2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

POLITIKA: Místo velké koalice nás čeká velký malér

Mantra velké časti našich intelektuálů, a to že "velká koalice", tedy potažmo "opoziční smlouva", dovede tuto republiku do pekel, se ukázala být tím, čím od počátku byla. Podvodem, kterým novináři navázaní na Pravdu a Lásku a některé malé strany, které neměly sílu stát se velkými, doslova postupně rozmetali demokratický systém ČR.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 26.9.2013 20:56

Re: Většina kritiků opoziční smlouvy

I úzus o výši odměny za přiklepnutou státní zakázku ve výši 10 % byl dodržován ke spokjenosti všech zúčastněných

A kdopak tu odměnu za přiklepnutou státní zakázku inkasoval a  přesně za co vlastně ... mně se státem nekšeftujícímu to přijde jako že uplatek do deseti procent je v nomě :-(

V. Hajková 26.9.2013 11:27

to: p. ČECH

Mohl  byste  mě  říci   ale  konkrétně  - to  podtrhuji.  Poč byste   nemohl  volit   SSO  ???

M. Prokop 26.9.2013 11:24

Dost přesné.......

V. Hajková 26.9.2013 11:30

Re: Dost přesné.......

Až  z  toho  mám  labutí  kuži :-)

P. Vaňura 26.9.2013 11:03

Systém poměrného zastoupení

generuje slabé a nestabilní vlády, což je všeobecně známo. Na to doplatilo Německo r. 1933 a Francie r. 1940.

Zavedení většinového volebního systému bylo SKUTEČNÝM cílem opoziční smlouvy. To se nepodařilo proto, že namísto zesnulého Václava Bendy zvolili voliči do senátu bankrotáře V. Fischera.

J. Kanioková 26.9.2013 11:00

Pane Vlku....1*

V. Hajková 26.9.2013 11:24

Re: Pane Vlku....1*

Ovšem-    k  radosti   tam  není  aní   špetička!    Je  to  děs!   Já  letos  volím  SSO-   nevidím   jinou  možnost! 

B. Rameš 26.9.2013 10:34

Nu, asi špatný den...

J. Chaloupka 26.9.2013 10:03

"... je zázrakem, že se máme nejlépe ze všech postkomunistických zemí. "

Vážený autore, to co opravdu umíme, je žít navzdory systému, který vládne. Nedej bože, aby nás spravovali opravdu efektivně, to bychom byli nejbohatší z celé EU. Takhle se pořád můžeme tvářit jako chudáci.

P. Tureček 26.9.2013 10:00

Socialisté utrpí vítězství...

...já se obávám že spíše česká republika utrpí vítězství socialistů ruku v ruce s komunisty. Je jen otázka zda se socanům podaří ukecat komunisty aby zkusili stát jakoby v pozadí a spokojili se s nějakými náměstky a podobně, aby lid dostal stabilní menšinovou vládu "bez ksčm" a nebo budou rudí soudruzi neúprosní a zatlačí na oranžové soudruhy, kteří pak jen a jen pro stabilizaci situace, se slzou v oku, donucení nelehkými okolnostmi zruší bohumínské usnesení. A celý průšvih korunuje prezident který radí firmám jak nakládat se ziskem a vyzývá je k dobrovolnému znárodňováni.

P. Čech 26.9.2013 10:09

Re: Socialisté utrpí vítězství...

Pokud se toto stane, bude to opět jen díky poměrnému volebnímu systému. Ve většinovém, dvoukolovém volebním systému totiž nemají komunisté sebemenší šanci uspět. Viz senát.

L. Novák 26.9.2013 10:33

Re: Socialisté utrpí vítězství...

Co to plácáte? Senát ovládají komunisti prostřednictvím koalice KSČSSD... Podívejte se, kdo stojí v čele. Vy jste úplně mimo!

J. Kanioková 26.9.2013 10:50

Jo :))) Al Gajda se Štěchem...

P. Čech 26.9.2013 11:07

Re: Socialisté utrpí vítězství...

Mluvím o komunistech současných, nikoliv "bývalých". Pokud bychom počítali mezi komunisty ty současné i "bývalé" což de facto možné je, potom bychom museli konstatovat, že nám vládnou jak z pozice prezidenta, ale i poslanecké sněmovny a senátu, jakož i soudů většinou komunisté. De facto tomu tak je. V tom případě ovšem nelze hovořit o nějaké demokracii v ČR. Logika!

