19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ivan Nový 23.1.2006 9:02

cekone, Topolánek býval na Severní Moravě hyperpopulární,

stejně jako dnes Tošenovský, proto se stal předsedou ODS.
ja 23.1.2006 9:02

Re: proboha, vždyť je to naopak

"veřejnoprávní TV je více nakloněna ODS než ČSSD" - tak ten je taky dobrej. O té nakloněnosti k ODS může být třeba onen dokument z dob televizní stávky...
ja 23.1.2006 8:59

Re: Je to slušný člověk, ...

, tak to bylo dobrý. Opět jeden blábolil se odkopal, a ukázal, že neví vůbec nic! Topolánek těžko mohl hřímat v poslanecké sněmovně.
Glos 23.1.2006 8:59

Re: Co se taklhle podívat do vlastních řad

Pavle, to jste napsal moc pěkně. Oni jsou ovšem nenapravielní, nepoučitelní ...
Jaroslav 23.1.2006 8:57

proboha, vždyť je to naopak

ČSSD nemůže nic orwelovsky měnit, když má ODS své přívržence a věrné ve většině médií..namátkou Mladá Fronta Dnes, Lidové noviny, Respekt, Reflex, Nova, Prima atd. atd. a i veřejnoprávní TV je více nakloněna ODS než ČSSD. Takže je to naopak... o ekonomických úspěších vlády nebo o tom, že co se týče míry výskytu chudoby má ČR velmi příznivé postavení v Evropě, zatímco ODS vzor-Slovensko je v tomto ohledu odstrašujícím příkladem a o spoustě dalších věcích se v odeesáckých médiích vůbec nedočteme. V těchto médiích se pouze straší obyvatelstvo a zamlčují se vládě příznivé věci.
Pan Topolánek vše převrací na ruby, bohužel mu nelze věřit ani slovo.  
Ivan Nový 23.1.2006 8:57

Martine, problém je, komu to vadí?

Obávám se, že málo komu. Nejde přece o to, co kdo dokáže sám, ale kolik toho urve ze společného. To společné tu už je, co byste dokázal sám, je teprve před vámi.
Glos 23.1.2006 8:57

Topolánkova úvaha je velmi průměrná

Měl doporučit Paroubkovi, aby vláda požádala Ukrajinu o finanční příspěvek na daňové prázdniny a další obrovské výhody pro Hunday. V těch Nušovicích bude pracovat z tří tisíc lidí polovina Ukrajinců, neměli bycho jim ty fleky dávat zxarma.
Pavel 23.1.2006 8:56

Co se taklhle podívat do vlastních řad

Vážený pane Topolánku,
nefandím socdemákům, ale Vám se také nepřestávám divit. V poslední době mám pocit, že nebýt jich(tedy socdemáků), tak snad ani nemůžete dělat politiku. Proč se tak často vůči nim vymezujete? Podívejte se jen do regionů, kolik máte v čele krajů svých lidí, ti dělají denní politiku, ne socani. Přestaňte už s tím, co socani neudělali a kolik malérů mají na hřbetě. Začněte konečně s vlastní pozitivní kampaní, řekněte nám, občanům, co pro nás uděláte, jak nám pomůžete v běžném denním životě,  jak se vy politici, konečně začněte zabývat běžnými problémy svých voličů-občanů a přestaňte řešit své vlastní , mnohdy žabomyší, problémy. Když se člověk na vás politiky dívá v televizi, tak má stále více pocit, že řešíte jen to své, občan pro vás přestává být důležitý. Například nedělní diskusní pořady, ať už na ČT, Nově nebo Primě jsou  typickou ukázkou uštěpačnosti, ješitnosti, arogance, netolerance, nesnášenlivosti, proaszování vlastního ega, prostě hrůza. Jak se říká "jedete po sobě ", aniž jste ochotni jakékoliv dohody.
Takže konečně začněte ukazovat nám, občanům, že Vám jde o věci veřejné, už je nejvyšší čas, volby jsou přede dveřmi.
T
cekon 23.1.2006 8:56

