4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: Slovo k Janu Lipavskému

„Češi se tváří, že jsou nejlepšími přáteli Izraele a Izraelci se tváří, že jim to věří.“ Zčásti nadsázka, zčásti pravda. Kdybychom totiž byli takovými přáteli Izraele, za jaké se považujeme, staly by se dvě věci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mokrý 5.7.2022 11:26

A že jich bylo a stále je !!

L. Beneš 5.7.2022 11:05

Slabý premiér? Ano. Má jen jednu silně rozvinutou stránku: ješitnost, kterou si pěstuje pečlivěji než vousatý porost na své tváři.

V. Humble 5.7.2022 11:04

Profesionalni karierni vezdoprdelkove at uz rudi, nebo eurohujersti byli vzdy potupou a zkazou tohoto statu.

P. Diviš 5.7.2022 10:36

To bych celkem souhlasil, ale s jednou otázkou: Koho místo nich? Knedlík Lipavský by byl nahraditelný, s celou vládou už by to bylo problematické. "Nejsou lidi!" (ani strany a hnutí)

L. Stejskal 5.7.2022 10:17

ODPOVĚĎ AUTORA---Se Světovou radou církví a jejími postoji stran konfliktu mezi Izraelem a palestinskými Araby mám velký problém. Nejsme ve shodě. Pokud jde o členství ČCE: tuto záležitost nemám potřebu komentovat, neb nejsem údem této denominace.

S. Hejda 5.7.2022 10:14

Naprostý souhlas.

S. Hejda 5.7.2022 10:14

Naprostý souhlas.

T. Hraj 5.7.2022 9:39

Je tak opravdu brána samotným Izraelem. Ano, je to jen formální (ČR od '50 let už žádnou skutečnou pomoc poskytnout nedokáže), ale Izrael vždy náš postoj oceňoval. ČR při různých příležitostech mnohokrát hlasovala proti mainstreamu EU. Navíc jsme v tom byli po dekády konzistentní.

No, a teď máme Lipavského.

J. Nevrkla 5.7.2022 9:37

To zřejmě máte pravdu, ale to je nevyvinuje.

T. Hraj 5.7.2022 9:29

Odstoupení/odvolání Lipavského v době našeho předsednictví EU by právě vhodné bylo. Poukázalo by to totiž na mezinárodní scéně na to, jak zásadním tématem podpora Izraele pro ČR je (respektive podpora férového přístupu ke konfliktu na blízkém východě).

Fiala promarnil tuto příležitost. Očekával někdo něco jiného?

J. Tulejová 5.7.2022 9:28

R^

P. Hák 5.7.2022 9:27

Co se týká toho Kyjeva, já myslím, že to je využití příležitosti ad hoc. Páni jsou jinde.

P. Hák 5.7.2022 9:25

„Češi se tváří, že jsou nejlepšími přáteli Izraele a Izraelci se tváří, že jim to věří.“

Pane autore, Češi nejsou Lipavský. Lipavský - to jste vy, vládní garnitura a její mediální leštiči. Volil jste Pětikolku? Volil? Prosazoval jste ji? Prosazoval. Říkali, že do toho půjdou s Piráty a že chtějí všechno podle EU? Říkali.

Takže jste věděl, o co jde. Nesnažte se to pokrytecky hodit na nenáviděné Čechy.

Co měla vláda v programovém prohlášení, je úplně jedno. Podstatné je, co dělá v praxi.

J. Nevrkla 5.7.2022 9:25

Jejím směrem je zcela bez výhrad odezírat ze rtů Bruselu, Washingtonu a Kyjevu a podle toho se chovat, nic více.

J. Plzák 5.7.2022 9:17

Buďme realisté!

Pan Ziegler píše: "Česká republika je brána jako velký přítel Izraele..."

Kým brána? A je také Izrael náš velký přítel?

Není to náhodou tak, že Izrael potřebuje velké přátele jako USA, Anglii a možná dokonce i Němce, ale CS je mu putýnka?