M. Prokop 26.9.2013 11:25

Re: Socialisté utrpí vítězství...

To je jedna verbež.

P. Čech 26.9.2013 11:41

Re: Socialisté utrpí vítězství...

To máte pravdu.

L. Novák 26.9.2013 13:48

Re: Socialisté utrpí vítězství...

Samozřejmě, že je nerozlišuji podle partajní průkazky, ale podle stanovisek, která hájí. ČSSD jsou taky jasní komunisti, jenom se za to slovo stydí. Lidovci... škoda mluvit. I mezi těmi ostatními se jich (myšlením do ruda) pár ještě najde... Tuhle jsem dohledával, proč TOP09 navrhla zavedení poplatků za odvoz domovního odpadu i u neobydlených nemovitostí, přestože se platí za každého občana...

A co nám byly platné přímé dvoukolové většinové volby? Leda kulové!

J. Boleslav 26.9.2013 18:48

Re: Socialisté utrpí vítězství...

Tipuju vládu socanů s ovarovci, s tichou podporou komančů.

R. Tesařík 26.9.2013 9:15

koukám,

že ten článek všechny intošské pitomce rozrušil. pan Vlk má pravdu, s tím neudělá nic ani nadutý mlamoj Forman.. pan Čech dlouhodobě vykazuje značnou dávku politické naivity.. není ale sám.

P. Čech 26.9.2013 10:06

Re: koukám,

Prosím, vysvětlete mně, nevědomému a politicky naivnímu, co je politicky naivního na tom, poukáže-li někdo na objektivní skutečnost. Na skutečnost, že jakákoliv povolební koalice několika subjektů je značně nestabilní, což se nejednou projevilo ve své plné nahotě za posledních dvacet let a stejně tak i za dvacet let t.zv. První republiky. Všechny povolební koalice byly vždy nestabilní a většinou zkrachovaly. To je podle mne konstatování  skutečného stavu a nikoliv nějaká naivita.

L. Novák 26.9.2013 10:34

Re: koukám,

Přesně tak - viz jeho blábolením zamořené komentáře.

J. Kanioková 26.9.2013 10:57

Přesně !

M. Malovec 26.9.2013 8:56

Jak řekl

soudruh Brežněv: "Živí budou závidět mrtvým".

Z. Švrček 26.9.2013 8:55

Tak dnes za pjaťorku

Dnes jste asi vstal tak říkajíc "řiťou napřed", pane Vlku.

R. Tesařík 26.9.2013 9:15

Re: Tak dnes za pjaťorku

nebo vy jste pravdaláska... ????.-)))

S. Ševeček 26.9.2013 12:03

Re: Tak dnes za pjaťorku

No, pokud je to v ruštině, stačí čtverka.

(Vlk opět dobrý!)

M. Moravcová 26.9.2013 8:51

Je to bída, máte pravdu.

Na té naší politické scéně je jeden větší populista než druhý. Udivují mě lidi, kteří se za některé postavičky staví. A to se včera v TV prezentoval Stehlík-Podli. To bylo taky dílo.

P. Lenc 26.9.2013 9:03

Re: Je to bída, máte pravdu.

Poslouchat Stehlíka, bylo by to úsměvné, kdyby to nebylo k pláči.Ano, máte pravdu, je to bída, ale pan autor to vidí opravdu dobře.

P. Čech 26.9.2013 10:14

Re: Je to bída, máte pravdu.

A to jste si ještě neráčila všimnout, že v jakémkoliv politickém systému nikdy nemá šanci někdo, kdo není populistou? Víte vůbec, co je to populista? Podívejte se do slovníku cizích slov a poznáte, že naprosto všichni politici a všecny politické strany jsou populisté a populistické. Žádný nepopulista ještě nikdy nebyl nikam zvolen. I T.G.Masaryk byl svým způsobem populista.

H. Gene 26.9.2013 10:23

Re: Je to bída, máte pravdu.

Ty teda dneska perlíš... Klaus je populista? Havel byl populista? Churchill, Tchatcherová, Bush, to všechno byli populisti? Ty to máš v tý palici dobře pomotaný...