Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLITIKA: Zločin je druh podnikání
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Větší vlastenec 12.8.2009 22:27Re: Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele ! Zdar příteli a soudruhu Zimmele ! Nejenže se citím zdráv. Já jsem zdráv, jak mi m.j. před pár týdny potvrdilo rutinní vyšetření obvodního lékaře. A navíc jsem pln radostného očekávání : za pár týdnů zvítězíme. A Tvoje vize začneme realizovat. A vůbec - proč mi vykáš, příteli a soudruhu ? Pryč s tyrany a zrádci všemi ! Volte ČSSD a KSČM ! |
Větší vlastenec 12.8.2009 22:21Re: A 100% dědickou daň !!! HimmelherrGott proč ? |
F.Vízek 88.100.57 12.8.2009 18:35Rezignovat na změny k lepšímu? To nebylo dobré ani za totality, natož nyní, kdy každý může myslet, mluvit i KONAT ! |
zimmel 12.8.2009 18:06Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky? Tak pokud jde o první větu Vašeho příspěvku, máte kus pravdy, to uznávám. Že bych byl jejich zaměstancem, tak to určitě ne , a pokud jde o ono zdanění, řeč je přesně nikoli o zdanění zločinu, nýbrž o zdanění zisků z tzv. neidentifikovatelných zdrojů. Ano, zjednodušeně jim také říkáme zisky z nelegálních zdrojů. Jejich držitelem ovšem může být osoba trestně bezúhonná. V praxi to tak často bývá. Ovšem 100% zdaněním nijak zločin nelegalizuji, naopak, velmi citelně mu ubírám "kyslík". Ale jinak díky za zajímavý názor.. |
Aurelius 12.8.2009 17:42Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky? Včerejší zločinci už našimi vládci jsou. Aniz to tušíte, jste jejich zaměstnancem. Zdanit zločin znamená ho legalisovat. Zimmele, vy nevybočujete z řady. |
Eva D. 12.8.2009 12:47Re: Obyčejnej blbec |
Eva D. 12.8.2009 12:44Re: Podnikání je druh zločinu !!! |
lubošek 12.8.2009 9:13Re: Detske porno opět jasné selhávání státu a neschopnost řešit kriminalitu a korupci.těmito odpustky dojde k legalizaci zločinu a poctiví lidé jako já se budou zase divit a bát více. |
Pavel 12.8.2009 3:46Re: Tenhle redaktor Zimmel býval policajtem? Co to pořád žvaníš o závisti? Nejsi náhodou tak trochu na hlavu? |
Pavel 12.8.2009 3:45Re: No, jestli vyhrajou socani - sázkové kanceláře je vedou jako vítěze, Za diamant dům? A není takhle čistě náhodou potřeba ten diamant nejdřív prodat? |
Pavel 12.8.2009 3:40Re: Je velmi úsměvná představa, Plete se v tobě, jsi 2. Tímhle ses přiznal. |
Pavel 12.8.2009 3:32Re: absurdní Žádná presumpce viny. Pokud máš majetek, který zjevně neodpovídá tvým příjmům, pak je to samo o sobě pádný důkaz, že něco není v pořádku. |
Pavel 12.8.2009 3:24Re: A 100% dědickou daň !!! Krucinál člověče, jděte se léčit! |
Gaston 12.8.2009 0:39Re: Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky? Pane Zimmele, děkuji Vám za Vaše angažmá. Soudě podle většiny příspěvků jsem zjistil, že tato společnost ( zjistil jsem to již mnohem dříve) je úplně blbá. Obdivuje a podporuje podvodníky, gaunery a zločince, opovrhuje hrdiny a trestá statečné a slušné lidi. Svoločská společnost, jinak to nejde nazvat |
Gaston 12.8.2009 0:31Re: Sakra, co blbnete? A proč ne berňák, vždyť je to taky státní (pochop můj,Tvůj) úřad?! Soudy a policie stojej za h..., jako byste to nevěděl. Ale když státu chybí peníze, to se umí otáčet. Buď Vám zvýší daně, sociální, zdravotní a nebo hold si došlápne(tak, jak by to mělo být) na nepoctivce. Co tu proboha chcete řešit? |
Zimmel 12.8.2009 0:27Re: Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele ! A jinak se cítíte zdráv..? |
Větší vlastenec 12.8.2009 0:04Nejdůležitější informace chybí, př.s.Zimmele ! Zdar příteli a soudruhu Zimmele ! Tvůj rozbor našeho návrhu na rozbití ekonomické základny třídního nepřítele je velmi podnětný. Což Ti už jistě naše vedení sdělilo osobně. Jenže nejdůležitější informace stále chybí, příteli a soudruhu Zimmele : Nikde jsi nezdůraznil, že náš bývalý předseda, přítel JUDr.Gross se 100% zdanění bát nemusí. Protože ke svým penězům přišel křišťálově čistě. Bát se nemusejí ani jiní úspěšní přátelé a soudruzi. Stejně po našem volebním vítězství věnují své nadměrečné majetky Straně. |
