7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavla B. 17.3.2006 11:42

Re: Re: Mamina Kuchtová válcuje Kalouska,

Nevím proč mě oslovujete jako muže. Věc už jsem vysvětlila výše. Je samozřejmě možné, že jsou všechny ty výzkumy preferencí zfalšované, že ve skutečnosti mají v jižních Čechách lidovci 11 % a zelení 6 %. Anebo se preference zase obrátí v důsledku včerejší debaty. Uvidíme. Ale že by se do parlamentu zelení vůbec nedostali, tomu moc nevěřím. Existuje něco jako efekt sněhové koule, a ten se v případě SZ docela úspěšně rozběhl. Ne že by mě to nějak extra těšilo, ale podobné výkřiky představitelů (nejen) pravicových stran tak trochu připomínají komunistickou propagandu, která byla založená především na zavírání očí před skutečností.
zalozak 17.3.2006 11:22

Ale panove... to habadura se preferencemi je prece nejstarsi marketingovy trik!!!!!!

1) Prima reklama - reknu kazdemu ze susene lejno je idealni lek 2) Reklama referenci - najdu lidi kteri budou tvrdit ze susene lejno ktere prodavam je lek a jim ci jejich pribuznym pomohl. 3) Pruzkum... udelam pruzkum (nebo ho zfalsuji:) ) a na otazku "Verite ze susene lejno je lek"... odpovi treba 7% ano, 20% nevim zbytek ne. Najdu tedy analytika ktery napise studii o tom pruzkumu a analyzu proc si kdo mysli co, necham to chvili tisknout a udelam dalsi pruzkum. Tentokrat to bude 13% ano, 30% nevim... a ja usporadam analyzu rozdilu... a to by v tom byl cert aby si nejmene tech 30% nezacalo rikat ze na tom susenem lejnu neco bude :-)
Glum 17.3.2006 11:18

Ta možnost volby a volba možností!

Největší nebezpečí vidím v tom, že by vznikl povolební pakt ČSSD-KSČM. Zelení, jaksi mimoděk, by váhy mohli strhnout na druhou stranu (jasně deklarovali, že do vlády opřené o komouše nepůjdou). Bez zelených je možný ještě jeden scénář: ODS a lidovci budou mít menšinu (vládu nesestaví). socdem a komouši se nakonec nedohodnou nebo je president nepověří, ODS a ČSSD získají dohromady ústavní většinu. Pak tipuji, že vyrazí tandem ODS-ČSSD (vysvětlení: jinak to nešlo), s obměněnými vůdci a s nulovou politikou, ale všemi udrženými pašalíky, se snahou do budoucna zabezpečit, aby se o ty pašalíky nemuseli s nikým dělit. Jako nejméně špatný volební výsledek se mi aktuálně jeví vítězná ODS, které budou drobně házet klacky pod nohy lidovci a zelení. Socdem a komouši v opozici.   Sevřený povyk některých pravicových komentátorů a politologů proti zeleným moc nechápu. To, že ODS se ocitla na čele preferencí není způsobeno jejím brilantním propracovaným programem a jiskrnými vůdci, to spíše zelení pobrali sociálním demokratům část hlasů. Souhlasím, že program zelených je v některých bodech přinejmenším diskutabilní, ale při předpokládaném volebním výsledku není obava, že by jej v plné míře mohli realizovat.  
J. Mach 17.3.2006 11:08

Re: Na profesionální diskutéry typu Tlustý a pod. nemá nikdo

Proč pořád vykřikujete o tom, co budete a nebudete volit, kdo je a kdo není pro vás přijatelný. Ono to někoho zajímá, on vám někdo brání? Takových, jako vy je dost, ale ne více než 3% lidí, co jdou k volbám. Ta vaše zelená strana totiž bude muset představit na kandidátce volitelné tváře a to bude pro zelené problém. A navíc, to slovo zelený, které vás tak fascinuje, nemáte patentované a může to dopadnout, jako s tak lákavým slovem "nezavislí", už teď jich je, těch nezávislých, že se nedají rozeznat.
Vládík 17.3.2006 10:50

Přání otcem myšlenky

Je zajímavé, jakým strašákem se stala jedna strana pro dosavdní parlamentní (rozuměj: vyžírkové) strany.  Mimochodem, co jiného drží vedení ostatních stran pohromadě, něž vyhlídka na nová koryta po volbách. Strany se liší jen v tom, jak pevně a jak trvale jsou politici jednotlivých stran touto vidinou vzájemně propojeni
JK 17.3.2006 10:42

Re: Čistá strana

Kromě toho má ještě Bursíka, který, jak se píše v článku, působí mladistvě a akčně. Možná je to tam trochu jinak, ale princip je jasný. Útočí se na nevyprofilované voliče, kteří hledají někoho pohledného,  neokoukaného, komu se dá věřit, že to myslí upřímně. Ano, ostatním stranám chybí Gross a Buzková. Zelení jsou jediní, kdo to chápou.
mlok 17.3.2006 10:12

