24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

POLITIKA: Odměna pro Zavadila...

Socialisté oznámili lídry kandidátek do předčasných voleb. Pražskou povede, zjevně za odměnu, dosavadní odborářský boss, důchodce Jaroslav Zavadil za svou činnost v prospěch socialistů. Po komunistech a estébácích Škromachovi, Falbrovi a Štěchovi se tak dalšímu odboráři podařilo obdržet trafiku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Sohorova 22.8.2013 14:50

Re: Š. Hašek

Baba z dolni Horni zase toho od Klause precetla tolik ze je z toho blba jako poleno:):):)

Z. Sohorova 22.8.2013 14:49

Baba od krav V. Hajková

Mate pravdu ze ten zlodej byl velkym pritelem toho co neni z opice  exkanclere Hajka    maji stejne IQ Klaus i hajek

P. Čech 20.8.2013 21:23

Re: Hm, nedá mi to.

Povětšinou "bývalí" komunisté.

P. Vítek 20.8.2013 18:39

Opsano z Facebooku

Dovedete si představit, že by počátkem 70. let padala v NSR slova jako vyprázdněný antifašismus, strašení návratem nacismu, nacisté jako jediná politická síla, která se neušpinila v posledních 25 letech, nacisty nejlépe zcivilizujeme, když je přizveme k moci?

V. Bok 20.8.2013 17:07

Re: Na čt.24- hovoří největší papaláš PAROUBEK

No, Němcová asi taky, jak to vypadá.

V. Hajková 20.8.2013 14:58

Re: Strach o koryta

Bohužel  p.  HAŠEK  -  je  to  tak  !  Platí   především  vaše  rodina!   Co  je  ovšem  strašné-  že  tuto  skutečnost   si  neuvědomuje  minimálně  50%   tohoto   tupého  národa!

V. Hajková 20.8.2013 14:55

Na čt.24- hovoří největší papaláš PAROUBEK

a  žvaní   a  žvaní!   Vychutnává  si   světel   kamer  -  neb   od  sněmovního  pultíku   ŽVANÍ  s  největší  pravděpodobností    NAPOSLEDY!!   :-))))   Jedno  malé  pozitivum !!

V. Hajková 20.8.2013 14:34

Re: Š. Hašek

To,  co  píšete  o  V.  Klausovi-   zakládá  jednu  jedinou  pravdu,  že  jste   nevzdělaná  a  hloupá  HUSA!    Kolik   jste   toho  od  V. Klause   přečetla,  že  si  to  dovolíte  nazývat   brakem!    Musím  se  ale   smát,  když  si  představím,  jak  člověka-  který   byl  přítelem  M.  Friedmana-   jehož  vzorem   byl   prof.  HAYEK-  a   dobrou  přítelkyní  i  skvělá  konz.  politička   M. THATCHER   si  dovolí  hodnotit    TETKA   Z   HORNÍ   DOLNÍ   :-))))))))))))))))

Š. Hašek 20.8.2013 14:27

Re: Strach o koryta

Nerozeznat, že "zaplatí stát" znamená jen, že to stejně zaplatím já (můj syn, dcera, živnostník, majitel pekárny, sedlák) přes daně, jest vyhraženo jen opravdu vyčůraným neb hloupým voličům neobolševické levice.

Š. Hašek 20.8.2013 14:22

Re: ajimalo co za pitomce by dali hlas tomu primitivu

Já jen, že ve Vašem hodnocení (před časem) presidenta i nyní Zavadila není mnoho odlišností. Tedy jestli nějaké vůbec vidíte.

Z. Sohorova 20.8.2013 14:21

Š. Hašek

Klaus kdyz nadelal spousty zla,aspon umel splacat nejakej ten brak,ale tento primitiv toho kdo si ho predstavi jako poslance,tak je na tom uplne stejne jako on

V. Hajková 20.8.2013 14:19

Re: Strach o koryta

Víte  p.  Hašek-   už  jen  ta  zhovadilost-  že  něco  zaplatí  stát    je   od  těchto  SOCKOMOŠU  DRZOST  !   Vždyt  STÁT-   to  jsme  my  všichní   kdo  pro  ten  stát  vyděláváme  peníze  -  aby   z  nich   mohly   vlády  utrácet  -   málo  kdy  však  uvážlivě!

Z. Sohorova 20.8.2013 14:16

Re: ajimalo co za pitomce by dali hlas tomu primitivu

Jinak samozřejmě, že Zavadil je politický padouch a zoufalec v jednom.  Jinak to mate v hlave srovnano?

Š. Hašek 20.8.2013 14:12

Re: Spletl si datum

Pane Blažku, Vy jste jak malé dítě.

Nemusí být slučovací sjezd, stačí si všimnout, že ČSSD již nevyjednává kompromis při návrzích zákonů s jinými stranami, než jen s bolševiky. Pro řádnou/solidní/normální sociální demokracii poněkud trapné. Zvláště, pokud se jedná v našem případě o středovou  (!!!!!!) ODS a TOP 09.

Vám to nestačí?

Š. Hašek 20.8.2013 14:06

Re: Nevidím to tak pesimisticky.

Doufejme, že se to mnohým rozleží v kebulkách. Není to sranda, ale pokud se někomu zdá dobrá ústavní většina bolševiků a skorobolševiků ........

Jedna věc je personální bída ODS a druhá personální i programová zoufalost bolševiků. Ostatně jako vždy v historii.

O. Firtl 20.8.2013 13:33

Re: Hm, nedá mi to.