J. Tulejová 5.7.2022 9:16

Fialova vláda je neštěstím pro tuto zemi. Premiér, který zřejmě plánuje svoji budoucnost v Bruselu, vysílá signály, kterým nikdo nerozumí a zavírá oči nad věčnými aférami mafiánského STANu. Ubohá kdákající MPA, která ze zoufalství nad topící se TOPkou0,9 vyhání profláklého Pospíšila a neschopný Lipavský, který je nebezpečný svým rostoucím egem a ještě rychleji rostoucím zadkem. Všichni patří do brusele.Rv

R. Meišner 5.7.2022 9:10

souhlas s autorem. jen dodám, že prvotní příčina je ve velmi slabém premiérovi-- v podstatě významná část ministrů si dělá, co chce. -takže něco jiného je číst líbivé projevy ze čtecího zařízení, a něco jiného skutečně vládnout--pevně a osvíceně. takže tak. 8-o

F. Kusák 5.7.2022 9:10

Silně osobnosti mohou být jak pozitivní tak negativní. Zde mohu připomenout třeba Karla IV. Ty negativní nebudu zmiňovat. Je demagogické šermovat takovými argumenty. A pan Petr Fiala je všechno možné jen ne silná politická osobnost. Že ale běhá v něčím tričku, o tom nepochybuji.

F. Kusák 5.7.2022 9:01

Kéž by to tak aspoň bylo. Podle mě je nejhorší to, že ta vláda nemá nic, žádný směr, tedy kromě toho extrémně proukrajinskeho, mířícího do stavu zvrácené ideologie, kdy nevíme, kam nás to zavede. Není divu, co může tuto pětici asi tak spojovat. Je to jen touha po moci. Proti tomu je Andrej Babiš jen místní šulínek.

V. Mokrý 5.7.2022 9:01

[>-]

R^!

F. Kusák 5.7.2022 8:47

Tak já, i přes hloupost jakéhosi bezvýznamného človíčka, státu Izrael fandím. Státy se sice nemohou mít rády, mohou mít však společné zájmy. A ty zcela určitě máme. Mezi lidmi obou zemí však může panovat obdiv i úcta, a dokonce i láska. Proč ne. Kdybychom se bývali byli chovali jako stát Izrael, nemuseli jsme se nacházet v dnešní složité a vazalské situaci. Ale stalo se. Jen bychom se z toho alespoň měli poučit.

J. Nevrkla 5.7.2022 8:18

Nejde jen o Lipavskeho, takhle hloupá a bezpáteřní je celá pokroková Fialova vláda. Ostuda naší země.

K. Tregl 5.7.2022 8:11

Pane Stejskale, zajímá mne Váš názor na členství ČCE /Českobratrské církve evangelické/ ve Světové radě církví, organizaci, která je prokazatelně silně propalestinská a protiizraelská. Děkuji za Vaši případnou odpověď.

J. Vlček 5.7.2022 8:09

Je to tak. R^

J. Vlček 5.7.2022 8:08

Není to máčo, je to vůl. :-)

J. Vlček 5.7.2022 8:03

R^R^R^

V. Mokrý 5.7.2022 7:44

:-)

F. Navrátil 5.7.2022 7:42

Pane Stejskale, Lipavského musíte brát jako jeden balíček. Není možné na jedné straně Knedlíka kárat za jeho antisemitismus a zároveň okázale ignorovat jeho podporu Sudetoněmeckému Landsmantschaftu s antisemitskou historií našich milých krajanů.

J. Tulejová 5.7.2022 6:55

Vážený, co si to dovolujete? Co má znamenat vaše poslední věta? Zřejmě jste velký macho, postižený na duchu.

V. Kuhaj 5.7.2022 6:31

Svým kníknutím o společné pozici EU Lipavský prozrazuje, že se nehodlá řídit vlastními názory, prioritní je EU. A protože se mu za to nic nestalo, prozrazuje tím, že stejně to vidí i celá naše "vláda". Dále prozrazuje, že si je antisemitských proudů ve vedení EU dobře vědom. To, že pár států z EU tu zprávu odsoudilo, na tom nemění nic. Hanba téhle vládě, hanba Lipavskému, hanba nám všem, že je tam trpíme!