11.6.2024 | Svátek má Bruno


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
just 19.7.2008 22:34

Re: Re: Z mediálního pohledu jsou dvě věci nesporné

že jsi modrý blbeček a jméno Paroubek ti leze na miniaturní mozeček

Luboš55 17.7.2008 12:30

Re: Re: Morální integrita

Moc Vám děkuju, ale já jsem ve skutečnosti Lubomír (29.6.)

Starý J. 17.7.2008 10:33

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlas

Naopak s Vámi (na rozdíl od Olina) diskuze nemá smysl! Měla by v případě, kdybyste ty "bláboly" uvedl na pravou míru a poukázal na některé z oněch nelogičností!

Takto se jedná jen o výkřiky, ale z Vaší strany! Kauza Čunek se neřídí principy pohybů ve společnosti, ale je naopak velice přesně řízena daleko vzdálená od těch "principů".

Nevím, proč odpovídáte Olinovi, protože Váš výkřik nemá s "duchovnem" (o kterém mluví on) pranic společného, je jen politickou odpovědí na můj politický pohled z mého příspěvku patrný. Ten Váš je protipólemem,  proto ona dehonestující odpověď!

Starý J. 17.7.2008 10:25

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Je škoda, že jsem neměl možnost se ještě večer vrátit na Psa a reagovat na Vaši odpověď. A že zřejmě nebudu moci tak udělat, protože diskuze na toto téma by byla velice zajímavá. Nyní se Vy sem asi nevrátíte!Zdá se, že jste mně ne dobře pochopil. Já souhlasím velice se vším, co na toto téma pan Drápal napsal, i co napsal na téma "duchovního pozaí" a vůbec když se téma "duchovno" dotknul.

Jen jsem přesvědčen, že těm, co živí kauzu Čunek rozhodně nejde prvoplánově o potírání strany lidové, potírání víry a nenávist vůči onomu "duchovnu", nýbrž o čistý politický boj a strana lidová a Čunek jsou v tomto případě jenom prostředkem toho boje!

Rozumím Vaší větě:.. je "duchovnímu pozadí" naprosto jedno, zda vám nebo těm, kdo manipulují s informacemi, může být ukradeno nebo zda ho registrují. ....jako obecně platné a souhlasím.

michailus 17.7.2008 8:41

Pro rádobyspravedlivého autora

http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=323533

Ludva 17.7.2008 8:30

Re: Kdo chce psa bít....

Dost jednostranné, zapoměl jste třeba na Koženého, Čermáka, Macka z jeho Knižním velkoobchodem, nyní např. ministra dopravy Řebíčka, proti kterému je zřejmě pan Čunek troškařem, a konečně i premiérovy transakce patří do stejného pytle. Když měřit, tak všem stejným metrem.

ihala 17.7.2008 8:10

Jde o víru?

Já věřím paní Urbanové.

      Co je na tom duchovního mít 2 občanky,brát soc.dávky,když mám miliony,obtěžovat ženy.

Ladislav 77 17.7.2008 7:44

Re: Kdo chce psa bít....

