28.5.2024 | Svátek má Vilém


Diskuse k článku

POLITIKA: Můžeme věřit Andreji Babišovi?

Začali jsme dvacátý pátý rok po "sametové revoluci". Otevřeli jsme vrata komunistického koncentráku a naše životy získaly základní parametry liberální civilizované společnosti oproti ponižujícímu, bolševikem řízenému živoření ustrašených zvířat v kleci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Novo 3.1.2014 13:28

Re: To já s Babišem problém nemám

a herci,plzensti pravnici,prognostici atd

J. Ráž 23.11.2013 18:05

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Pane Kosejk. Napřed se nadechnout, napočítat do deseti a pak psát reakce. S Vámi cloumají emoce a brání Vám pochopit, co chce ten který diskutér vyjádřit. Mnohdy si velmi odporujete.

J. Ráž 23.11.2013 17:46

Re: upřesnění

Stát by měl předepsat nízké daně, ale ty tvrdě, opravdu velmi tvrdě vymáhat....za cenu velkých, opravdu velkých buzerací a to dopadající tvrdě na každého. Ať se jedná o OSVČ, živnostníky s pěti zaměstnanci, "zaměstnance" pracující švarcsystémem, stejně tak na velké podniky včetně jejich zaměstnanců. Jestli krácení daní bude soudy trestáno stejně jako "hrdelní" zločin ( např. jako v USA), mohou být daně nízké a stát vybere víc.

P. Schuster 23.11.2013 11:00

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

Lze se nato dívat i z jiné strany. Když někdo volí nohami, je to jeho věc. V EU je volební povinnost jenom v Belgii.

Anketa v Aktuálně.cz, "Měla být volební účast povinná", skončila podle mne dost překvapivě, když 68,1% dotázaných řeklo že ano. Byly časy, kdy byla účast ve volbách kolem 99 %, možná je to trochu nostalgie po starých časech.

P. Čech 23.11.2013 9:29

Re: upřesnění

Z Vašeho příspěvku, pane Kosejku, vyplývá jednoznačně, co si představujete pod pojmem "liberální stát". Podle Vás je to takový stát, který se nechá od vykuků okrádat tím, že od nich nevybírá daně, ale na druhé straně jim poskytuje zdarma služby. Jestliže existují lidé, kteří neplatí daně a využívají tak ku svému prospěchu neschopnost státu  ( a nebo neochotu?) daně vybrat, je na místě ten nejtvrdší postup ze strany státu a přitom není možno jej nazývat buzerací. Váš náhled je možno nazvat anarchistickým, nic jiného.

P. Čech 23.11.2013 9:22

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

Souhlasím s Vámi, že žijeme v nejlepším období našeho státu, ovšem s dovětkem "od roku 1948". Na tom ovšem nic nemění můj názor, že jsme mohli žít v ještě lepším a to mnohem lepším období, pokud by demokracie nebyla jen v ústech politiků, kteří většinou neví, co to je. Představovat si demokracii jako absolutní vládu a moc politických stran, vždy menšinových to uskupení občanů, ovládnutí moci zákonodárné, výkonné a soudní těmito stranami je zcestné,  hloupé a nikam nevedoucí. Pravicovost a levicovost smýšlení lidí dnes již bere za své a stává se překonaným náhledem na svět. Ideologie jak pravicových, tak levicových politických stran jsou stále více nepřijatelné pro většinu občanů a to nejen u nás, ale v celém světě. Lidská společnost se totiž stále vyvíjí, a|ť se to někomu líbí a nebo ne. Líbí se to (ty ideologie) pouze těm, jimž to vyhovuje a takových lidí je stále méně a méně. Něco o tom vypovídají i výsledky voleb.Započítáme-li nevolící voliče, což je také výrazem názoru, potom levicově a pravicově zaměřené subjekty dosáhly pouhých 32,756% hlasů voličů. Za demokratickou ovšem může být vyhlášena pouze nadpoloviční vůle občanů. 32,756% totiž není většinou. A o tom to je.

