4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 6.11.2010 21:39

No, často s p. Jelínkem

nesouhlasím, ale dnes (nikoli poprvé) souhlasím. Ostatně bláboly onoho staříka jsou někdy už tak trapné, že snad ani nestojí za všimnutí, natož komentování.

M. Prokop 7.11.2010 17:53

Re: No, často s p. Jelínkem

Vždyť je podle fotky docela mladý .......

ale za komentář obvykle nestojí, politruk.

M. Prokop 6.11.2010 21:18

No jo, soudruhu politruku,

ono je holt nutno něco málo dělat s těmi dluhy, které jste vy levičáci nadělali.

"Zdroje byly", ale teď je nutno platit alespoň úroky.

F. Kusák 6.11.2010 15:20

Prezident jako instituce,

to je jedna věc, ale jako konzervatvní politik. Tak o tom snad nemůže být ani řeči. A hloupí voliči, když volili pražskou ODS. Prolezlou mafiánskými praktikami a extrémním klientelizmem. Kdo o tom něco ví, dá mi určitě za pravdu. Proto je každá nová tvář, neřku-li strana podezřelá. Neví se jak bude jednat a hlavně, jestli bude dodržovat nastavená pravidla. Celý ten proud, kde jsou politici, úředníci, podnikatelé i média táhnou za jeden provaz a zkuste tomu zabránit, zničí vás jak třídu. Ale proč tomu nahrává prezident, tak to opravdu nevím. Asi zde má také své zájmy............. 

M. Vondráček 6.11.2010 12:25

právo ...

právo stěžovat si u ústavního soudu, právo si bezstrstně plivnou na prezinta a spoustu jiných práv jistě vlastníte.Ale zkusil jste si vedle práv postavit i povinnosti Vaše a Vám milých politiků ??

D. Streit 6.11.2010 12:20

Jelínek přestřelil

Mohla by to být i pravda, kdyby Ústavní soud vedený socanem Rychetským se nesnažil být zákonodárným sborem, proti němuž už však není odvolání:

http://streit.blog.idnes.cz/c/162306/Kdyz-levice-prohraje-pozve-si-na-vas-Rychetskeho.html

F. Doušek 6.11.2010 11:28

pane Jelínku, pokud by Klaus byl šéfem fanklubu

P. Nečase, jistě by nehoroval pro velkou koalici ODS+ČSSD v Praze při zachování současných šíbrů ve funkcích. Ale plivl jste si, to je vaše právo.

D. Švik 6.11.2010 10:24

Kam čert nemůže nastrčí...Klause

Ano, jako už tolikrát. Ale poněkud v jiném směru, než nám tu naznačuje zmatený socialistický novinář Jelínek. Pořádná rána vedle, byla nedávné vyznamenání Knížáka /to je fakt úlet/ a naposledy včera, kdy se rozčiloval , že v pražské koalici OdSáků se sociály nevidí žádný problém. Já jen doufám, že pražský volič tuto pražskou sviňárnu nezapomene a řádně v příštích volbách "ocení"

J. Kanioková 6.11.2010 22:46

Jak se rozčiloval? To věříte titulkům čackých novinářů?

Řekl pouze - že neví,

proč se kvůli jednání v Praze dělá takový rozruch, když modrooranžové radnice

mají i jiná velká města.

F. Matousek 8.11.2010 9:46

Re: Kam čert nemůže nastrčí...Klause

Tak to vidíte, a me bylo vyznamenání Knízáka panem Klausem naopak sympatické.

Vyplývá z toho, ze pan President má smysl pro recesi a trochu pro humor, a to je positivní!

K. Janyška 6.11.2010 8:01

A Vy o přestřelování něco už víte, viďte, Jelínku ?!

Na to jste kadet ! Dzp.

V. Bok 6.11.2010 10:45

Re: A Vy o přestřelování něco už víte, viďte, Jelínku ?!

No, Jelínek je politolog profesionál a na socana dost objektivní.  Občas má i pravdu. Tohle fakt Klausovi ulítlo. Zrovna tak jako s tím Bémem. Holt už není nejmladší.

M. Prokop 6.11.2010 21:19

Re: A Vy o přestřelování něco už víte, viďte, Jelínku ?!

Objektivní.

Lepší vtip už dnes asi nenajdu.

B. Šourek 7.11.2010 14:36

Re: A Vy o přestřelování něco už víte, viďte, Jelínku ?!

Pro některé lidi je objektivní každá kritika mířící na Klause. Diskuse o jádru problému je zcela zbytečná. Víru nezničíte.

M. Dubanová 6.11.2010 2:34

Proč se hlava státu nechová jako hlava státu,

dílem protože "může", no a dílem protože jsme té hlavě státu, my jako občané zcela ukradeni...

S. Vaněček Šauerová 6.11.2010 1:34

Odpusťte mu to, pane Jelínku, neví už , chudák, co činí.

Přeceť jen je to již starý pán. A pak, zbývá jen 27 měsíců ... to už je přece brnkačka ... :-)

P. Vaníček 6.11.2010 11:34

Re: Odpusťte mu to, pane Jelínku, neví už , chudák, co činí.

Nevím,jestli jste on nebo ona,ale v každém případě jste trdlo.Při každém prohraném hlasování ve sněmovně bečet a utíkat k "nestrannému" ústavnímu soudu je opravdu hysterie. A koalice? Když někde udělá Šťopka se sockama koalu,je to v cajku. Ale když hrozí,že bude v autu,hned běží na lampárnu. Móc chytré! A p.prezidenta se ptali, samozřejmě bez postranních úmyslů,ti naši chytří,vševědoucí "NOVINÁŘI". A slušnost je odpovědět.

S. Vaněček Šauerová 6.11.2010 17:33

Máte pravdu.

Klausova (a spol.) podání k Ústavnímu soudu byla skutečně hysterická. Také byla po právu všechna, totiž do posledního, zamítnuta. Při KAŽDÉ prohře - kupř. když obě komory parlamentu odhlasovaly ratifikaci LS - běhat k ÚS ... kampak by to vedla okna ... :-)

J. Kanioková 6.11.2010 22:43

samozřejmě, když ÚS vede socialista

a prezident se do poslední chvíle snažil bránit přijetí LS. Jednal tak v zájmu hodně velkého počtu občanů této země.  A takových už velkou úměrou přibývá, protože už konečně začínají chápat, co je LS zač. Že z nás udělala gubernii Bruselu.

M. Dubanová 7.11.2010 23:49

Re: samozřejmě, když ÚS vede socialista

prezident se do poslední chvíle "bránil", dovolím si položit otázku a čemu - že se to V.K. tak urputně bránil. V roce 1993 - on sám V.K., tehdejší předseda vlády ČR - "metelil" do Bruselu - aby podepsal "Dohodu o přistoupení ČR k EU", A potom tam "metelil" ještě jednou a to podepsat dokument který se jmenuje "právní rámec vstupu ČR do EU" - kde se kromě jiného píše i o tom :" že právní řád každého státu je zastřešen ústavou, zákonem nejvyšší právní síly, ale že tato koncepce suverénního státu v dnešním právním klimatu neobstojí.Dále se tam hovoří o "Přenesení suverenity státu" na nadnárodní orgány, vzhledem k tomu, že ústavy jednotlivých členských států se liší, co do formy i obsahu!

No a toto všechno podepsal V.K., aniž by vznesl nějaký protest, tak proti čemu protestuje dnes, prosím?