25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

POLITIKA: Přizdihráč

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
analytik 22.7.2006 13:02

Elio, čuráš pravidelně ? A co mozek, máš ?

Na jedné straně velkokapitál ... na druhé straně střední třída, Elio, kde se ti vytratilo těch 90% obyvatel ? Neděláš náhodou sekretářku u pana profesora Chocholouška ? Nebo si ještě ve vyspělých dospělých letech pleteš levou a pravou stranu. Holka, zamysli se nad sebou ....

Křupan 22.7.2006 13:26

Re: Elio, čuráš pravidelně ? A co mozek, máš ?

Pokud velkokapitál + střední třída tvoří 10% obyvatel, pak těch zbylých 90% jsou nádeníci a žebráci. To je latinská amerika jak když vyšije. Děkuji za upozornění.

Malý Aston 22.7.2006 9:25

Není o čem jednat.

Rozdíl v programech tříkoalice a dvoukoalice je natolik rozdílný,že dohoda o programu společném,není možná. Ano dohoda mezi politiky možná je.Jedni chtějí ještě vládnout a druzí již chtějí vládnout.Poměr 100:100 nic jiného neumožňuje, je nutné zahájit jednání o nových volbách s jedinou změnou a to je počet poslanců na lichý počet. Není důvod aby levice podporovala pravici a naopak. Naopak je možné,že politici začnou podporovat jeden druhého,bez rozdílu levičák,pravičák . Ona ta touha po moci i když nebudou schopni plnit programy svých stran,pro které je občané volili,může být větší než jejich odpovědnost . Tedy zrada svých občanů,voličů. Pokud ODS odstoupí od své politiky,najdou si pravicoví voliči stranu jinou,pokud ČSSD bude trvat na spolupráci s KSČM,budou občané voliči,příště volit přímo KSČM. Já osobně nepodporuji spojení ČSSD+KSČM a zejména nepodporuji,že poslanci KSČM jsou postaveni do pozice rozhodující politické strany. Dále nechápu,proč pan Paroubek,vytváří tak složité kombinace.Pokud bude tříkoalice u vlády,tak levice bude mít v parlamentu dostatek síly,aby mohla zabránit ODS realizaci jejich programu,který ČSSD nepodporuje a to jednak společným hlasováním s KSČM tak i s jinými stranami tříkoalice.Naopak ČSSD nemůže vytvořit vládu bez KSČM. Není pravda,že se musí politici dohodnout,to je jen jejich přání. My občané voliči jsme nešli k volbám,aby se za našimi zády dohodli,my voliči jsme tu možnost neměli,my jsme volili dle svého přesvědčení.Jedni volili levici,druzí pravici a z důvodů špatně postaveného zákona,kdy máme sudý počet poslanců vznikla tato situace.Pokud je pravda,že se již nějak dohodli,tak to co nám tady předvádí,je jen divadlo,obsazené špatnými herci,scénář napsal pan Jičínský a my jako diváci jsme postaveni do role blbců sedících v hledišti a střídavě tleskající jednou nalevo,podruhé napravo. Prospěch z tohoto divadla mají jen šatnářky a majitel divadla,který vybírá vstupné od nás občanů,kteří tu šaškárnu zaplatíme ze svých daní.

Milaz 22.7.2006 9:35

Re: Není o čem jednat.

Je to až neuvěřitelné, ale musím s Vámi souhlasit. Jen otázka - chápete smysl trojkoalice?

Malý Aston 22.7.2006 10:52

Re: Re: Není o čem jednat.

