23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

POLITIKA: Šokující Události, komentáře

Nejspíš ani sama Česká televize ve středu večer (19/10) netušila, jaká časovaná bomba tiká v předpokoji vysílacího studia. Bomba jménem Petr Nováček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Dvořák 21.10.2016 10:29

Re: Vazalství,

To je ze vseho nejshorsi ...

J. Lepka 21.10.2016 11:20

Re: Vazalství,

Ale podepsal, posera.

P. Zinga 21.10.2016 17:02

Re: Vazalství,

Ne, to je politika. Vazalové bychom byli, kdybychom vše dělali podle USA. A podle Netzer.

V. Váňa 21.10.2016 8:22

Tak nevím,

nejsem úplně Zemanovým příznivcem, ale financování jeho event. (!!)nové prezidentské kampaně provizemi z čínských investic v ČR se mi fakt nezdá.

Takhle prvoplánovitě MZ zpravidla nejedná.

Nevím, ale moc tomu nevěřím.

I. Mertl 21.10.2016 9:18

Re: Tak nevím,

Financování si mocipán jen málokdy zařizuje sám - má na to lidi. A jistý Tvrdík by byl právě ta správná osoba.

I. Schlägel 21.10.2016 9:48

Re: Tak nevím,

Přesně tak. Luftjardu bych nepodceňoval, páteř má ohebnou dostatečně a na provize je zvyklý.

M. Valenta 21.10.2016 10:50

Re: Tak nevím,

Říká Vám něco jméno Tvrdík?

V. Němec 21.10.2016 8:09

Tradice Tibetu:

jeho požadavcích - dalajlámy -(aby ve svazku s Čínou byla dodržována lidská práva Tibeťanů a aby byla zachována buddhistická tradice Tibetu),

to také představuje 1/3 otroků, 1/3 nevolníků a 1/3 panujících nedotknutelných?

J. Anděl 21.10.2016 8:34

Re: Tradice Tibetu:

Co myslíte, znamená udržování křesťanské tradice znovuzavedení práva první noci? Myslím, že ne nezbytně.

S. Ševeček 21.10.2016 9:36

Re: Tradice Tibetu:

Za odtržení Tibetu od Číny mu tučně zaplatí Amerika a Da laj lama si bude moci služby "svobodných občanů" kupovat.

V. Heidlerová 21.10.2016 8:04

Strategické partnerství?

Co je to strategické partnerství? Může mi to někdo vysvětlit a definovat? A je vůbec vhodné a možné, aby stát, který je členem jistého uskupení jak politického, hospodářského, tak vojenského - tedy opravdu strategického - uzavíral další tak významné smlouvy s Čínou??? Jsme tak malý stát, že ve vztahu k Číně jsme na tom podobně jako kdysi Albánie, nad níž ochrannou ruku držela právě Čína. Už teď je vidět, jak obrovská Čína bere rovnost mezi partnery. Bože, zbav nás této politické representace a nám dej rozum, abychom neupadli do ještě horšího "strategického partnerství" vně i uvnitř státu - tím myslím vztah volič - zástupce lidu!!!

A. Alda 21.10.2016 7:56

Proč by měl s dalaj lamou hovořit někdo,

koho budhismus neoslovuje a pobíhání ve fialové říze mezi normálně oblečenými evropany je mu směšným?

B. Tyrnerová 21.10.2016 7:28

???????

Článek má několik linií. Předně doufám, že OČvTŘ již konají a prověřují páně Nováčkovo tvrzení.Za další, nechápu, proč autor pléduje pro rozhovory dalajlámy, jakožto představitele Tibetu, s Čínou. Dalajláma žije mnoho desetiletí v exilu a předpokládám, že v Tibetu mají, i když okupační, ale vládu.

Kromě toho, a to považuju za nejdůležitější, dalajláma už v roce 2008 spekuloval o svém nástupci v Čínou okupovaném Tibetu, v roce 2011 rovnou vyzval ke zvolení svého nástupce.