Tak, tak. Komunisty vychované jedince. Na tyto lidi se jakoby zapomělo. Z mých osobních zkušeností "jablko nikdy nepadá daleko od stromu". Je třeba se vždy dívat a obzvláště v dnešní pohnuté době, kdo jsou ti vysoce postavení nebo majetní lidé, často obojí, kteří hýbou politickou scénou.

Š. Hašek 20.8.2013 13:21

Re: XXXXX

Takže socdem není levicová strana?????

Vážená paní Tomčáková máte vlastně pravdu. ČSSD je neokomunistická strana!

Š. Hašek 20.8.2013 13:19

Re: Strach o koryta

Zavadil není strašidlo, jest to konkrétní echt bolševická persona. Samozřejmě z životním stylem socdem hejska. Jak jinak.

Na jednu stranu to ovšem svědčí o tom, že vypatlaní socdem se Prahy bojí, jak čert kříže. Ono vykládat někomu s mozkem v hlavě o snížení ceny elektřiny - že to "dorovná stát", to vyžaduje velikou drzost. A v Práglu tomu málokdo věří.

Š. Hašek 20.8.2013 13:14

Re: ajimalo co za pitomce by dali hlas tomu primitivu

Velice zajímavé.

Od Vás.

Ještě horšími slovy jste komentovala počínání bývalého presidenta Václava Klause.

Máte to v hlavě srovnáno??????????????

Jinak samozřejmě, že Zavadil je politický padouch a zoufalec v jednom.

Š. Hašek 20.8.2013 13:10

Re: Obava ze slučování?

Něco na tom je.

Otázkou zůstává, zda volič posedlý nenávistí ke "kapitalistické ODS" ještě vůbec postřehl, že naše ODS jest stranou středovou.

Z. Sohorova 20.8.2013 13:10

ajimalo co za pitomce by dali hlas tomu primitivu

Takoveho urvaneho hulvata Ten by se nehodil ani kandidovat za bezdomovce Zavadil je clovek ktery dela cele CR jen skody a vyrvava na manifestacich sam ma 100ticivej mesicni plat velkou vilu a jezdi na kubu hrat golf Pekneho debilka tam dali ale vsechno spatne je na neco dobre Doufam ze lidem to jeste mysli a dobre vedi co je to za vyzirku s buldocim rypakem

R. Gramblička 20.8.2013 12:58

Re: Strach o koryta

Aby jsme se po volbách nedivili. Nevím zda vy žijete v ČR, ale mně se to vůbec nezamlouvá

V. Hajková 20.8.2013 12:54

Re: Strach o koryta

NO  -  TAK  VY  JAKO  RODUVĚRNÝ    KOMOUŠ  -   musíte   dnes  jásat  :-)))))

P. Schuh 20.8.2013 12:23

Strach o koryta

To už se těm mafiánům z ODS natolik chvěje prdka, že tu vytahují nesmyslná strašidla ?

R. Langer 20.8.2013 12:22

Re: Hm, nedá mi to.

... a také je jím zcela chybně nazýván nacistický a fašistický socialismus, který z principu s ničím pravicovým nemá ani z daleka společného lautr nic.

Takto ho lživě nazývají jiní extrémní levičáci, a to komunisté, aby se s nimi ta jejich levicová zvěrstva nedávala dohromady. Bezpečně podle toho poznáte komunistu, nebo komunisty vychovaného jedince.

J. Roubal 20.8.2013 12:09

Obava ze slučování?

Nejsme si jist, zda se případného slučování (ať už je na pořadu dne nebo není) máme bát. A pokud ano (tedy bát), tak proč. Otázka tedy zní, "bát nebo nebát"? A odpovědi jsou, tedy alespoň tedy podle mého názoru dvě:

1. Nebát - sloučení KSČM a ČSSD (říkejme ji nadále KSSD) by bylo tím nejlepším, co by mohlo pravici (tedy pokud by nějaká pořádná pravice v té chvíli existovala) potkat. KSSD by jistojistě žádné další voliče nezískala, ba právě naopak. Ta ne-rovnice by byla myslím si jasná KSSD < KSČM + ČSSD.

2. Bát - po vytvoření KSSD by tady vznikla poměrně velká skupina voličů, kterým by KSSD nevoněla a která by se okamžitě začala rozhodovat, kam se vrtnout. Možná, že menší část by se i k pravici připojila, ale je zřejmé, že větší část by hledala nějaký levicový subjekt. Takže výsledkem by bylo sice oslabení tradiční levice, nyní formované do KSSD, ale zvýšení vlivu (a teď nevím jak ji jedním slovem definovat...) populisticko-demagogicko-oportunisticko-všehochopné SPOZ.

R. Langer 20.8.2013 12:08

Re: XXXXX

Tak s tím samozřejmě naprosto souhlasím a nic jiného už osobně léta netvrdím, jen mi přišlo k smíchu tvrzení, že ČSSD není levicová strana. Je, a až moc.

P. Čech 20.8.2013 12:07

Re: Hm, nedá mi to.

Za pravicové extrémisty jsou považováni politiky lidé, kteří otevřeně požadují, aby ze zásady nepracující spoluobčané nedostávali žádné t.zv. sociální dávky a jiné nezasloužené prebendy.. Lidé, kteří neuznávají žádné politicky korektní názory a otevřeně proti nim vystupují.

R. Langer 20.8.2013 12:05

Re: Spletl si datum

Hm, teď už je na to pozdě, už je zase zpátky u moci... :-P

P. Čech 20.8.2013 12:04

Re: XXXXX

Levicovými stranami podle světových měřítek jsou v České republice ODS, TOP 09, SZ, KDUČSL, VV, LIDEM a některé další. Pravicová strana zde není žádná a extrémní levicí je KSČM a ČSSD. Tak to je.