19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ladik53 24.3.2009 11:20

Re: zadlužování státu

O mé zaokrouhlování nemějte péči.Něco Vám poradím. Měli byste být  ke svým modlám podstatně kritičtější, alespoň tak jako  třeba k Sobotkovi. Jinak jim konáte tzv. medvědí službu. Oni si pak myslí, že jsou opravdu dobří, ale bohužel pro ně jsou stejní, ne-li horší!

Kuchl 24.3.2009 11:30

Re: zadlužování státu

Modly mají jen fanatici . Doporučuji se zaměřit na konkrétní obsah myšlenek a především činů politiků . Pak je vše jasné . Zamyslet se co je to demagogie a jak "chytří" lidé ji bezvýhradně akceptují !;-)

ska 24.3.2009 13:00

Re: zadlužování státu

R^

Roy Boehm 24.3.2009 13:52

Re: zadlužování státu

No, je to impozantní řada čísel. Ale nějak Vám uniklo, že nejvyšší nárůst bylv roce 2006, kdy půl roku vládl/nevládl prozatímní Topolánkův kabinet. Kalouskovy výsledky (sekyra 90 a 70 mld) se také hrdě řadí do první pětky nejhorších bilancí samostatné ČR. Takže jsou oba hospodáři jak víno. Inu, právníci!

Jirka 24.3.2009 10:49

S autorem nesouhlasím,

vrcholová politika není soukromý bussines, zak jak to předvádí svěží vánek Topolánek se svým fámulusem Dalíkem, metody a skutky, které byly zatím poodhaleny patří na Balkán a ne do střední Evropy.

To jsem zase já 24.3.2009 11:15

Re: S autorem nesouhlasím,

Co máte proti Balkánu, porád?

novaz 24.3.2009 10:39

tato vláda skutečně není špatná

Téměř se vším, co napsal pan Pacner se dá souhlasit. Ovšem naskýtá se otázka, co vlastně od politiků chceme a čekáme. A proč tam tedy nejsou ti, které tam chceme mít a jsou tam ti, které tam nechceme? Nebo tam jsou ti, které tam chceme? A jsme opět u volebního systému. Vítěz voleb by měl dostat tolik preferenčních hlasů, aby jedno volební období měl možnost prosazovat svůj volební program. Předešlo by se tak všem tanečkům s přeběhlíky, politické korupci, podvodům a nařčením. Všichni ti šíbři a političtí lobisté na obou stranách by přišli o svůj chlebíček a pokud by vítězná strana VĚCNĚ zklamala očekávání, v příštích volbách by prohrála, tedy ani neobdržela žádné preferenční hlasy a šla od válu.

strejda 24.3.2009 11:15

Re: tato vláda skutečně není špatná

Za čtyři roky se dá nedělat mnoho nevratných škod. Pusťte si do bytu návštěvu bez kontroly s tím, že když vám za čtyři měsíce byt zdevastuje, již je k sobě nikdy nepustíte. ;-D

franta 24.3.2009 10:32

Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

To si snad děláš pr/del, ne ?

milan007 24.3.2009 10:36

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Jmenujte jeden lepší :-D

.) 24.3.2009 10:38

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

jakže to je s tím zadlužováním za vlády ODS? Viz diskuze níže ...:-)

Nekompetentnost a ideologickou zabedněnost této vlády budou splácet ještě děti našich dětí...

j 24.3.2009 10:46

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Sobotka- růst 5%HDP a ještě zadlužil za rok stát o 150miliard. Tohle budou naše děti splácet

ladik53 24.3.2009 10:53

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Lžete!!! V kterém roce?

ladik53 24.3.2009 10:39

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Zemanův.Ten tahal za ODS kaštany.

milan007 24.3.2009 10:41

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

:-D ze socanských byla určitě nejlepší

j 24.3.2009 10:44

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Mít ministra financí , který je odsouzen za tunelování podniku se může stát jen u nás. :-D

kopec 24.3.2009 12:44

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

zadna vlada se jeste nemusela tak radikalne obmenovat. Pokud tvrdite ze Topolankova byla nejlepsi po roce1989, kterou mate na mysli ? Tu puvodni s Kuchtovou a Cunkem, nebo tu restaurovanou s Bendlem a Kocabem? Ja si naopak myslim, ze nejlepsi vlada byla ta prvni Calfova, diky ni funguje aspon jeden strategicky podnik, ktery mozna prezije i celosvetovou ekonomickou krizi. Topolankovu vladu nelze za vladu vubec povazovat, aspon ne za demokratickou.Je to jisty druh samoderzavi.  Ale na hodnoceni je velmi brzy, vzdyt jeste existuje !

MaR 24.3.2009 13:10

Re: Přes všechny vážné výhrady považuju Topolánkův kabinet za nejlepší vládní tým, jaký jsme tady od listopadu 1989 měli.

Přesně, ono je to spíš jednooký mezi slepými :o) Ale to nic nemění na souhlasu s původním byť silně subjektivním názorem.

oldedek 24.3.2009 10:20

Dávám Vám za pravdu,

Dávám Vám za pravdu a myslím si, že Paroubek tím že teď možná vyhraje tak u lidí mého ražení skončí. Paroubek je asi velmi zlý člověk, přestože na sjezdu ČSSD vyhrál a měl by kolem těch svých "přátel a přítelkyň" rozdávat radost a optimismus, choval se jako puchejř jen proto, že se tak kolem jednání vyskytli i jiné než jeho názory.

