18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Svatopluk 18.11.2009 0:17

Nemyslím

Pokud chtěl podmínku, nemohl nepodepsat

Tomáš Jasný 17.11.2009 20:58

Re: Za to v USA si dělají z Klause legraci!

Josefe, obvykle s anonymy nediskutuji, ale Vaše "legrační" (nechtěl jsem napsat "zmatená") reakce na moji poznámku o americkém legračním uznání českého prezidenta  jako nejstatečnějšího politika na světě, jenom svědčí o tom, že pletete nesouvisící věci jednu přes druhou stejně jako Klaus.  Prostě nechápete ani český ani americký přístup k politickým rozporům na obou březích Atlantiku.  Zdá se, že žijete, jako já, na pacifickém pobřeží USA.  Proto by Vám možná prospělo, kdybyste v L.A. navštívil  třeba The Jay Leno Show abyste viděl, že američtí komici obou politických zaměření nikdy nechválí, ale naopak si utahují, často dost ostře, jak z propagátorů globálního oteplování jako Al Gore tak i z extremních odpůrců jako je Václav Klaus.  Čtu National Review od roku 1970, v minulosti mi uveřejnili několik příspěvků, dopisoval jsem si osobně s jeho zakladatelem  William F. Buckley Juniorem, ale od jeho smrti se obsah NR podstatně dost omezil na pseudopravicovou  demagogii.  Takže mne nepřekvapilo, že před týdnem uveřejnili 5-dílný interview s V. Klausem, ale i v něm český prezident jen tvrdohlavě opakoval svoje dost nesmyslné teorie o všem a o ničem. 

sláva 17.11.2009 13:34

Re: Co myslíte

Kdyby Klaus nebyl zmanipulovaným procesem nyní prezidentem, hlásal by si své názory zde, jako my všichni. Myslím, že byste si toho ani nevšiml. My mu prostě namítáme, protestujeme, chceme něco jiného.. a naše oddané manželky s tím nikterak nesouvisí... My bychom si přáli prostě lepšího prezidenta, kooperativního, evropského, z 21.století, který nás tam povede... a ne zpět k Riegerovi a Slavkovskému a všem staro-mlado-čechům.

sláva 17.11.2009 13:30

suverenita česká

nic jiného netvrdím posledních kolik let... než takové vlády domácí, aŤ nám vládnou z Bruselu... Byrokraté? ...zpravidla informovaní lidé, kteří už něco dokázali, mají pan-evropské historické povědomí, vizi budoucích USE (United States of Europe) ve vzdáleném horizontu..

Naši politici? Okresní formáti... Narcis v čele... Nevzdělanost, sobectví, a... nepatriotismus...

Všimněte se i formulaci: "tahle země".. "v téhle zemi"... tak mluví..

Řekl někdo : naše vlast?

Ano, pan prezident, který by ji nejraději zapikoloval do věnce hor kol české kotliny. Jaká ironie!

Tony 17.11.2009 10:54

Tak,tak..Stejně tomu nebylo nikdy jinak!

Díky , nikde jsem zatím neshledal výstižnější konstatování skutečnosti v jednání pana Klause.A někam ať jde AeroKarel... 

Jaka 17.11.2009 0:18

Re: Jen kvůli upřesnění

dík, přesně tohle tu mělo "zaznít"

Jaka 17.11.2009 0:16

Re: Proč tolik slov?

R^R^R^

. 16.11.2009 23:12

Re: kdyz by odstoupil

Bravo V! R^R^R^R^R^R^

K 16.11.2009 22:38

Re: Co myslíte

To jste mu to dal. Ale nic si z toho nedělejte. Možná, že váš mozek se jednou zlepší.

Ř.Z. 16.11.2009 22:18

A taky za to můžu já

a můj pes

Ř.Z. 16.11.2009 22:17

Re: Je mi to jasný

...a já

THUD 16.11.2009 22:02

Jen kvůli upřesnění

a aby zde zaznělo trochu věcnosti. Prezident Klaus slíbil, že pokud ústavní soud nebude mít námitek proti LS, tak podepíše. A slib splnil.  Chápu, neplnit slibi je v Evropě moderní (a nás tomu učí evropan Paroubek), ale já jsem ze staré školy a dostát svému slovu mi připadne čestné. A to ne, že bych s panem prezidentem ve všem souhlasil ...

AeroKarel 16.11.2009 21:52

Račte jíti, pane Hujere,

do prde|e. Za podrobnější rozbor to nestojí.

Sid 16.11.2009 20:45

Re: Vskutku - mohl abikovat?

Me by se to libilo/nelibilo. To neni podstatne. Podstatne je, ze mohl odstoupit. A to neudelal.

Karel 16.11.2009 19:33

Re: Emigrant co zbabele zdrhnul

Jindro, nechtěl by ses podepsat pryvým jménem Jakl?

