21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
---------- 13.11.2008 15:23

Re František: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Ve sféře západu může ČR klidně být, proč ne? Vypadá to, že jste příkladně vymytý režimní mozek a máte v tom jasno, tak mi vysvětlete, proč by musela být na území ČR cizí okupační armáda z USA? Toto české kutilství pod vedením ODS se nelíbí celé Evropě a začíná proti tomu hlasitě projevovat odpor. Toto nemohu pochopit, pomozte mi s chápáním, český chytráčku.

Chris Kelvin 13.11.2008 15:21

Re: Témata?

V tomhle tedy byli ideální komouši. Ti to prostě válcovali, na životní prostředí nehleděli. Nebo je to trochu jinak.....? :-/

Gregory 13.11.2008 15:15

Re: Re Gregory: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Problém je v tom . že jsem si té předlistopadové éry užil víc než vrchovatě a po značnou část života . Pamatuji i padesátá léta .  Takže já mluvím o tom co jsem skutečně zažil na vlastní kůži , a ne to co jsm si vyslechl na stranickém školení jako Vy . A v rámci svého pracovního zařazení jsem měl dost a dost možností poznat situaci třeba v Lokomotivce ČKD Libeň . V Železárnách Králův Dvůr . Ve mnoha cementárnách , ale třeba i podnicích zahraničního obchodu . Takže vím o čem mluvím a ne o tom co bych si přečetl v Rudém právu .

František 13.11.2008 15:03

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Jste hlupáček, který si nedomyslí důsledky svých naivních názorů. Jsme příliš malí a nestateční. Určitě budeme spadat do sféry vlivu Američanů nebo Rusů. A než ti Rusové, tak jsou snad lepší Američané. Pokuste se to pochopit. Jde to?

---------- 13.11.2008 15:01

Re Gregory: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Lhát umíš dobře. Ty bys mohl být klidně i hejtmanem za ODS nebo třeba prezidentem za ODS. Ty hesla a opakované lži o předlistopadové ČSSR ti jdou dobře. Od vás by se chlapci z ODS i Goebbels mohl učit.

František 13.11.2008 14:59

Re: ODS musi prestat delat revoluce a reformy

Jo, jo, máte pravdu, akorát se nesmí dělat výjimky. Nechápu, proč by se neměly platit poplatky za děti. To by se pak třeba neplatily poplatky za důchodce, potom za chudé lemply, potom třeba za svědky Jehovovy. Jakékoli výjimky jsou bez výjimky špatné.

František 13.11.2008 14:55

Témata?

Důraz na životní prostředí je důraz na pokles ekonomiky a tudíž zrůdnost ohrožující život v chudších oblastech naší planety

Gregory 13.11.2008 14:43

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Hledat u komunisty kousek lidství?  To je zásadní omyl . Něco takového neznají ani z doslechu .

Gregory 13.11.2008 14:41

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

No , to je příspěvek hodný úvodníku Rudého práva . Má to ale jeden základní nedostatek .Všechno od začátku do konce to jsou naprosté nesmysly . V roce89 bylo hospodářství naprosto na huntě . Výroba běžela jen podle pravidel poviné výměny nekvalitního zboží v rámci RVHP . Měna neměla hodnotu ani potištěného papíru a nechtěly ji ani rozvojové země . Devizy nebyly ani na nákup nejnutnějších technologií a celý vývoj byl beznadějně zastaralý . Proto také po uvolnění trhů došlo ke krachu jednoho podniku za druhým . Nebyly prostě naprosto konkurenceschopné . Kdyby to bylo tak výborné jak líčíte tak by k žádnému listopadu nikdy nedošlo a komouši by od zhunovaného hospodářství neutekli .  Jo , teď když už by zase bylo co ukrást , to už zase drze vystrkují hlavy .

