5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
qwert 27.10.2008 12:23

Re: STOP ODS

ano, proto je třeba vyměnit prezidenta, ten stvávající, zdáse, nese všechny znaky vlastizrádce, kolaboranta a loutky Ruska.

Martin 27.10.2008 12:22

Re: Same hlouposti.

Nemám nic proti tomu, přispívat na důchodce, ale nechci od nich zdruhé strany furt slyšet nadávky a tenhle politický systém a na potřebné reformy. Až já půjdu do důchodu, tak budu mít (narozdíl od Vás) asi jen 1/3 průměrné mzdy, protože mnozí důchodci odmítají myslet na budoucí generace.

erre 27.10.2008 12:19

Re: Same hlouposti./Martinovi

proboha Martine, vám je 35 let? To jste ale hodně opožděn. No, hlavu vzhůru léčit se to nedá, vylepšit pouze tím, že budete držet hubu a neplést se do diskuze mentálně dospělých.

Martin 27.10.2008 12:17

Re: Same hlouposti.

Milý Jiříku, já mám dnes volno. A peněz vydělávám v soukromé sféře dost, abych si nestěžoval. Ale jen bych se Vás chtěl zeptat, copak Vy děláte za práci, že můžete sedět u internetu a psát do diskuzí?!

PPP 27.10.2008 12:16

Re: Same hlouposti.

Pane Martine, ti důchodci, mezi které čerstvě patřím, byli kdysi pracující a živili jiné důchodce. V době totality byli důchodci vaši rodiče nebo prarodicě a žili (i když mizerně) z peněz nás, kteří jsme pracovali a byli mizerně placeni. Můžete hlásat, že jsem svou prací podporoval bolševika a že jsem nevyprodukoval nic pořádného, ale nepopřete, že jsem přispíval na život vašich rodičů - důchodců. Teď byste mě to měl vracet, když vy pracujete a důchodcem jsem já, ale to se vám nechce.

Walther P9 27.10.2008 12:15

Re: Same hlouposti.

Ano Martine. Hlavne Vas. Zastupujete je tu dobre.

Martin 27.10.2008 12:14

Re: Same hlouposti./Martinovi

Co se týká prognózy demografického vývoje, tak patříme mezi neohroženější země v Evropě.  --- Já ale nesoudím chování lidí za komunismu, jen soudím to pokrytectví lidí, kteří tenkrát drželi klapačky - a dnes mají tu drzost nadávat na poměry.

Walther P9 27.10.2008 12:13

Re: Same hlouposti - ale z vaší klávesnice

Slusny clovek by neco takoveho nenapsal. Kdyby neudrzel nervy na uzde a preci to napsal, omluvil by se.

Ale mate pravdu jste harant s vstipenou posranosti a bolsevickym myslenim. Predvedl jste to opravdu nazorne Martine.

Martin 27.10.2008 12:11

Re: Same hlouposti.

A když se podívám na stav dnešní společnosti, tak fakt odvedli "dobrou,... moc dobrou" práci při té výchově potomků. Naučili celou generaci, že krást a flákat se je správné. :))

EW 27.10.2008 12:10

Re: Same hlouposti./Martinovi

I tim dokazali hodne - rozhodne vic nez v Nemecku, kde si nad demografickym propadem zoufaji, kdezto my aspon jeste mame Husakovy deti a jejich deti. Mimochodem, kdyz se minule generace pokusily nemlcet v roce 1968 u nas nebo c 1956 v Madarsku a podobne, tak jim bylo jasne dano najevo v ci pulce sveta jsou a v ci pulce taky zustanou. Takze vy snad vidite nejakou jinou moznost, nez snazit se zit, jak to jde?

Jiřík 27.10.2008 12:07

Re: Same hlouposti.

Tupane,jestli pracuješ,tak jak přemýšlíš,neuživil by jsi ani křečka.Budˇrád,že jsou důchody solidární a svůj "intelekt" si nechej mezi sobě rovné oligofreniky.

EW 27.10.2008 12:06

Re: Same hlouposti.

No, hlavne vyprodukovali, vychovali a vyskolili vas mlade, nebo jste snad produktem stvoreni nebo vteleni?

