečí je na našich ministerstvech anarchie, lidskoprávismu, atd. Víme, o koho jde.

B. Uhlich 19.6.2016 13:28

Re: Reakce toho bruselského papaláše

Já se nepodělávám... v příspěvku výše tady píšu jak to udělají... velmi jednoduše, prostým úřednickým rozhodnutím se z velké části držitelů ZP stanou během jediného dne ilegálně ozbrojení občané a protože se teď schválila vyhláška, že policie může zbraně zajistit kdy chce kde chce, tak nevím kolik tady bude občanů, kteří se budou prát s URNou... Tedy tady je věc v podstatě vyřízená... nebo máte nějaký nápad, jako, že velká část držitelů ZP v jednom dnu záhadně přijde o své zbraně, jako, že je vykradou, nebo jim samopal sežere pes...???

J. Jurax 19.6.2016 12:58

Re: K čemu volby, k čemu parlament, k čemu vláda?

Oprava - podřízené gubernie

J. Jurax 19.6.2016 12:53

Re: K čemu volby, k čemu parlament, k čemu vláda?

No, především vedení tohoto státu je vedení odřízené gubernie, jež se Lisabonskou smlouvou vzdala samostatnosti.

J. Jurax 19.6.2016 12:50

Re: Europarlament jsou bytosti implementované z vesmíru

Ne. Netřeba fantaskních konstrukcí.

Popravdě prakticky každý člen putovního cirkusu europarlamentu prostě jen eurozblbne. Za ty prachy je to celkem pochopitelné.

J. Jurax 19.6.2016 12:48

Varování

Dlouhodobé setrvání v EU škodí svobodě člověka a je lidem nebezpečné.

Tohle by po vzoru varovných nápisů na cigaretových škatulkách mělo být napsáno na všech objektech EU a na každém stožáru s vlajkou EU.

R. Tichý 19.6.2016 12:30

EUkomise si chy\stá půdu

Tato totalita se připravuje na povstání svých občanů. Už zbývá jen sestavit lidové milice, jakožto ozbrojenou pěst. Média už pokryta mají.

Š. Hašek 19.6.2016 10:23

Re: Reakce toho bruselského papaláše

Nevidím to až tak pesimisticky, myslíte, že bruselSchultz a Šabatová zvládne jednotlivě zabavovat zbraně? Dům od domu? Vesnici po vesnici? Když na jednu sekretářku "potřebovali tanky", co by bylo potřeba na ulici/ves, kde je vždy po pěti opakovacích kulovnicí/samonabíjecích pistolí ČZ?

Hlavně se z ničeho nepodělat!

R. Morava 19.6.2016 9:32

Europarlament jsou bytosti implementované z vesmíru

Za účelem zničení pozemské civilizace. Každý člen parlamentu je po zvolení nahrazen kopií - mimozemšťanem.

Že jsem se šílené? Jasně, dělám si legraci.

Na druhé straně zná někdo pravděpodobnější vysvětlení toho co se tam děje?

J. Vintr 18.6.2016 22:13

Re: Když už nelze vzít lidem jejich myšlenky,

Občan není (zatím) nepřítelem "euristů", ale oni jsou nepřáteli všech občanů. Zaprodávají Evropu vetřelcům z muslimských zemí. Občané by si neměli za žádnou cenu nechat vzít zbrane, možná že je v nedlouhé době budou moc potřebovat ...

J. Urban 18.6.2016 21:25

Když už nelze vzít lidem jejich myšlenky,

je třeba jim vzít (alespoň) zbraně. Oni v té bruseli dobře pochopili, koho se mají bát a koho se budou bát o hodně méně, když nebude ozbrojen. Je to občan! Občan je dnes největší nepřítel EUistů. A tak jak nacisté a komunisté, i bruselisté udělají z občanů Volk, lid, masu, dav - jak chcete, ale hlavně to nesmějí být občané. Snad i tento další kamínek do EUistické mozaiky přiměje ve čtvrtek OBČANY GB k brexitu. Pro nás takový případ - pokud nastane - bude samozřejmě v první řadě znamenat další omezení EUistické "demokracie", protože další referendum v jakékoliv další zemi EU o setrvání se už nikdy nebude smět konat.

