5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

POLITIKA: Novoroční projev

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
koliju 5.1.2008 15:07

co je potřeba

podle soc.dem.to musí být lhář na úrovni jejich předsedy,proto se musel hledat až v zahraničí

xxx Kubeš 3.1.2008 23:35

Za

nejlepší ohodnocení prezidentova novoročního projevu považuji vyjádření náměstka RaJe Paroubka.

mik 3.1.2008 23:12

Byt profesionalem v politice je opravdu malo

Prezident jeste musi chtit hajit i jine zajmy nez sve osobni. Pokud tak necini je mi milejsi prezident amater - ten toho svym egocentrismem tolik nepo.sere.

derik 3.1.2008 23:44

Re: Byt profesionalem v politice je opravdu malo

Vidim ze vam to mysli Samozrejme i guverner CNB, soudci, reditele nemocnic, atd, atd musi hajit i jine zajmy nez sve osobni. Pryc s profesionaly! Nech ziji amateri!

Němek 3.1.2008 21:28

iDNES - Borovička

Vážení,

najděte si na iDNES článek pana Borovičky o Klausovi. Stojí to za chvíli přemýšlení.

derik 3.1.2008 22:59

Re: iDNES - Borovička

Je dost hloupe ze neumite uvest link a kvuli vlastni nekolikavterinove pohodlnosti se snazite nutit desitky ctenaru utracet podstatne vic casu.

ivoš 3.1.2008 20:34

Krysař

Klaus je snad "dokonalý profesionál"  v domácí politice, což není lichotka, přečurává ostatní politiky a někteří občané mu to ještě žerou, ale hodně jich ubývá. V zahraničí katastrofa. V čem vynikal bezezbytku, je sebepropagace. Pregnantně to vyjádřil jeden z diskutujících  na netu:

"Vše co Venca napíše nebo řekne má jediný účel. Vyleze třeba na žirafu."

derik 3.1.2008 23:06

Nehci vam kazit naladu

ale nedavny pruzkum tomu moc nenasvedcuje

mik 3.1.2008 23:14

Re: Krysař

Ve vsem se shodnem az na klimatickou hysterii. Je paradox, ze v tom, kde se Klausovi nejvic nadava, ma pravdu. V tomto pripade je chyba v "zahranici", nikoliv v Klausovi.

Richard III. 3.1.2008 19:23

Klaus promluvil přesně

Klaus promluvil naprosto přesně a účinně, Paroubkova reakce to dokazuje bez jakékoliv pochyby. Žijeme v nejlepší době tohoto státu, řekl Klaus a tím odsoudil všechny Paroubkovy snahy strašit lidi "nelidskou" reformou. Snad jediné by bylo třeba dodat a to musí udělat média: říci, že ČSSD v žádném případě nepomohla růstu ekonomiky - tedy ani zvyšování životní úrovně lidí - ale o to víc poškodila budoucnost svým hazardním rozhazováním peněz daňových poplatníků.

Kamjdu 3.1.2008 20:05

Re: Klaus promluvil přesně

Myslím, že málokterý blb na ty vaše slova naletí. Vždyť ani vy sám tomu, co píšete, nevěříte.

derik 3.1.2008 22:02

Re: Re: Klaus promluvil přesně

Asi mate pravdu. Priznivce Paroubka asi nikdo nepresvedci. Jejich vudce premysli i za ne a vi co je pro ne nejlepsi. Jen jeste musi ohlidat jak budou hlasovat jeho spolustranici v tajnych volbach.

Němek 3.1.2008 21:21

Re: Klaus promluvil přesně

Ano! Klaus promluvil přesně, ale přesně podle scénáře, který už dříve vypracoval dr. Gustáv Husák. Ten by byl jistě s jeho projevem nadmíru spokojený.

xxx Kubeš 3.1.2008 23:30

Re: Klaus promluvil přesně

bravo Richarde R^

frd. 3.1.2008 15:37

Včera ráno v nějakém rádiu komentoval Miro Žbirka !!!

presidentův projev..Vydržel jsem deset vteřin do vyslovení "tá makroekonomika"¨.;-D

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:36

Připodotýkám...

Já považuji za největší úspěch (a štěstí pro českou ekonomiku) to, že se podařilo v roce 1997 vytěsnit z rozhodování  ekonoma Václava Klause a za největší překvapení považuji, že jako prezident označil současnou dobu – po osmileté vládě ČSSD -  za nejlepší období v našich dějinách,  kdy se máme tak dobře, jako nikdy předtím. 

PS: Jen jestli to vydrží s těmi současnými vládními neuměteli !

MK 3.1.2008 13:13

PF 2008

Nejlepší projev, nebyl to sice novoroční, ale červencový, v "západoslovenském" Červeném Hrádku u Plzně, ale na tom nesejde, pronesl jistý pan Milouš Jakeš. Co z nějakých "nevýřečných profesorů", slovy Vladimíra Vančury v Rozmarném létě. Milda to řekl jasně (psáno bez redakčních úprav) - "No prostě musíme stavět na tom pozitivním a jít dál. A věci, který jsme dělali špatně neopakovat, který jsme dělali dobře a je možný tou metodou dělat i dnes, dělat. A věci který jsou před námi a není ta metoda vyzkoušená, a nejde to dělat po staru, musíme experimentovat, učit se, zkoumat prostě od druhých. A nekopírovat všechno, od A do Z, každý má svý podmínky".  A teď vážně - přátelé, vykašlete na veškerou politiku a tuzemskou zvláště, nestojí za to, myslete raději na příjemné věci (ano, ženy-víno-zpěv) a užívejte si života.

