2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Analyzator 14.6.2006 10:03

Re: Re: Re: pane naivní

KSCM voli bohuzel hodne volicu. Je zrejme, ze by pravici velmi, velmi vyhovovalo, tyto volice ignorovat, tim je totiz soustavne strategicky oslabovana levice a to maji mazlicci radi.

Nic takoveho. Straseni uz bylo dost, pohadek o neostalinismu taky. Realita je takova, ze levice je proste levice a hlasuje spolu. Ze verejna poptavka v teto generaci jeste nedovoluje ucast ve vlade, je proste realny fakt a tomu je treba se pragmaticky prizpusobit. Tak to bylo receno pred volbami a tak to zrejme bude.

dřevitá kedluben 14.6.2006 10:13

Re: Re: Re: Re: pane naivní

Přesně jste trefil hřebíček na hlavičku, já až do voleb myslel, že ČSSD a KSČ jsou různé strany - jsem to ale naivní!!!!!!!

Analyzator 14.6.2006 10:33

Re: Re: Re: Re: Re: pane naivní

Ano, jste naivni.

Nekdo si zase myslel, ze Zeleni a ODS jsou ruzne strany. To ale skocil Bursikovi na spek, co?

No, vy jste levici s nejvetsi pravdepodobnosti nevolil, vase zajmy a videni sveta nehaji, takze je zcela v poradku, ze ji nemuzete prijit na jmeno. Kdyz vas to uspokojuje ... tak prosim :-)

Hrom 14.6.2006 10:33

Re: Re: Re: Re: pane naivní

Nechapu proc zacinate slovy "Bohuzel" vzdyt byste mel psat jako "nezaujaty" analyzator bohudik.  

Analyzator 14.6.2006 10:41

Re: Re: Re: Re: Re: pane naivní

Ac se vam to mozna nezda, objektivne by bylo samozrejme lepsi, kdyby, stejne jako napravo, existovalo na leve casti spektra vice stran, jedna vice a druha mene doleva.

Volice nepredelate, proste videni sveta existuje prave a leve, to je realita a musite ji pochopit, jinak vam politika bude porad prinaset spoustu frustraci a prekvapeni. Oba pohledy jsou stejne dobre, zadny neni lepsi. Vzdy jsou vyrovnane, otazkou pouze je, na jake urovni spolecnost z hlediska individualismu ci kolektivismu se rovnovaha ustavi.

Strany haji zajmy volicu, tak je to ustavne vymysleno a nikdo nic lepsiho nevymyslel. V evropskem historickem kontextu jsou levice a pravice vyrovnany zhruba tak, jako u nas. Az potud vse OK. Nelinearita je v tom, ze existuje trauma, ktere si KSCM s sebou nese, diky svemu elektoratu se ho nehce zbavit a transformovat se, jako vsude jinde. Tito volici tu realne jsou a maji sve zajmy. Maji pocit, ze KSCM je bude hajit nejlepe a mit tento pocit je jejich svate pravo. Snazit se tento fakt prekricet znamena strkat hlavu tam, kam slunce nesviti :-)

Jistý 14.6.2006 10:48

Re: Re: Re: Re: pane naivní

Připojuji se k uvedenému RERERE. Myslím si také, že je jedno kdo nám vládne (všichni se budou snažit nám něco naslibovat, ale bohužel,  budou hájit jenom svoje zájmy a svůj prospěch - politika je přece nejlépe honorované zaměstnání), ale hlavně, aby to bylo ve prospěch lidí a to nejenom těch nahoře, ale celého národa a hlavně těch, co přináší naší společností prospěch.

odborar 14.6.2006 8:52

Má to jen jednu vadu...

Kde ty neúplatné odborníky s vysokým morálním kreditem chcete vzít ? Oni ještě nějací v ČR těchto vlastností žijí?Který z nich by měl takový morální kredit, že by dal všanc své místo, kdyby ho strany chtěly odvolat za neposlušnost? Stejně by  je ovládali stranické sekretariáty a tahaly by za šňůrky z povzdálí. K čemu by pak taková vláda odborníků byla? Možná jako zástěrka o dobrých úmyslech pro voliče.Přitom nic by se nezměnilo. Přemýšlejte...http://www.odborar.webzdarma.cz

Analyzator 14.6.2006 9:20

Re: Má to jen jednu vadu...