B. Uhlich 18.6.2016 17:24

Re: Přátelé,

Proč bychom je měli odevzdávat? Směrnice EU bude muset být zapracována do českých zákonů a bude se muset nějak zařídit jak to udělat, aby tu byl zakonný důvod je občanům zabavit. V současné době se jeví jako nejschůdnější některé typy zbraní zařadit mezi tzv. "A" zbraně, to jsou zbraně, které prakticky fyzická osoba držet nemůže... to by pak znamenalo, že se z drtivé většiny lidí stanou osoby nelegálně ozbrojené, tedy pak má policie právo zbraně zabavit a zničit... Chápu, že při této představě tady nejeden blb radostně vyvýskne, ale každý by si měl uvědomit, že se něco takového může stát i v jiných oborech i jiným lidem.... Já jen doufám, že celou věc vezmou do ruky právníci a budeme se tvrdě bránit, my jsme nic nespáchali a tedy nevidím důvod proč by mě měl někdo za něco trestat....

L. Kubeš 18.6.2016 17:00

Zbraně v rukou občanů by mohly

narušit postupné předávání moci imigrantům, kteří se tu množí rychleji než králíci. A to EU nemůže dopustit, že?

S. Rehulka 18.6.2016 15:24

Přátelé,

ptám se ! Už jste ty zbraně odevzdali ?

B. Uhlich 18.6.2016 13:11

Re: Nekteri, kteri hlasovali pro vstup do EU toho ted lituji

Tak lidem hlavně evidentně nedochází, že se nic nezměnilo... stále se na tomhle území (a nejen na něm.. ) bojuje o přežití... to do jakého propagandistického hávu se to halí, je už jiná věc... Stále si mocnosti vykládají svojí úlohu tak, že je potřeba si někoho podrobovat... to, že se to dnes nedělá pomocí tanků je jasné... proč tanky, když lze stejného efektu dosáhnout i tak bohumilým způsobem jako jsou dotace a tak budeme umláceni dotacemi... o to se právě postarají ty tlupy dotačních feťáků, které mají tu ekonomickou moc nám vládnout....

B. Uhlich 18.6.2016 13:02

Re: Reakce toho bruselského papaláše

Pan Matějka... bohužel nepřehání z toho setkání jsou záznamy a podobné články jsem četl i z jiných stran... Prostě eurosoudruzi rozhodli a my můžeme tak akorát držet hubu...

B. Uhlich 18.6.2016 12:59

Re: K čemu volby, k čemu parlament, k čemu vláda?

Tuto otázku si též kladu... Protože jestli je to takhle, tak stačí, aby přijel protektor a vzal si nějakou překladatelku a na náměstích se rozvěšely vyhlášky ... na to, aby v parlamentu a senátu bylo několik stovek kejvačů na to je tam nepotřebujeme ...

V. Vaclavik 18.6.2016 12:30

Nekteri, kteri hlasovali pro vstup do EU toho ted lituji

ale je to plac nad rozlitym mlekem, uz vcera bylo pozde plakat, zla uz bylo napachano dost a dost a tohle je jen dalsi jeho krystalicky cista podoba.

Bohuzel my si z te Evropy vzdy sami bereme, anebo zase jako zde, dostavame, jen to zle. Ty sny o tom, ze nas vstup do Evropy, tedy do EU bude znamenat nase priblizeni se Zapadni civilizaci po tech ctyriceti letech upadku pod komunistickym totalitnim rezimem, byly pomylene. To dobre, co ucinilo tu starou Zapadni Evropu tim, cim je, ci spis cim byvala, se k nam nedostalo, protoze my sami jsme to nechteli, ani jsme to nerozpoznali. V principu veci jsme jako nejaci divosi z dzungle, kteri jsou schopni videt na Zapadni civilizaci jen povrchni pozlatko, nikoli podstatu, tedy co ji ucinilo tim, cim je.

My jsem si z Evropy vzali, anebo dostavame, jen to, co zpusobilo upadek Evropy posledniho pul stoleti, upadek ktery nyni zcela zretelne akceleruje k finalnimu konci, k totalnimu ideovemu vyhniti, presne jako tomu bylo v tom nasem byvalem vychodnim totalitnim imperiu, ktere padlo jako vyhnily kmen stromu v politickem bouri v jedne z jeho zapadnich provincii (NDR). Ve ktere Bruselske provincii nyni zapocne pad Evropskeho socialistickeho imperia?