I-Worm 3.1.2008 13:16

Re: PF 2008

na ten Jakešův projev jsem si vzpomněl, když se po převratu naši posranci chvástali, že složili státnickou maturitu. Konkrétně na to, jak mluvil o rozdělování funkcí podle národnosti...

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 13:07

Neškodí porovnat... kdo "lanaří" víc a líp ...

Švejnar:  KSČM lze považovat za státotvornou stranu a plnohodnotného partnera za jistých podmínek:  předpokladem pro to je, aby KSČM jednoznačně odsoudila zločiny, jichž se dopustil předlistopadový režim, aby se jednou provždy zřekla násilí jako přípustného prostředku politického boje, aby uznala neměnnost majetkových vztahů a aby přijala za své, že Česká republika je součástí Evropské unie a NATO. Pokud tyto podmínky budou splněny, pak to i já budu chápat tak, že nastala nová situace. 

Klaus: „…komunismus je už dávno pasé a dnešní Evropu proto v ničem neohrožuje. Předstírat, že Evropu dnes ohrožuje komunismus (v tom smyslu, jak je možné tento pojem definovat), je mylné a navíc zavádějící, protože to odvádí od dnešních skutečných problémů vznikajících na tomto kontinentě…“   

 

Více a lépe: www.jansvejnar.cz   a   www.klaus.cz 

Kamjdu 3.1.2008 18:24

Re: Neškodí porovnat... kdo "lanaří" víc a líp ...

Netvrdil bych, že je to od pana Švejnara nějaké lanaření. Říká to jasně a na rovinu a nijak se nelísá.

F.VÍZEK 88.100.57 3.1.2008 18:33

Ano...

Já soudím stejně -  jako Vy. 

Souhlasím s Janem Švejnarem, když k odmítání veřejné diskuse Václavem Klausem říká:  „ Absolutně to nechápu, podle mne to je postoj, který se vymyká politické kultuře demokratických zemí. Tady jde přece o volbu nejvyššího ústavního činitele v zemi – jak je možné odepřít občanům té země možnost porovnat si názory kandidátů?"

PS: S veřejnými útoky na J.Švejnara hradní poradce Haas již začal...  (viz)   Jsme prostě v Česku:  z očí do očí NE, to by Klausovi uškodilo... Příznačné ! 

Kamjdu 3.1.2008 19:11

Re: Ano...

Také to tak vidím. Prezident to již  částí svého vědomí  dobře ví také, že překročil meze, kdy již začíná úplná trapnost. Forma jeho projevu a řeč těla to jasně prozrazuje. Ani zdaleka nemůže vyzařovat ten typický vnitřní klid, mír a harmonii člověka po dobře vykonané práci. Dobře to vnímá i ten jeho fanklub, proto je tak sprostý a cynický. Kdyby tu byla jiná doba, tak by již začali zatýkat a střílet.

Olinka 3.1.2008 20:54

Re: Ano...

...a copak asi bude občanům té země porovnání názorů kandidátů platné? Volí snad presidenta přímo? :-)Rv

PROKOP BUBEN 3.1.2008 12:23

MÁM ZA TO

 ŽE pan Klíště za HRADNÍ pronesl svůj novoroční málo obsažný a vtírající se projev tentokráte bez lomozné samooslavné předehry, ovšem nikoliv, bez podprahových záměrů, tak, jak to NOVA za doby dnes již také nepostižitelného Železného uměla.....Kamery sice měly potíže umístit patřičně ohlupujícího do centra, ovšem busta TGM, byla přece jen několikrát k zhlédnutí......

Schumacher 3.1.2008 11:18

rozvoj ekonomiky v r. 2007 je dílem vládnutí ČSSD...

Ehm, ani ČSSD, ani ODS ani jiné politické strany, ale zásluhou pracovitých jednotlivců. Pokud se nějaká vláda zasloužila, pak jedině tak, že je méně škrtila....Z toho pohledu se mi jeví přínosnějí vláda ODS. I když, jakápak vláda, když nemá nadpoloviční parlamentní většinu. Mnohé z toho na co nadáváte, zprava nebo zleva prošlo díky hlasům opozice.

třetí 3.1.2008 14:01

Re: rozvoj ekonomiky v r. 2007 je dílem vládnutí ČSSD...

Ano, i když nám vláda formou daní ukradne polovinu našich výnosů, přesto jsme byli schopni zajistit růst toho hrubého produktu domácího. Teď jde o to, abychom se nenechali takto státní hydrou, lhostejno jaké barvy, takto bezostyšně okrádat i do budoucna. Např v SAE nejsou daně vůbec.

Ludva 3.1.2008 16:25

Re: Re: rozvoj ekonomiky v r. 2007 je dílem vládnutí ČSSD...

Ten domácí produkt zajišťují hlavně nadnárodní společnosti. A stát bez daní už tu byl - prvobytněpospolná společnost - možná se tam vrátíme dřív než čekáme..

pvlasak 3.1.2008 10:33

peknej text

poklona

M. Zima 3.1.2008 10:40

Jistě,

to držení těla znáte z tlačenice u kLausových hyždí.

sdf 3.1.2008 13:27

Re: Jistě,

mráz a zima prý přichází z kremlu ...