Pane Topolánek

to co jste napsal, už většina lidí, kteří to chtějí vědět už ví. Volby jsou o lidech a já nerozumím tomu, proč necháváte na kandidátce lidi jako pan Říman, který je většině občanů na Frýdecko-Místecku spíš k smíchu a odstavujete z volebního klání třeba pana Tošenovského, který má v kraji autoritu dokonce i u socialistů...Chce to nové tváře jako sůl a mnozí z těch, kteří jsou na kandidátkách už by měli dávno odejít do politického důchodu.
Martin 23.1.2006 8:54

Dluhy, zkorumpovaná veřejná zpráva, zdecimované zdravotnictví, tisíce živnostníků přivedených na buben...

to je bilance bilance neobolševické ČSSD a všech, kdo jim dali svůj hlas. Nebedete to mít pane Topolánku lehké. Vážím si Vás už proto, že se budete chtě, nechtě vičistit tenhle Augiášův chlív v nějž se naše země za vlády socialistické lůzy proměnila. Jen se bojím, aby se Vaši lidé nenechali zlákat na cestu korupce jako vaši konkurenti. Hodně štěstí!
Vilém 23.1.2006 8:52

Re: rozhodně si nemyslím,

Ano, souhlas.  Se sprostotou se těžko bojuje. (Paroubek, Rath, J. Havel, Sobotka, Škromach a někteří další jsou prostě nevycválanými hulváty)  Útoky na Topolánka jsou programovými útoky  sociálbolševiků a budou vedeny na KAŽDÉHO předsedu ODS, ať jím bude KDOKOLI. Ono se vždycky něco najde... 
Ivan Nový 23.1.2006 8:51

Jeden rozdíl tu je v inflaci

korupce, pro vás možná rozdíl nepodstatný.
Josef K 23.1.2006 8:51

....

většina žen, které znám a volila ODS ji volila ze úplně ze stejného důvodu : Vždyť ten Klaus je alespoň fešák narozdíl od toho křupana Zemana ..............
jinak samozřejmě máte Jarmilo pravdu (s tou manželkou).
 
Josef K
C++ 23.1.2006 8:46

Ano, takhle nějak si představuju

onu Topolánkem propagovanou slušnou předvolební kampaň, která neútočí na protivníka ale vyzdvihuje vlastní myšlenky a program. Z toho je ovšem vidět, že Topolánek žádné myšlenky a program nemá, neb o nich v článku není ani slovo
Josef K 23.1.2006 8:45

No já nevím,

ale když si to tak srovnám (privatizace, daně , inflace), tam mi nejpravocovější politik přišel Zeman (a teď mě kamenujte). Přijde mi, že ODS je pravicová jen podle keců. Skutečná pravice (právo, daně) tu NEEXISTUJE. Dále mi přijde, že ODS nejvíce závidí Paroubkovi, to co na něm kritizují, jistou údernost (ať už je třeba křupanská) protože to hlavně chybí (kromě inteligence - jinak by nepsal takové bláboly jako tento) Topolánkovi, který je takový nemastný neslaný. Jinak přečtěte si článek 'stínového ministra financí' http://www.ods.cz/media/clanek.php?ID=2476 to jsou plky, hlavně z zhlediska formy, asi to nebude také žádná velká myslivna.
Jinak v zásadě mezi ODS a ČSSD rozdíl není z hlediska uplatňované politiky. Jediný přínos pro občany bylo asi zastavení inflace ČSSD (na úkor dluhu státu sice).
To jsem si teď dal ...... Hezký zmrzlý týden.
°Pavel 23.1.2006 8:43

Re: Re: rozhodně si nemyslím,

já také ne
Jara London 23.1.2006 8:39

Re: Topolánek je kovaný demegog

A to neprodlene!!!
Jara London 23.1.2006 8:36

Re: Re: Je to slušný člověk, ...