Já chápu,že některé strany před vobami jasně deklarovali,že nebudou spolupracovat ani se opírat o podporu KSČM. U ODS je to jasné,má jiný program. U KDU,nic jiného jim nezbývá,mají s ČSSD špatné zkušenosti a na kolaboraci doplatili,tak tak že prolezli. Strana Zelených je strana,která byla postavena na některých jedincích,kteří by se zbláznili,kdyby je KSČM podporovala a to ve spojení s ČSSD. Vnitřně ale jsem přesvědčen,že  ČSSD a KSČM a Zelení mohou spolupracovat ale nebudou to říkat moc nahlas. Takže já chápu tříkoalici v tomto současném složení jako strany,které nechtějí spolupracovat s KSČM. Pan Paroubek legitimně využává všechny možnosti a je to normální,jen ta jeho spolupráce s KSČM o kterou se opírá,mu neumožní jednat s některou jinou stranou současné tříkoalice.Tím,že se včas veřejně neoddělil od KSČM mu snižuje manévrovací prostor. Nechce v poslanecké sněmovně hlasovat společně a veřejně s KSČM ale pravice mu nemůže pomoci.Takže taktika ano a ne,která je vedena ze strany ČSSD ke straně KSČM je dobrá,ale nesmí ji přepísknout. Pak se proti němu mohou z KSČM postavit,jako to udělali ve volbě nevolbě Zemana na Hrad . Já se domnívám,že situace má řešení v nových volbách a stanovení počtu poslanců na lichý počet,nebo získání maxima pro ČSSD,která státotvorně odejde do opozice a nechá vládnout tříkoalici a při první příležitosti jim vysloví nedůvěru a budou nové volby. Nové volby nás neminou.

Milaz 22.7.2006 11:05

Re: Re: Re: Není o čem jednat.

Myslel jsem to jinak. Je sice pěkné, že ODS, KDU a Zelení vytvořili trojkoalici, ale PROČ? Mají 100 hlasů a pokud chtějí podporu vládě, tak potřebují podporu KSČ nebo ČSSD. Tu první by morálně přijmout neměli a podporu ČSSD nedostanou bez ústupků z progamu. ČSSD při součastném stavu ve sněmovně by musela být na hlavu padlá, kdyby požadavky neměla. Takže pro ODS, pokud chce cokoli, musí jednat s ČSSD a né s lidovci a zelenýma. Je přece nesmysl udělat ústupky prckům a pak i ČSSD. A navíc s těma prckama nemá sílu prosadit ani nové volby. Proto si myslím, že složité kombinace vytváří ODS a né ČSSD.

Malý Aston 22.7.2006 11:37

Re: Re: Re: Re: Není o čem jednat.

Souhlasím,ale to nám nepomůže,na naše názory nikdo nedá.Máte pravdu v tom,že tříkoalice má skutečně 100 poslanců a ještě někteří mají svůj rozum. Ale tím se dostáváme k mému názoru,že je tady hráno divadlo. Skutečně musí jednat ODS a ČSSD. Jenže výsledek bude nevýhodný pro ODS. Jednak naštvou KDU a Zelené a ještě budou mít proti sobě ČSSD+KSČM.Zelení budou mít pro své členy argument,ODS se na nás vykašlala,proto budeme spolupracovat s ČSSD a ještě řeknou,že KSČM nemají rádi.Tento divadelní kus bude dohrán,o tom není žádných pochybností.Jen zůstává otázka,co na to všechno řekne KSČM. Tato strana dostala méně hlasů než předpokládala,oproti ČSSD nemá tužbu jit do vlády,v opozici je jí dobře. Musíme připustit,že mají řadu vynikajících odborníků a nejsou namočeni do žádných afér. To,že je nutné provést řadu reforem a to velmi nepopulárních,oni dobře znají.Kdo tyto reformy provede,příští volby prohraje.A protože neznám jejich krátkodobý ani dlouhodobý program,jak se stát rozhodující politickou stranou ne levici,čekám na kterou stranu se přikloní. V žádném případě není u nich zájem aby z této divadelní hry vypadli.

janoryna 22.7.2006 11:23

Re: Re: Re: Není o čem jednat.

to je jasný, že ODS nebude spolupracovat s KSČ. jen si s jejich pomocí státnicky moudře zajistí ten 101 hlas. už se na tom pracuje. 

Ladislav N. :-))) 22.7.2006 11:34

Re: Re: Re: Re: Není o čem jednat.

Oryna - komunista to přece musí vědět... A čtenáři NP vědí, že nikdy nekecá... ;-D

Pavel ze Slezska 22.7.2006 11:53

Re: Není o čem jednat.

