3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

POLITIKA: Slovensku není co závidět

Poučení ze Slovenska. Pokud chcete být prezidentem (-kou), nedělejte politickou kariéru, nesbírejte zkušenosti jako zastupitel, starosta, poslanec či ministr, ale vyhlídněte si nějakou skládku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Svoboda 2.4.2019 8:07

Re: Tři čtvrtiny ...

Naštěstí se my ani Slováci nemusíme porovnávat s Putinem, takže počítat volební výsledek z počtu oprávněných voličů je blbost a Čaputová při svém zisku hlasů je nezpochybnitelnou vítězkou voleb.

Mimochodem, 25% voličů Kotleby a Harabina z prvního kola by šlo ke druhému kolu proč? Ti mají finalisty prezidentské volby mrzet, že je nepřetáhli na svoji stranu? Já bych z nich úplné pitomce nedělal...

Pěkný den.

J. Svoboda 2.4.2019 8:00

Re: Závidět Slovensku bude možné, až se na Slovensko

To fakt souvisí s prezidentkou jen ve vaší hlavě :o)

Pěkný den.

I. Hendrych 2.4.2019 7:58

No comment ...

Blábolení tohoto pána snad už nemůže soudného člověka bavit číst.

J. Svoboda 2.4.2019 7:57

Slováci to prý dělají blbě

a přitom Babiš postavil svoji populatritu a vítězství ve volbách na tom, že není politik. Bóže, Štěpánku, nejen na Slovensku se vám teď smějí.

Pěkný den.

V. Církva 2.4.2019 7:55

Re: Tři čtvrtiny ...

Procentuelní účast volby Zemana byla přibližně 60 procentních budů v ČR a 40 a Slovensku.

Podstatné! ale je, že Zemana media neoslavovaly, neglorifikovaly a nemluvili o naprosté změně a slunné budoucnosti ČR.

Volby na Slovensku neukazují že by nadšení z tisku sdíleli i občané. Stačí to takto?

Nicméně je brzo na závěry Uvidíme....

V. Církva 2.4.2019 7:50

Re: Inu, já bych s hodnocením počkal

Přesně.

V. Církva 2.4.2019 7:48

Je dobře mít na NP dva extrémní názory

Ale s panem Štěpánkem dnes většinou nesouhlasím. Například proto, že otrkaní politici už jsou zkorumpovaní, zatímco Čaputová bude od začátku pod drobnohledem. Taky prezidentka ve slovenském pojetí je spíš reprezentativní funkce. A jako u Masaryka může prezidentka působit jako určitá inspirace, či vzor. Slovensko je navíc postiženo předchožími vládami jedné mafie Mečiarovy a potom Ficovy. Slováci správně hledají někoho, kdo se s nimi nezapletl, takže starý politik - spíš ne.Potud je Čapu OK.

Článek ale nezmiňuje Sorošovo financování neziskovky pro kterou Čaputová dělala. Nezmiňuje nekritičnost Čaputové k dnešnímu pojetí liberálního socialismu Evropy. Hlavně politickou korektnost a nacifóbii jako kladivo na opozici asi Čaputová kritizovat nebude.

J. Dvořák 2.4.2019 7:47

Re: Neni co zavidet, ze...

Je to něco podobného jako když pilot větroně najednou, bez přípravy, přesedne za knipl dopravního letadla. Stačilo by Vám, že ten pilot hezky vypadá?

P. Selinger 2.4.2019 7:43

Lepší Čaputová

nežli socdemák !

D. Rajninec 2.4.2019 7:38

Autor je ako Šefčovič !

Aj ten povedal Čaputovej , že prehrala , lebu ju nevolilo 60% slovákov ! Ale zabudol povedať , že jeho ; pán autor ; nevolilo nie 60% slovákov , ale celých 75% !

Samozrejme , dnešný českýn prezident nebol v žiadnej strane , dokonca bol nasadený do KSČ ako "škodná" ?

J. Schwarz 2.4.2019 7:37

Re: Závidět Slovensku bude možné, až se na Slovensko

Už se těším, jak se minimálně polovina "pražské kavárny" přesune na Slovensko a tam vytvoří enklávu kavárny bratislavské. Její příslušníci pak s rozjásanými tvářemi budou denně před Grasalkovičovým palácem zpěvem, tancem a troubením na vuvuzely vítat nový den, východ Slunce i novou prezidentku, slunéčko jasné a naději nové politiky...