Přesně a výstižně napsáno.R^

Wesley Jackson 17.7.2008 7:33

Díky za trochu jiný pohled na věc

Již jsem se po ty dva roky trvání kauzy Čunek trochu začínal nudit a autorovi děkuji alespoň za snahu o trochu odlišný pohled na celou již opravdu nechutnou záležitost. Rád bych poukázal na závažnou věc. Díky tomu, že zde po roce 89 fungují orgány v trestní řízení, justice  a soudy stále na pomezí Balkánu a jihoamerických demokracií, z především  tzv. investigativních novinářů se vytvořila kasta velmi mocných a vlivných lidí, kteří stále častěji tahají za ony pomyslné nitky . Tito lidé byť mnohdy s ušlechtilými počátky svých spisků či reportáží, se přetvořili v ničím neomezené samozvané soudce a rozhodčí, kteří bez elementární etiky či pravidel, dirigují již tak pošramocené podvědomí tohoto národa a mnohdy i politickou scénu. Dryáčnická novinařina typu Na vlastní oči se skelným pohledem zádumčivých reportrérských polobohů  se stala normou, seriozní noviny s politickou tématikou bych pohledal. Z trochu seriozních tiskovin  se stávají plátky na hranici bulváru nejhrubšího zrna.  Za onu opěvovanou nezávislost těchto samozvaných arbitrů veřejného blaha bych nedal ani zlámanou grešli. Různé PR agentury navázané na politiky, zprostředkující za tučné částky prakticky cokoliv s těmito novinářskými spasiteli, to bohužel patří ke každodenní praxi. To tak na okraj. Kauza pana Ćunka má od počátku řekl bych typický nádech práce rezidentury starých dobrých estébáků. Ti jako poradci různých politiků spolu se svými novinářskými kámoši spustili kampaň, která má zdiskreditovat především křes´tanské demokraty jako stranu. Osvědčené metody nesou své ovoce a volební preference na hranici 5 % a tedy možná neúčast ve sněmovně v budoucnu jsou jistě dobrým výsledkem.  To, že tato strana je většinou oním jazýčkem na vahách volebního úspěchu je asi trnem v oku napříč  politickým spektrem.    

BERAN 17.7.2008 5:38

Nezávislý občan = nebezpečí

Až vám bude senátor Štěch vykládat o tom, o kolik méně platí různé odvody a daně živnostníci a jiné OVČ, pak si porovnejte jejich svobou se svobodou zaměstnanců a vyjde vám, proč jsou na jedné straně tolik zdůrazňována nová zaměstnanecká místa a na druhé stále více klacků pod nohy a závisti proti všem, kdo se snaží být na státu nezávislí.

emersonskej 17.7.2008 0:06

Re: Kdo chce psa bít....

R^

drak 16.7.2008 23:50

Re: Kdo chce psa bít....

:-D Přišel  jsem k netu teď, zúčastníl jsem se diskuse ráno, vidím že se tu konečně objevilo hodně spřízněných duší. Je to skutečně divadlo pro oblbnutí národa, podstatné věci se zametají pod koberec!!!;-O

drak 16.7.2008 23:45

Re: chléb a hry

:-D Jarmile je to ďábelsky přesně vystiženo.!Super!!!!;-OR^R^R^R^R^

Vilda 16.7.2008 23:04

Re: Kdo chce psa bít....

Výstižně napsáno. Jen dodám, že takto to bylo, je a bude dokud většina bude těch, kteří jsou líní používat vlastní rozum. Ti kteří jsou schopni vlastní rozum používat, se dávno už podle toho zařídili. Každý je strůjcem svého štěstí. Být ve stádu je pohodlné, ale pak je jen krůček k tomu být za vola.

petr 16.7.2008 22:52

Re: "Případ" ˇunek nemůže skončit nikdy, protže je příliš mnoho lidí, kteří mají na jeho rozdmýchávání zájem.

skvele napsano. Souhlas....

Petr 16.7.2008 22:28

Re: Re: Autore

Máte úplnou pravdu, stačí si vzpomenout na moralistní kázání a ultimáta Kalouska směrem k Grossovi a ČSSD a následně na Topolánkovy pindy o protikorupční vládě. Teď jsou zticha anebo je to "nezajímá".

Nemo 16.7.2008 22:20

Re: chléb a hry

Ale vždyť je to podle Bible:

(Efezským 6,5) Otroci, poslouchejte své pozemské pány s uctivou pokorou.

(Římanům 13) 1Každý ať se podřizuje vládní moci, neboť není moci, leč od Boha. Ty, které jsou, jsou zřízeny od Boha, 2takže ten, kdo se staví proti vládnoucí moci, vzpírá se Božímu řádu. Kdo se takto vzpírá, přivolává na sebe soud.

