17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Čenda 29.12.2008 13:30

Re: zkuste rozlišovat

Svatá pravda.

Marat 29.12.2008 13:29

Re: Afghánistán

Váňo.Ivane Ivanoviči,zřejmě jste tak blbí,nebo tak  zaslepený,že vůbec nevíte co vedlo USA ke konfiktu s Afganistanem.Kdyby tehdy Afganistan vydal Bin Ladena s celou jeho partou vrahounu,organizátory a viníky teroristického útoku na USA,nikdy by k invazi USA do Afganistanu nedošlo.

Vážení,Ivan je komunistická krysa a nemůže psát a jednat jinak.

Čenda 29.12.2008 13:19

Re: na prémii

Ivane, Ivane, kdybys nebyl hlupákem, nemusel bys do Bohnic.

Zdenek 29.12.2008 12:57

Klausova nenávist

Klaus nenávidí Evropskou unii (nikdy nepřiznal jak volil). Ještě víc nenávidí Lisabonskou smlouvu a Topolánkovu vládu. Uvidíme s kým se ještě spojí.

Jura Jurax 29.12.2008 12:50

Re: Pane Hvížďala,

A echtegermán Zima zase nezklamal a potěšil žlučovitým výlevem blbosti

Jura Jurax 29.12.2008 12:49

Re: Pane Hvížďala,

Jo, pohybovat jo - ale skutečným politikem není, leda snad ve velice pokleslém smyslu ;-D

Jura Jurax 29.12.2008 12:48

Re: na prémii

A proč své bláboly nazýváte argumenty, Ivánku? 8-o8-o8-o

Jura Jurax 29.12.2008 12:47

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

A za co myslíte, že mu ty melouny přihráli ... pro jeho bezelstné oči? ;-D;-D;-D

Takhle se legálně odměňuje vstřícný a mlčenlivý politik ... ;-D;-D;-D

Jura Jurax 29.12.2008 12:44

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

Ivan píše výhradně hlouposti - a ještě nikdy se nespletl ... ;-)

jarda 29.12.2008 12:44

pomatenec

P.Hvizdalo,nebalamutte lidi!Mate to v te vasi hlavicce pocmodrchane a nejen vy,ale vice vasich pratel z "Neviditelneho psa".Vetsina a to velmi velka a ne takova jakou ma Topolanek v republice chce jasne a to!Zaden radar,upravene polatky s konzultaci napric pol.spektrem,chteji "Lisabonskou smlouvu",Zadne vojaky do misi.Vzdyt vy ani vlada nevite,nebo nechcete vedet proti komu tam bojuji.Lide opet nechteli uznat Kosovo a to tak jde dal.Chceme vlajku ev. unie,chceme "euro" atd. Prosim vas vymente si lidi v republice,nebo aspon nepoustejte tu vasi spinu porad dal!

Jura Jurax 29.12.2008 12:43

Re: Zodpovědná politika

Jejich požadavek, aby byla konečně schválena LS je zcela legitimní...... legitimní jistě, avšak zrůdně blbý a mířící proti samé existenci zbytků suverenity tohoto státu ;-€;-O

Není pochyb, že se socialisté hodlali nějakým způsobem na předsednictví podílet, coby zástupci státu. o tom není pochyb, že by se rádi podíleli na moci, i když prohráli pro tohle relevantní volby - ale jen hlupec by jim to jako naprosto nekonstruktivní, demagogické a populistické opozici povolil ;-)

Starý J. 29.12.2008 12:30

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

O misích se nikdy nehlasovalo jinak, tak neblábolte.

To, co zde píšete, byla Zorálkova narychlo vymyšlená výmluva, když viděli reakci zahraničí. Neschválili by totiž žádné mise, když ODS odmítla vyhandlovat poplatky. Musíte poslouchat i bezprostřední reakce po hlasování a ne věřit tomu, co dodatečně na svoji obhajobu vymyslí!