R.J. 13.11.2008 14:41

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Věř mě kamaráde, kdybych Ti popsal osudy rodiny mojí a rodiny mé ženy,pokud v Tobě je aspoň kousek lidství, opravdu by Ti slza ukápla,nejedna. Ale svi/ně se tomu jěště smějí a považují to za "spravedlnos". Musím podotknout, že takových byli tisíce, přervané životy, někteří o něj přišli, tak o čem chceš diskutovat? Nevíš co činíš, nebo ano?

---------- 13.11.2008 14:23

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Zkus nejdřív říct, jak podle tebe žili bídně, ale nesmíš přitom lhát jak je dnes obvyklé a nesmíš taky argumentovat tím, že za pokrok budeš vydávat polistopadový život společnosti na dluh. Třeba mně slza dojetí ukápne.

---------- 13.11.2008 14:23

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Když probíhal listopadový puč 1989, tak ČSSR byla bez dluhů a peníze dokonce jiným státům půjčovala. ČSSR měla rozvinuté trhy po celém světě, takže výrobní kapacity československého státu velmi dobře prosperovaly. Toto všechno se podařilo pod vedením nastrčeného Havla, největšího viníka Klause a spol. a ostatních šíbrů Sametu úspěšně zlikvidovat. Např. po zničení hutnictví v Kladně a Ostravě si Němci postavili v 90. letech nové velké železárny v Německu za Krušnými horami a ochotně převzali trhy, které musela opustit ČSSR. O to také vlastně šlo. Byly zničeny automobilové a letecké podniky atd. Má význam vyjmenovávat všechny „úspěchy“ sametového listopadového puče 1989? Z ČR je montovna a zisky mizí v cizině. Byla uměle vytvořena závislost české ekonomiky na cizině. Lidé v ČR to mohou zažívat každý den na vlastní kůži. Havlovo a Klausovo lhaní má bohužel své pokračovatele. Dějiny stejně jednou odsoudí tyto hlavní aktéry listopadového podvodu a spravedlivě je zhodnotí. Nikdo na ně nebude vzpomínat a každý si jen uplivne když uslyší jejich jména. FUJ

R.J. 13.11.2008 14:18

Re: obávám se, že

Ovšem v té hospodě máme "kritický klub", dám si pár piv a tři fernety, doma mě hladovějí děti, pláčou, na školní pomůcky dostávám málo, žena je v "tom", také pije jen pivo, a Ty Gregory nechceš trošičku být se mnou solidární? Řekněme tak dva tři tisíce měsíčně? "Sobče" ! Grebeníček na hrááád.

R.J. 13.11.2008 13:59

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Autore --------, řekni nám tu velkou pravdu, jak jsi žil před rokem 89 slušně. Těším se na to , třeba mě slza dojetí ukápne.

Chris Kelvin 13.11.2008 13:48

Re: Proč ODS není pravicová strana

Přesně tak. ODS má ve svém programu malý stát a hodně svobody. Ale vůbec tam není nic o odpovědnosti. A odpovědnost musí být svobodě přímo úměrná, jinak to nefunguje. Vidím to denodenně na lokální úrovni, kdy radní za ODS si už dělají doslova co chtějí a kritikům se smějou do obličeje. Ale že by někdo z výšin ODS přišel a udělal si mezi nimi pořádek, aby ODS nedělali ostudu, to ne. Nefungují očistné procesy.

Gregory 13.11.2008 13:41

Re: ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

Na privatizaci nevidím vůbec nic špatného  ( já jsem nezprivatizoval nic ) . Pořád lepší než když majetek patří " všem a nikomu " a nikdo se o něj taky vlastně nestará . Jak to vypadá ,to jsme tady viděli 40 let , a lépe na to nevzpomínat . FUJ .

Libor 13.11.2008 13:34

Re: Nejsou lidi v ODS

No, možná tím, co pregnantně vyjádřil už kdysi  kdosi z vedení ODS: "Kdybychom lidem řekli pravdu o našem programu, nikdy by nás nevolili!"