Větší vlastenec 11.8.2009 23:55A 100% dědickou daň !!! Přesně, příteli a soudruhu Marhoule ! Tak se musí na lakomce, spekulanty a keťasy. Nasyslil sis, svými penězi na náš úkor ses obohatil ? Zdaníme tě, lumpe modrý, až zčernáš ! A nějaké dědění ? To je nespravedlnost, protože někdo zdědí miliony a jiný nic. Takže díky 100% dědické dani nebude nikdo dědit nic, čímž bude zajištěna sociální spravedlnost. (Samozřejmě, přátelé a soudruzi, výše uvedené věty platí pouze pro nečleny našich dvou bratrských Stran. Členové ČSSD a KSČM vydělali svoje peníze poctivě, takže sami sebe zdaňovat nebudeme.) Volte štěstí našich dětí i ostatních členů našich rodin ! Volte ČSSD a KSČM ! |
Zimmel 11.8.2009 23:51Více informací Co si představit pod pojmem nelegální zisk? Mrkněte na níže uvedený odkaz : http://zimmel.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=60 |
Zimmel 11.8.2009 23:50Tak jak je to tedy s těmi nelegálními zisky? Díky všem za příspěvky, i za ty "výživné". Je neuvěřitelné, kolik lidí této problematice rozumí.. Pro oživení této vzrušující debaty mi dovolte krátký komentář : I v zemích, kde policie a justice funguje velmi dobře se podaří odhalit jen zlomek skutečně spáchaných trestných činů, z toho jen u menší části se podaří zjistit pachatele, a jen menší množství z nich se podaří usvědčit a odsoudit. I když se nepodaří odhalit veškerou trestnou činnost, lze pokládat za velmi užitečné uplatnit jiné instrumenty umožňující alespoň konfiskaci nelegálních zisků, tedy zisků z trestné činnosti i z oněch neodhalených, neusvědčených atd...zločinů. Obrovské zisky v držení zločinců představují pro společnost značná rizika, protože kdo má peníze usiluje o moc. Hrozí tak reálné nebezpečí, že včerejší zločinci budou našimi zítřejšími vládci. |
Zimmel 11.8.2009 23:31Je lepší nejprve něco o problematice vědět, teprve pak kritizovat.. Vida, bystrý a pohotový čtenář, máte pochvalu.. |
Marhoul 11.8.2009 22:54100% už od 50 tisíc!!! A bude !!!!! |
Nový 11.8.2009 22:45Re: Dodatečné zdanění Máte pravdu. |
Nový 11.8.2009 22:43Re: Detske porno Ano. Je lepší, když zloději zaplatí alespoň odpustky, než aby stát ždímal jen parcující poctivce ! |
Nový 11.8.2009 22:41Re: hnusna zavistiva argumentace Máte pravdu, ale proč by neměly být například zdaněny výnosy z "tunelů" 90-tých let , které jsou již promlčené ? Respektive byly nakradeny v souladu s tehdejšími zákony. Jsem parvicového smýšlení, jak taky jinak jako podnikatel, ale tento návrh socdemáků podporuji. Majetek, který není v souladu s daňovým přiznáním za posledních 20 let, má být opravdu progresivně daněn ! PS: Přestože je mi jasné, že kdyby Paroubek neměl prachy bezpečně ulité v cizině, tak by to nenavrhoval. |
nosta 11.8.2009 22:37Re: to je vul Právě že NEMÁME http://zimmel.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=89&Itemid=60 |
jan 11.8.2009 22:15Zimmel musí do dohledu MF a basta, jinak se to zase rozplyne do nekonečna! Výkonný tým dohledu nad účetnictvím každé vodárny, teplárny,elektrárny,dolu, ........! Pak bude ke zdanění až 30% z obratu firem! Také ŠKODA AUTO i jiné podniky, banky, IT,.......! |
rek 11.8.2009 22:00to opravdu neprojde Zajímavé je že se tu podnikatelé ohání ziskem ale ne zdaněním. Je jasné že každý chce na daních ušetřit ale aby pobíral ještě sociální dávky a pak kupoval dům nebo byt za x mil. to snad může být jen u nás a ti co to navrhovali to po volbách hned stáhnou ono by došlo totiž i na ně |
ttt 11.8.2009 21:58hnusna zavistiva argumentace Odpurci toho navrhu rikaji "misto soudu bude rozhodovat urednik a buzerovat slusne lidi". A co predkladatele. Hned melou kraviny o potrefenych husach a prohlasuji nas za zlodeje. Nejsem zadnej zlodej sakra, jen se mi nelibi davat urednikum pravomoce buzerovat slusne lidi. Verim ze danove zakony uz mame a je potreba dobrou policii, bernak, soudy atd. A ne delat populisticke nesmyslne prohlaseni ktere nic neresi. |
black 11.8.2009 21:56Detske porno na kterem nekdo vydela 10 mil., a koupi si za to stejne drahy dum, zdanime 100%. Kdyz ale zaplati 30% dan za prodej "fotek" a koupi dum jen za 7 mil. prestane snad byt zlocincem? Stane se snad "kristalove cistym". Zlocinec neprestane byt zlocincem jen proto, ze ze zlocinu zaplati dan! Dopadlo by to stejme jako kdyz vas zastavi policajt a rekne ze za tenhle prestupek muze dat 5 tisic, a pak doda "tak jak to udelame". |