M. Prokop 21.11.2013 22:22

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Ano, zdá se, že místo myšlení vámi cloumají jakési emoce.

M. Prokop 21.11.2013 22:20

Re: Nevěřím p. Křížovi

Já ho z vás nedělám.

Poznámky píšete vy.

M. Prokop 21.11.2013 22:19

Re: upřesnění

Tak tedy, "netupče", najděte někoho, kdo teď dokáže ty daně nezvyšovat nebo snižovat.

Kuba? Kalousek? Schwarzenberg? Okamura?

Fakt neumíte číst?

P. Schuster 21.11.2013 20:07

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

Pane Čechu když budu upřimný, tak jak se mám nyní jako 70-tiletý důchodce, tak dobře jsem se v životě nikdy neměl. Beru poměrně slušný důchod, mám práci u firmy která mě baví a jsem pravicově založený (to jsem slíbil svému otci, kteří zemřel v roce 1978). Ty mediální bláboly o blbé náladě mě nezasahují, domnívám se stejně jako Václav Klaus že žijeme v nejlepším období našeho státu. A ty žabomyší války politiků přenechávám našim geniálním mediím.

Š. Hašek 21.11.2013 18:58

Re: Můžeme věřit Andreji Babišovi?

Brilantně řečeno.

Ad. p. Jurax.

M. Kosejk 21.11.2013 18:15

upřesnění

Babiš sice říká, že teď nechce zvyšovat daně, ale zároveň chce na daních vybrat více peněz - a zachovat sociální stát. Tak to v reálu je.

A co to v reálu bude znamenat? Pokud tedy chce vybrat více peněz, aby nemusel zvyšovat daně, a aby mohl zachovat rozsah sociálního státu  - tak na řadu jistojistě příjde státní buzerace podnikatelů a živnostníků za strany finančáků a policie, vymýšlení dalších byrokratických nástrojů na kontrolu lidí atd. - a to bude další velký skok od liberálního státu k pevné ruce státu.

Ale tupci se furt drží jen toho, že Babiš nechce zvyšovat daně.

M. Kosejk 21.11.2013 17:58

Re: Pro mě osobně je hrozné,

A znamená to, že Vám chodí komunisti za manželkou, když s nim nesouhlasíte - a svůj nesouhlas dáváte najevo?

p.s. tímto plácáním jen mi potvrzujete, co si o příznivcích Svobodných myslím - že jsou to tupě nasraní demagogové.

M. Kosejk 21.11.2013 17:54

Re: Nevěřím p. Křížovi

Blbce ze mne nedělejte, takhle primitivní úvahy pochopím i po deseti pivech, natož střízlivý. A tohle je navíc jen další z řady výlevů Křížovy žluči.

M. Prokop 21.11.2013 17:53

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Ti Svobodní vám koukám nějak ublížili, chodí vám za manželkou, či čo?

M. Prokop 21.11.2013 17:51

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Sobotka a Filip zaručeně.

Kalousek, Němcová, tam by se mohlo jednat spíše o mimoběžnost.

Uvidíme.

O nezvyšování daní a šetření kecá kdekdo, praxe je nejistá.

M. Prokop 21.11.2013 17:50

Re: Nevěřím p. Křížovi

Zdá se, že jste článku neporozuměl. Nepomohlo by opakované čtení?

M. Prokop 21.11.2013 17:48

Re: Nevěřím p. Křížovi

On bude hlavně realista.

A odděluje praktické očekávání (jako ekonom)od morálního hodnocení (jako antikomunista a liberál).

Vcelku s ním souhlasím.

M. Kosejk 21.11.2013 17:36

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Já zase teoreticky zvládám techniku odrazu na lyžích. Na průměrném středním můstku s použitím této techniky teoreticky doskočím na 148 m. :)

Před chvílí jsem trochu výše napsal, co jsem napsal. A teď koukám, že tady mám typickou ukázku, o čem mluvím - pan Heincl je prý členem Svobodných - a ve své tupé nasranosti na polistopadový režim raději bude preferovat na dotacích závislého estébáka s chaotickým levicovým politickým programem.

