1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

POLITIKA: Zeman představuje nebezpečí autoritářského systému

V posledních dnech zažíváme velmi neobvyklou situaci: Na Hradě sedí levicový prezident, a podíváme-li se třeba do sobotního Práva, které je považováno spíše za levicový deník, najdeme tam tři komentáře, které mají k chování prezidenta výhrady, protože ho považují za ústavně nestandardní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rybák 12.1.2014 11:20

Nebezpečí autoritářského režimu

U nás nepochybně existuje, ale jeho zdrojem není prezident Zeman, který reprezentuje zanikající tradiční (demokratickou) levici, ale t.zv. nová mediokratická, soudcokratická, o sociální, a (dotované) pseudopodnikatelské parazity se opírající levice, jejíž vlastizrádná DEU-hujerská forma u nás zvítězila Špidlovým a Sobotkovým pučem v ČSSD.

Pan Babiš se jí rád přizpůsobí, když nezeslábnou dotace pro jeho firmy. K vůli podpoře svých firem do politiky přece šel.

Nebezpečné oslabení naší státní suverenity a mohutný nárůst státního dluhu je jediná jistota, kterou u příští vlády máme.

R. Kluzák 10.1.2014 20:21

Koupené Právo

Deník Právo rozhodně není levicově zaměřený tisk. Je tam smečka koupených lumpů, zejména často do televize zvaný komentátor - už si nevzpomínám na jeho ruské jméno, kteří pomáhají osobním nepřátelům prezidenta v jeho špinění.

J. Sládeček 10.1.2014 18:14

Nebezpečná je demorkacie, ne

autoritářský systém.

M. Prokop 10.1.2014 14:39

Už si nevzpomínám,

nepropagoval Hujer Hvížďala přímou volbu?

M. Kosejk 10.1.2014 10:28

už mě to unavuje...

Momentálně největším nebezpečím pro liberální demokracii jsou 3 fenomény.

1) Andrej Babiš - taková moc a vliv v rukou jednoho člověka tady od roku 1989 ještě nebyla. A navíc ten člověk má takový morální kredit, že se ho člověk musí bát.

2) Platforma Rekonstrukce státu  - což je parta jakobínů, kteří by nejraději každého fízlovali a hrabali se mu v majetku a moc nad státem by nejraději předali státním zástupcům a policajtům.

3) Populistické lovení voličů na dětinsky chápané údajné výhody přímé demokracie.

Kdo nevidí, že Zemanova moc jde dolů, je vůl. Strašení Zemanem v této situaci je pitmé. Od té doby, co Zeman pustil k vodě Šloufa, je Zeman poloviční. Alespoň je vidět, kdo odváděl za Zemana "černou práci" -  a jak bez Šloufa Zemanův vliv ustupuje.

M. Kosejk 10.1.2014 10:34

p.s.

Kdyby Zeman neodvrhl Šloufa před volbami do PS, tak by Zemanovci v PS byli! Na to bych si vsadil. Bylo Zemanovou chybou, že si neuvědomil, že pouze Šlouf by byl schopen tu jeho obskurní partičku adorantů udržet po kupě. A zároveň další chybu Zeman udělal, když si neuvědomil, že Šlouf jeho voličům vůbec nevadí. Jeho voliči totiž mají úplně jiné preference než redaktoři ČT (nebo já). :)))

M. Prokop 10.1.2014 14:41

Re: už mě to unavuje...

Zemanova moc jde dolů, to ano, ale nějaké ty škody ještě stihne napáchat. Dlouhodobé škody.

Návrhy ústavních soudců (o úrovni Senátu nemusíme mít iluze, viz Štěch, Gajdůšková .....), Rusnok (a další) do Rady ČNB ......

M. Kosejk 10.1.2014 16:22

Re: už mě to unavuje...

Jo, jo. Škodit může. Ale autoritář z něj nikdy nebude. Moc dneška leží jinde. Si všimněte, jak už se pomalu Zeman lísá k Babišovi.

B. Rybák 12.1.2014 10:39

Re: už mě to unavuje...

Přesně tak!

K. Janyška 10.1.2014 9:49

Zeman je trestem idiotům, kteří chtěli přímou volbu

a jsem rád, že tu lekci dostávají. Jsem v této věci velmi přízemní... Dzp.

P. Zeman 10.1.2014 9:52

Re: Zeman je trestem idiotům, kteří chtěli přímou volbu

Je, bohužel, trestem nejen jim :-(

M. Pechr 10.1.2014 0:39

co náás čekáá a nééminééé...

...nějak se mi to všechno přestává líbit...