J. Dostál 2.4.2019 7:29

Inu, já bych s hodnocením počkal

alespoň rok nebo dva, až se ukáže, co dobrého nebo špatného v prezidentské funkci pro Slovensko a Slováky udělala, či naopak neudělala.

J. Huml 2.4.2019 7:14

Re: Neni co zavidet, ze...

Clanek jiste odpovida realite, ale cely dojem je jasny: Caputova si zkratka prizen volicu nezaslouzi. Jak to prijde, ze nikdo nevoli zaslouzile bojovniky za cokoliv, jako jsem ja, Petr Stepanek?

J. Huml 2.4.2019 7:08

Re: Neni co zavidet, ze...

odporna

J. Huml 2.4.2019 7:07

Re:

Je to tak, jak rikate, pani Slejsarova.

J. Huml 2.4.2019 7:06

Re: Neni co zavidet, ze...

Ano, zavist je hnusna, odporn emoce.

V. Kotas 2.4.2019 6:57

Závidět Slovensku bude možné, až se na Slovensko

bude " hrnout " pracovat, případně i bydlet, tolik Čechů, Moravanů, Slezanů, jako v nynější době pracuje, je trvale usazeno v ČR, Slováků.

R. Tichý 2.4.2019 6:52

Proc by to Kreml uvital? Prosim rozbor.

M. Čihák 2.4.2019 6:36

Je to jednoduchy , politik ktery by byl prijatelny pro vetsinu nemuze existovat protoze ani vetsina se stejnym nazorem neexistuje

J. Holíček 2.4.2019 6:30

Re: Neni co zavidet, ze...

Myslím, že Štěpanek se trefil Všimnul si toho, k čemu demu demokratické volby jsou.

O. Slejsarová 2.4.2019 6:24

Věty v článku nejspíš odpovídají realitě, ale názor pana Štěpánka nesdílím. Vyznívá tak, že prezident by měl být politik. Proč? Záleží samozřejmě na ústavou vymezených kompetencích, ale například u nás tu funkci zastává vysloužilý politik, a nevidím to jako velký bonus. Možná je to spíš o charakteru konkrétní osoby, taky trochu o diplomacii, rozhledu, a tak.

V. P 2.4.2019 6:22

Petr Štěpánek - to by byl prezident!

Zkušenosti z nejrůznějších stupňů a úrovní tedy má, to se mu musí nechat. Navíc by to pro něho byla zasloužená satisfakce, když mu to v RRTV, APČR a předtím v BPI jaksi nevyšlo. Kreml by to taky uvítal a Slovensko ať si třeba pukne závistí!

M. Kanda 2.4.2019 6:20

Tři čtvrtiny ...

Proč vám vadí, že Čaputovou nevolily tři čtvrtiny Slováků?

Vždyť je to stejné jako u nás. Zemana též nevolily tři čtvrtiny lidí. To vám nevadí?

V. Vérosta 2.4.2019 6:01

zkušení političtí matadoři

na sklonku své dráhy, mají každý na hlavě tuny másla ne-li něčeho méně voňavého a jsou proto na post prezidenta při přímé volbě nevolitelní! Přímé volbě prezidenta jsem opravdu rád.

T. Vodvářka 2.4.2019 5:40

No, u nás zato máme

za hlavu státu jedince, který je v politice 30 let, svou kariéru v této funkci končí. A nemám pocit, že by to byla nějaká extrovní výhra.

O. Musil 2.4.2019 5:18

Ještě by mě zajímalo, proč zůstal volič doma i kole prvním, kdy byla účast nějakých 48%. Že by i tam byli všichni kandidáti eurohujeři? Další pokles účasti je jen logický, pokud někdo volil v kole prvním například Kotlebu, koho si měl pak vybrat...

P. Labaj 2.4.2019 2:54

Re: Neni co zavidet, ze...

Závist ... to jako že by pan Štěpánek taky chtěl být slovenskou prezidentkou?

Našel jste v tom jeho článku aspoň jednu větu, která není pravdivá?

S. Kalužík 2.4.2019 1:21

Re: Neni co zavidet, ze...

Nevím, jestli pojem závist je zcela přesný, mne napadá i pojem hnus.

J. Huml 2.4.2019 1:14

Neni co zavidet, ze...

ale jako vzdy, z vytvoru Petra Stepanka jen cisi zavist.