Gregory 13.11.2008 13:28

Re: Toto byla reakce na Gregoryho,

Do jisté míry máte pravdu , ale jen do jisté . V soukromém sektoru se výdělek odvijí od toho kolik  je dotyčný schopen vydělat . Podrobnosti nebudu rozebírat .  Ale ve státním sektoru je to trochu jiné .  Tam je to s výpočtem mzdy komplikovanější . Nemyslím , že by měla být taková provázanost jako teď . Státní zaměstnanci by naopak měli mít jiné výhody , které bývaly běžné , např definitivu a pod . aby byla atraktivní . Ale to , že třeba učitelé argumentují tím , že si třeba podnikatel vydělá xxx a požadovat od státu v podstatě dorovnání , to mi připadá nesmyslné .

JJ 13.11.2008 13:21

ODS musi prestat delat revoluce a reformy

a zacit delat evloluci pomoci drobnych zmen - takovou drobnou zmenou byla "financni reforma", mohlo ji byt zavedeni poplatku, pokud by se nevztahovaly na deti ...

Pak ziska vic hlasu, od lidi, kteri se boji nepodlozenych experimentu.

portwyn 13.11.2008 13:16

Toto byla reakce na Gregoryho,

odskočilo mi to. Pardon.

portwyn 13.11.2008 13:15

No, já zas znám řadu zaměstnanců

soukromého sektoru, kteří by nedokázali dělat moji práci.

Veřejní zaměstnanci jsou mj. zdravotníci, hasiči, policisté, učitelé. Ve školství rozdíly v kvalitě nepozoruji (mohu porovnávat, učím na obou typech), ve zdravotnictví také ne. O soukromých hasičích nevím (možná podnikoví, tam taky nevím o rozdílech) a soukromé bezpečnostní služby...no... ;-D

portwyn 13.11.2008 13:10

A nebylo by efektivnější

vyházet ty nadbytečné a ostatním z ušetřeného přidat? Je to snad málo pravicové?

V nejrůznějších stupních řízení např. školských institucí boptná počet úředníků. S nimi přibývá byrokracie, takže vyplňujeme více a více různých výkazů místo práce, kterou bychom měli dělat.

VLK 13.11.2008 12:49

Re: ???

Bylo by lepsi tam mit dobre placene statni zamestnance, kteri dokazou nepriznat socialni davky tem, kteri je nepotrebuji. Tim by se usetrilo vic.

VLK 13.11.2008 12:44

Re: Nechci do toho ODS kecat

Jak dopadli lidovci? A to Cunek uz byl starostou okresniho mesta a senatorem. ODA dopadla proto, ze jeji volici odesli za modnejsim lakadlem - US. ODA byla podstatne lepsi nez US.

VLK 13.11.2008 12:38

Re: ale jak z toho ven,..

A ma takove spicky nekdo jiny?

---------- 13.11.2008 12:37

ODS dostala ve volbách pěkně na tlamu, to je dobrá zpráva

ODS ve volbách zaslouženě padla na hubu a ve volbách 2008 prohrála, to je dobře. Nevyhnutelný pád neodvrátila ani předvolební intervence orálně nadstranického prezidenta ČR, čestného předsedy ODS občana Klause. Zdalipak se dočkáme filmu Občan Klaus, jako byl v Čechách promítán filmový propadák předešlého orálně nadstranického prezidenta Občan Havel? Za vrchního velitele Havla bylo prováděno humanitární bombardování Jugoslávie s účastí české armády, za vrchního velitele Klause se s účastí české armády humanitárně bombarduje Irák a Afghánistán. ODS se svým orálně nadstranickým prezidentem chce instalovat v ČR cizí okupanty s radarem. Díky volebnímu pádu ODS se snad naštěstí podaří zabránit vpuštění nových okupantů do ČR. Při vojenské přehlídce se mohl český lid podívat, jak to české okupační armádě sluší v pouštních maskáčích. Okupované státy z toho jistě mají také radost.

