29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

POLITIKA: Marťani nekončí

Václav Klaus prezidentské kandidáty vyjma Topolánka a Zemana nazval marťany. Já bych z nich vyjmul ještě Hanniga a Hynka. Ostatní mi stále i po prohraných volbách připadají jako marťané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vlček 15.2.2018 11:57

Re: Neděkuji a nesouhlasím.

Vy německá náno, chopte se vařečky a jdete něco uklohnit, namísto tady cancat s čím nesouhlasíte. To tu nikoho nezajímá.

M. Mikulec 15.2.2018 11:41

Re: Neděkuji a nesouhlasím.

V čem nemám pravdu.?

S. Netzer 15.2.2018 11:46

Re: Neděkuji a nesouhlasím.

V tom, že "neděkuji a nesouhlasím" vztahujete na sebe.

J. Schwarz 15.2.2018 16:21

Re: Neděkuji a nesouhlasím.

Frau Netzer je etalonem feministky, neboť z trojice atributů tradiční německé ženy "Kinder, Kirche, Küche" děti nemá, chodí nejvýš do mešity a vařit neumí. Zbývají jí logicky blbé kecy na "Psu". Za to ji nejspíš platí Putin, protože nevím o nikom kdo by účinněji konvertovali lidi v přátele Ruska než duo Netzerová - Rudolf... Kdyby ji neplatili, jistě by se raději vyžívala na německých diskusních fórech...

J. Kanioková 15.2.2018 19:49

:))))))))))))

J. Vlček 15.2.2018 11:50

Re: Neděkuji a nesouhlasím.

Pane Mikulče, ta osoba co neděkuje a nesouhlasí, nesměřuje na váš příspěvek, ale na článek pana Podrackého.

M. Prokop 15.2.2018 10:43

:-P

"Já bych z nich vyjmul ještě Hanniga a Hynka. " - proboha, proč?

"Proč obavy z Ruska? Proč štvavá propaganda proti Rusku? Proč neustálé hledání nepřítele v Rusku?" - Proč obavy? Asi zkušenost s ruskou agresivitou a touhou budovat impérium. Zažil jsem. Štvavá propaganda? Je opravdu štvavá, nebo vám jen vadí popisy tamní relity? Hledání nepřítele? Neprohlašují sami Rusové Západ za nepřítele?

M. Mikulec 15.2.2018 11:14

Re: :-P

Panove Hannig a Hynek nebyli soucasti protizemanovske hystericke fronty. Pusobili jako z jineho testa, nebo Jak to nazvat. To je muj skromny nazor. Pan Hannig je prototypem skutecne nezavislosti a pan Hynek je realista.

M. Prokop 15.2.2018 11:37

Re: :-P

Ano, nebyli součástí proudu, jehož hlavním programem byl odpor proti Zemanovi (věc mně velmi pochopitelná). Bohužel nepředložili nic jiného (v případě pana Hanniga by bylo lze hovořit i o nahnědlé nule).

J. Vlček 15.2.2018 13:03

Re: :-P

Pane Prokope, říkáte, nepředložili nic jiného. Jiného než co? Nebo máte na mysli, než to, co předložil pan Drahoš, to jest nic?

M. Prokop 15.2.2018 13:52

Re: :-P

Nepředložili prakticky nic jiného, než že nejsou Drahoš.

J. Vlček 15.2.2018 14:02

Re: :-P

Což bylo v tom případě jejich plus.

M. Pesat 15.2.2018 10:42

tak to se obavam, soudruhu Podracky

"Kosmopolita je především individualista. Je to přirozené, ve světovém prostoru se není čeho chytit, není nějaký světový kolektiv, ke kterému by bylo možno cítit identitu. Proto tito lidé nemají sounáležitost s nikým, tedy ani s českým lidem. Český stát je jimi viděn jen jako součást světa, pouze v symbolické rovině, pokud český lid vyjádří nějaký odlišný postoj, je to jen nevzdělaný dav. Proto je pojem českého státu jaksi vyprázdněn, je to jen schéma."

tak to se obavam, soudruhu Podracky, ze o kosmopolitech nic nevite/neznate. Videno z meho pohledu, kosmopolita/kdyz zije napr. v ceskem prostoru/ tak moc dobre vi, ze CR neni stredem vesmiru a cestina je jazykem cca 10 milionu lidi. No rozdil od znacne casti ceske spolecnosti, ktera je naopak presvedcena, ze CR je stredem vesmiru a zabomysi valky, ci cehunske boure ve sklenicich vody jsou alfou/omegou celosvetoveho deni. Hranice naseho jazyka jsou hranicemi naseho sveta, Sartre. Drtiva vetsina Cehunu neumi jiny jazyk nez cestinu, na rozdil od mensich narodu ve Skandinavii ci Beneluxu. Co se tyka prezidentskych kandidatu, jsem programovy nevolic, presto jsem fandil Vratislavu Kulhankovi, ten mi jako martan/odtrzeny od reality nepripadl, volicim asi ano, protoze skoncil posledni :-( .