Ja myslim, ze by se jich naslo dost. SAMOZREJME, ze by to byli nastrceni lide nominovani stranami.

Ovsem s tim odvolanim jste mimo, jak by to asi melo byt udelano?

terra 14.6.2006 10:46

Re: Re: Má to jen jednu vadu...

Kdyby jen jednu. Analýzo, můžete mi, prosím, vysvětlit, jak lze podat v jediné diskusi vaši sofistikovanou definici "nestranického odborníka" a hned o pár řádek níž prohlásit "SAMOZŘEJMĚ by to byli lidé nastrčení některou stranou"??? Když bludy, dak důsledně, prosím, důsledně;-€

Analyzator 14.6.2006 11:08

Re: Re: Re: Má to jen jednu vadu...

Ja v tom nevidim rozpor, asi jsem mel misto slova nastrceni (ktere vnimate jako chlapika na dalkove ovladani z gremia) napsat nominovani (tj. clovek, o kterem je prislusna strana presvedcena, ze ackoliv ho nemuze primo ovladat, smysli podobnym zpusobem jako ona).

Nezavisly odbornik je clovek, ktery muze delat kroky a rozhodnuti, ktere by si strana, ktera ho vyslala, na triko vzit nemohla. Je hromosvodem, na ktery lze svalit pripadne neuspechy. Dulezite je, ze nemuze byt nejak extremne vyhraneny, protoze ho musi nejakym zpusobem akceptovat i druha strana. Zamereny ano, fanatik ne. Takze Zantovsky, Sevcik, Jakl by asi neprosli, stejne jako jejich ekvivalenty u CSSD :-)

terra 15.6.2006 9:32

Re: Re: Re: Re: Má to jen jednu vadu...

Vysvětlení přijímám. Když nevidíte, nevidíte... Nejsem oftalmolog.

Charlie 14.6.2006 8:48

Paroubek a Schröder - dva troskotanci

Ti dva mají hodně společného.  Tak jak SPD poslala Schrödera do pr...., tak učiní i ČSSD, pud sebezáchovy ji nedovolí jednat jinak. Malé srovnání těch dvou:

Schröder se ještě dlouho po prohraných volbách prohlašoval za vítěze, protože „dostal víc hlasů než předpovědi předpovídaly“

Paroubek použil stejný argument a navíc si teď přisvojil i mandáty komunistů. KČSM a ČSSD jedna strana jest - KČSSD.

Schröder se po volbách (v povolební diskusi) ztrapnil tak, že ani pes od něj kost nevzal, stejně učinil teď Paroubek.

Schröder se držel moci stejně jak teď Paroubek, a nebylo mu to nic platné, jeho vlastní strana ho poslala do pr.... , no řekněme do penze, (aby se neztrapnila s ním), stejně tak dopadne Paroubek. Je to jen otázka několika dnů. Schröder je dnes totálně mimo politiku, uvidíme jak daleko doletí Paroubek. Mašinfýra také neskončil na nádraží.

Analyzator 14.6.2006 8:52

Re: Paroubek a Schröder - dva troskotanci

Ztroskotanci, zkrachovanci, samozvanci a agenti komunisticke Moskvy, kteri nam berou klid na nasi pravicovou praci. Boze, deja-vu je fakt svinstvo.

Hrom 14.6.2006 10:28

Re: Re: Paroubek a Schröder - dva troskotanci

Velmi konstruktivni komentar. Nu pokud dojdou urgumenty neni nad to pridat alespon nejaky ten nic nerikajici komentar. At kazdy pozna, ze dokazu na vse reagovat. A pritom se jednalo pouze o prizpevek hledajici paraleli.

Analyzator 14.6.2006 10:36

Re: Re: Re: Paroubek a Schröder - dva troskotanci

Ano, nekonstruktivni, ale velmi prilehavy. Nac psat tolik slov, kdyz totez lze vyjadrit nekolika?

Paralely nehledejme, Nemecko je Nemecko a tady v nem nejsme. Kazda realna situace je jedinecna - at se nam to libi, nebo ne.