Což pro mě je jisté zklamání. Čekala jsem, že budu svědkem dalšího převtělení svatého muže.Zdroj archív novinky.cz

Prohlášení čtyř ústavních činitelů bylo připo**ané. Divím se Sobotkovi, že na to Zemanovi opět ČSSD skočila, ale socani jsou přeborníci ve skoku na špek Zemanovi. Hrdost nehrdost.

Takže co, jistá skupina politiků se očistila setkáním se svatým mužem, jenž se stal věrozvěstem a bojovníkem za lidská práva jaksi profesionálně, prasklo, podle Nováčka, že jakási skupina má údajně financovat předvolební kampaň jak Zemanovu, tak ČSSD, že kvůli tomu je hysterická reakce na dalajlámu, a novináři mají zase o čem psát.

B. Martinák 21.10.2016 7:14

Zírám

Bože to je blábol...

E. Vašátko 21.10.2016 7:09

Historie se opakuje po spirále

tak nějak nám to u Silničního vojska vysvětlovali v PŠM. A já si tak chtě nechtě vzpomínám na zvací dopis soudruhů z Pragovky a soudruhů Kapka a Biláka a dalších soudruhů v r. 1968. Nemá smysl, abychom se zlobili nad soudruhy, ale sami nad sebou - co jsme si to zvolili ? Pokud je už dneska skoro polovina voličů natolik přesvědčených, že jsme v r.1989 neměli zvonit klíči, ale chválit moudrý ÚV, tak si podobné typy ve vládě prostě zasloužíme.

J. Fridrich 21.10.2016 7:14

Re: Historie se opakuje po spirále

Souhlas.......

J. Fridrich 21.10.2016 6:58

Dalajláma je symbolem lidské SVOBODY - a Čína

Dalajláma je symbolem lidské SVOBODY - a Čína ( také Rusko-SSSR a ostatní komunistický odpad ) je symbolem NESVOBODY..Něco o tom víme u nás, v Mad'arsku, Polsku, NDR, na Kubě, v KLDR, Venezuele, na Krymu atd. kde tyto " demokracie " řádili a řádí i nyní.... Jak je ta rudá Čína ve skutečnosti silná ukazuje její až panický strach z neozbrojeného 80ti letého filozofa - Dalajlámy.

Náš Bohoušek a spol. - to je panečku hrdina - ale než Put'ka v Kremlu, Makrela v Berlíně, nebo v Bruselu a Pekingu zadupou nespokojeně nožkama o zem...

F. Lesniak 21.10.2016 7:43

Re: Dalajláma je symbolem lidské SVOBODY - a Čína

Jasně, ještě v padesátých letech lámové usekávali svým nevolníkům končetiny a to docela svobodně.

S. Ševeček 21.10.2016 9:41

Re: Dalajláma je symbolem lidské SVOBODY - a Čína

Lžete.

(lámové na to měli své lidi§

P. Harabaska 21.10.2016 10:19

Re: Dalajláma je symbolem

Bedřichu, neber si to tak. Na naše svobodné představitele pořád někdo dupe. Jednou z Kremlu, jindy z Bruselu, Berlína nebo Pekingu. Jenom nebuď připosr***** a připoj tam i ten Washington. Tam si taky dupou. Jedni chtějí, abychom nemluvili s Číňany, druzí zas, abychom nemluvili s Rusy. Nakonec to vyjde nastejno.

A. Bocek 21.10.2016 6:40

Znáte tenhle vtip ?

Znovu oživení politici Merklová a Zeman v roce 2100 čtou noviny. Nejdříve se začne smát Zeman : Hele zrovna dneska boří poslední kiřesťanskou katedrálu v Řezně .... Hned nato se rozveselí i Merklová nad článkem "Další nepokoje na Německo -Čínské hranici" .

B. Rudolf 21.10.2016 6:31

Pro Číňany jsem měl dlouho slabost

Způsob, jakým jim geniální stařík Teng otevřel dveře do budoucnosti, jsem považoval za poloviční zázrak.

