6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

POLITIKA: O (ne)ovlivnitelnosti soudců

Prezident republiky je opět jednou terčem nevybíravých útoků ze strany novinářů a politických pidižvíků. Dívám-li se na něj přes jejich podání, vidím pošetilého starce, dopouštějícího se neuvěřitelných pochybení, dělajícího ostudu zemi doma i v zahraničí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Frank 24.1.2019 10:09

Pane Jemlíku

máte skutečně tak neodolatelnou potřebu sebezesměšňování? Tak trapně lživá obhajoba stařecké demence se jen tak nevidí.

B. Novacek 23.1.2019 18:56

Re: Díky, pane autore...

Aha! Vidíte, mělo mě to napadnout...díky za rozšíření obzorů. :)

J. Rojšl 23.1.2019 12:14

dav už to nějak ukřičí

„O vyšetřovatele Čapího hnízda se zajímá inspekce...“

Nebudete mi věřit ale já jsem s tímto zakleknutím počítal neskonale dřív - myslíte, že mám "nadpřirozené schopnosti" ...?!?

Nó, kam až jsme se to s tou politikou dostali, davu stačí říct, co očekává slyšet a krutý dav už to nějak ukřičí aniž by současní mocipáni museli "hrát nějakou složitou partii", kterou jistě taky umí a mají jí ještě v záloze ... ....

P. Zinga 22.1.2019 21:54

Re: Pan Baxa

Se Vašemu odporu k bůčku nedivím, jelínku.

J. Kanioková 22.1.2019 21:18

Čímž ovšem netvrdím, že je préza nevinný..

J. Kanioková 22.1.2019 21:16

O naší justici si nemyslím nic moc dobrého

Postkomunistická justice? Každý šestý současný žalobce byl členem KSČ - https://eurozpravy.cz/domaci/politika/245213-postkomunisticka-justice-kazdy-sesty-soucasny-zalobce-byl-clenem-ksc/

Pavel Kučera: Nezávislost státního zastupitelství? Nezávislé jsou jen a jen soudy. - http://www.ceska-justice.cz/2014/08/pavel-kucera-nezavislost-statniho-zastupitelstvi-nezavisle-jsou-jen-a-jen-soudy/

Zneužívání moci ve státním zastupitelství - http://blog.aktualne.cz/blogy/zdenk-koudelka.php?itemid=27671

J. Kanioková 22.1.2019 21:12

Ano

A. Javůrek 22.1.2019 19:52

Re: Pan Baxa

ano, ty jenom bušíš do klávesnice. Nic víc nic míň.

A. Javůrek 22.1.2019 19:51

co to autor bere za matroš???

tímhle mě rozsekal :D

"Dívám-li se na téhož Miloše Zemana v pořadu Týden s prezidentem, vidím moudrého muže ve skvělé psychické a věku přiměřené fyzické kondici, zkušeného politického hráče se schopností zachování nadhledu, svérázným smyslem pro humor a sklonem k provokatérství".

===================================================================

dobrá ironie autore :D

P. Pruner 22.1.2019 19:20

Re: Baxovo rozbité okno

Ano, rozdíly v rozhodování soudců v téže kauze jsou někdy neuvěřitelné, dokonce až vinen či nevinen.

P. Pruner 22.1.2019 19:19

Re: pan prezident

Já si naopak myslím, že jako nedotknutelní komunističtí papaláši se chovají někteří soudci.

P. Pruner 22.1.2019 19:17

ano

Autor to napsal výstižně. Jen bych zdůraznil, že třeba panu Baxovi vadí sdělování názorů z Hradu až po delší době, zřejmě když ví že už není kandidátem na předsedu ÚS. Je neuvěřitelné, že naši nezávislí soudci cítí občas potřebu se vyjadřovat k politice, ale někteří jsou dotčeni, když naopak nesoudce jim sdělí svůj názor. Navíc pan Zeman jistě potřebuje konzultovat právní problémy protože jako prezident má jak personální pravomoce, tak právo milosti.

R. Langer 22.1.2019 15:00

Re: Jemelíku,

Jo jo, jakmile něco řekne, tak hned spousta ublížených brečí jako malé děti, chudáčci, to je fakt... :-D

Š. Hašek 22.1.2019 14:32

Re: Jemelíku,

Vyzkoušeno Vámi? Chápu.

Š. Hašek 22.1.2019 14:30

Re: Proč by prezident nemohl mít svůj názor

Ale, ale.

Vyprávějte, povídejte, přehánějte! Vy jste u toho byl??? Nebo tam má Šlachta štěnici!

Š. Hašek 22.1.2019 14:29

Re: pan prezident

Mně nepřipomíná. Už jen z toho důvodu, že Jakeš komentoval platy zpěvaček a boilery/broilery, už si nepamatuji, nerozumím tomu, já jsem u kuřat a plynových kotlů. Komentovat výroky soudů bylo nad jeho sílu. Zeman navrhuje rozsudky.

