15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel 12.2.2008 22:00

Re: když už tak lamentujete nad tím, koho jsme si zvolili,

Volit ne, ale co třeba kandidovat?

kpt 12.2.2008 21:10

Re: Re: volím nevolím

buďte si jistý, že i při jakémkoli přestavitelném jiném systému se tam stále budou dostávat titíž lidé, s ostrými lokty, dobrým žaludkem a selektivní pamětí.

Hobo 12.2.2008 17:39

Re: Hlava

Aha, už mi to došlo. Takže znovu a lépe:

www.zrusmeprezidenty.cz

Hobo 12.2.2008 17:36

Hlava

Zažité přísloví opravdu praví, že ryba smrdí od hlavy. Kde však v tom slavném republikánském systému máme vlastně hlavu? Osobně ji nevidím. Prezident to není v žádném případě, to je jen taková loutka. Kolektivní orgán, jako je parlament, je poznamenán stigmatem kolektivní nezodpovědnosti, může být nanejvýš mnohohlavým drakem (chraň nás pámbu).

Odmítám zásadně tvrzení, že jako občan jsem zodpovědný za to, kdo je v parlamentu. Za současný tristní stav zodpovídá nanejvýš většinový dav, za který zásadně odmítám přebírat osobní zodpovědnost. Nesouhlasím proto s tvrzením, že to jsou "občané, kdo určují elity." Za prvé elity na těchto místech příliš nevidím a za druhé: já je nevolil.

Vidíme prostě republikánský systém v celé nahotě tzv. svobodných voleb, ve kterém nutně vyhrává hlavně velkohubost, slibotechna, podbízivost a dav. Nebo si myslíte, že někdy bude ve společnosti většina voličů moudrých, uvážlivých a zodpovědných?

Nikdy, dámy a pánové, nikdy!

text

daddy 12.2.2008 17:18

Mám pocit že zapomínáme

na přání pana Paroubka sice nevyslovené ale řekl bych že k němu vše směřuje,vidět totiž odejít Václava Klause z Hradu.Dělal vše proto aby do března nebyla vyhlášena volba prezidenta a když jeho spolustraník Vlček řekl že se domluvil na volbě s Topolánkem nepřijal to Paroubek zrovna s noblesou.A tady si myslím je ten problém.Nenávist ke Klausovi Paroubkovi zatemnila rozum a proto se chová jak se chová děl co dělá.Nic vís za tím

Hobo 12.2.2008 16:55

Re: Občan Schwarzenberg

Jenom jestli jsme místo šlechtictví neměli zakázat spíše soudružství.

Hobo 12.2.2008 16:52

Re: Re: Občan Schwarzenberg

Po vzoru Ronalda Reagana, kterého bylo možno budit kdekoliv, dokonce i uprostřed zasedání vlády. (Co kdyby se náhodou dělo něco důležitého, že?)

Hobo 12.2.2008 16:43

Re: když už tak lamentujete nad tím, koho jsme si zvolili,

Např. by bylo možno neskákat na lep tvrzení, že hlas pro neparlamentní strany je hlasem ztraceným.

Hobo 12.2.2008 16:40

Re: Re: "Zodpovědnost beru na sebe" ...

Však až začnou chodit bezdomovci a všelijaká lůza, tak teprve uvidíme, zač je toho loket.

Honza 12.2.2008 16:06

drahá sranda

Souhlasím s názorem pana Petra. Já sám, a asi i ostatní nevolil lidi, nýbrž program. Čemu odmítám porozumět je svobodná volba jednotlivého zastupitele, který dnes volil p. XY (z vlastního rozhodnutí) a zítra ho už volit nebude (také z vlastního přesvědčení). Ohánět se mandátem od občanů je hodně daleko od pravdy.Pokud by se takto vedla jakákoliv soukromá firma, nepřežila by ani rok.

hape 12.2.2008 14:44

Re: volím nevolím

naprosty souhlas, bez zmeny volebniho systemu se budou do politiky dostavat stale stejni ....

Pejzlerka 12.2.2008 12:06

Re: Občan Schwarzenberg

K.Schwarzenberg,    už je  hodně  proslulý  svými  "šlofíšky",  které  si  dává  při  nejrůznějších  jednáních  a  zasedáních.  Je   zcela  určitě  vzorem(podle  mnohých  českých  novinářů,  kterými   je  za  to  chválen), pro  některé  volené   české  politiky,  senátory  i  poslance.  Ovšem,  jako  mašinfíru,  třeba Pendolina,  nebo  nočního  hlídače,  by  ho patrně  doporučil  málokterý  z nich. 