Takže zde nepište hlouposti, to, že tomu, co zde píšete věříte, je sice hezké, ale se skutečností to nemá naprosto nic společného!

ben 29.12.2008 12:08

Re: na prémii

Bláboly Ivana by měli shromažďovat psychiatři a používat je ke studijním účelům při výzkumu těžkých duševních poruch.

amos 29.12.2008 12:04

Re: Afghánistán

Ivane píšeš to dobře ale je to jako házet perly sviním. Hodně lidí je prostě našimi médii zmanipulováno , vidí černobíle, bez souvislostí a nechtějí o situaci přemýšlet. Já jsem ze začátku taky schvaloval útok USA proti základnám teroristů, hlavně po 11.září a i naši pomoc. Jenže potom se ukázalo že většina  teroristů pocházela ze Saudské Arábie (amerických kámošů)a už jsem si tou válkou nebyl tak jistý. Tam nejde o porážku Talibanu a osvobození lidí od náboženských fanatiků ale o ovládnutí tohoto prostoru z ekonomických a politických důvodů. Ale to se hrdým afgháncům nelíbí a tak kromě talibánců bojují proti okupaci i netalibánci, kteří nesouhlasí s okupací a loutkovou vládou. Taky si myslím že tam už nemáme co dělat ale měl by byýt plán na stažení vojáků a ne postavit je do trapné a složité situace politikařením. Ať ČSSD nebo ODS, která se ničeho nedokáže zříci a kalkulovala s tím, že z morálního hlediska ČSSD nemůže mise zrušit. A to ji nevyšlo. Přitom mohli hlasovat už dávno a jenom o AFG.

  

Ivan 29.12.2008 11:46

Re: na prémii

To myslíte co?  Že by parlament nehlasoval o misích jako o celku?  Nebo jako že v Kosovu nevládne albánská drogová mafie? Nebo co? No prostě, geniální taktika ODS dosáhla svého. Vlastně ODS asi chtěla dosáhnout neprodloužení zahraničních misí a proto si vymyslela to geniální hlasování a svalit tak vinu na jiného.  Že by to bylo to správné uvažování modrých ptáků?

j 29.12.2008 11:43

Re: Pane Hvížďala,

v jednom má pán Zíima pravdu. Paroubek se v tom umí pohybovat

Ivan 29.12.2008 11:42

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

Hlavně se nezapřela ODS a svou geniální taktikou spojování nespojitelného dosáhla vynikajícího výsledku při hlasování o zahraničních misích.

j 29.12.2008 11:41

Re: na prémii

Ty vaše blaboly jsou jako argumenty?

Ivan 29.12.2008 11:41

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

ČSSD se zbavuje těch, kteří jsou jen podezřelí z korupce. ODS své členy ochraňuje, i když je jejich korupce zcela jasná. Tady nějaký rozdíl vidím. Gross (který, tuším, už není členem ČSSD!) jen předvedl, jak je možné pomocí zákonů vymyšlencýh a odsouhlasených modrými ptáky v období rozkrádání a ruinování československého hospodářství) zcela "zákonně" zbohatnout . Jeho peníze jsou vydělány asi tak stejně "zákonně" jako jsou "zákonné" odměny členů správní rady ČEZu a jiných správních rad a jako jsou "zákonné" zisky kapitalistů.

milan007 29.12.2008 11:41

Re: na prémii

proč ta sebekritika , najednou :-D

Ivan 29.12.2008 11:37

Re: na prémii

Toho vzteku, když chybí argumenty.

milan007 29.12.2008 11:36

Re: To, že

Za to my, moudří a spravedlivý jsme spásou národa českého, že milý příteli Zimo :-D

Ivan 29.12.2008 11:36

Re: Afghánistán

Ano, je velkou vinou ČSSD, že souhlasila s misí v Afghanistánu. Jenže jste jaksi zapomněl uvést, že tam původně byla vysílána polní nemocnice a bojová jednotka jen na ochranu té nemocnice. Za vlády ODS se z nemocnice nenápadně stala jagdkomanda, vraždící v Afghánských horách partyzány bojující za osvobození Afghanistánu od americké okupace.

