15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

POLITIKA: ODS bez klausismu by nebyla ODS

Je úsměvné číst pojednání o tom, jaká by měla být ODS z pozice liberální levice či přímo „havlismu“, jak to popisuje Jiří Pehe v textu „Fiala klausismus z ODS nevyvětral“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Donat 31.8.2018 12:20

Re: Klausova ODS

Pane Sejna nezlobte se ale to poradna blbost co jste sem napsal

J. Jurax 31.8.2018 12:17

No, neví třeba, že Jakl se skloňuje podle vzoru pán ... :-)

Š. Hašek 31.8.2018 12:13

Re: Peheciny nestojí za komentář.

Ale stojí. Kdo mlčí, souhlasí.

Skoro mě mrzí, že jsem to nečetl. Už jen pro to, že jsem se "o ODS zajímal u volební urny". A sakra často. Tak snad něco ..... chápu. Když on Pehe má takové "neotřelé pohledy" na věc!!!

Š. Hašek 31.8.2018 12:07

Re: Klausova ODS

Souhlas.

K. Donat 31.8.2018 11:47

Re: Nevedomost

Dekuji pane Lenci i kdyz si myslim a ctu vase nazory, ze jste s tou inteliganci uuuuplne stejny jak Jakl:):):)

Š. Hašek 31.8.2018 11:47

Re: ODS byla založena dobře.

Budete mít pravdu.

Bohužel ale myšlenkově "hodně nejistá". Píši slušně.

Trochu kritiky si mohu dovolit, dostali ode mě donedávna všechny moje hlasy ........ .

K. Donat 31.8.2018 11:45

Re: Nevedomost

I kdyz nejsem Babise stoupenec pan Babis je urcite prijatelnejsi jako pan Jakl Sve nazory pisi zasadne za sebe a vy muzete mit nazor zcela opacny je svoboda slova.

A. Alda 31.8.2018 10:44

Naprostý souhlas.

Ódéessáci i socdemáci si nechali své strany ukradnout.

P. Lenc 31.8.2018 10:17

Re: ODS byla založena dobře.

Pane Kulheime v případě různých Kotasů je ten výčet zbytečný, protože "oni ví".Nakonec, ta ODS může přece i za letošní sucho.

V. Kotas 31.8.2018 10:13

Re: ODS byla založena dobře.

O jiných stranách zde není řeč. Na to přijde řada jindy.

J. Ptáček 31.8.2018 10:11

Pehe a Big Ben

Nejsem ani obdivovatel, ani nepřítel pana Pehe, ale pokud opravdu řekl, že ODS byla špatně založena, protože ji zakládal Václav Klaus, není to jenom nehorázné, je to především hloupé. A svědčí to o úrovni a schopnostech pana Pehe.

Podobnou pitomost řekl v seriálu Big Ben, jinak sympatický hlavní hrdina, jednoduchému policajtovi Antonu Pfeifferovi, pochopitelně v nadsázce:

"Vaše teorie je vyvrácena už tím, že pochází od vás".

V tomto případě by se výrok mohl vztáhnout i na pana Pehe.

J. Kulheim 31.8.2018 9:52

Re: ODS byla založena dobře.

Pane Kotasi, pro pořádek bych uvedl pár šíbrů z ČSSD.

Biolíh, Kakaová aféra, komunista Kraus, Unipetrol, Pět na stole v českých, Byt StanislavaGrosse , Podnikání Šárky Grossové, Tajný policejní tým Mlýn, Podezřelé zakázky na policejním prezidiu, Mlátička Pavel Přibyl, Lidový dům, Střet zájmů ministra Zgarby, Spekulace s pozemky za ministra Zgarby, Fencl pozemky pod dálnice, Mlékárny Madeta, Skandál kolem soudce, Jiřího Berky, Diag Human, Dálnice D47, Grippeny, Zpronevěra fondu z EU,Čepro, IPB,Arbitráž s CME, Skandály Karla Srby, Internet do škol, Tunelování podniku Liberta, Kavan agent StB, Přikryl agent StB, atd

.Jaromír Janata a Rostislav Polák - utajení magnáti, kteří stojí za průmyslovým lihovarem Kolín. Policejní prezident zakázal speciálním policejním útvarům, které řeší i politickou korupci, poskytovat veřejnosti informace. Mrázek se nikdy netajil, že má podobné vztahy s politiky, jmenoval poslance ČSSD Josefa Hojdara. Kriminalisté, kteří pracují na případu Biolíh , jsou podezřelí z korupce. Pozemkový fond v čele s ministrem zemědělství Petrem Zgarbou přihrál spekulantům pozemky v okolí Prahy. Zatkly čtyři členy ČSSD v kauze biolíh, vyšetřují "kakaovou aféru" bývalého poslance stejné strany Michala Krause. Obvinění v kauze biolíh František Vybíral a Miloš Červinka byli v úzkém styku s Mrázkem. O Pospíchala se v souvislosti s kauzou korupce při rozdělování státních zakázek na výrobu biolihu. Berdychova banda.