Cest :-)

J. Vlček 15.2.2018 11:14

Re: tak to se obavam, soudruhu Podracky

Pane Pesate, je vidět, že váš vztah k českému národu je mírně řečeno hodně vlažný, což lze usuzovat už jen z toho, jak Čechy nazýváte. Jen se divím, že při vaší kosmopolitní nátuře nezvednete kotvy, a nepřesunete se do nějakého takového státu Skandinávie nebo Beneluxu, který by vám zřejmě vyhovoval lépe. Dnes vám přece nic nebrání, nebo snad ano? Tam můžete uplatnit své jazykové znalosti, když po tom tolik toužíte a čeština je pro vás div ne sprostým jazykem. Na rozdíl od vás zde žijí lidé, kteří svůj jazyk milují, a za žádný jiný jazyk by ho nevyměnili.

M. Pesat 15.2.2018 13:02

Re: tak to se obavam, soudruhu Podracky

" Na rozdíl od vás zde žijí lidé, kteří svůj jazyk milují, a za žádný jiný jazyk by ho nevyměnili."

kolik reci umis tolikrat jsi clovekem

Cest :-)

J. Vlček 15.2.2018 13:16

Re: tak to se obavam, soudruhu Podracky

To vám nikdo nevyvrací, pane Pesate. Proto ještě nemusím svůj jazyk považovat za méněcenný a jeho uživatele nazývat Čehuny. Když jste tak kosmopolitní, proč mezi těmi Čehuny žijete? Drží vás tu někdo násilím? Na to jste neodpověděl, pane x.násobný člověče.

J. Kanioková 15.2.2018 19:59

:)))))))))))))

I. Širůček 15.2.2018 17:31

Re: tak to se obavam, soudruhu Podracky

... bejvávalo ...

J. Kanioková 15.2.2018 19:58

Velmi marťanský komentář

J. Jurax 15.2.2018 22:46

Re: tak to se obavam, soudruhu Podracky

"Drtiva vetsina Cehunu neumi jiny jazyk nez cestinu" ... ale umí. Starší generace převážně rusky a mladá anglicky a taky německy. A my z moravskoslovenského pomezí taky slovensky :-)

M. Těhanová 15.2.2018 9:06

Dobrý,

velmi dobrá charakteristika Marťanů-mimoňů. Ale stejně budou zase lidi tyhle mimoně volit do senátu, Příklad právě Štětina - napřed senát, pak europarlament, no, ale to se ho možná snažili zbavit.

J. Prikner 15.2.2018 8:30

Je to dobře napsané. Jen by mě zajímalo, co si Marťané opravdu přejí. Mám ale obavu, že je to taková hovadina, že si toho jsou vědomi a bojí se to proto napsat.

P. Smatlak 15.2.2018 9:20

Re:

A co je na tom dobře napsaného.Jen myšlenky soudruha Zemana a jeho arogantních pohrobků.Je to sice dobře stylizované a možná i filosoficky podané ale argumenty tam jsou jen jednostranné a jednosměrné.A o těch Marťanech,kteří ani neexistují a je to spíše fikce,to jsou jen lidé opačného názoru ,než o kterých ten s prominutím trouba napsal ,nebo píše.Stejně bych mohl toho pisatele nazvat trilobitem a nebo spíše postkomančem, a nebyl bych daleko od pravdy.

R. Jonák 15.2.2018 10:03

Re:

Nechybí vám nad jménem háček, protože Šmatlák by přesně odpovídalo vaší reakci na článek.

J. Vlček 15.2.2018 10:27

Re:

Pane Smatlaku, svým smatláním vašeho příspěvku nenecháváte nikoho na pochybách, že ten trouba, o kterém píšete s prominutím, jste jednoznačně vy, a to bez prominutí. Z tohoto titulu můžete nazývat kohokoliv jakkoli a nikdo vám oponovat nebude. Vaše smatlané názory jsou totiž každému ukradené.

J. Schwarz 15.2.2018 16:27

Re:

Ti "Marťani", tedy dle vás "pouze lidé opačného názoru", se vyznačují především tím, že svůj "opačný názor" pokládají za jediný správný a kohokoli jiného neváhají označit za blbce, nácka, xenofoba... A nějakým zvláštním řízením osudu jim patří většina médií nebo v nich alespoň mají rozhodující vliv...

H. Gene 15.2.2018 8:13

To jsou teda žvásty... Fuj.

Z. Rychlý 15.2.2018 8:18

Re:

Naopak velmi dobré psaní o lidech vašeho ražení.

H. Gene 15.2.2018 8:49

Víš kulový.

R. Tesařík 15.2.2018 9:00

Re:

Vážně?