4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Superman

Od roku 2010 se v ČR postavilo 75 km dálnic. Za stejné období v Polsku 783 km a v menším Maďarsku 447 km. Superman očividně lítá do Polska a Maďarska..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kotas 12.1.2019 8:52

Re: Kritika bez znalosti věci

Dobré zákony přece předkládala pravice hned od svého nástupu k moci po r.1989. Nebo snad ne ? !

F. Navrátil 12.1.2019 8:50

Drzost nebo ironie?

Kterápak strana se nám nakapsovala na systému dálničních poplatků? Nebyli to náhodou lidovci? Zdechovský je klasický lidovec, který vytrhává udaje z kontextu a zcela záměrně manipuluje se statistikami. Zdá se mi, že je nesmírně aktivní před eurovolbami, aby mohl jednak pohotově zvedat ruku pro bláznivé euroregulace a jednak pobíral plat a další benefity, které ho zabezpečí do konce života.

M. Těhanová 12.1.2019 8:46

Re: Kritika bez znalosti věci

A zamyslel jste se, kolik těch pozemků bylo získáno spekulativně od vlády M.Zemana a dalších socialistů a kolik od Zelených, kvůli případné blokaci.?

Bohužel, v našem parlamentu nic rozumného skoro nikdy neprojde.A lidi, kteří si teď stěžují, sedí ve vládě už šestý rok.Rozumné, potřebné, ale dobře napsané zákony by i pravice podpořila. Ale od těchto "odborníků" se něčeho takového nedočkáme.

P. Kmoníček 12.1.2019 8:27

Re: Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu

Kotasi, mýlíte se jako obvykle. Rok 1990 v tom nehraje žádnou rli. Důležitý byl rok 1947 s nepřijetím Marshallova plánu a následně rok 1948 se slavným "Právě jem se vrátil z Hradu" !

J. Anděl 12.1.2019 8:25

Whatever

Před volbami takové články o konkurenci ignoruji. Mohu si to dovolit tím spíš, že ANO beztak volit nebudu.

D. Polanský 12.1.2019 8:04

Kritika bez znalosti věci

Podívejte jak bez větších problémů jsou kupříkladu výkupy pozemků v Rakousku nebo Německu. Proč? Protože tam nejsou lidi tak hamižní jako u nás. I za to ale může Ťok.

Když něco opravujete za plného provozu není to až tak jednoduché. Přitom 1 plně naložený kamion zatěžuje silniční těleso asi jako průjezd 10 000 osobních vozidel.

Vidím že autor rozumí všemu. Píše o sto šest, volby se blíží. Je si potřeba zajistit pohádkový bruselský blahobyt. Přitom v roce 2015 nás přesvědčoval o přijímaní migrantů. Teď opravuje zase dálnici.

J. Anděl 12.1.2019 7:33

Nepřenositelnost z lokálním mentality vzešlých norem

Všimněte si pane Nováku, že (zevšeobecněno, zjednodušeno) čím víc jedete na jih, tím větší vidíte bordel. Nemyslím administrativu a úřady, tam nedohlídnu, myslím uklizenost ulic, odpadky. Lze tam však normami a zákony, které docela dobře fungují někde na severu, dosáhnout stejného pořádku? (a ne, nechci řešit či srovnávat sever a jih, východ a západ, o to mi nejde)

Existující normy v EU naznačují, že si to opravdu někteří (rozhodující) z nás myslí. Přitom realita myslím ukazuje, že to tak není. Že normy, které někde fungují přirozeně, přenesené jinam s jinou mentalitou nefungují.

Někde to funguje (ve smyslu, že se stát nerozpadne a firmy nezkrachují) navzdory těm normám. Protože místní si najdou cestu, jak mezi nimi prokličkovat. Koneckonců, jde o přežití.

V. Kotas 12.1.2019 6:26

A údržba dálnic, silnic ?

Jak je postaven systém z minulých dob ? Šetřit penězi a odpovědnost házet na jiné.

V. Kotas 12.1.2019 6:24

Všechny dálnice měly být postavena s dány do provozu

před naším vstupem do EU. Ale to by se musel převzít hned v r.1990 německý model/systém ( něco podobného bylo schváleno teprve vloni ). Těžko něco stavět, když přípravy a schvalování trvají od 7 do 13let. A kdo v té době vládl ?

K. Novák 12.1.2019 6:16

Ťok je ministrem proto,

že si to firmy dojící stát prostřednictvím staveb a oprav silnic zařídily, protože jim to dojení díky své neschopnosti umožňuje. Babiš ho hned tak neodvolá, protože se nechce s těmi firmami hádat.

L. Novák 12.1.2019 6:05

Re: Mozna ze to je castecne vysvetleni,

Ono je to trochu složitější. My Češi, co pracujeme v dceřiných společnostech Němci (spolu)vlastněných a řízených nadnárodních společností, si zase něco podobného říkáme o nich. Všechno je neuvěřitelně a zbytečně složité, spousta chyb evidentně nekompetentních konstruktérů i manažerů... opožděné dodávky materiálu a dílů, které se dají rychleji a levněji vyrobit u nás doma do okruhu 100 km apod.

Německá byrokracie a europředpisy a certifikáty na každou pitomost, to svou hloupostí daleko převyšuje vady českých zaměstnanců, přenesené z totalitních generací na ty mladší, co komunistickou totalitu a bordel v socialistických podnicích nezažili. ;-)

P. Sulc 12.1.2019 5:34

Mozna ze to je castecne vysvetleni,

proc Nemci pokladaji Slovany za zaostale. Stale neco nejde, stale jsou nejake hloupe vymluvy, stale se neco okecava, jen ta prace stoji. A ovsem, stale se nekde neco krade. Ani jeden slovansky stat se neblizi v zvotni urovni, sporadanosti a v zakonnosti treba Rakousku. Cim to je, ze se Slovane stale mezi ssebou hadaji a resi neexstujci problemy? Primo ukazkovy priklad je majitelum nedosazitelna Klinika v Praze,Zizkove. Je plna vandraku, ale ti se nedaji vyhodit a policie je k nicmu. Trva to uz res rok, nedovdu s neco podobneho predstavit nekde u Germanu ci v USA. Dovolavat se prava ci stavet dalnice v Cesku je temer nemozne, neschopn Cesi nezvladnou an jedno, ani druhe. jAK to jen delaji Cinani,ze vybuduji za rok mnoho tisic km dalnic, ktere se nepropadaji, nesesouvaji a nedelajise na nich boule ?