Martin 27.10.2008 12:04

Re: Same hlouposti./Martinovi

Milý pane, nejenže jste se seknul v odhadu mého věku (je mi cca 2x tak více, než odhadujete), ale pletete se i v příčině pádu komunismu. Hospodářství SSSR se prostě utavilo zbrojením a afghánskou válkou, násedovaly marné pokusy o reformace, ale nakonec to Gorbačov pustil, protože plánované hospodářství nefunguje - a právě na tomhle nefunkčním hospodářství se podíleli dnešní důchodci - proto můžou být rádi, že se jejich důchody valorizují podle dnešní mzdy. Kdyby se jim měl důchod vypočítávat podle toho, co vyprodukovali za socialismu, tak by měli pár stovek. A jak říkám - krom plození dětí nic pro dnešek nevyprodukovali (to ostatně dokáže i každý potentní idiot) - a naopak zavedli svým mlčením tuhle zemi do pěkného marastu.

Irena 27.10.2008 11:53

Teď již je na pořadu dne jen jediná otázka!

V kolika krajích uzavřou společné koalice ČSSD a ODS!Podle toho se pozná, zda volby byly opravdovou soutěží dvou ideí, nebo pouze divadélkem pro  ty stále důvěřivé voliče, kteří k volbám přišli!Mám ale vážné obavy, že  zase půjde jen o koryta!Kéž by tomu tak nebylo.To bych se za svoji nedůvěru i veřejně omluvila.Tak se nechme překvapit! 

kopec 27.10.2008 11:49

Re: Same hlouposti./Martinovi

jste zivym dukazem, ze hloupost je neomezena, odhaduji , ze vam je 16-18let..Vasi rodice a prarodice pracovali predevsim pro vas, to jaky byl rezim je naprosto nepodstatne a pokud to nebyli vyznamni komuniste , byl tu proti jejich vuli. Nemohli jsme si vybrat jiny. Mimo to nemate pravdu ani v tom, ze byvaly rezim skoncil financnim krachem.  Naopak byl stabilnejsi nez dnesni  a skoncil v podstate vyrovnanym rozpoctem.  S temi duchodci byl problem vzdycky. Zacal jsem chodit do skoly tesne po II WW a ve druhe tride jsme meli na prvni strance basen zrejmne od Jana Nerudy Dedova misa . Vrele doporucuji. Z dalsi citanky bych si dovolil vypreparovat pointu z legendy o Kristu jak chodil po ceske zemi. Potkal orace a ptal se ho jak naklada z vydelanymi penezi. Orac odpovedel : vydelam tri penizky,  jeden mam pro sebe k zivobyti,druhy vkladam do deti a treti vracim rodicum.Toz tak nejak to je.

Martin 27.10.2008 11:44

Re: Same hlouposti - ale z vaší klávesnice

To jo, drtivé většině  dnešních důchodců se tak maximálně podařilo vyprodukovat haranty a vštípit jim tu jejich posranost a bolševické myšlení. Fakt gerojové, ti důchodci.

Martin 27.10.2008 11:42

Re: Same hlouposti.

Krachnul leda proto, že neměl finance na ty svoje pošahané idee a ani na vojsko. A dnešní důchodci při tom drželi hubu a krok. A teprve dneska mají plné huby nadávek na politiky.

Vilda 27.10.2008 11:41

Re: Jedine reseni

Jen pochybuji, že Paroubek je tak "mazaný?!", že chce přitáhnout komunisty aby je znemožnil. Obvykle to dopadne tak, jak na začátku by to nikoho nenapadlo.

Kodl 27.10.2008 11:29

Před volbami jsme

tady na Psu věděli, kdo bude jako vždy Druhý!;-D

ok 27.10.2008 11:23

Re: Situace není růžová

Možná se to dá říct i jinak: přisprostlí hovadští libertiáni (Bém, Klaus, Langer, Tlustý) jednoznačně prohráli - jsou v ODS ještě nějací autentičtí křesťanští konzervativci?

zajíček8 27.10.2008 11:22

Re: Topolánku odejdi dokud je čas

Ano, voliči ODS jsou inteligentní, a tak jim vadí arogance a hulvátství. A dají to straně, která zastupuje jejich zájmy najevo.

Ano, voliči ČSSD jsou inteligentní, a tak za přislíbenou sousedovu chcíplou kozu, jsou ochotni zavřít oči před lží, propojením s mafiány, hulvátstvím i arogancí.