Dobrý postřeh, Olgo!
janabok 23.1.2006 8:35

Re: rozhodně si nemyslím,

 ...
Jarmila B. 23.1.2006 8:32

rozhodně si nemyslím,

že pan Topolánek je hloupý, on je totiž jen slušný člověk a v tom je slabost všech slušných lidí. Nedokáží oplácet stejné stejným, nedokáží používat lež jako zbraň.Mají proti hajzlům podstatně menší šanci, ale já právě v jejich slabosti vidím obrovský vklad. Takže ho budu volit a jsem ráda, že ODS vede právě on a ne takoví, kteří by byli schopni zdánlivě více čelit protivníkům , ale nebyli by ani z poloviny tak slušní jako on. Už jen ta jeho bezvadná manželka,  to také o něčem svědčí, nezdá se vám ?
J.B.Marconi 23.1.2006 8:26

Jaké je přesné datum

kdy se mám v Čechách poprvé spojika soc.dem strana s komunisky?? Rád bych to věděl na den přesně, abych věděl jak krátká je paměť v Čechách. Děkuji.
Ivan Nový 23.1.2006 8:24

Mirku Šejno a co voliči ČSSD, kteří naletěli na jejich sliby?

Na ty jste zapomněl, to je velmi početná skupina. Možná někdo z nich už podruhé tu chybu neudělá. Ať se brání!
Honza 23.1.2006 8:20

Mirku Š., vůbec nejste idiot, jakoT.

A váš příspěvek přesně vystihuje podstatu článku.
xxx 23.1.2006 8:20

milý pane Topolánku

z vašeho článku jsem na rozpacích.Píšete,že zmizely osoby zodpovědné za neplnění slibů a ČSSD se k nim ještě hlásí. To postrádá logiku.Je snad v pořádku,že se strana hlásí k činům,za které je zodpovědna/i když hlavní aktéři sešli veřejnosti z očí/. Věc do diskuze by byla,proč své neúspěchy hází někdy na jiné. Sáhněte si ale i vy do svědomí. Neslyšeli jsme nářky na Luxe,vlastní členy,kteří se provalením tajemných sponzorských darů trhli, atd.? Další věcí je,že se vaše strana staví jako antikomunistická. Má na to právo,když zakladatelé byli bývalí komunisté? Pod hlavičkou CEPu se konal sjezd aktérů privatizace při příležitosti patnáctiletého výročí nastolení kapitalismu.Jak jsem si všimla, všem bývalým členům KSČ jste tleskal,až vás dlaně jistě pálily. Největší ovace sklidil snad Čalfa, ke kterému měl vzletný projev Václav Klaus. Věc morálky,jak vidím,vám na srdci zase až tak neleží.Komunisty jste v té době rozdělili na dvě skupiny. Ty, co jdou s vámi a obratem z nich byli "anti" a potom ty,které nedonutíte pracku zvednout.Z těchto skutečností se zase vy naopak k některým nehlásíte.
Mirek Šejna 23.1.2006 8:16

Pane Topolánku,

Vás článek vyšel v sobotu v Lidovkách. Už předevčírem jsem si říkal, že jen idiot může ironicky radit jiné partají, jaké si má dát volební hesla. Ještě poraďte lidovcům a komunistům. A hlavně: oslovte nerozhodnuté voliče, aby vás volili. Tento článek, který jste napsal, oslovuje přesvědčené voliče ODS, takže je zcela k ničemu. Nerozhodnutí voliči se mu budou smát a voličům ČSSD nic říkat nebude. Je to podobné, jako kdyby Paroubek radil ODS, jaké má používat slogany a myslel si tak, že ho bude volit víc lidí.
Ivan Nový 23.1.2006 8:15

xpoe,

Já jsem proti Paroubkovi, pozitivní návrhy mě nezajímají, v dnešní době jsou vedlejší. Protože ke spokojenému životu stačí, když příští vláda nebude dělat velké změny, jen sem tam zruší nějaký nesmyslný zákon či předpis. A, že jich je.
Ivan Nový 23.1.2006 8:13

Ha, ha, ha, ...

Kouzelná je snaha nastrčených naplavenin Pravdy a Lásky do ODS, které si myslí, že když odstraní pro vliče hodnověrné osobnosti, že ODS převezmou :-))) Proto to volání po politicích z regionů!
Ivan Nový 23.1.2006 8:11

xpoe, bojí se, názory za které se stydíte ani

nikomu nesdělujete.
Ivan Nový 23.1.2006 8:07

Socialisti nepotřebují argumenty, potřebují řev,

aby věděli co mají řvát. Braňte se!
Olga 23.1.2006 7:53

Re: Je to slušný člověk, ...

A nebude to tím, že pan Topolánek není poslanec, ale senátor. Asi tam hřímat nemohl.