Šnek 12.2.2008 12:02

Re: Občan Schwarzenberg

Ale je to člověk se smyslem pro humor a to se počítá. Kdyby nebyl ministr zahraničí, napsal bych srandista.

Šnek 12.2.2008 11:59

Re: Re: Re: Jen se podívejte!

Ten chlapec roste. Ještě před nedávnem se prezentoval jako Autor je student, spolupracovník Institutu K.H. Borovského . Teď už je místopředseda. Že by nový koloťuk?

PROKOP BUBEN 12.2.2008 11:27

Re: Re: Jen se podívejte!

Naozaj to tak vyzerá i myšlenkové pochody jsou podobné....

vv 12.2.2008 11:05

Občan Schwarzenberg

K Vašemu velebení K. Schwarzenberga: 88 let po zrušení šlechtických titulů v naší zemi byste tuto skutečnost, přes své mládí, mohl zaregistrovat i Vy. Schwarzenberg není v naší zemi žádný kníže. Šlechtictví je jeden z nejzrůdnějších institutů, které si lidé dokázali kdy vymyslet. Ostatně K.S. by se mohl aspoň konečně naučit česky.

Parvus 12.2.2008 10:31

Re: Jen se podívejte!

Na fotografii je Barbora Škrlová, respektive její další klon.

Petr 12.2.2008 10:29

volím nevolím

Bohužel volič volí stranu ale kdo bude tuto stranu zastupovat (rozuměj bude zvolen) o tom rozhoduje výhradně vedení strany, které sestavuje kandidátku a její pořadí. A preferenční hlasy nemohou prakticky tuto přednastavenou volbu ovlivnit (voliči nemají možnost konkrétní domluvy o podpoře a tak jen zcela výjimečně podpoří výrazného kandidáta, který se posune o příčku nebo několik nahoru, avšak stranické matadory (kteří se sami na volitelná místa dosazují), na čelních místech kandidátky to ohrozit nemůže. Volební systém je tak názornou ukázkou techniky manipulace davem.

Šnek 12.2.2008 8:48

Jen se podívejte!

A hned uvidíte, že fotografie se k žádosti o zaměstnání nevyžadují jenom tak.

Lagron 12.2.2008 8:22

Re: když už tak lamentujete nad tím, koho jsme si zvolili,

To je právě meritum toto národa. Vemte si z dlaně chlup, když tam není:-D

tich@dohoda 12.2.2008 8:20

pane Prochazko v uctivem uklonu dekuji :-)

v kratickem clanku je obsazeno vse, ja jsem sice tu taskarici nevidel , tedy ani bych nechtel videt, mam ovsem veliou obrazotvornost takze  vidim vse v barvach do nejmensich detailu, Dekuji    Cest :-)

Honza z podhůří 12.2.2008 8:01

když už tak lamentujete nad tím, koho jsme si zvolili,

neráčil byste nám autore laskavě sdělit, koho jiného bylo možno volit?

tz 12.2.2008 7:52

Co je to za institut,

že jeho člen je schopen tak neuvěřitelně hlubokého vhledu?

Vasekpasek 12.2.2008 2:44

Re: "Zodpovědnost beru na sebe" ...

No ono je to trochu jinak a největší zodpovědnost za stav dnešní politiky mají právě ti, kteří volit nechodí (a kteří obvykle nejvíc křičí, jak je to všechno děsný)

hamar 12.2.2008 2:27

"Zodpovědnost beru na sebe" ...

Neboť pravidelně chodím k volbám, tudíž i mí zástupci jsou v parlamentu ... Kdybych k volbám nechodil, mohl bych říci, že za to nemohu, protože jsem je nevolil! Budu zodpovědný a asi to příště udělám - nebudu volit a budu si moci oddechnout, že mi nikdo v parlamentu nedělá ostudu8-o

derik 12.2.2008 1:09

To teda hazite vsechno do jednoho pytle.

Kdyz se nedokaze rozlisovat, byt jen za ucelem urceni mensiho zla, tak to je dost spatne vysvedceni pro politickeho komentatora.