Aby ODS měla víc než 20 pct, musíte se v ODS naučit líp lhát, aby vás pak lidi volili. Dnes už je obtížné nalhat lidem, že všechno co vláda ODS dělá proti lidem je prý v jejich prospěch. Lidi v ČR už nejsou tak blbí jako v listopadu 1989 a mnohé pochopili. Byli by to idioti, kdyby tleskali vládě ODS, která bez skrupulí privatizuje celou českou republiku a drancuje kde to jde. Vláda ODS a její kamarádi neváhají privatizovat cokoli. Má cenu všechno vyjmenovávat? Vláda ODS špatně spravuje Českou republiku, která je navíc vydána na pospas zahraničním nájezdníkům. Všechno začalo za ministra financí Klause. Od té doby si cizáci odvážejí z ČR nemalé zisky jako z dobytého území. Vláda ODS dosud nepochopila, že úlohou vlády je chránit vlastní stát, průmyslem počínaje a zemědělstvím a potravinářstvím konče. Prezident Klaus a po něm jeho epigoni to nazývají sociální inženýrství. V dalších volbách převezmou do rukou sociální inženýrství opět voliči a opět ukážou vládě ODS, co si přejí a odinstalují ODS od moci. Ničemné Klausovské průpovídky a Klausovská hesla vám nebudou k ničemu. Lidi totiž chtějí slušně žít.

Zeměžluč. 13.11.2008 12:34

A...

Nejak mi tam chybí pane autore, nelhat a nekrást, nedělat podrazy, nevydírat, nepřátelit se s mafiány, nezamněňovat menší stát s přelíváním státních peněz do privátních kapes, netunelovat, to všechno jsou pravicové a konzervativní hodnoty. Jestli si myslíte, že někdo "vykomunikuje" s normálními lidmi, aby svoje peníze, které spoří na stáří, dávali do soukromých fondů v této zlodějské zemi, tak musíte být ne jen na hlavu , ale na "všecko". Jestli si myslíte, že lidi nevidí pod hlasně hlásanou reformou zdravotnictví,  jensnahu toto rozkrást, zavést řízenou péči a zmocnit se většiny státních peněz přiváděných povinně do zdr. systému (a není jich málo), pod snahou přivédt do Prahy olympiádu, jen snahu zajistit kámošům ve stavebních firmách pěkné zakázky garantované státními penězi, ve stěhování různých nádraží(např v Brně) totéž, tak musíte být právě po přistání z višně. Podobně první počin Langrův po příchodu do vlády - zrušení pracně budované finanční policie to také hodně vypovídá, zvlášť ve světle posledních informací o jeho kamarádšoftech s lidmi z okruhu Mrázka. To je neuvěřitelné, že tu blábolíte o pravicové politice to je jako co? A ty kořeny ODS, snad Kočárníkova a jiných účast v aféře lehké topné oleje? Nebo Salzmanovo: "já nevím jak to bylo, já tam byl jen generální ředitel(v KB) já to jen podepisoval" (je řeč o miliardách ufouknuvších z KB, kolik (?) 10-40, to už se nikdo nedoví). Nebo Klausovo profesorství habilitované v době kdy dělal min. předsedu? Habilitační práce složená z pár článků, kterou nesmí nikdo vidět. Nerozeznávání špinavých peněz a lhani u soudu(o mrtvých sponzorech) - jeden velkej úžas.

fo-ol 13.11.2008 12:27

Re: je to tak

a tohle je presne problem zavilych odeesaku. nestoji o hlas nikoho kdo od kolibky nevolil jejich bohy - pak se nemuzete divit ze prohravate volby, skalnich xenofobu mezi nami nikdy nebude tolik aby to dalo na vitezstvi. z vaseho pohledu pohuzel, z naseho nastesti...

Zeměžluč. 13.11.2008 12:14

A...

Nějak mi tam chybí pane autor, nelhat, nekrást, nevydírat, nedělat podrazy

darny 13.11.2008 11:58

Re: Ano, vážený autore

R^R^R^R^R^;-)