Dále nechápu,proč pan Paroubek,vytváří tak složité kombinace.

Protože jediné, pro něj přijatelné východisko je, že ON bude předsedou vlády! Žádný jiný výsledek voleb nepřipustí.

Malý Aston 22.7.2006 11:57

Re: Re: Není o čem jednat.

Jsem pravičák jak poleno,je to jistě znát. Mám jen obavu,že můžete mít pravdu.Proti jeho taktice není obrana,tak jako nebyla obrana proti volební kampani ČSSD.

Milaz 22.7.2006 9:06

Proč né druhý pokus?

Proč Klaus neprohlásí, že dá Paroubkovi druhou šanci na sestavení vlády? - za křeslo předsedy parlamentu pro ODS

Vždyď kdyby to udělal, tak Paroubka mohou zrušit tím, že mu "trojkoala" nedá podporu a třetí volbu má ODS. No a v případě neúspěchu by byly předčasné volby s nedůvěryhodnou vládou Topolánka a spol.. Vše zablokoval Klaus - né Paroubek. Ten chce jen svou legitimní šanci na sestavení vlády.

janoryna 22.7.2006 11:28

Re: Proč né druhý pokus?

bez obav. trojkoalici pomůže KSČ odtavit socany. co je na tom špatného. když dva spoluracují s KSČ, není to totéž !

janoryna 22.7.2006 11:30

Re: Re: Proč né druhý pokus?

bez obav. socany pomůže odstavit KSČ. když dva dělají totéž, není to totéž !

loizik 22.7.2006 11:54

Re: Re: Re: Proč né druhý pokus?

Hlavne je rozdil, jestli KSC zlanarim, aby se Paroubek dostal od vesla a nedavna svistva se zacla vysetrovat (na cemz maji zajem jak trojkoalice - ziska vladu, tak komousi - muzou tim ziskat volice socanu v pristich volbach) - nebo jestli s KSC prosadim ultralevicove zakony, podle kterych se bude ridit zivot zeme.

Jirka1 22.7.2006 15:42

Re: Proč né druhý pokus?

A proč  by Milazi  prezident říkal dopředu co udělá, dost možná, že to má v plánu, ale jsme teprve v bodě -1, po zvolení orgánů Parlamentu budeme teprve v bodě 1. Celá diskuze,včetně téměř všech článků novinářů se odbývá,co bude v bodě 3. Bohužel i vrcholoví politici přijali tuto hru.!!

Skepticus Maximus 22.7.2006 8:57

Výborná příležitost parlament zrušit a nechat jen senát.

Beztak z té zvlčilé chátry není žádný užitek :-/

grrr 22.7.2006 8:05

to je opravdu zvláštní

že pravidla hry umožňují "nikoho nenominovat" jen se tak sejít, poklábosit a zas jít domů. A pořád dokola To je stejný jako mít auto před barákem, vždycky si jít zajezdit na neutrál, šlapat tam dvě hodiny na plyn bez pohybu, dělat brmbrm, plýtvat benzínem, zasmrdět okolí.... a pak jít zase domů. No ano. Tohle jsou pravidla fungování tohoto státu. Pro jistotu, aby je Klaus nemohl rozpustit, si odhlasovali aspoň mandátní výbor. Moc pěkný přizdisráčismus za tři miliony denně.

Ladislav N. 22.7.2006 8:57

Re: tři miliony denně...

Horší jsou stamiliony denně prošustrované přesluhující vládou... a pokračování Rathových personálních čistek v době, kdy vláda ztratila mandát...

Topolánek: Klausův postoj ovlivňuje snaha být znovu zvolen

"Václav Klaus je v pozici prezidenta druhé poloviny svého funkčního období a myslí na první polovinu dalšího funkčního období. Takže jeho postoj je modifikován daleko víc tímto než čímkoli jiným," řekl listu Topolánek.

Luboš 22.7.2006 9:38

Re: to je opravdu zvláštní

Správně, pozastavíme všem poslancům výplaty a dohodnou se natotata!