Ostatně Baxa tvrdí, že president měl připraveny variantní rozsudky. Upřímně, já mám také u mnohých celostátních kauz připraveny jiné rozsudky. Teď už jen pozvat toho Baxu.

M. Vondráček 22.1.2019 13:48

Re: pan prezident

Upřímně , toho Jakeše spíše připomíná pan prezident Zeman než pan Baxa :-)

Š. Hašek 22.1.2019 13:34

Re: pan prezident

Je trestuhodné/trestné, aby se kdokoliv s kýmkoliv sešel.

Protože pan Baxa (zoufalec) vytvořil konstrukci, že vždycky jeden drží toho druhého pod krkem a buší mu do hlavy svoje pravdy.

Nechme to vyřešit experty z Respektu, udělají zákon o veřejném přenosu všech "kafí politiků". A někoho z oboru, kterého si někdo pozve (moderně lobista) na kafe ....... ty rovnou věšet.

A nejhorší jsou sešlosti dam po kavárnách, protože se vzájemně nabádají ke změnám okolkovaných úředních rozhodnutí stran sňatku. Nějak se začíná blbnout na kvadrát, já myslel, že hloupější než Jakeš hned tak někdo být nemůže. Může, Baxa.

J. Růžička 22.1.2019 13:05

Proč by prezident nemohl mít svůj názor

může mít a má, samozřejmě. Nesmí ale ani naznačovat, že v případě rozhodnutí soudního sporu tím, či oním směrem, naskýtá se soudci možnost konkrétní výhody. V tomto případě místo šéfa Ustavního soudu. Autor okecává evidentní prezidentův přešlap a tím pádem je pro mne jak on sám, tak i jeho článek, nevěrohodný.

M. Vondráček 22.1.2019 13:01

Re: pan prezident

i podle autora :-)

M. Vondráček 22.1.2019 13:00

pan prezident

Se chová jako komunistický papaláš . A spoustě lidí se to líbí , soudě podle komentářů :-)

Š. Hašek 22.1.2019 12:07

Re: Pan Baxa

Děkuji,

potěšilo mě, že sledujete pozorně moje bušení do klávesnice. Ani už nemusím zkracovat a naznačovat .......

P. Kmoníček 22.1.2019 11:59

Re: Jemelíku,

No, ono rozplakat se u současného prezidenta moc práce nedá.

P. Kmoníček 22.1.2019 11:58

Re: Jemelíku,

Máte pravdu, je to slušné, ale zase jak koho.

F. Navrátil 22.1.2019 11:58

Baxovo rozbité okno

Problém vidím v tom, že někteří soudci jsou nezávislí na zákonech a právu. Nyní by chtěli samosprávu, aby se zabetonovali a nebyli odpovědni za případnou zvůli. Nepochopitelné a nevysvětlené soudní výroky snižují vážnost justice, a proto bylo třeba odpoutat od justiční mafie pozornost. Jako když Pepík rozbije okno a křičí: "To já ne! To Honzík!"

I. Dvořák 22.1.2019 11:35

Re: Když krad Franta,můžu i já?

J. Kavalíre střela těsně vedle. Soudce jistě nežije ve společenském vakuu. Je pravděpodobné, že i vyslechne názory svých nejbližších. V tom s Vámi nepolemizuje. Jenže otázka stojí tak, jakou váhu má slovo třeba manželky, proti váze slova prezidenta. To zaprvé. Za druhé postoj prezidenta k oné projednávané věci a v případě Zemana je to velmi pravděpodobné, může být výrazem výhrůžky (pokud to nebudeš respektovat, já si to zapamatuji), nebo slibu, jak jsme mohli přečíst, vaše povýšení je možné. A za třetí, pokud máme být rovni před zákonem, proč za "Frantu" prezident oroduje, zatímco za "Pepka", který spáchal třeba i nedbalostní čin, ne. A za čtvrté tu pak díky prezidentovi zde máme dva druhy odsouzených. Ty které prezident nezajímá a ty, které potřebuje a proto za ně oroduje. Za páté, justici, která i tak disponuje malou důvěrou občanů to nikterak neprospěje. Ba naopak.

J. Jelínek 22.1.2019 11:16

Re: Je dobře

Ale tenhleten sultán marockej je prej dobrej člověk.

J. Jelínek 22.1.2019 10:51

Re: Pan Baxa

Zapomněl jste na Kalouska.

J. Jelínek 22.1.2019 10:50

Re: Pan Baxa

A hlavně: Komu tím prospěje, co!?!? Má samozřejmě za lubem sabotovat, ve spolupráci s ideodiverzní pražskou kavárnou, úsilí našeho pracujícího lidu o vybudování naší nové kobliharisticko-bůčkové společnosti. Marné jsou jeho snahy. Jako železná pěst na něj dopadne hněv našich horšolidí. Psovi psí smrt!

B. Vaníčková 22.1.2019 10:47

Re: Jemelíku,

Oslovením -pane- by vás neubylo!