Karel 16.11.2009 19:32

Re: Sukýnku zvednout nemusí,

 R^R^R^http://www.webvize.cz/play.php?vid=538

Karel 16.11.2009 19:30

Re: Co myslíte

Chudáčku 123 s vymáchaným mozkem, nebo že by bývalý StBáček? http://www.webvize.cz/play.php?vid=589

Karel 16.11.2009 19:27

Nikoliv král, ale CÉSAR Václav náš!

http://www.webvize.cz/play.php?vid=587

fafa 16.11.2009 18:48

Re: Za to v USA!

kdo voli demokraty, muze dostat rakovinu... ;))

Vam snad ta veta o demokratech a rakovine pripada nespravna? Vy soudite, ze kdo voli demokraty, tak rakovinu dostat nemuze? ;-P

Surfer 16.11.2009 18:23

Proč prostě neřeknete, že Vám to chutná ?

     V televizi běží taková reklama.  Autorovi článku a spoustě diskutujících by taková rada ušetřila spoustu času a námahy -

Proč prostě neřeknete, že nenávidíte Klause ?

pteryx 16.11.2009 18:22

pane Frýbort,

zapomněl jsem, že Vaše články plné nenávisti nemá smysl číst (narozdíl např. od Doležala a Vlka, kteří jsou sice určitým způsobem podjatí, ale člověk musí uznat že jim to myslí, že mají přehled a že jim jde spíše o věc samotnou než pouze o to aby na někoho nakydali špínu). Tak vám přeju, abyste se z té své kocoviny konečně pořádně vyspal a přestal tady ostatním otravovat život.

portwyn 16.11.2009 18:13

Re: konečně to KLaus svému "parvicovému" potěru vysvětlil....

Vidíte, a já myslel, že Vy se považujete za pravičáka více než třeba já...

Jinak souhlasím, že je to zajímavé, protože přihlášku do EU podávala Klausova vláda v době, kdy už byl maastrichtský proces v chodu. To vysvětlení je možná pravdivé, ale moc přesvědčivě nezní.

portwyn 16.11.2009 18:11

Re: Proč tolik slov?

No, to třeba i mohl - ale nevěřím tomu, že by si tím zasloužil uznání klausobijců. Aspoň soudím podle faktu, že místo toho, aby presidentův podpis eurooptimisty uklidnil, tak svou nenávist ještě vystupňovali. Nevěříte-li, podívejte se na diskuzi pod dnešním úvodníkem.

Nejsem právník a už vůbec ne "státoprávník", ale LS asi oslabení suverenity státu znamená. Jinak by ji tvrdí odpůrci české státnosti tak vehementně nepodporovali... (S tím odpůrcem to neberte osobně, mám na mysli třeba B. Doležala nebo pana Zimu.)

clay 16.11.2009 17:41

konečně to KLaus svému "parvicovému" potěru vysvětlil....

Zvítězilo to, že jakkoli prý pokládá lisabonskou smlouvu za závažnou, daleko zásadnější "přesmyčka a výhybka" nastala v nynější EU už maastrichtskou smlouvou. To bylo to základní přehození výhybky," řekl Klaus.

Připomněl, že ČR tehdy nebyla členem unie a měla své starosti s transformací. Zásadní zvrat v EU, tedy maastrichtská smlouva, se navíc připravoval už ve druhé polovině 80. let, uvedl prezident. Kdyby se prý chtěl někam vracet, bylo by to před maastrichtskou smlouvu.;-D;-D;-D;-D

http://www.lidovky.cz/zvazoval-jsem-ze-kvuli-lisabonu-odstoupim-priznal-klaus-pzn-/ln_domov.asp?c=A091116_162624_ln_domov_tsh

Petr 16.11.2009 17:34

Re: Máte pravdu.

Ten Vas znamy z Nemecke akademie ved musel byt poradne silny v kramflecich, ze se ani na chvilku nebal eventuelniho komunistickeho hlidace. At uz byli v te chvili ti Nemci takovi, ci onaci, stal tam s nimi v ruinach palace jeden stoprocentni cesky haj/zl.

. 16.11.2009 17:31

Re: Co myslíte

Stejný názor se 123R^R^R^R^

xxxKubeš 16.11.2009 17:27

Re: Co myslíte

totéž co 123

Habakuk 16.11.2009 17:06

Re: Je mi to jasný

A cyklisti.

123 16.11.2009 16:49

Co myslíte

kdyby presidentem nebyl ten zatracený Klaus, tak vy všichni, co mu tu lajete - byli byste bohatí, úspěšní, měli oddané manželky, chytré děti, skvělé milenky, úžasnou potenci a vůbec byli v žitě nebo byste láli presidentovi? Všechny ty výkřiky vypovídají jen o vaši frustraci, neschopnosti něco sám dokázat a mít úspěch. Tak aspoň v tom nadávání. Kdo víc, kdo častěji, kdo .... Vlastně mi vás je líto. Tak si tu soutěž o nej.. urážku presidenta užijte. Obávám se ale, že žádného velkého osobního uspokojení se nedoberete

Klokocka Bohumil.... 16.11.2009 16:25

Re: Vskutku - mohl abikovat?

Vaclav Klaus zustal a nic nezkazil. On totiz jako prognostik vi, ze po nem na stolici prijdou daleko horsi.... a Jyrka to ma nalajnovany....;-D