Sebevražení atentátníci jsou partyzáni, bojující proti okupaci své země vojsky NATO. Zabíjejí okupanty a kolaboranty s okupanty tak, jak to dělali například partyzáni i v Československu, když bylo okupováno nacisty. Je škoda, když přitom zahynou i nevinní, ale jinou možnost boje proti okupantům nemají. Je jen třeba obdivovat jejich odhodlání a statečnost. Vojáci NATO sebevražedné mise nepodnikají, ti  jako žoldnéři válčí za prachy.

LV 29.12.2008 11:35

na prémii

Bravo. Tohle je replika na zvláštní prémii. Od Putina. Vyplatí Tvrdík u zadního vchodu lidového domu.

milan007 29.12.2008 11:35

Re: pan Hvížďala je humoristou,

při pohledu do zrcadla ??

milan007 29.12.2008 11:34

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

Jistě soudruhu, jedině CSSD je zárukou pro nás , pracující lid, že se budeme mít všichni báječně. Podívejte se, jak to daleko dotáhl, mladý, prostý strujvůdce :-D

milan007 29.12.2008 11:32

Zdá se ,

že všichni jsou pro Vás blbci.  Nebude to nakonec podle úsloví " Pro hloupého každý hloupý "

Kecal. 29.12.2008 11:31

Re: Kdo seje vítr, sklízí bouři.

Ivan se nezapře.

Ivan 29.12.2008 11:29

Re: Afghánistán

To není o tom, že si tam padnou okolo krku. To je o tom, že si tam pořádek udělají sami. A jak a jaký ten pořádek bude, po tom nikomu jinému nic není. Pokud by Afghánci stáli o US pořádek, tak tam partyzáni nevydrží ani měsíc a sebevětší zahraniční podpora by těm partyzánům nepomohla. Ale obyvatelé si  pořádky USA nepřejí. Oni si prostě přejí Talibán a to zdrcující většinou. Jinak by Talibánce vystříleli, protože tam samopalem vládnou velmi dobře i děti ( a to jak Kalašnikovem, tak i MP nebo Uzi).

Ivan 29.12.2008 11:25

Re: Afghánistán

A představte si, že tygr se živí lovem nevinných koloušků a laní, které zabíjí a trhá na kusy. Co tak přeučit tygra na žraní kedluben?

Pokud si v Afghanistánu rozhodnou sami Afghánci o tom, jaké budou mít zákony, je to jejich věc a nikomu jinému do toho nic není. Stejně tak nikomu nic není do toho, jakým způsobem si Afghánci ve své zemi budou rozhodovat.  Zásadně ale nelze, aby v Afghanistánu místo Afghánců rozhodovala US army. Afghanistán nikoho nenapadl a Talibán svoje zákony uplatňoval jen na svém území.  Mimochodem, v Saudské Arabii, kde vládnou přátelé Bushe, mají ještě zavrženíhodnější zákony o popravách a kamenování žen než v Afghanistánu. Jenže jdou američanůmna ruku, a tak jsou ti hodní. I Talibán, dokud bojoval proti sovětské okupaci, byl ten hodný a kamenování i popravy tehdejší administrativě USA jaksi nevadily. Dokonce ty bojovníky Talibani sami američané vyzbrojili a vycvičili. 

Respektování svrchovanosti státu a nevměšování se do vnitřních záležitostí jiných zemí je jedinou zárukou jakéhož takéhož míru na zemi. I když kamenování nezahalených žen je odporný zvyk, je to Afghánská záležitost. Dá se proti ní  protestovat, neodůvodňuje ale intervenci, protože nikdo nemá patent na rozum a spravedlnost.