Marat 22.7.2006 11:52

Re: Re: to je opravdu zvláštní

Luboši,kdo má poslancum zastavit plat? Vždyť jedíný kdo jím může zastavit platy,to jsou oni samotní a ti to zásadně neudělají.Jedině oni,sami sobě by mohli ty platy zastavit.Na širém světě se nenajde nikdy nikdo,kdo by odmítl brát peníze,zvláště svou mzdu i mzdu nezaslouženou. To je přece fór!

Pete 22.7.2006 8:05

Není "přizdisráč" daleko přesnější než použitý termín?

grrr 22.7.2006 8:06

Re: Není "přizdisráč" daleko přesnější než použitý termín?

Jistě. Ale autor by riskoval trestní oznámení od Parouba.

BuBu 22.7.2006 8:49

Re: To se Pete nedělá . . .

. . . Ty jsi mi ten správný termín PŘIZDI-SRÁČ vzal z úst ! To bylo to první, co mě napadlo ve zlomku vteřiny, když jsem viděl ten titulek !

P.S. Ale ani  tento "termín" zdaleka nevystihuje a nepopisuje člověka takových "morálních kvalit", jako je všemi bolševiky milovaný soudruh bratr, alias Velký Duce, Paroubek ! 

nd 22.7.2006 8:00

Porad slysim jak panu Topolankovi a ODS ublizuji.

Kdyz jsou tak dobri tak proc nevyhrali vic ?

Za prolezeni s odrenyma usima se zas tak moc neplati.

Patron Divný 22.7.2006 9:00

Re: Porad slysim jak panu Topolankovi a ODS ublizuji.

"Kdyz jsou tak dobri tak proc nevyhrali vic ?"

Protože volební právo mají i takoví myslitelé jako vy.

Lea 22.7.2006 4:38

testování pevnosti smysluplné trojkoalice

http://ihned.cz/1-10029950-18934220-002000_d-56

Lea 22.7.2006 4:21

Paroubek

ale snad už od začátku říkal,že nepostaví kandidáta,který nebude mít předem vyjednanou parlamentní podporu.Trojkoalice nejdříve  podporu slíbila,načež jí chtěl Paroubek  písemně.  Pak došlo  k ústupu  trojkoalice  a ČSSD kandidáta stáhla. Nic víc bych v tom nehledala.V článku je dále zmíněna slabá chvilka,která postihla Topolánka.Jaká slabá chvilka při vyjednávání postihla Paroubka?

Ale 22.7.2006 6:09

Re: Paroubek

Slabost Paroubka spočívá v tom, že on tuto podporu nechce vyjednat, ale vynutit (a nemá na to). Taktikou koalice byl donucen jednat a přistoupit na nepatrné, leč přece jen ústupky, alespoň rétorické. Proto musel nechat Zaorálka ve hře, jinak nebylo o čem jednat. Výsledkem jednání byla nakonec šance pro ČSSD, že si může testnout Zaorálka v tajné volbě bez protikandidáta (100 hlasů - vyhrála ČSSD do budoucna, 101 hlasů - Paroubek má jackpot, méně, než 100 hlasů - s každým ztraceným hlasem roste Paroubkova blamáž, ale stále mu zůstává pozice, bez vlastního kandidáta nemůže jackpot brát 3k).

Paroubek je natolik po*raný z třetí možnosti, že to raději vzdal. Psychologicky je výsledek je podobný zisku 99, přistupuje vědomí Paroubkova strachu a vnitřní nejistoty. A o to tady v celé té šarádě šlo. Pozice ODS - předsedu sněmovny za schválení vlády - se nijak nehnula, viz usnesení VR ze včera.

Axiomem povolebních vyjednávání je pravidlo - kdykoli se Paroubek rozhodne (nebo je přinucen) na něco reagovat jinak, než pozicí sedícího Budhy, dopadne jako pitomec.

Pepa II 22.7.2006 2:17

Vim, ze Neviditelny pes klesnul

ale netusil jsem, ze je na tom pan Neff tak spatne, ze musi publikovat takoveto blaboly.