Hrom 14.6.2006 13:59

Re: Re: Re: Re: Paroubek a Schröder - dva troskotanci

Mate pravdu. Nemecko je Nemecko. U nas je u nas. Ale pokud se nemame divat kolem tak jak mi vysvetlite, proc velke mnozstvi politicky aktivnich lidi prosazuje svoje nazory hlavne na paralelach s jinymi staty i kdyz kolikrat tato srovnani nemusi byt zrovna objektivni. Neni to tak davnu kdy jedna nejmenovana strana (snad budete vedet) srovnavala Ceskou republiku se Slovenskem (nebudu komentovat ty cisla ktera tam uvadela) a snazila se nam dokazat jak se mame dobre. Pritom udaje ktere pouzila byly desinformacni. Ptam se tedy ktere paralely ano a ktere ne?

Saša 14.6.2006 8:37

Paroubek píská

a krysy jdou za ním...

petrs51 14.6.2006 8:28

Nutná dohoda.

text

Jan Vrabec 14.6.2006 8:24

tak napsal za peníze daňových poplatníků člověk z ČSSD

soudruhu jak můžete obhajovat paroubka kterej se svým projevem odkopal před celou veřejností jako trouba kterýmu nedišlo že PROHRÁL. celý ten vstup na obrazovku kde jste s ním stáli mě připomínalo řečnění Gotwalda od kterého to asi odkoukal a převzal slovník.

Vrabec.

Analyzator 14.6.2006 8:27

Re: tak napsal za peníze daňových poplatníků člověk z ČSSD

Myslete realne. Selhali poradci :-)

Podstata projevu byla vecna. VEC-NA. Ja ty krakeny videl na vlastni oci. Vy ne?

Hrom 14.6.2006 10:31

Re: Re: tak napsal za peníze daňových poplatníků člověk z ČSSD

Mate pravdu,  obsah sdeleni byl opravdu vecny. Proto celemu narodu prejel mraz po zadech.

Analyzator 14.6.2006 10:44

Re: Re: Re: tak napsal za peníze daňových poplatníků člověk z ČSSD

Myslim, ze byste mel mluvit za sebe. Narod nejsou noviny, Klaus a gremium ODS :-)

grr 14.6.2006 8:07

Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Analyzátore, vy jste tedy oranžová makovice.

Analyzator 14.6.2006 8:14

Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Musite myslet politicky, grr :-)

Jakou barvu ma makovice vase? Hlavne me zajima barva uvnitr :-)

Ah, a diky za vecny rozbor, v cem nemam pravdu ...

grr 14.6.2006 8:28

Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

No vy myslíte jenom politicky:  trousíte lži o vládě nestraníků. To je ten problém. Navíc myslíte oranžově. To je další problém. Prostě nejsou žádní nestraníci. S otevíráním hlav a nahlížením dovnitř nemám zkušenosti, ale zdá se, že vy už tam máte vmontován oranžový čip.

Analyzator 14.6.2006 8:32

Re: Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Kdyz pisete o politice, musite myslet politicky, to jinak nejde. Jinak si zacnete neco systematicky nalhavat a budete si sugerovat, ze vase videni sveta je skutecnost. Bohuzel neni. Realita ma sve zakonitosti.

Nestranici jsou. Definici jsem podal nize. Prectete si ji.

grr 14.6.2006 9:08

Re: Re: Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Ano nestraníci jsou: "ve vyváženém poměru modré a oranžové". Člověče, ten čip vám tam standardně montujou hned při předání stranické legitimace, nebo je to nějakej prototyp pro analyzátory?

Analyzator 14.6.2006 9:22

Re: Re: Re: Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Zkuste nenadavat a psat vecne. Nebo uz mame zase zakazana slova a vety?

Zkuste se dobre podivat, kde mate zrovna strcenou hlavu, a nekafrejte neco o legitimacich a cipech, je to nedospele chovani :-)

grrr 14.6.2006 12:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Zkuste mě nenapomínat pane rádobyučiteli. Dle teorie transakční analýzy postupujete intuitivně?

Analyzator 14.6.2006 12:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na co pak vládu "nestraníků" "s vyváženým poměrem spíše modré a spíše oranžové", jak říkáte?Tyhle kokotiny s vládou kašpárků nechte banánovým republikám, agitátore.

Ve vasem pripade je napominani neefektivni, vas mozek je jiz kompletne zfanatizovan. Invazivni terapie je sice indikovana, ale prognoza je spatna.

Na dotaz odpovidam, ze nikoli, vyhradne objektivne. Je to neprijemne, pravicakum se to spatne cte :-)