Robert 27.10.2008 11:22

Re: Klaus se svými nohsledy ODS zcela jistě dorazí

Naprosto souhlasím. A už se taky vlastně ukázalo, v čem se pan Haas mýlil, Klausova nenávist vůči Topolánkovi je taková, že raději celou ODS zlikviduje, jenom když zničí Topolánka. Zlikviduje jí tím, že pomůže prosadit do čela ODS Béma a nebo Bendla jako své figurky a vznikne tak neoklausovská ODS, kterou ovšem už nebude volit vůbec nikdo.

ok 27.10.2008 11:20

Re: Situace není růžová

přesně tak. Jenže Tošenovský a pod. jsou už "zlomeni" tím, že se dlouhodobě neprosadili vůči kriminálníkům typu Bém. Zřejmě se musí počkat na další generaci - je vůbec v ODS další generace?

jojo 27.10.2008 11:19

astrolog chytrolin

Co rikaji hvezdy, Hrbku?

ok 27.10.2008 11:18

Re: mluvíte jako fanatický vlajkonoš oranžových

ODS tak jednala, byla totiž u moci, a přesto jednala jak popsáno výše.

ČSSD tak zatím jen mluví (ale za klientilismus by byla potrestána naprosto stejně)

Klientilismus do demokracie nepatří, a voliči budou trestat každou stranu, která se do klientilismu namočí. Velmi prosté.

ok 27.10.2008 11:13

Re: Same hlouposti.

Vy wole! Ti důchodci v naprosté většině pracovali podle svého svědomí NAVZDORY komunistickým papalášům tak, aby tato země nezkrachovala. Nic o té době nevíte, jste naprosto neinformovaný.

Komunismus nekrachnul finančně (to si ohlídal policií a armádou - neslyšel jste o pracovní povinnosti?), komunismus krachnul vojensky a ideově.

Vilda 27.10.2008 11:13

Re: Kopat do raněného je známkou morálního úpadku

Je otázkou, jestli někdo bude mít žaludek na to, aby šel do toho politického bahna, které v současnosti v Česku je. Pod úhlem pohledu, že vítězí ti, co mají přátele v pochybných společnostech se obávám, že ani hroší kůže dohromady s kačením žaludkem nemusí stačit.

Slava 27.10.2008 11:12

Re: Same hlouposti - ale z vaší klávesnice

Volby ukázaly, co si myslí voliči ze střední třídy, o důchodcích nemluvě. Plácáte nesmysly. A když použiju vaší logiky, můžete být rád, že díky těm důchodcům jste vůbec na světě, že vás vyprodukovali, i když není o co stát. Volby ODS prohráli právě takoví jedninci s rozhledem pštrosa strkajícího hlavu do písku, jako jste vy.

Antonín Hrbek 27.10.2008 11:10

Je velmi zajímavé

jak teď všichni vědí, proč ODS volby prohrála. Ale před volbami každý mlčel, včetně Hradu. A všechno prý bylo v naprostém pořádku - měli jsme se nejlépe v celé historii.

drak 27.10.2008 11:07

Situace není růžová

Situace není růžová a nebude-li ODS adekvátně reagovat, bude ještě hůř. Dokud se z chování ODS nebude dát vyčíst jasný odvrat od klientelismu a politického pragmatismu a návrat k transparentní slušné pravicové politice a její prosazování standarními politickými postupy, tedy neuchylování se k získávání a využívání přeběhlíků, neustupování tlaku opozičních partnerů jen a pouze kvůli možnému riziku ztráty vlády, protože toho se ti partneři bojí ještě více a i kdyby ne, volič jim to časem stejně spočte. Zkrátka ODS se musí pokusit získat zpět kredit, který kdysi měla a o který přišla díky svému oportunistickému chování.Danou krizi v ODS rozhodně nevyřeší, nastoupí-li do jejího čela lidé jako jsou pan Bém či Bendl, rozhodně je nepředchází příliš dobrá pověst a jsem přesvědčen, že pod jejich vedením by se ODS mohla dočkat svého brzkého konce. Mnohem více by jí prospělo, kdyby se v jejím čele objevili lidé, jako je Evžen Tošenovský. Obávám se ale, že nástup krize byl tak rychlý, že si uvnitř ODS ještě nikdo ani nestihl pořádně uvědomit, nakolik je krize vzniklá rozkladem uvnitř ODS a jejím vnějším vystupováním vážná. Pokusy pánů Béma, Bendla a dalších, kteří jsou v podstatě ztělesněním dosavadního kurzu ODS na jedné straně a na druhé se pokouší dostat do jejího čela, by také mohly být katalyzátorem jejího rychlého konce. Dosavadní vývoj zatím ani nedává naděje, že by mohlo dojít k obratu k lepšímu.