Talián 16.7.2008 22:13

Re: Re: Lid stále čeká

Pán, o kterého jde je průměrným politikem na komunální úrovni, jakých jsou v Česku stovky. Byl patrně někým vybrán, aby se octl pod lupou. Pokud se takto podíváte na kohokoliv neobstojí. Ona by neobstála ani panna Maria. Pokud se chceme dobrat pravdy, je na místě se ptát: Komu to prospívá? Kdo to tahá v pozadí za drátky? Osobně se domívám, že dotyčného bidelníka by bylo vhodné upravit odnětím zdroje rozmnožovacích buněk a vyslat na místo dirigenta nějakého dívčího pěveckého sboru. Zkuste si ho v této roli představit. Je to neodolatelné.

Jarmil 16.7.2008 22:08

chléb a hry

Ti zleva nadávají těm zprava, ti zprava nadávají těm zleva. Nahoře nad tou melou si společně mnou ruce ti nalevo s těmi napravo. Rukou společnou a nerozdílnou si rozdělují výsledky práce těch dole. Stále vymýšlejí nové a další balíčky, baťohy a jiné reformy. Výsledkem každé je, že těm nahoře to něco přidá a těm dole něco ubere. A jedno jestli vlevo, nebo vpravo: jak nahoře, tak dole.

To je účel hry zvané politika: Rozděl a panuj. Těm dole vždy trochu chleba a her. Hodí vám kost, a vy se o ni rvěte. Skoro jako ti římští gladiátoři.  A v ochozech odulé tváře těch nahoře. Tak bylo, jest a bude. A čím víc těch dole přijme tuto hru (skočí na špek), tím více bude nahoře těch spokojených se svým dílem.

Je potřeba vychovat občana davového (o člověka nejde nikdy ani náhodou), který poslušně plní své panděro v supermarketech a jako protislužbu za to mlátí svého bližního v opačném davu. V tom se komunisté hrubě mýlili. Vytvářeli pouze jeden dav, a ten se pak obrátil proti nim. Jak vidět, „demokratičtí“ politikové se poučili. Aby trvale vznikl dav jediný, není možné jednak z důvodů lidské podstaty, ale hlavně to nikdy nepřipustí ti nahoře. K čemu by pak byli? Z čeho by pak žili?

A tak se dál mezi sebou hádejte a metejte slova nenávisti otrocky sehnutí před těmi nahoře.

Pokud se občanských svobod týká, stále se ztenčují. Mít plný supermarket zboží a moci kdekoli a kdykoli vykřikovat cokoli, to ještě není svoboda. Pravé svobody těch dole ubývá s narustajícími zisky těch nahoře.

Eva D. 16.7.2008 21:45

Re: Re: Kdo chce psa bít....

R^

Eva D. 16.7.2008 21:40

Re: Re: Re: Re: Hon na čarodějnice aneb "Kdo chce psa bít, psa si najde"

Nejste první, kdo tohle říká. Právě proto jsem cítila potřebu se ho zastat proti vulgárním nadávkám.

Eva D. 16.7.2008 21:33

Re: Re: Re: Re: Morální integrita

Loulo, Vy osobně jako mravní kompas používáte chování politiků? 8-o

Já to spíš vidím jako alibi. Člověk si řekne: "No jo, tak jsem to teda ukrad, ale co je to proti tomu, jak kradou ti nahoře." A hned je sám před sebou takový nějaký lepší, čistější.

Eva D. 16.7.2008 21:30

Re: Re: Re: Morální integrita

Tak tohle bych podepsala, Luboši. Dokonce jsou někteří z nich možná i lepší než  někteří z nás.;-)

psycho-logic 16.7.2008 21:25

Re: Kdo chce psa bít....

Politikové a novinářská chaso, neobtěžujte nás už tímto svinstvem, přestaňte exhibovat,  konejte konečně ku prospěchu této země.   

psycho-logic 16.7.2008 21:25

Kdo chce psa bít....