I. Dekyský 10.1.2014 0:09

Největší nebezpečí autoritářského systému

představují pravdláskařští fašizující darebáci. Mezi ně patříte i Vy Hvížďalo.

V. Kolman 10.1.2014 1:05

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

Nějak vám Dekyský nerozumím. Proč považujete občany, kteří chtějí žít v pravdě a lásce za fašizující darebáky?

       Jsou snad ti, kdož žijí ve lži a nenávisti "čestní a ctihodní" lidé???

P.S.- Zajímalo by mě, kam řadíte vy sám sebe, když tak lehkomyslně rozdáváte lidem kolem sebe různé nelichotivé nálepky?

M. Šejna 10.1.2014 7:51

pane Kolmane

problém je, že nejvíce lži a nenávisti vychází od lidí, co se ochánějí "pravdou a láskou". Nakonec jsme si to mohli vyzkoušet po prezidentských volbách, kdy stoupenci pravdy a lásky označili voliče Zemana za póvl, za hnědá a rudá prasata nebo za polointeligentní odpad.

Když na přelomu tisíciletí obsadili televizní revolucionáři protizákonně českou televizi, byli to stoupenci "pravdy a lásky" kteří přišli se spacáky podpořit tuhle bolševickou televizní revoluci, která neměla daleko od protistátního převratu.

No a na závěr připomínám největší propadák stoupenců "pravdy a lásky" po volbách 1998, kdy "pravdoláskové" svou lží a nenávistí ke Klausovi tak dlouho prudili, až se nakonec  Zeman s Klausem rozhodli podepsat "opoziční smlouvu".

P. Lenc 10.1.2014 8:20

Re: pane Kolmane

Nejsem pane Šejno jak dobře víte váš příznivec, ale tentokrát v mnohém s vámi souhlasím.

P. Zeman 10.1.2014 10:00

Re: pane Kolmane

K prvnímu odstavci - s. präsident označil třetinu národa za idi0ty. Je to nejspíš přesně ta množina, která mu později dala své hlasy, takže vlastně dal hlasu "pravdy a lásky" za pravdu.

K druhému odstavci - od kdy se protistátní (spíše státní) převraty konají prostřednictvím spacáků :-D? Dobrý pocit jsem z toho tehdy neměl, ale o převratu jsem se dočetl až od vás.

M. Šejna 10.1.2014 11:20

pane Zemane

Vám uniká, že v dobách, kdy internet ještě nebyl běžný, byl rozhlas a televize nejsilnějším nástrojem moci. V každé revoluci, státním převratu nebo vojenské agresi se v počátku vždy bojovalo o rozhlas a televizi. Kam myslíte, že Rusové nejprve pospíchali, když dorazili v roce 1968 do Prahy? Proč myslíte, že bolševici rušili vysíláni Svobodné Evropy a Hlasu Ameriky?

Takže pokud se rozhlasoví revolucionáři v roce 2000 rozhodli převzít výrobní prostředek zvaný "televize" do svých špinavých pracek, nastalo tím v podstatě nebezpěčí ohrožení státu.

Dnes si mohou televizní pravdoláskoví redaktoři už stávkovat jako chtějí. V době internetu by se na ně každý z vysoka vysr@l.

R. Langer 10.1.2014 12:06

Re: pane Kolmane

Tak tentokrát jste to vystihl poměrně dobře, pane Šejno.

B. Rybák 12.1.2014 10:52

Re: pane Kolmane

Ano! To, že pod maskou proklamované "lásky (k lidstvu)" se skrývá nenávist k reálným lidem odhalil už např. P. Johnson ("Intelektuálové"). Svou nenávistí ke svým odpůrcům to potvrzují i naši "pravdoláskaři".

Z. Jaromír 10.1.2014 3:22

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

Vám se to všechno v hlavě nějak popletlo, viďte.

P. Kolář 10.1.2014 9:28

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

Vřele souhlasím,pane Zelenko.Chceš-li protivníka znemožnit a ukázat převahu,je nutno mu dá nálepku,které rozumí prostý lid,protože si na podobné nálepky už zvykl.Myšlenky v tom nemusíme hledat.Pisálek žádné nemá,proto jenom uráží.

P. Papež 10.1.2014 10:38

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

Hloupý sprosťák, nejhorší varianta člověčenství. Bohužel v poslední době v diskuzi velmi početný.

P. Kmoníček 10.1.2014 13:21

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

A stále přibývající.Bohužel.

J. Sládeček 10.1.2014 18:14

Re: Největší nebezpečí autoritářského systému

Také pravdivý názor.