Re: Přání otcem myšlenky. Autor je ale mimo mísu

Proboha jestli se shodi zalezi na tom jak je kdo kontroluje. Takze jestli chcete toto zajistit musite se sam angazovat . Pokud ne pak musite volit podle programu. Chcete mit za barakem
hejno nesmyslnych vetrnych elektraren, jste proti vystavbe obchvatu mest a obci, vystavbe dalnic, jadernych elektraren? Pokud ano tak je volte.
alfa27 17.3.2006 10:01

úspěch zelených

Od r.1998 je ve sněmovně pět stran.US se znemožnila,takže je možné, že zelení zaplňí mezeru.Taky o jiném než Bursíkovi nevím, ten ale v Praze argumentoval celkem věcně,asi taky proto,že místní problematiku zná.Některé nápady jsou ale lehce mimo.Např. zákaz jízdy kamionů od pátku do neděle je sice populární u lidí,míň už u tolik opěvovaných investorů.Velice by to zkřížilo jejich ekonomické plány.Doprava kamionů po železnici je možná nanejvýš u transitujících, je tecnicky nemožné a časově náročné rozvážet kamiony do jednotlivých míst vykládky vlakem. Měl by to někdo říct Korejcům v Nošovicích,aby nebudovali tu dálnici z Žiliny zbytečně.I tak by to vyžadovalo velké investice,naše železniční stanice nemají potřebné prostory pro "naloďování" kamionových souprav.Stejně iluzorní je přechod nakládní dopravy na železnici ve větší míře.Znamenalo by to zpomalení dopravy,nutnost firem mít více zásob na skladě - tedy přesně to čeho se každý podnik chce vyvarovat. navíc jen málo továren má podnikovou železniční vlečku. Bez ní by stejně museli z nejbližšího nádraží opět překládat zboží na kamion a dovézt do továrny - dražší a pomalejší způsob.Kontrolní otázka - který z nových investoru postavil železniční připojení do svého závodu?Navíc v silniční dopravě je výrazný přetlak nabídky nad poptávkou.To znamená pro zákazníky neuvěřitelně nízké ceny díky konkurenci - na rozdíl od železnice.A cena rozhoduje.Přesto, že se zvyšují ceny vstupů do dopravy(mýtné,nafta,poplatky)ceny klesají.Kamion s 24 tunami zboží ze Španělska Vás na jeden kilometr vyjde levněji než taxík na letiště.Návrh zelených tak jde proti zájmům investorů stejně jako kdyby chtěli zrušit pobídky.
kapitán 17.3.2006 9:56

Re: Moje kristalova koule

Zapomínáte, že strana která se dostane do parlamentu začne přitahovat "profesionální" politiky. Ostatně Bursík je stejnej typ.
kapitán 17.3.2006 9:53

Čistá strana

Zelení, kromě naděje na změnu politiky, využívají benevolence tisku ohledně afér a jeví se "čistí". Kromě internetu se nikde nerozmazává jejich sponzorování a zneužívání dotací. Umí v tom chodit, neboť nepřijímají peníze přímo, ale prostřednictvím různých neziskovek a spol.
ender 17.3.2006 9:49

Moje kristalova koule

Myslim, ze se do parlamentu dostanou. A myslim, ze kdyz tam budou, tak pojdou stejne jako US/ODA apod... Protoze clanek ma pravdu v tom, jak jsou zeleni slepeni. Bursik je ok (neni svatej, jiste, ale lepsi nez spousta dalsich), a pokud by vetsina zelenych byla jako on, tak by to nebylo spatne. Bohuzel, lidi jako Uhl/Kuchtova apod. se asi moc nezmeni.... A ze jich tam je dost. Takze tak do roka nejpozdeji predpokladam vnitrostranickou krizi. V dobre pripade Bursik nadale vyhraje, v horsim se rozpadnou jak atom. Hadejte ktere verzi verim vice? V
Brk 17.3.2006 9:47

Re: Na profesionální diskutéry typu Tlustý a pod. nemá nikdo

Co sem pleteš Tlustého . Ten tam nebyl. Jen odvést pozornost. Typicky socanské.
Dušan Polanský 17.3.2006 9:47

A proč, o zelených píšete?