S tímhle přechytralým puchejřem by jsme to asi pěkně narazili... 

To jsem zase já 24.3.2009 11:17

Re: Dávám Vám za pravdu,

bychom

strejda 24.3.2009 11:17

Re: Dávám Vám za pravdu,

Vy jste ho až do sjezdu obdivoval? Určitě, jinka by u vás nemohl skončit. Pane, jste podivín!

.) 24.3.2009 10:18

tato vláda nemá žádný recept na souč. problémy ani mandát od voličů

je založena na přeběhlících, kteří byli získáni díky politické korupci. Navíc voličům zatajila své skutečné cíle.

 Zadlužuje zem více než všechny předchozí vlády po 89tém. Nemá žádné východisko z hosp. recese. Její ideologie volného neregulovaného trhu se totiž zhroutila jako domeček z karet. Navíc recese přišla po 8 letech vlády Neocons v USA, tedy"pravice".

Od staré gardy překabátěných bolševiků nemůžeme nic čekat!  Je zapotřebí nových lidí bez ideologických brýlí, nezatížených minulostí , kteří budou reagovat na současné problémy ve prospěch republiky. !

j 24.3.2009 10:42

Re: tato vláda nemá žádný recept na souč. problémy ani mandát od voličů

Že by konečně fakta? Srovnejte zadlužování této vlady a vlády soc.dem. ale asi hledat nebudete protože účelově lžete.

Nemá východisko z hos. recese. Buď nevíte nebo zase účelově lžete. Levice šrotovné a 13 důchody a Kalousek snížení ceny práce na zachování pracovních míst

Zhroucení neregulovaného trhu je spíš z oblasti přání než hodnocení. Zhroucen byl komunismus.

A co myslíte, že Paroubek slíbil rebelům aby nepodpořili vládů? To co Kottovi?

strejda 24.3.2009 11:23

Re: tato vláda nemá žádný recept na souč. problémy ani mandát od voličů

107 miliard v roce 2008 je velmi slušné zadlužení. Druhé nejvyšší v historii. Východiska z recese, která má tato vláda nebudou účinná. Snížení platů či sociálních odvodů žádná místa nezachrání. Pokud myslíte že ano, uveďte příklad. Opačných případů snižování stavů je mnoho. A teorie volného trhu bez regulací je již zcela mrtvou. Pokud ji opustily USA nemá cenu se jí vůbec zabývat.

Co slíbil Patoubek, podělte se o své vědomosti. Pokud to nevíte, tak neplácejte!

ladik53 24.3.2009 11:23

Re: tato vláda nemá žádný recept na souč. problémy ani mandát od voličů

Autor: ladik53 IP: 147.251.194.xxx Datum: 24.03.2009 09:54

Někteří jedinci tady neustále opakují údaje o zadlužování a splátkách dluhu, aniž by věděli, jak to s tím dluhem opravdu je. Takže si dovolím několik čísel . Můj zdroj je časopis EURO č. 8 str. 31 a 32, článek Dluhy mají přednost a je to rozhovor s náměstkem MF panem Janotou. Takže: Vláda ČSSD přebírala stát v roce 1998 po předčasných volbách s dluhem 194,7 miliardy korun a s poklesem ekonomiky cca -2%. Vláda ČSSD předávala stát v roce 2006 s dluhem 802,5 miliardy korun a růstem ekonomiky  cca 6%.

Za rok 2007 narostl státní dluh na 892,3 miliardy korun, za rok 2008 dle údajů MF je deficit o dalších107 miliard korun vyšší. Slyšel jsem Kalouska v televizi prohlásit, že letos chystá vydání dluhopisů ve výši 120-150 miliard korun. Nejvyšší deficit za vlád ČSSD byl 109 miliard korun.

reagovat

reagovat

ladik53 24.3.2009 10:07

mohu zodpovědně prohlásit

Na základě uvedených údajů mohu zodpovědně prohlásit, že přispivatel "milan007" lže!!! A jak jsem pochopil z Jeho příspěvků, bude se nejspíš hlásit k pravici.

.) 24.3.2009 10:09

Re: mohu zodpovědně prohlásit

lže, to je jasné. Jako Pacner.

Mimochodem, pravice a levice v dnešním složitém světě pozbývají smysl. Jsou pouze strany více a méně demokratické.

milan007 24.3.2009 10:39

Re: mohu zodpovědně prohlásit

Ládíku, uklidněte se a neprožívejte to tolik. Pokud Vám nepomůže tato rada, doporučuji pravidelně alespoň 3x denně omývat přirození vlažnou vodou .

strejda 24.3.2009 11:24

Re: mohu zodpovědně prohlásit

Vám se to osvědčilo? Patrně ano.

Martin N 24.3.2009 10:05

tohle není dobré

Politika není nikdy čistá, ale nezlobte se na mě, v době, kdy je opravdová celosvětová krize, útočit na fungující vládu, to není seriozní přístup. Paroubek není schopen ani ochoten spolupráce s nikým, kdo nebude upevňovat jeho moc. Jenže v nynější situaci je potřeba, aby i opozice spolupracovala. Pokud veškeré úsilí směřuje jen k tomu, jak znemožnit "protivníka", pak parlament moc fungovat nemůže.