Díky patolízalství našich politiků jsem si uvědomil, jak strašně mi vadí mučení a vraždění členů hnutí Falun Gong, odebírání orgánů (ještě zaživa) na kšeft a podobné věci. A taky to, že takoví lidé mluví našim politikům do toho, s kým se sejdou.

Pravděpodobná korupce mne vlastně moc nepřekvapila a ve skrytu duše jsem něco podobného očekával. Ale díky tomu, že tato možnost byla vyslovena nahlas, jsem si uvědomil, jak je to nebezpečné. To, co naznačil pan Nováček, považuji za věrohodné a strašné.

J. Mrázek 21.10.2016 6:21

Tedy tolik fabulací....

Neslíbila Čína ještě náhodou prvního českého kosmonauta na měsíci?

K. Dvořák 21.10.2016 10:40

Re: Tedy tolik fabulací....

Myslim, ze byste mel rozlisovat mezi slovy fabulace a spekulace. Novacek spekuloval, coz je samozrejme velka slabina, ale (1) vzpomeneme-li si na nejasnosti kolem financovani Zemanovy prezidentske kampane, nezni to vubec nemozne, a (2) Novacek mi v minulosti prisel jako komentator vzdy uvazlivy a odvolavani se na "zdroje" neni u nej obnosena vesta.

P. Sulc 21.10.2016 5:58

Umi nekdo cinsky?

Vi jak bude na mincich i bankovkach napsano ''Protektorat Cechy a Morava", mozna jen ''Protectorat Bohemia and Moravia".A na hrade bude misto trenyrek cinska vlajka, za zneucteni bu ovsem verejna poprava a tak ''umelci'' se budou drzet hodne daleko.

M. Zikmund 21.10.2016 5:56

A v čem je to šokující?

Aby něco bylo šokující, musí jít o překvapení. Ale tato praxe ekonomického nátlaku a ekonomických pobídek tady přece funguje už 25 let, tak o co jde. Pro někoho snad může být šokujícím překvapením snad jen to, že už to nedělají jen němci, francouzi či američané, ale i rusové a číňané, kteří za těch pětadvacet let zesílili, za to náš západní svět zeslábl. Bránit se této praxi je záležitostí určitých zásad, ale ty nemáme a nikdy jsme se je nenaučili. Dnes se nad ní často pohoršují i ti, co před ní před tím zavírali oči (často lidé, kteří sami byli touto pobídkovou praxí motivovaní).

V. Plocek 21.10.2016 0:39

POLITIKA: Šokující Události, komentáře

Tento článek a vůbec vše okolo dalajlamy je ukázka naší malosti a hlavně vlivu medií, které umožňují podobné excesy. Kdyby totiž nebylo jich, tak by slovutný pán přijel, setkal by se s kým by chtěl a zase odjel. Jako člověk bez zázemí státu, politických stran může maximálně filosofovat. Proč e, může se občas nějaká zajímavá myšlenka vyskytnout, a to je vše. Kdyby ovšem nebylo lidí, kteří mají zájem se zviditelnit, nebo okomentovat, získat nějaký profit z celé akce. Ale že by to přinesl nějaký konkrétní výstup, to ani náhodou.

K. Dvořák 21.10.2016 1:00

Re: POLITIKA: Šokující Události, komentáře

Nebyt cinske hysterie, byl by dalajlama soukroma osoba se kterou by se schazeli mozna lide zajimajici se o Tibet a tibetsky budhismus. Fenomen dalajlama vytvorili v prvni rade cinsti propagandiste, jisteze za prispeni medii. At tak ci tak, servilita nasich nejvyssich statnich predstavitelu je nechutna. Meli by se stydet, kdyby to umeli.

V. Plocek 21.10.2016 15:43

Re: POLITIKA: Šokující Události, komentáře

Jednoznačný souhlas s čínskou hysterii. Ta by ovšem neměla šanci, kdyby si jí "neujala" media. A v česku česká, která jsou včetně veřejnoprávní TV šiřiteli hysterie. Ale právě tato témata jsou jejich potravou. Ale bohužel s tím nelze nic udělat.