Jedině asi proto, aby jste jejich procento šancí zvýšil. Znáte to, není důležitý obsah, ale aby se mluvilo a psalo. To je zákon úspěšnosti v médiích. Právě jste zvýšil šanci zelených vašim blábolem asi o 0,1 procenta. Blahopřeji. Jen tak dál. Ještě stávkujte, polemizujte atd.
bez brýlí 17.3.2006 9:27

Na profesionální diskutéry typu Tlustý a pod. nemá nikdo

Tento jeden z nejlepších lhářů v politice dokáže i mezičas kdy hovoří soupeř využít cedulí "Lžete".  Podobně když se rozjede Zeman, a další.
To pro mne již dávno není hledisko výběru.
bitaxe 17.3.2006 9:20

Re: Mamina Kuchtová válcuje Kalouska,

Mohl byste mi zkusit vysvětlit čím "mamina" převálcovala kohokoli?
I když možná že pokud oblibu měříte tím komu se všichni smáli nejvíc asi byste měl pravdu. Tahle zcela nekompetentní a tupá ženština (na diskuzi s ní jsem byl) je zcela neschopná rozumného vyjádření pokud za sebou nemá dav příznivců překřikující jakýkoli jiný názor, to že by zvítězila argumenty je víc než úsměvné. Je jí argumenty totiž jsou to že "já mám pocit..." Nejsem fanda KDU ale Kalousek se zde opravdu docela povedl a kdo byl jednoznačně nejlepší byl bohužel komunista. ODS vyslal do voleb nijakého kandidáta, socani dosti hňupózního Jandáka a SZ Kuchtovou, která byla spíš za kašpara, také ji Moravec solidně okřikl když začala vyprávět mimo otázky (jak je jejím zvykem)
bitaxe 17.3.2006 9:07

Re: Přání otcem myšlenky. Autor je ale mimo mísu

Klidně si volte koho chcete, předpokládám že minule to byla US a před tím ODA , ono to věčné hledání "nových" obličejů je poněkud zavádějící, třeba Bursík už byl pokud se pamatuji ministrem a dodnes se nikdo nezeptal na to co dokázal v téhle funkci. Takže abych vás potěšil celá má rodina bude volit někoho jiného než SZ
Pavla B. 17.3.2006 9:04

Re: Re: Mamina Kuchtová válcuje Kalouska,

Tu diskusi jsem neviděla, mohla to být docela sranda. Jedna z agentur pro výzkum veřejného mínění ale včera uvedla, že v Jihočeském kraji má SZ asi dvojnásobné preference než lidovci. Takže jsem měla na mysli číselné válcování, jinak samozřejmě mamina na protřelé politické matadory nemá ani náhodou.
Sam Křepelka 17.3.2006 8:56

Re: Mamina Kuchtová válcuje Kalouska,

Včera jsem sledoval program ČT 2, kde byla předvolební diskuse volebních lídrů politických stran Jihočeského kraje. Zcela a naprosto nejtrapnější a nejhorší byla paní Kuchtová, jinak Jihočeská matka. Bylo evidentní, že v okamžiku, kdy neobdržela předem připravenou otázku od svých příznivců, např. další jihočeské matky , byla naprosto bezradná a místy až trapná. Takže smích, který vyvolávala v hledišti byl naprosto oprávněný. Proto je děsivé, že tohle má být tím jazýčkem na vahách při povolebním jednání o vládě. Začíná se opravdu ukazovat, že SZ má pouze Bursíka . Ti ostatní jako jsou právě Kuchtová či trockista Uhl jsou odpuzující.
Jinak včera všechny válcoval komunista Filip, když Tom Zajíček byl ještě horší než Kalousek a o málo lepší než Jandák. 
Pavla B. 17.3.2006 8:27

Mamina Kuchtová válcuje Kalouska,

a to v relativně zbožných jižních Čechách. Kupte si novou křišťálovou kouli, pane Hamerský, tahle už je moc ojetá.
bez brýlí 17.3.2006 8:07

Přání otcem myšlenky. Autor je ale mimo mísu

"jejich hlavní konkurenti jim nechali politický a mediální prostor" Jejich konkurenti se především u řady lidí shodili natolik, že jsou nepřijatelní. Dle mne především svou arogancí při obhajování korupce a svých výhod. Je na Zelených zda se PO VOLBÁCH A VE SNĚMOVNĚ shodí také. Kromě "pevné voličské jádro" se přidají další včetně celé naší rodiny. Naděje, že se nová strana bude chovat lépe zafunguje. Stavte se třeba na hlavu.
L 17.3.2006 7:43

Uspeji komunisti

Jen je otazka, ve kterych stranach.
HONZA 17.3.2006 7:17

zelení

Bursík leze do zadnice KDUČSL proto mu rostou preference za chvíli to přestane Kalousek to špatně odhadl!
BuBu 17.3.2006 6:35

Souhlasím

Souhlasím plně s článkem.
Rovněž totiž nevěřím, že tak velké procento národa je postiženo Alsheimerovou chorobou.
To by statistiky o počtu nemocmých byly značně podhodnocené.
ehad 17.3.2006 5:42

Ti taky neuspeji, ale tam je to jasny.

Neni potreba o tom psat clanky. :-))
Zlý kukuč 17.3.2006 5:39

Kéž by, Kéž by

ale bojím se bojím.....a věru je čeho.
Ladislav N. 17.3.2006 5:13

A co LiRA / Liberálové ČR ? Ti kandidovat nebudou?

:-D