M. Kosejk 21.11.2013 17:29

Re: Nevěřím p. Křížovi

Já hlavně panu Křížovi nevěřím, že je takový pravičák a liberál, za kterého se vykládá. Je to hlavně tupě nasraný blbeček - a pěkně zapadá to toho nasraného českého stáda. Ale to lze - bohužel - říci o významné části rétorických pravičáků, co se motají kolem Svobodných.

J. Jurax 21.11.2013 17:25

Re: Můžeme věřit Andreji Babišovi?

Taky jste ho volil? Já ne :-)

P. Čech 21.11.2013 17:06

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

Nevědomí a nerozumní lidé se nezajímají o věci obecné. Já také se současným stavem v našem státě zásadně nesouhlasím, za levicově zaměřeného se však nepovažuji. Snažím se řídit vlastním rozumem a tedy neppotřebuji, aby mi kdokoliv, jakkoliv zaškatulkovaný, naléval do hlavy ideologická dogmata.

J. Barto 21.11.2013 15:52

Re: Pro mě osobně je hrozné,

Ano, já jsem taky lepší než Berdych. Žádný servis jsem ještě nepokazil. Teoreticky vím přesně ,kam to eso mrsknout. Nehraju tenis, no a co ??!!

J. Boleslav 21.11.2013 15:47

Re: Věřit mu nelze

Přesně tak. Tito lidé, které měla a nepochybně stále má STB na háku, jsou naprosto nepředvídatelní a nečitelní. Že toto nevidí 1/5 voličů, je docela tragické.

J. Boleslav 21.11.2013 15:44

Re: Těžko říci,

Vidět v Babišovi spásu a naději této republiky a jejího politického systému je IMHO těžký nonsens.

J. Boleslav 21.11.2013 15:42

Nevěřím p. Křížovi

že je antikomunista. Jinak by nemohl bolševicko-estébáckou stvůru jako je Babiš takto obhajovat. Článek kromě toho obsahuje i některé nesmysly, např. že u bolševika bylo 20% populace. Komanči měli vždy stanovenu kvótu 10%, aby měl na ně kdo dělat.

J. Heincl 21.11.2013 15:29

Pro mě osobně je hrozné,

že ač o Babišovi mám velmi špatné mínění, tak si myslím, že je zatím lepší než Kalousek, Sobotka, Němcová, Filip a plejáda mnoha dalších dlouholetých politiků. Zatím je tvrdě proti zvyšování daní a pro šetření státních výdajů.

P. Schuster 21.11.2013 13:01

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

To jste asi špatně pochopil, člověk který je sociálně citliví (má srdce) nemusí být nerozumný. Hodně mladých lidí u nás je levicového zaměření. Mám dva syny(33 a 31 let) a rozhodně ze současným stavem v naší republice nesouhlasí.

A ještě jeden dotaz. Odkud berete to přesvědčení, že k volbám chodí jenom rozumní lidé?

P. Čech 21.11.2013 12:50

Re: Nejde o to, zda je možno mu věřit.

Z toho ovšem vyplývá, že rozum člověk dostává kolem 40 let. Proč je potom volební právo přiznáno lidem nerozumným  (od 18 let věku) tedy není jasné.

J. Ptáček 21.11.2013 12:39

Naše věrchuška těžce zaspala

Co se týče velkopodnikatele Babiše, s jeho nástupem do politiky naše věrchuška těžce zaspala. V Rusku, když rychle zbohatlý oligarcha Chodorkovskij se rozhodl vstoupit do politiky, kreml mu obratem napařil tuším osm let. Co jste udělaly vy, naše vlády a prezidenti? Klaus rád jezdil do Ruska ale moc se toho zřejmě nenaučil. Nádo učiťsa v Maskvě u preziděnta Pútina ...