M. Šejna 31.8.2018 9:50

Klausova ODS

Klausova ODS byla jiná ODS, než Fialova ODS. Současná ODS už není standardní konzervativní pravicová partaj, jako za Klause. Stala se z ní pravdolásková středová partaj.

Ale tahle změna je vidět i u ČSSD. Bývalá Zemanova liberálně levicová ČSSD se za Sobotky a dnes Hamáčka změnila na pravdoláskovou pseudolevici.

A protože se jak ODS, tak ČSSD, stále více prezentují jako havloidní strany, získává Babišovo ANO dnes tolik nových voličů.

J. Kulheim 31.8.2018 9:49

Re: ODS byla založena dobře.

Do každé strany, která má šanci dpstat se do parlamentu, nalezou šíbři, kteří hledají výtah k moci. Jde o to jak se dokáže strana od těchto lidí očistit. Pan Kotas píše co všechno prováděla. Určitě by se mnohé dalo udělat jinak, možná lépe.

Můžeme se ptát co udělali jiné strany pro řešení věcí veřejných dobrého. Mnoho bychom toho nenašli. Jestli vůbec něco.

M. Valenta 31.8.2018 9:45

Re: To je logika!!

To víte, už jich mám pár na kontě a sólo, ale jestli máte zájem...

P. Lenc 31.8.2018 9:26

Re: Nevedomost

Teda pane Donate, vaši inteligenci vám opravdu závidím.Co vy všechno nevíte...

P. Lenc 31.8.2018 9:24

Re: ODS byla založena dobře.

A ono to v jiných stranách tak není?Nemluvě o tom, že ODS je dnes čistá, protože všichni šíbři utekli do jiných stran nebo k ANO.To jste ale jaksi dodnes nepostřehl, nakonec "ta ODS" je ve vašem myšlení ta zlá ať udělá cokoliv.

P. Lenc 31.8.2018 9:19

Re: To je logika!!

Závidím vám vaši zkušenost.Takové nervy opravdu nemám, v klidu odejít...

Š. Hašek 31.8.2018 9:17

Re: ODS byla založena dobře.

Asi tak.

Bohužel na obzoru je jen "samotář" Klaus ml.. No, je tam ještě pár jiných, solidních - takových těch "klausovských". Ti ale mlčí. To se bojí Fialy a "právařky/Rusobijky" Němcové??? Klaus ml. se jí nebojí.

"Strach" Pehe(ho) o ODS je vskutku dojemný.

M. Valenta 31.8.2018 9:04

To je logika!!

Vyloupíme banku a pak se v klidu rozejdeme.

M. Krátký 31.8.2018 8:50

Hehe je magor

hezký den

K. Janyška 31.8.2018 8:41

ODS už není ODS. Je další TOP 09.

A mladý Klaus motá pátépřesdeváté... Dzp.

M. Prokop 31.8.2018 8:37

Re: ODS byla založena dobře.

Totéž, co všechny jiné strany, zpychla a nalezli do ní kariéristi.

Normální průběh, nelze ale čekat od pana Kotase, že si téhož jevu všimne i u jiných stran.

M. Prokop 31.8.2018 8:35

Peheciny nestojí za komentář.

.

J. Kulheim 31.8.2018 8:11

Re: ODS byla založena dobře.

Co všechno ODS prováděla, když byla na vrcholu, pane Kotasi?

V. Kotas 31.8.2018 6:11

ODS byla založena dobře.

Problém má v tom, co se s ní brzké době stalo ( kdo do ní vlezl ) a co všechno prováděla, když byla na vrcholu.

R. Langer 31.8.2018 6:09

Re: Nevedomost

Hm, a copak říkáte třeba na Babiše, to by mě zajímalo...

K. Donat 31.8.2018 5:45

Nevedomost

Pane autore vas clanek me pripadne a vase vety jako podlezave.Kde jste napriklad byl s vetou

Ladislav Jakl je vzdělaný člověk s jasnými názory a nijak se netají tím, že jde o spojenectví navýsost účelové,? Ctete vubec Jaklovi projevy? Uz o jeho inteligenci ja osobne silne pochybuji kdyz prijal kanditaturu za stranu SPD ( Penize odtekaji ,tak se hleda teple mistecko v senate,at uz je to za kohokoliv) :):):)