Způsob jakým mnozí redaktoři o této kauze informují potvrzuje, že jsou placeni za vyvolávání chaosu v hlavách ovlivnitelných. Chci upozornit na velmi málo osvětlenou rovinu případu, a tou je načasování, či rozpoutání celé akce. V dalším průběhu, kdy bylo jasné, že případ nelze prokázat, ten nátlak, vyvolávání psychózy prováděný pomocí úniku informací ze spisů a úniku informací od státních orgánů, které to mají v zákoně striktně zakázáno. Některé takovéto úniky se doslova shodovaly s časem, kdy probíhala, nebo proběhla některá důležitá hlasování, či důležitá rozhodnutí a na kterých se podílela KDU-ČSL či přímo Čunek. A konečně to hlavní: Kolik „péče věnuje česká justice tomuto v podstatě bagatelnímu případu.(4700 stran) Tatáž policie a státní zastupitelství bez mrknutí oka zastavuje stíhání osob podezřelých z nejtěžších hrdelních činů, do očí bijící fakta korupčních afér jsou ignorována, jejich šetření ani není zahájeno. Co je kauza Čunek v porovnání s Gripeny, Grossem, Kakaovým Bobem, Doležalem a konečně Paroubkem za jeho čachry na magistrátu a ve funkci ministra pro místní rozvoj, kdy nahraje holandské firmě milionové vítězství v arbitráži tím, že vyšle našeho zástupce svědčit proti státu? Tak to je vrchol. Vyšetřete vraždu Mrázka a pošlete viníky do žaláře. Prověřte čachry poslanců.  Já se nezastávám Čunka dogmaticky, ale protože znám přerovské aktéry osobně, včetně Nováka, nemůžu věřit, že jejich aktivity v této kauze nejsou přesně zrežírovány. To jak se NÁHODOU Novák objeví ve Vsetíně, načapán redaktory NOVA, že je případ ze Vsetína předán do Přerova, že se objeví sexuálně zhrzená Marcelka s geniální pamětí, která se domlouvá s vyšetřovatelem. Hurtovi nic neprokázali, tedy že uplácel, ale Čunka perou dál za totéž, úniky informací se hrnou. Tím se vytvořil obraz zloducha z kterého to „ani bazén Sava  nesmyje“.   Já vnímám zuřícího Paroubka, když to vypadá, že se mu Čunek vysmek a pak to hrobové ticho, když to jede dál.

Eva D. 16.7.2008 21:24

Re: Re: Re: Čunek se dostal do politiky protiromským programem

Netykat, prosím. Ani nevíte, jak se tímhle, co jste předved, shazujete. Ale to je nakonec  Váš problém, ne můj.

derik 16.7.2008 20:53

Re: Autore

Souhlas s tim, ze jde o bourani koalice. To opozice delava. I novinari. Je to asi i jejich poslani protoze utocit na nejasnosti vladnich politiku napomaha zabranit koncentraci moci spatnymi lidmi. V takovem pripade se vlada vetsinou zbavuje lidi kteri nedokazi verohodne vysvetlit puvod svych financnich prostredku, mlzi, odmitaji vypovidat, a pridavaji dalsi nejasnosti. I kdyz se trestny cin treba ani nic neda dokazat. Volici ani tak nesleduji podrobnosti jako se ridi pocity. Jim bohate staci ze v podobnem pripade Gross odstoupil a Cunek ne, ze KDU-CSL a ODS tehdy rvaly a ted to zahravaji do autu. Cunek mel sanci to vyjasnit nebo odstoupit. Takhle jen dava dostatek argumentu k znechuceni casti volicu ODS a k "mobilizaci" volicu CSSD.

Dlouhý 16.7.2008 20:46

Re: Re: Lid stále čeká

Ježíšmarjá!Je to možné, že člověk dokáže "vymyslet" a dokonce napsat takovéhle,s prominutím, pitomosti!!!!!

Dlouhý 16.7.2008 20:38

Re: Re: Re: Re: Souhlas

Pan Starý J, těžko může najít lepší termín, protože jeho bláboly postrádají jakoukoliv logiku!Jde pouze o výkřiky člověka, který nedokáže rozlišit alespoň elementární principy, jimiž  se řídí pohyby ve společnosti!To se pak těžko hledá  vhodná terminologie!

vlasta 16.7.2008 20:33

Re: Re: Re: Souhlas

Kdo čím zachází, tím také schází. Jakpak asi skončí Paroubek?